۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

آشنایی با بهترین تابلوهای تبلیغاتی

زمانی که صحبت از تبلیغات می‌ شود، معمولاً ذهن افراد به سمت آگهی ‌های تلویزیونی می ‌رود، اما تبلیغات روش‌ های بسیار متنوعی دارد. استفاده از تابلو تبلیغاتی از دیرباز یک تبلیغات عالی محسوب میشده است. شما اگر جامعه هدف را به درستی شناسایی کنید، می توانید متناسب با آن، بهترین تابلو تبلیغاتی را به کار گیرید.

البته اگر فروشگاه شما در قسمتی از شهر واقع شده است که رفت و آمد چندانی ندارد؛ علاوه بر استفاده از تابلو، باید سایر روش های تبلیغاتی را هم مد نظر قرار دهید. در هر صورت تابلوهای تبلیغاتی جایگاه خوبی در صنعت تبلیغات و بازاریابی پیدا کرده اند. به گونه ای که استفاده از انواع تابلوهای تبلیغاتی برای رونق کسب و کار، جایگاه ویژه ‌ای دارد. اما بهترین تابلو تبلیغاتی چیست و باید به سراغ کدام نوع از تابلوها برویم؟

آشنایی با بهترین تابلوهای تبلیغاتی

جالب است بدانید تابلوهای تبلیغاتی علاوه بر اینکه رسالت اصلی یعنی همان تبلیغات را بر عهده دارند؛ می توانند در زیباسازی و هماهنگی با دکوراسیون داخلی فروشگاه و مغازه هم تاثیر بسیار مثبتی داشته باشند. شما هم به عنوان یک مشتری معمولاً ترجیح می دهید برای خرید به سراغ فروشگاه های شیک و زیبا بروید. وجود یک تابلو تبلیغاتی مناسب می ‌تواند تکمیل ‌کننده زیبایی محیط یک فروشگاه یا مغازه باشد.

به طور کلی بهترین تابلوهای تبلیغاتی شامل موارد زیر می شود:

تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته

از متنوع ترین تابلوهای تبلیغاتی که امروزه بسیار هم پرطرفدار و محبوب شده اند، تابلوهای حروف برجسته هستند. این تابلوها با استفاده از لبه هایی از جنس چلنیوم، ساخته می ‌شوند. تابلوهای چلنیوم خود به انواع مختلفی مثل تابلو حروف برجسته چلنیوم ستاره ای، تابلو حروف برجسته چلنیوم الماسی و… تقسیم بندی می شوند، که مشتریان با توجه به سلیقه ای که دارند و همچنین نوع کسب و کار خود، بهترین و مناسب ترین تابلو حروف برجسته را انتخاب می کنند.

خوشبختانه تابلوهای چلنیوم علاوه بر دارا بودن حروف برجسته، می ‌توانند نورپردازی خوبی هم داشته باشند. نورپردازی باعث می شود تابلو به هنگام شب و در نبود نور طبیعی خورشید، بتواند کار تبلیغات را به خوبی انجام دهد.

تابلوهای تبلیغاتی فلکسی

در تابلوهای فلکسی نیز همانند نمونه قبلی از حروف برجسته و نورپردازی، استفاده می شود. حتما نمونه هایی از تابلوهای تبلیغاتی فلکسی را سر درب مغازه ها و فروشگاه ها، دیده اید. این تابلوها در برابر نور خورشید و شرایط جوی مقاوم بوده و معمولاً برای ایجاد نورپردازی در آن ها از لامپ های فلورسنت یا مهتابی، استفاده می شود. یکی از مهمترین مزایای تابلوهای فلکسی، قابل تعویض بودن رویه آن می باشد.

رویه این تابلو از جنس فلکس بوده و بنابراین برای تغییر طرح تابلو به راحتی می توانید آن را تعویض کنید. تابلوهای فلکسی انواع مختلفی مثل تابلو ریلی، تابلو سپری، تابلو مکعبی و تابلو اسکلت فلزی دارند.

تابلوهای تبلیغاتی استیل

متریال استیل درخشندگی و براقیت فوق‌ العاده ‌ای دارد و به همین دلیل مورد علاقه افراد واقع می شود. این متریال در رنگ های رز گلد، طلایی و نقره ای، موجود است. می توان تابلوهای استیل را به صورت حروف برجسته طراحی و تولید کرد. خوشبختانه تابلوهای استیل هم انواع مختلفی دارند. می توانید از حروف استیل طلایی خش دار، حروف استیل براق طلایی، حروف استیل براق نقره ‌ای و حروف استیل نقره ‌ای خش دار برای این کار، استفاده کنید.

البته استفاده از حروف استیل دودی و مسی هم اخیراً بسیار مورد توجه قرار گرفته است. ویژگی مهم تابلوهای حروف برجسته استیل عدم تیرگی و تغییر رنگ آن می باشد. پس چنانچه تمایل ندارید به زودی تابلوی تبلیغاتی خود را تعویض کنید، بهتر است سراغ این متریال زیبا، باکیفیت و بادوام بروید.

تابلوهای تبلیغاتی پلکسی

تابلو پلکسی با استفاده از طلق های پلکسی گلاس ساخته می شود. این طرح ها در رنگ های متنوعی در بازار وجود دارند. همین تنوع رنگی باعث محبوبیت این متریال شده است. به طوری که صاحبان رستوران ها، کافی شاپ ها، فست فود فروشی ها و… برای ایجاد تنوع رنگی به سراغ متریال پلکسی می روند.

تابلوهای پلکسی گلاس کاربردهای متفاوتی دارند. می ‌توان از این تابلوها به عنوان تابلوهای راهنما برای بخش های مختلف یک اداره یا سازمان، استفاده کرد. علاوه بر این، می ‌توان به عنوان تابلو راهنمای طبقات یا به عنوان تابلو سر درب اتاق، استند های رومیزی و تابلوهای ورودی، از تابلوی پلکسی استفاده کرد.

تابلوهای تبلیغاتی فلزی

افرادی که اولویت اصلی آن ها دوام و مقاومت بسیار بالای تابلو می باشد؛ بد نیست به فکر سفارش یک تابلوی حروف برجسته فلزی باشند. این تابلوها نور را از خود عبور نمی دهند. بنابراین برای ایجاد نورپردازی حتماً باید از لامپ های اس ام دی، استفاده شود. با داشتن یک تابلو حروف برجسته فلزی هیچ نگرانی از بابت آسیب و خرابی تابلو نخواهید داشت چرا که این تابلو در برابر شرایط جوی و عوامل محیطی، مقاومت بسیار بالایی دارد.

تابلو حروف برجسته رینگی

تابلوهای حروف برجسته رینگی ترکیبی از پلاستیک و فلز هستند. پلاستیکی که در تابلوهای رینگی به کار می رود، نور را از خود عبور می دهد. به همین دلیل برای افرادی که تنها در طول روز مشغول به فعالیت هستند، نیاز به نورپردازی احساس نمی شود.

تابلوهای تبلیغاتی

تابلوهای اس ام دی ثابت و اس ام دی روان

این تابلوها از جمله بهترین تابلوهای مغازه به شمار می روند که نوع ثابت آن به گستردگی مورد استفاده قرار می گیرد. این تابلوی ثابت در طی سال‌های متمادی جایگاه ویژه‌ ای در تابلوسازی مقرون به صرفه داشته است و تمامی مشاغل به جز پزشکی به استفاده از آن روی آورده اند.

در مقابل، تابلو اس ام دی روان، که قابلیت نمایش متن، انیمیشن و تصویر را دارد، در دو نوع تک رنگ و مولتی کالر موجود است. در انواع تک رنگ این تابلوها شما در استفاده از رنگ ها با محدودیت هایی روبرو خواهید بود، به این معنا که رنگ زمینه تابلوهای اس ام دی روان معمولا مشکی بوده و نمایش متن و تصویر در آن با رنگ دلخواه انجام می شود. با این وجود، انواع مولتی کالر این تابلوها هیچگونه محدودیتی را برای استفاده از رنگ ندارد.

تابلوهای پیکسلی

تابلوسازان برای ساخت این تابلوها، پیکسل های قابل برنامه ریزی را در مجاورت یکدیگر قرار می دهند تا بدین ترتیب زیرسازی جذابی برای تابلو تبلیغاتی و تابلو حروف برجسته به ارمغان آورند. به طور کلی، تابلوهای پیکسلی قادر به نمایش انواع افکت های نوری با رنگ های متعدد هستند.

تابلو لایت باکس

در معرفی تابلو لایت باکس تبلیغاتی می توان آن را نوعی تابلو حروف برجسته عنوان کرد که دارای نورپردازی ویژه است.

تابلو ترموود

این تابلوها به دلیل ساخته شدن با چوب ترموود باعث ایجاد نمای کلاسیک در فضای کسب و کار شما می شوند. به همین دلیل، مورد استقبال صاحبان کسب و کارهای مختلف قرار گرفته اند.

تابلو کامپوزیت

تابلو کامپوزیت از جمله تابلوهای حروف برجسته است که زیرسازی حروف آن با استفاده از ورق های کامپوزیت انجام می شود.

تلویزیون شهری

تابلو شهری نوعی تابلو اس ام دی روان است که ابعاد بزرگتری نسبت به آن دارد. تابلوی مورد نظر را می‌توان با اجرای فوندانسیون در مکان های مختلفی از قبیل خیابان ها، پشت بام ها و یا میان دیوار تعبیه کرد. این تابلو به دو شکل مخالف آفلاین و آنلاین قادر به نمایش تبلیغات است.

بیلبوردها

به طور کلی، بیلبورد از جمله ابزارهای تبلیغاتی چاپی و یکی از تاثیرگذارترین ابزارهای تبلیغاتی است که در صورت نصب در موقعیت، مکان و زمان مناسب می تواند بسیار مؤثر واقع شود. این سازه عظیم الجثه برای نصب نیاز به اجرای فوندانسیون دارد.

استرابورد تبلیغاتی

از جمله ابزارهای تبلیغاتی عظیم الجثه است که دارای ابعادی کوچکتر از بیلبورد می باشد. در واقع ابعاد استرابورد در حدود ۳ × ۴ مترمربع است و با استفاده از فونداسیون در مکان مورد نظر نصب می شود. این سازه دارای اجزای مختلف زیر می باشد:

فک بالا و پایین برای جلوگیری از چروک شدن تبلیغ چاپی بنر
گیره های چپ و راست برای نگهداری بنر
ستون اصلی برای نصب
زیرساز فلزی، پلیت و فونداسیون کف و نردبان تردد پشت سازه

تابلو حکی

جنس این تابلوها معمولا از فلز انتخاب می شود و برای معرفی شرکت ها و قسمت های مختلف آن مورد استفاده قرار می گیرد.

تابلو راهنما

از تابلوهای راهنما در مکان های عمومی، تجاری و ساختمان های خصوصی برای راهنمایی افراد استفاده می شود. به طور کلی تابلوهای راهنما را می توان در موارد مختلف زیر به کار گرفت:

به عنوان تابلوهای راهنمایی و رانندگی، تابلو اسامی کوچه و خیابان، تابلو ورودی فروشگاه ها، تابلو خروج اضطراری، تابلو سالن، تابلو راهنمای طبقات، تابلو شماره اتاق، تابلو اسامی کارکنان و…

تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته

تابلو یونولیتی

تابلو یونولیتی از جمله تابلوهای حروف برجسته است که تابلوسازان آن با استفاده از نوعی یونولیت با دانه های ریز می سازند. این تابلو ارزان قیمت در رنگ های مختلف می تواند وجود داشته باشد. البته، خود یونولیت صرفا به رنگ سفید وجود دارد و رنگ آمیزی آن با استفاده از رنگ های آکریلیک یا پلاستیک انجام می شود. تابلوی موردنظر جهت استفاده به عنوان تابلو نمایشگاهی و تابلو سالنی مناسب است.

تابلو لبه سوئدی

تابلو لبه سوئدی شباهت زیادی به تابلو چلنیوم دارد و با همان متریالی تهیه می شود که در ساخت چلنیوم به کار می رود، اما نحوه قرارگیری پلکسی گلاس در آن متفاوت است. این تفاوت در مکان قرارگیری پلکسی گلاس می باشد. در تابلو چلنیوم محل قرارگیری این ورق در داخل لبه و در تابلو لبه سوئدی محل قرارگیری آن در لبه تابلو است.

تابلو لترمکس

تابلو لترمکس نوعی تابلو ترکیبی است که از ترکیب چلنیوم و نئون پلاستیک حاصل می شود. این تابلو دارای محفظه ای شیشه ای است که دورتا دور آن نواری قرار می گیرد. این ویژگی در نحوه نورپردازی تابلو بسیار مؤثر می باشد. جالب اینکه عبور نور از داخل حروف برجسته تابلو لترمکس باعث ایجاد سایه روشنی در سطح و نمای تابلو می شود که جذابیت آن را افزایش می دهد.

تابلو پترن

از نمونه های جدید تابلو تبلیغاتی، تابلو پترن است که با استفاده از ورق های پلکسی گلاس دو لایه و لبه چلنیوم ایجاد می شود. از جمله ویژگی های متمایز این تابلو می توان به وجود اشکال هندسی نظیر دایره، لوزی و… بر سطح حروف اشاره کرد که زیبایی آن را دوچندان می کند.

تابلو آگاما

این تابلو با استفاده از نوعی ورق پلکسی گلاس به نام پلکسی گلاس آگاما تهیه می شود که نورپردازی این تابلو را زیباتر می کند. چنانچه رنگ ورق آگاما قرمز و رنگ لامپ اس ام دی سفید انتخاب شود، هنگام روشن شدن لامپ ها این ورق ها به رنگ سفید تغییر رنگ می دهند، اما چنانچه لامپ ها را خاموش کنیم دوباره به رنگ قرمز نمایان می شود. در حقیقت این نوع ورق قادر به جذب رنگ لامپ اس ام دی کار شده در داخل تابلو است.

تابلو پانچی

همانطور که می دانید عمل پانچ همان سوراخ کاری است که هنگام استفاده از آن بر روی تابلو می توان به آن جلوه زیبا و لوکس بخشید. تابلوسازان به هنگام ساخت تابلو پانچی، لبه های آن را با استفاده از دستگاه لیزر به شکل های مختلف دایره ای، ستاره ای و… برش می دهند. این برش ها در نورپردازی تابلو بسیار موثرند. چرا که عبور نور از داخل آنها به راحتی صورت می گیرد.

هر کدام از تابلوهایی که در این مقاله ذکر شد، ویژگی های خاص خود را دارند. البته که تنوع تابلوهای تبلیغاتی از این هم فراتر رفته است و مدل‌های متنوع دیگری نیز وجود دارد که می توانید متناسب با بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید و همچنین سلیقه شخصی خود، هر کدام را انتخاب کنید.

برخی از تابلوها برای مکان های خاصی مناسب هستند. بنابراین لازم است حتماً قبل از سفارش تابلو تبلیغاتی به تابلو سازی، درباره شغل و فعالیت خود هم اطلاعاتی به تابلوساز ارائه دهید.

چگونه می توان بهترین تابلو تبلیغاتی را انتخاب کرد؟

هنگامی که تصمیم به سفارش تابلو از یک مجموعه تابلوسازی تبلیغاتی معتبر نظیر تابلوسازی نامور می گیرید، باید ابتدا مخاطبان هدف خود را شناسایی کرده و این موضوع را با کارشناسان مجموعه در میان بگذارید.

شاید باورتان نشود، اما هر تابلویی برای قشر خاصی از مردم طراحی و تولید می شود. برای مثال، تابلوهایی نظیر چلنیوم ساده و ترموود برای افراد مسن بسیار مناسب است. این در حالی است که تابلوهای سه بعدی، تابلو چلنیوم فول کالر، تابلو الماسی و مواردی از این قبیل جوان پسند هستند.

در هر صورت چنانچه نیاز به انتخاب بهترین تابلو تبلیغاتی دارید، با کارشناسان و طراحان حرفه ای مجموعه تابلوسازی نامور تماس بگیرید تا ضمن بهره مندی از خدمات مشاوره تخصصی آنها یک تابلو باکیفیت بالا از آنها دریافت کنید. ساخت تابلو در این مجموعه کاملا سفارشی و متناسب با سلیقه مشتری انجام می شود. مهمتر اینکه پس از دریافت سفارش می توانید از خدمات پس از فروش مجموعه نیز استفاده کنید.

هنگام سفارش تابلو به چه مواردی باید توجه کنیم؟

بهتر است که برای سفارش تابلو فروشگاهی موارد زیر را مدنظر قرار دهید:

نوع تابلو: انواع تابلوها باید مطابق با سلیقه مخاطبان انتخاب شود.

طرح تابلو: این طرح باید به روشنی بیانگر پیام تابلو مغازه باشد.

ابعاد تابلو: در حد متناسب و مطابق با مساحت مغازه انتخاب شود.

عنوان مناسب: این عنوان باید کوتاه بوده و در عین حال مفهوم کلی را برساند.

نورپردازی: به شیوه صحیح انجام شود تا هیچگونه خللی در محیط کسب و کار ایجاد نکند.

محل نصب تابلو: در مکان های پرتردد نصب گردد.

توجه به اقلیم: در کشورمان هر منطقه ای دارای اقلیم های متفاوت است که باید شناسایی گردد و تابلو متناسب با همان اقلیم سفارش داده شود.

توجه به سلیقه مشتری: هنگام سفارش تابلو تبلیغاتی باید مشتریان هدف خود را شناسایی کنید تا با سفارش تابلو متناسب با سلیقه آنها بتوانید برای رونق کسب و کار قدمی بردارید.

قیمت تابلو: یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای سفارش تابلو قیمت تابلو تبلیغاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. در این مورد، از ارزانترین تابلوهای تبلیغاتی می توان تابلو چلنیوم را نام برد.

نحوه سفارش تابلو تبلیغاتی

نحوه سفارش تابلو تبلیغاتی

اگر قصد ندارید تابلوی خریداری شده را پس از مدت زمان کوتاهی تعویض کنید، توصیه می‌ کنیم حتماً به سراغ استفاده از متریال های باکیفیت برای ساخت تابلو بروید. معمولاً تابلوسازی هایی که همراه با تولیدات خود ضمانت نامه معتبر هم به مشتری ارائه می کنند، این اطمینان را به مشتری می ‌دهند که در ساخت تابلو از متریال باکیفیت و بادوامی، استفاده کرده اند.

تابلوسازی نامور سال‌ هاست کار طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی را برعهده داشته و می ‌تواند متناسب با نیاز و بودجه شما، بهترین و مناسب ترین تابلوی تبلیغاتی را پیشنهاد دهد. به علاوه، این تابلوسازی معتبر، تمام ویژگی هایی که پیش از این در مورد ارائه ضمانت نامه به آنها پرداختیم را دارا می باشد.

نحوه طراحی و ساخت تابلو به این صورت است که ابتدا طرح پیشنهادی مشتری توسط طراحان مجموعه تابلوسازی و با استفاده از نرم افزارهای دقیق کامپیوتری طراحی شده و پس از تایید توسط مشتری، به مرحله برش می رود. در مرحله برش دستگاه های دقیق لیزری وجود دارند که طرح و نوشته های مورد نظر را به صورت دقیق و با سرعت بالا، برش می دهند.

پس از آن نوبت به سوار کردن حروف برجسته برش خورده روی زمینه کار، می رسد. زمینه کار باز هم به سلیقه و نظر مشتری انتخاب می شود. البته در این زمینه متریال هایی مثل کامپوزیت و ترمووود جزء پرطرفدارترین ها هستند.

در نهایت تابلوی تکمیل شده پس از اعمال نورپردازی و پس از انجام تست به محل مورد نظر برای نصب منتقل شده و در بهترین نقطه ممکن که از تمامی جهات دیده کافی را داشته باشد، نصب می گردد. ضمانت نامه معتبر تابلو از همین لحظه آغاز شده و به مشتری، تحویل داده می شود.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب تابلوی تبلیغاتی، می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: