۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

در صورتی که بخواهید قبل از اینکه مشتریان پا به ستوران تازه تاسیس شما گذاشته و غذای لذیذ آن را امتحان کنند؛ به صورت کاملا شناخته شده مطرح شوید، می بایست یک تابلو تبلیغاتی زیبا و درخور توجه داشته باشید. وجود تابلو برای یک رستوران یکی از بهترین و موثرترین روش های جذب مشتری، به شمار می رود. حتماً این سوال برایتان پیش آمده است که بهترین تابلو برای رستوران چیست؟! با ما همراه باشید تا در ادامه بهترین تابلو در صنعت رستوران داری را به شما، معرفی کنیم.

اهمیت تابلو در صنعت رستوران داری

وجود یک تابلوی مدرن و باکیفیت علاوه بر اینکه می ‌تواند راهنمای خوبی برای مخاطبان باشد؛ می تواند لوگو و نام تجاری شما را در ذهن ها، ماندگار سازد. حتماً برای شما هم این موقعیت پیش آمده است که برای سرو غذا به دنبال یک رستوران با اسم و رسم بگردید، رستورانی که حداقل برای یک بار هم که شده نام آن را شنیده و یا لوگوی تجاری آن را دیده باشید.

واقعیت این است که افراد امروزه به سلامتی جسم خود بیشتر اهمیت می دهند و به همین دلیل به سختی پا به مکان هایی می گذارند که هیچ شناخت قبلی درباره آن، ندارند. این موضوع در صنعت رستوران داری هم مطرح است، چرا که افراد معمولاً برای سرو غذا حساسیت بیشتری داشته و سعی می کنند به مکان های معتبری بروند.

تابلو تبلیغاتی برای رستوران چیزی فراتر از معرفی لوگو و برند است. رستوران هایی که حتی برای تهیه غذا از محصولات ارگانیک استفاده می‌ کنند هم می ‌توانند به نحوی این موضوع را در تابلوی رستوران خود، توصیف کنند. ممکن است یک رستوران تنها غذای سنتی سرو کند و یا یک رستوران تنها مختص سرو غذاهای ایتالیایی، چینی و هندی باشد. تمامی این موارد را می توان در تابلویی که سر در رستوران نصب می شود، به وضوح نمایش داد. به طوری که عابران با نگاهی گذرا به راحتی متوجه نوع فعالیت آن شوند.

اهمیت تابلو در صنعت رستوران داری

انواع تابلو در صنعت رستوران داری

برای ساخت یک تابلو از نظر متریال گزینه‌های مختلفی وجود دارد که می ‌توانید آن ها را انتخاب کنید. برخی ترجیح می دهند یک تابلوی مدرن با پس زمینه چوب ترمووود داشته باشند. به این گونه تابلوها، تابلو ترمووود گفته می شود که امروزه بسیار مورد استقبال مشتریان واقع شده است.

اگر رستوران شما از نظر موقعیت مکانی به نحوی است که از نور کمی برخوردار است؛ می توانید از تابلو لایت باکس برای این کار، استفاده کنید. این تابلوهای دوطرفه معمولاً در مکان ‌های کم نور و البته پرتردد قرار گرفته و همانند یک جعبه پرنور؛ نگاه مخاطبان را به خود، جذب می کنند. انواع دیگری از تابلوها مثل تابلو کامپوزیت، تابلو چلنیوم، تابلو استیل و… هم وجود دارد که انتخاب هر کدام از آن ها کاملا سلیقه ای است. البته انتخاب نوع تابلو تا حدی به شرایط و موقعیت قرارگیری تابلو هم بستگی دارد.

انواع تابلو در صنعت رستوران داری

نحوه طراحی و ساخت تابلوهای رستورانی

چگونگی طراحی و ساخت تابلوهای رستورانی با دیگر تابلوها تفاوت چندانی ندارد. فرآیند کلی به این صورت است که ابتدا طرح پیشنهادی مشتری به طراح سپرده می ‌شود و طراح می بایست طرح مورد نظر را از نظر فعالیت کاری و همچنین روانشناسی رنگ ها و… بررسی کرده و ایرادات احتمالی آن را برطرف ‌کند. طرح نهایی به مشتری نشان داده می شود و در صورتی که از سمت مشتری مورد تایید قرار گرفت؛ توسط نرم افزارهای دقیقی طراحی شده و سپس به مرحله برش می رود.
در مرحله بعد زمانی که حروف و همچنین لبه ها توسط دستگاه های تمام اتوماتیک و با دقت بالا برش داده شد؛ نوبت به اتصال لبه ها به حروف می رسد. در نهایت اتصال سیم های مربوط به نورپردازی در پشت تابلو انجام شده و حروف روی پس زمینه کار، سوار می شوند.
مرحله آخر مربوط به نصب تابلو می باشد. به این منظور تابلوی آماده شده به محل مورد نظر برای نصب منتقل شده و پس از اینکه تابلوساز آن را در جایگاه مناسب خود نصب کرد؛ آن را از نظر عملکرد صحیح مخصوصا کارکرد درست نورپردازی، بررسی می کند. در نهایت تابلو به مشتری تحویل داده می ‌شود و گارانتی آن از همان لحظه، آغاز می گردد‌.

نحوه طراحی و ساخت تابلوهای رستورانی

آنچه که برای طراحی تابلوهای رستورانی باید بدانید

طراحی تابلو برای رستوران از حساسیت بیشتری برخوردار است. تابلویی که به این منظور طراحی می ‌شود باید طرح بی نظیر و خاصی داشته باشد. از طرفی نباید تابلو رستوران آنقدر شلوغ باشد که از موضوع اصلی که همان سرو غذاست، دور شود. چنین طرحی باید اشتها برانگیز بوده و مشتری را به خود، جذب کند. به عنوان مثال تابلوهایی که برای سر در مغازه های فست فود طراحی می ‌شوند؛ بیشتر طیف رنگی قرمز دارند و این به دلیل ماهیت غذاهای فست فود می باشد که معمولا افراد از سس قرمز برای سرو آن ها، استفاده می کنند.

استفاده از آیکون هایی مثل قاشق و چنگال هم می تواند ایده خوبی در زمینه طراحی تابلوهای رستورانی باشد، به طوری که حتی مخاطب بدون خواندن نوشته روی تابلو متوجه می شود که تابلوی مذکور متعلق به یک رستوران است.

توصیه می‌ کنیم در زمینه سفارش تابلو رستورانی خساست به خرج ندهید، زیرا سفارش یک تابلو رستوران به هیچ عنوان هزینه محسوب نمی شود بلکه یک سرمایه گذاری برای آن رستوران است که در مدت زمان کوتاهی شاهد بازگشت این سرمایه خواهید بود. واقعیت این است که امروزه افراد به دکوراسیون مغازه ها و فروشگاه ها بسیار اهمیت می ‌دهند و مطمئناً برای سرو ‌غذا تمایل دارند به مکانی بروند که مدرن و به روز باشد. بنابراین وجود یک تابلوی تبلیغاتی می تواند به صورت مستقیم بر میزان فروش، تاثیر بگذارد و مسلما هر چقدر برای طراحی و ساخت آن هزینه بیشتری بپردازید؛ شاهد فروش بیشتر خواهید بود. البته تابلوسازی نامور این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده است که بتوانند با هر بودجه ای که دارند، یک تابلوی منحصر به فرد و زیبا برای رستوران و یا محل کار خود، داشته باشند.

آنچه که برای طراحی تابلوهای رستورانی باید بدانید

علاوه بر خاص بودن طرح یک تابلو رستورانی جنس متریال به کار برده شده در ساخت آن هم اهمیت دارد. اگر یک تابلو از مواد باکیفیتی ساخته شده باشد؛ می تواند تا سال ها کار تبلیغ رستوران را به خوبی انجام دهد. اگر قرار است یک رستوران سالیان سال به کار خود ادامه دهد؛ باید تابلوی آن هم جوابگوی این مدت زمان باشد. چنین تابلویی نباید در برابر شرایط جوی مثل بارش باران و یا نور خورشید، دچار آسیب دیدگی شود. بنابراین منطقی است که در ابتدا تنها یک بار هزینه بپردازید و یک تابلوی باکیفیت که استقامت و دوام بالایی هم داشته باشد، سفارش دهید.

تابلوسازی نامور سال هاست در زمینه ساخت تابلوهای تبلیغاتی فعالیت داشته و برای فروشگاه ‌های مختلف از جمله رستوران ها، انواع تابلو تبلیغاتی را طراحی و تولید کرده است. خوشبختانه طراحان بسیار با تجربه ای در این مجموعه مشغول به کار هستند و می ‌توانند متناسب با زمینه فعالیت هر کسب و کاری، بهترین طرح ممکن را پیشنهاد دهند.

حتی اگر به تازگی رستوران کوچکی تاسیس کرده اید و قصد دارید برای معرفی کسب و کار خود به دیگران از یک تابلوی تبلیغاتی مقرون به صرفه استفاده کنید؛ باز هم پیشنهاد می کنیم با کارشناسان در تابلوسازی نامور؛ مشورت کرده و از راهنمایی های آنان، استفاده کنید.

به منظور دریافت مشاوره و یا سفارش تابلو تبلیغاتی با شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: