۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

آتلیه عکاسی از آن مکان هایی است که حداقل یک بار در زندگی به آنجا رجوع کرده ‌اید. ممکن است برای گرفتن عکس های ساده پرسنلی و یا ثبت بهترین لحظات تکرارنشدنی زندگی‌تان به آتلیه های عکاسی، رفته باشید. به هر حال عکاسی جزء هنرهای جذاب و پرطرفداری می باشد که هر روز بر تعداد متقاضیان آن، اضافه می شود. از آنجایی که تعداد آتلیه های عکاسی در یک شهر زیاد است؛ معمولاً رقابت بین این صنف هم بالاست. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از همان ابتدای تاسیس یک آتلیه عکاسی، به فکر انجام تبلیغات اصولی و صحیح برای آن باشید. یکی از بهترین روش های تبلیغاتی استفاده از تابلو برای معرفی آتلیه می باشد اما بهترین مدل تابلو برای آتلیه عکاسی چیست؟ با ما همراه باشید.

تابلو برای آتلیه عکاسی

انتخاب بهترین مدل تابلو برای آتلیه عکاسی

انتخاب برای داشتن یک تابلوی تبلیغاتی کار نسبتا سختی است. چرا که با تنوعی از طرح و رنگ، مواجه هستید. البته که بهتر است برای معرفی خود مخصوصا اگر به تازگی یک آتلیه تاسیس کرده اید؛ به سراغ مدرن ترین و جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی بروید.

کارشناسان تابلوساز می توانند شما را در انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی به خوبی راهنمایی کنند. چرا که انتخاب نوع تابلو تا حد زیادی به ماهیت تبلیغ هم بستگی دارد.

به طورکلی شما به عنوان مشتری می توانید برای تبلیغ آتلیه عکاسی هر نوع تابلوی تبلیغاتی را انتخاب کنید. البته به شرطی که تابلوی شما در فرآیند تولید از تمامی مراحلی که در زیر ذکر می کنیم، عبور کرده باشد. در این صورت اطمینان خواهید داشت که تابلوی تبلیغاتی شما بتواند برایتان بازخورد مثبتی داشته باشد. برخی از مهمترین مراحل برای طراحی و ساخت تابلوی آتلیه عبارتند از:

اندازه گیری

تعیین دقیق ابعاد یک تابلو اهمیت زیادی دارد. چرا که اگر اندازه ها به درستی تعیین نشوند، برای نصب تابلو با مشکلاتی مواجه می شوید. اندازه تابلوی آتلیه حتماً باید با اندازه درب ورودی سازگاری داشته باشد. اگر تابلو نسبت به ابعاد درب ورودی بیش از اندازه بزرگتر یا کوچکتر باشد؛ یک ناهماهنگی و بی نظمی خاصی را به بیننده، منتقل می کند. همین موضوع سبب می شود آنطور که انتظار دارید، در زمینه تبلیغات موفق نشوید.

انتخاب بهترین مدل تابلو برای آتلیه عکاسی

طراحی

به جرأت می ‌توان گفت طراحی تابلوهای تبلیغاتی از هر چیزی، مهم تر است. چرا که اگر طرح تابلو مناسب نباشد؛ حتی بهترین رنگ آمیزی هم نمی تواند به آن جذابیت بدهد. به طور کلی توصیه می کنیم به تابلوسازانی مراجعه کنید که از وجود طراحان باتجربه و ماهر در تیم تخصصی آن ها، اطمینان کافی داشته باشید.

گرافیست‌های خوش ذوق با داشتن ذهن ایده پرداز و خلاق؛ می‌ توانند یک طرح منحصر به فرد و جذاب برای معرفی آتلیه عکاسی انتخاب کنند. طرح مورد نظر آنقدر باید هنرمندانه طراحی شود که بتواند تابلوی آتلیه شما را در رده بهترین تابلوها، قرار دهد.

زمانی که طراحی تابلو به درستی انجام شود، قطعا می تواند در زمینه جذب مشتری هم موفق عمل کند.

برش و مونتاژ

زمانی که تابلوی تبلیغاتی از نظر طراحی به تایید مشتری رسید؛ تابلو وارد مرحله برش و مونتاژ می گردد. برش حروف با دقت بالا و با استفاده از دستگاه های سی ان سی (cnc) که به صورت لیزری کار برش را انجام می ‌دهند، قابل اجراست.

خیلی از مشتریان ترجیح می ‌دهند برای زیبایی بیشتر تابلو از حروف برجسته استفاده کنند. برای این کار علاوه بر برش و ساخت حروف؛ به لبه هم نیاز است. لبه ای که دورتادور حروف استفاده شده و باعث برجسته نشان دادن حروف و سه بعدی شدن آن ها، می شود. معمولاً حروف و نوشته های یک تابلو روی متریال هایی مثل پلکسی و یا فلزاتی مثل استیل، برش داده می شوند.

بهترین مدل تابلو برای آتلیه عکاسی

نورپردازی

زمانی که کار برش حروف انجام شد؛ لازم است ساز و کارهای لازم برای اعمال نورپردازی هم انجام شود. نورپردازی با استفاده از لامپ های ال ای دی و اس ام دی، ایجاد می شود. این لامپ ها هم مصرف انرژی پایینی داشته و هم طول عمر بالایی دارند.

برخی از تابلوهای تبلیغاتی تنها به واسطه داشتن یک نورپردازی جذاب و خیره کننده مشهور شده اند. به عنوان مثال، تابلوهای لاسوگاسی از این دسته تابلوها می باشند. زیرا نورپردازی منحصر به فردی دارند و می توانند برای مکان های شلوغ شهر و مجتمع های تجاری، استفاده شوند. در واقع دلیل اصلی محبوبیت تابلوی لاسوگاسی همان نورپردازی خاص آن، می باشد.

با داشتن نورپردازی حتی می توانید شب هنگام هم کسب و کار خود را به مشتریان، نشان دهید. شاید در وهله اول تصور کنید که وجود نورپردازی یک هزینه اضافی برای ساخت تابلوست، اما این اشتباه را نکنید. نورپردازی تاثیر بسیار زیادی در جذب مشتری دارد. چرا که به هنگام شب جذابیت زیادی داشته و می تواند نگاه مخاطب را به خود، جذب کند.

انتخاب زیرساز

زمانی که تمامی مراحل مربوط به طراحی و تولید تابلو برای آتلیه عکاسی را پشت سر گذاشتید؛ نوبت به انتخاب زیرساز می ‌رسد. خبر خوب اینکه دستتان برای انتخاب زیرساز حسابی باز است. به طوری که می توانید هر نوع متریالی را برای این کار، استفاده کنید.

در اکثر مواقع مشتریان به سراغ متریال هایی مثل کامپوزیت، پی وی سی، ترمووود و سنگ می روند. هیچ اجباری برای داشتن زیرساز وجود ندارد. اگر نمای آتلیه شما به گونه ای است که بتوان حروف را به راحتی روی آن نصب کرد؛ می ‌توانید از همان نمای مسطح به عنوان زیرساز، استفاده کنید.

البته از دید کارشناسان تابلوساز انتخاب چوب ترمووود به عنوان زیرساز تابلو آتلیه عکاسی، انتخاب بسیار عاقلانه ‌ای است. چرا که حالت کلاسیک و فوق العاده زیبایی به محیط بیرونی آتلیه، می بخشد.

توجه داشته باشید در انتخاب زیرساز حتما به سراغ باکیفیت ترین ها بروید. چوب ترمووود هم زیبایی خاصی داشته و هم در برابر رطوبت و نور خورشید کاملاً مقاوم است. ترمووود کاملا با چوب های معمولی متفاوت بوده و طی فرایندهایی حرارت دهی می شود.

پس از انتخاب زیرساز؛ حروف مورد نظر روی آن سوار شده و تجهیزات مربوط به نورپردازی در پشت حروف، قرار می گیرد.

هر تابلوی تبلیغاتی که با توجه به مراحل بالا طی فرآیندهایی طراحی و تولید شود، از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و می ‌تواند به نوعی هویت یک کسب و کار باشد.

آنچه که در تولید تابلو برای آتلیه عکاسی اهمیت دارد؛ استفاده از متریال مرغوب و بادوام است. خوشبختانه تابلوسازی نامور برای طراحی و ساخت تمامی تابلوهای خود، از مواد اولیه باکیفیت موجود در بازار استفاده می ‌کند. وجود گارانتی و ضمانت نامه ای که همراه با تمامی تابلوها به مشتری ارائه می گردد، خود گواهی بر این ادعاست.

تابلوی تبلیغاتی برای آتلیه عکاسی

سفارش تابلو آتلیه عکاسی

تابلوسازی نامور با داشتن یک تیم تخصصی و باتجربه؛ افتخار این را دارد که بتواند بهترین و مناسب ترین تابلوهای تبلیغاتی را متناسب با بودجه مشتریان برای آن ها، طراحی و تولید کند. هر چقدر که کارشناس تابلوساز ماهرتر باشد؛ تابلوی تولید شده زیبا تر و باکیفیت تر، خواهد بود.

نگران هزینه های مربوط به ساخت تابلو نباشید. چرا که کارشناسان نوع تابلوی پیشنهادی را بر اساس بودجه و متناسب با کسب و کار شما، انتخاب می کنند.

شما مشتریان عزیز می توانید برای دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلو تبلیغاتی؛ با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: