۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

مغازه های خیاطی و تولید پوشاک به دلیل اینکه تقاضای بالایی برای تولیدات آن ها یعنی لباس وجود دارد، می تواند بسیار سودآور باشد و درآمد خوبی را نصیب تولید کنندگان لباس و همچنین فروشندگان آن بکند. چرا که همه افراد در زندگی نیاز به تهیه و خرید لباس دارند. لباس ها در انواع مختلفی تولید می شوند. لباس های خانگی، لباس ورزشی، لباس مجلسی، لباس زمستانی و… . بنابراین به دلیل همین تنوع بالا گردش مالی بسیار بالایی بین تولیدکنندگان، خریداران و فروشندگان این صنف، وجود دارد.

از این رو اگر قصد تاسیس چنین مغازه ای را دارید؛ باید حتما روی جنبه تبلیغات آن، سرمایه گذاری کنید. چرا که در این بازار رقابت بالایی وجود دارد. اما اگر بتوانید به خوبی خود را به دیگران معرفی کنید؛ تقریباً مطمئن هستید که به درآمد بسیار خوبی، می ‌رسید.

یکی از بهترین روش های تبلیغاتی در این زمینه استفاده از تابلوی مغازه خیاطی و یا کارگاه است. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین ایده ها برای این تابلو را ذکر کنیم.

اهمیت وجود تابلو برای کارگاه های تولید پوشاک

پوشش چیزی نیست که در طول تاریخ به فراموشی سپرده شود. این موضوع آنچنان اهمیت دارد که خیلی افراد بیزینس خود را روی صنعت مدلینگ، قرار داده اند. نحوه پوشش برای هر منطقه، شهر یا کشور، متفاوت است. در حال حاضر حتی خیلی از مکان ها و مناطق کشور پوشش محلی خود را همچنان حفظ کرده اند.

مشاغل مختلفی در کنار صنعت پوشاک و مدلینگ ایجاد شده است. مشاغلی مثل طراحی لباس، عکاسی لباس، تولیدکننده لباس، خیاطی و… .

در کنار تولیدکنندگان بزرگ پوشاک، خیاطی های کوچکی هم وجود دارند که به صورت شراکتی و یا تکی اقدام به دوخت لباس های سفارشی مجلسی، لباس مدارس و… می ‌کنند. ممکن است محل کار این تولیدکنندگان کارگاه ‌های کوچک و یا مغازه های خیاطی باشد. در هر صورت برای اینکه بتوانید گوی سبقت را از رقیبان خود در این بازار بربایید؛ باید روی جنبه تبلیغات کار خود، سرمایه‌ گذاری کنید.

اهمیت وجود تابلو برای کارگاه های تولید پوشاک

استفاده از یک تابلوی تبلیغاتی مدرن و البته خلاقانه می تواند تا حدی راه را برای شما، هموار کند. اگر لباس هایی با یک برند خاص تولید می کنید؛ می توانید روی برند مورد نظر تمرکز کرده و آن را به شهرت برسانید. بنابراین منطقی است که در کنار تهیه تجهیزات و هزینه ‌هایی که برای تاسیس یک کارگاه خیاطی صرف می کنید، روی تبلیغات و بازاریابی هم توجه ویژه داشته باشید.

ایده هایی برای تابلوسازی کارگاه تولید پوشاک

متراژ کارگاهی که راه اندازی کرده اید اصلا اهمیتی ندارد. متراژ کارگاه ممکن است از یک مغازه ۶ متری تا یک کارگاه ۱۰۰۰ متری، متغیر باشد. البته اگر یک تولیدی بزرگ در زمینه تولید انواع پوشاک دارید و می خواهید در سطح شهر، استان و یا حتی کشور به خوبی معرفی شوید؛ پیشنهاد می کنیم کمی فراتر رفته و به تبلیغات گسترده تری روی آورید. استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی در مکان های پرازدحام هر استان می تواند برای رسیدن به این هدف، کمک کننده باشد.

پس از آن با گسترش فعالیت خود می توانید به سراغ تبلیغات دیگر مثل پخش آگهی های تلویزیونی، چاپ تبلیغ در مجلات و روزنامه ها، استفاده از تلویزیون های شهری، استفاده از استرابردهای تبلیغاتی و یا بنرها و… بروید.

در این بین، استفاده از تابلو معمولا توسط تمامی اصناف صورت می گیرد. شما هر نوع تولیدی پوشاک و یا لباسی که داشته باشید؛ باید برای معرفی مکان تجاری خود، از تابلوی تبلیغاتی استفاده کنید.

ایده هایی برای تابلوسازی کارگاه تولید پوشاک

بهترین و مناسب ترین تابلوها برای مغازه و کارگاه خیاطی و تولیدی لباس عبارتند از:

تابلو چلنیوم

تابلوهای چلنیوم جزء تابلوهای مدرن و شیک برای کارگاه های خیاطی و تولیدی های پوشاک هستند. اکثر مغازه ‌دارانی که در زمینه فروش پوشاک فعالیت دارند، از این تابلو برای نمایش برند تجاری خود استفاده می ‌کنند. تابلو چلنیوم انواع مختلفی دارد که بسته به سلیقه خود می توانید هر کدام را انتخاب کنید. تابلو چلنیوم ساده، تابلو چلنیوم الماسی و تابلو چلنیوم ستاره ای جزء پرفروش ترین آن هاست.

تابلو فلزی

اگر استقامت و دوام تابلو برایتان از درجه اهمیت بالایی برخوردار است؛ بهتر است به سراغ تابلوهای استیل بروید. این فلز زیبایی و درخشندگی بالایی داشته و می ‌تواند در جذب مشتری، تاثیرگذار باشد.

تابلو پیکسلی

ظاهر زیبا و خارق العاده تابلوهای پیکسلی آن ها را به یکی از تابلوهای محبوب در بین مخاطبان، تبدیل کرده است. نحوه طراحی و ساخت این تابلو به گونه ای است که هم در زمینه تابلو و هم در حروف برجسته، افکت های نوری تعبیه می گردد. این موضوع باعث می شود هر ثانیه رقص نور با رنگ متفاوتی اجرا شود و همین موضوع نظر مخاطب را به تابلو، جلب کند.

تابلو ال ای دی

تابلوهای ال ای دی جزیی از تابلوهای دیجیتالی هستند که به دو صورت تابلو ال ای دی ثابت و تابلو روان، طراحی و تولید می ‌شوند. این تابلوها می ‌توانند به صورت چشمک زن برند و نام تجاری فروشگاه و کارگاه تولیدی شما را در معرض نمایش عموم افراد، قرار دهند.

بهترین و مناسب ترین تابلوها برای مغازه و کارگاه خیاطی و تولیدی لباس

تابلو کامپوزیت

تابلوهای کامپوزیت زمینه بسیار زیبایی دارند. در ساخت این تابلو از ورقه های کامپوزیت، استفاده می ‌شود. این متریال براقیت و درخشندگی خاصی داشته و به عنوان ابزاری برای نماسازی هم استفاده می شود.

تابلو ترمووود

تابلو ترمووود نوعی تابلو با زمینه چوبی است که بسیار نمای کلاسیک و زیبایی دارد. این تابلو مخصوصاً برای مغازه های فروش لباس بسیار مناسب است.

مزایای نصب تابلو تبلیغاتی برای کارگاه تولید پوشاک

یکی از مهم‌ ترین مزایای تابلوهای تبلیغاتی، دائمی و همیشگی بودن آن است. به این صورت که شما می توانید با داشتن یک تابلوی مدرن و شیک سال ها بدون صرف هیچ هزینه ای؛ از آن برای معرفی برند و نام تجاری خود، استفاده کنید. علاوه بر این، شما برای سفارش یک تابلوی مدرن و منحصر به فرد نیاز به صرف هزینه بالا نداشته و تنها یک بار برای این کار هزینه می پردازید.

از دیگر مزایای داشتن تابلو تبلیغاتی برای خیاطی و کارگاه های تولید پوشاک؛ ایجاد یک دکوراسیون بیرونی شیک و زیبا می باشد. وجود تابلو نمای جذابی برای دکوراسیون بیرونی کارگاه و مغازه فراهم می ‌کند که این موضوع می ‌تواند باعث بازاریابی و جذب بیشتر مشتری گردد.

استفاده از تابلو یک روش تبلیغات ماندگار است و از طرفی باعث ایجاد اعتبار و هویت برای مکان تجاری شما می گردد. بنابراین منطقی است که در اولین قدم برای سرمایه گذاری تبلیغات به سراغ سفارش یک تابلوی تبلیغاتی بروید.

مزایای نصب تابلو تبلیغاتی برای کارگاه تولید پوشاک

سفارش تابلو تبلیغاتی

اگرچه تابلوسازی های زیادی اقدام به طراحی و تولید تابلو می‌ کنند اما اعتماد به تابلوسازی که بتواند متناسب با بودجه شما و همچنین با استفاده از متریال های باکیفیت اقدام به ساخت تابلو کند، اهمیت زیادی دارد. تابلوسازی نامور سابقه درخشانی در این زمینه داشته و می تواند هر نوع تابلوی تبلیغاتی را مطابق با سلیقه مشتری، به مرحله اجرا برساند. شما می توانید برای اطمینان از کیفیت محصولات تولید شده توسط این تابلوسازی؛ به وب سایت آن مراجعه کرده و نمونه کارهای ساخته شده توسط این تابلو سازی را مشاهده کنید.

خوشبختانه امکان ارائه مشاوره رایگان هم برای تمامی مشتریان وجود دارد. بنابراین به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: