۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تصور کنید فروشگاهی نام و نشان نداشته باشد، پس چگونه می توانید تشخیص دهید وارد قهوه خانه می شوید و یا یک پیتزافروشی؟ ممکن است روزی بلند شوید و به سمت یک استخر بروید اما وقتی وارد آن می شوید؛ می بینید که وارد کلینیک دندانپزشکی شده اید. برای جلوگیری از همه این سردرگمی ها، نشانه های فروشگاهی اختراع شد. در این مقاله قصد داریم به اهمیت وجود علائم تجاری برای مغازه ها، فروشگاه ها، مجتمع های تفریحی و… بپردازیم.

اهمیت داشتن علائم تجاری مناسب برای سردرب فروشگاه


علائم تجاری یا نشانه های فروشگاهی چیست؟

نشانه های فروشگاهی که اکثرا با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی به مخاطبان نشان داده می شوند؛ معمولا سر درب مغازه ها و در بالای قسمت ورودی یک فروشگاه، قرار دارند. نشانه ها همراه با نام فروشگاه و جزئیات دیگر روی تابلوی نصب شده سر درب یک فروشگاه، درج می شوند.

اما چرا به این نشانه ها نیاز داریم؟! ایده داشتن علامت و نام تجاری و نشانه فروشگاهی نه تنها فقط برای جزئیات فروشگاه مفید است، بلکه برای نشان دادن هویت فروشگاه نیز دارای اهمیت ویژه ای است. به این منظور، داشتن علامت تجاری مناسب بسیارمهم است.

موارد زیر اهمیت وجود نشانه های تجاری را نشان می دهد:


علائم تجاری یا نشانه های فروشگاهی چیست؟

انجام تبلیغات بدون وقفه

داشتن نشان تجاری مناسب برای فروشگاه نه تنها به منظور اطلاع رسانی در مورد کسب و کار شما انجام می شود؛ بلکه به عنوان یک بیلبورد تبلیغاتی برای فروشگاه شما عمل کرده و به نوعی فضای تبلیغاتی دائمی شما را نشان می دهد. بنابراین تا زمانی که فروشگاه شما باقی بماند، تابلو تبلیغاتی شما نیز وجود خواهد داشت. این باعث می شود که شما یک ابزار تبلیغاتی همیشگی را با حداقل سرمایه گذاری، داشته باشید. چیزی که در دیگر شیوه های تبلیغاتی نمی بینید.

داشتن میدان دید مناسب برای تابلوهای سر درب مغازه

این موضوع که فروشگاه شما در یک بازار شلوغ قرار گرفته است و یا یک مکان خلوت هم برای استفاده از علائم و نشانه های تجاری، تاثیرگذار است. مغازه شما در شرایط عادی دیده نخواهد شد مگر اینکه شما بتوانید مغازه و حرفه خود را با استفاده از روش های تبلیغاتی به مخاطبین خود، نشان دهید.

درغیر این صورت برای آن ها غیرممکن است که بتوانند به راحتی فروشگاه شما را در بین انبوهی از کسب و کارهای مختلف، پیدا کنند و یا در مورد خدمات قابل ارائه شما اطلاعاتی به دست آورند.

هنگامی که یک نشانه فروشگاهی آشکار و واضح داشته باشید؛ مشتریان بالقوه شما می توانند به آسانی به خدمات و یا محصولات شما، دسترسی پیدا کنند و این همان هدفی است که تمامی صاحبان کسب و کارهای تجاری به دنبال آن هستند.

داشتن میدان دید مناسب برای تابلوهای سر درب مغازه

داشتن نام تجاری منحصر به فرد

داشتن نشان تجاری خوب، صرفا برای اطلاع دادن به مشتریان در مورد کسب و کار شما نیست، بلکه با داشتن آن اطمینان دارید که می توانید به واسطه آن برندسازی کرده و گوی سبقت را از رقیبان، بربایید.

شما باید هنگام طراحی علامت تجاری خود، خلاق باشید. از تصاویر و فونت هایی استفاده کنید که به شیوه ای بهتر می توانند کسب و کار شما را نشان دهند. استفاده از ترکیب رنگ مناسب نیز به اندازه ایده پردازی و خلاقیت، اهمیت دارد.


استراتژی صرفه جویی در پول

وقتی کسب و کارتان را آغاز کرده و یک برند فروشگاهی را با استفاده از بنر، تابلو و… در معرض دید همگان قرار می دهید، توانسته اید با یک روش ارزان قیمت، کسب و کارتان را رونق بدهید. یک نشانه فروشگاهی که با کمک یک شرکت یا مرکز تابلوسازی معروف آماده شده باشد، می تواند سال ها بدون هیچ مشکلی برایتان جذب مشتری و در نهایت سودآوری، داشته باشد.

علائم فروشگاهی نه تنها آگاهی مشتریان از نام تجاری شما را افزایش می دهند؛ بلکه یک راه خوب برای برقراری ارتباط با مشتریان هستند. هر چقدر بتوانید در این کارخلاقیت به خرج دهید، برند مطرح تری خواهید داشت. البته فراموش نکنید که سادگی همواره جایگاه خاص خود را دارد. نگاهی به برندهای جهانی بیندازید. همانطور که می بینید اکثر برندها شهرت را در کنار یک نشان تجاری یا لوگوی فوق العاده ساده، دارند.

افزایش زیبایی محیط کار

تبلیغات اگرچه با هدف معرفی انجام می شود؛ اما می تواند پیامدهای مثبت و پنهانی هم داشته باشد. وجود یک تابلوی زیبا با نشان تجاری شما سر درب فروشگاه، باعث زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون بیرونی می گردد. شاید تصور کنید این مورد در تبلیغات بی اهمیت است، اما اشتباه نکنید. قطعا تفاوت هایی بین یک روش تبلیغاتی ساده با یک روش تبلیغاتی جذاب، وجود دارد. زیبایی تابلوها بیشتر به واسطه متریال انتخابی برای ساخت تابلو و همچنین اعمال نورپردازی می باشد.

یک تابلوی فروشگاهی با نورپردازی خیره کننده قطعا بهتر از هر روش تبلیغاتی دیگر روی فروش بالاتر کالا و خدمات، موثر خواهد بود. پس وجود تابلو سر درب فروشگاه آن هم با یک نورپردازی جذاب را هرگز دست کم نگیرید.

در زمینه زیبایی و هماهنگی دکوراسیون حتی می توانید از بنرها یا لایت باکس های ایستاده در قسمت ورودی مغازه یا فروشگاه، استفاده کنید. به این صورت که پرفروش ترین محصولات خود را همراه با نشان تجاری در دید مشتریان جدید خود، قرار دهید. اطلاع رسانی در مورد تخفیفات دوره ای فروشگاه، عرضه جوایز ارزنده و ترغیب مخاطب به شرکت در مسابقه و… همگی از طریق یک تابلو یا بنر تبلیغاتی، قابل انجام است.

افزایش زیبایی محیط کار

سفارش تابلوی تبلیغاتی

با هر هدفی که تمایل  داشته باشید از نشانه های تجاری استفاده کنید؛ می بایست به سراغ روش اصولی آن بروید. استفاده از تابلوهای تبلیغاتی جزء روش های مقرون به صرفه است که می تواند به شما در این زمینه، کمک کند. این ابزارهای تبلیغاتی در مدت زمانی کوتاه و با بودجه مناسب شما، طراحی و ساخته می شوند.

برای استفاده از تابلوی تبلیغاتی باید به تابلوسازان ماهر و باتجربه، رجوع کنید. تابلوسازی که بتواند متناسب با مخاطبینی که دارید و همچنین نوع کسب و کار و بودجه تخصیص داده شما، بهترین و مناسب ترین تابلوها را پیشنهاد دهد.

اگر محدودیتی از نظر هزینه ندارید؛ می توانید برای درج لوگو یا نشان تجاری خود به سراغ مدرن ترین تابلوها بروید. تابلوهای لاسوگاسی با درخشش بی نظیری که دارند، یکی از نمونه تابلوهای مدرن محسوب می شوند. البته هر تابلوی تبلیغاتی مزایایی دارد. به عنوان مثال، تابلوهای چلنیوم در دوام و کیفیت رتبه قابل قبولی دارند و یا تابلوهای لایت باکس به واسطه نورپردازی ویژه ای که دارند، محبوب شده اند.

هر کدام از تابلوها را متناسب با سلیقه شخصی تان می توانید انتخاب کنید. خوشبختانه تابلوسازی نامور با ارائه ضمانت نامه معتبر، خیال مشتری را از بابت خدمات پس از فروش، راحت کرده است. اگر قصد دارید یک تابلوی مدرن، حرفه ای و زیبا داشته باشید؛ همین الان با شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید. کارشناسان تابلوساز به خوبی شما را در مورد انتخاب نوع تابلو، راهنمایی می کنند.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: