۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

اگرچه یک تابلو تبلیغاتی می تواند سال ها کار تبلیغات را بدون هیچ مشکلی برای شما انجام دهد؛ اما به هرحال تابلوهای تبلیغاتی هم به مرور زمان کارایی و آن کیفیت اولیه خود را از دست می ‌دهند. بنابراین واضح است که در خیلی از مواقع تابلوها نیاز به تعمیر پیدا ‌کنند. علاوه بر این، با گذشت زمان صنعت تابلوسازی پیشرفت کرده و می توان فناوری های جدیدی که وارد این بازار می‌ شود را برای تابلوهای قدیمی هم اعمال کرده و از این طریق تابلوها را به روز رسانی کرد. به عنوان مثال، نورپردازی هایی که امروزه برای تابلوهای چلنیوم انجام می شود، هرگز در گذشته وجود نداشتند.

اگر شما برای معرفی محصولات و خدمات خود یک تابلو ‌چلنیوم قدیمی دارید؛ می توانید با مراجعه به یک تابلوسازی اقدامات لازم در جهت به روزرسانی آن را انجام دهید. با به روزرسانی تابلو چلنیوم می‌ توانید به مدت طولانی و با کیفیت قابل قبولی که این تابلو دارد؛ از آن در جهت تبلیغات و جذب مشتری، استفاده کنید. در ادامه با این تابلو و نحوه به روز رسانی آن، بیشتر آشنا می شوید.

به روز رسانی تابلو چلنیوم

آشنایی با تابلوهای چلنیوم

اگر بگوییم تابلوهای چلنیوم جزء پرطرفدارترین و محبوب ترین تابلوهای تبلیغاتی هستند، بیراه نگفته ایم. ماهیت این تابلوها به گونه ای است که هر ایده ‌ای را می‌ توان به آسانی روی آن‌ها، پیاده سازی کرد. به همین دلیل است که معمولا برای اجرای نورپردازی های خاص به سراغ تابلو چلنیوم می روند. متریال چلنیوم که واژه اصلی آن “چنلیوم” می باشد؛ از کشورهای دیگر وارد کشور ما شده و در ضخامت ها و کیفیت های متفاوتی در بازار، وجود دارد. هر تابلوسازی با توجه به کیفیتی که برای ساخت تابلوهای خود در نظر می گیرد؛ می تواند هر نوع از این متریال را برای ساخت تابلوهای چلنیوم، انتخاب کند. بنابراین یافتن یک تابلوساز معتبر که از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه برای ساخت تابلوها بهره می گیرد، موضوع مهمی است که نمی توان به سادگی از آن گذشت.

اما این تابلوهای محبوب چگونه ساخته می شوند؟! برای ساخت تابلو چلنیوم از متریال هایی مثل پلکسی گلاس به صورت حروف برجسته استفاده می شود. همچنین برای ضخامت دور حروف، رول های چلنیوم در ابعاد مشخص، به کار برده می شوند. زیرساز تابلوهای چلنیوم می تواند از جنس های متفاوتی مثل استیل، چوب و… باشد.

تابلوهای چلنیوم به دلیل نورپردازی خاص و خیره کننده ای که دارند، بسیار مشهور شده ‌اند. نورپردازی این تابلوها با استفاده از لامپ های اس ام دی و ال ای دی، انجام می شود. این لامپ ها مصرف انرژی پایینی داشته و به سرعت آسیب نمی ‌بینند.

آشنایی با تابلوهای چلنیوم

تفاوت تابلوهای چلنیوم در گذشته و امروز

حال که با تابلوهای چلنیوم آشنا شدید؛ بد نیست به تفاوت این تابلوها در گذشته و امروز، بپردازیم. مسلماً تابلوهای چلنیوم که در قدیم تولید می ‌شدند؛ به زیبایی و جذابیت چلنیوم های امروزی نبودند. اگر به تابلوهای چلنیوم قدیمی نگاهی بیاندازیم؛ متوجه می شویم که برای تهیه حروف برجسته آن ها از کانال های آلومینیومی استفاده شده است. در واقع برجسته سازی هر حرف تنها با استفاده از متریال آلومینیوم صورت می‌ گرفت. معمولاً در سبک های قدیمی خبری از نورپردازی و اجرای خاص نبود. تنها متریال آلومینیوم فرم خاصی می گرفت تا کلمات بتوانند در کنار هم، قرار گیرند. این کلمات در نهایت روی یک صفحه نمایش، نصب می شدند.

اگرچه نسخه های ابتدایی تابلو‌ چلنیوم زیبایی خاصی نداشت؛ اما باز هم به دلیل همان فاکتور اصلی این تابلو یعنی برجسته بودن حروف، مورد توجه قرار می گرفت. به مرور زمان با پیشرفت تکنولوژی و تولید دستگاه های مجهز و پیشرفته؛ مراحل ساخت تابلوهای چلنیوم، آسان تر شد. به طوری که با استفاده از این دستگاه می‌ توانستند فرم دهی آلومینیوم را راحت ‌تر انجام دهند.

به مرور زمان و در نسخه های بعدی و بهبود یافته تابلو چلنیوم شاهد برجسته سازی به سبک خاص هستیم. به گونه‌ ای که مواد مختلف با آلومینیوم ترکیب شده تا تابلوهای چلنیوم به سبک کاملاً منحصر به فرد، طراحی شوند. به این منظور از حروف برجسته وکیوم و همچنین از پلکسی گلاس یا پلاستیک های مشابه استفاده می شد تا شرایط ظاهری تابلو بهتر از گذشته گردد.

به مرور زمان اکثر کسب و کارها به این نتیجه رسیدند که برای جذب مشتری به هنگام شب نیازمند تابلوهایی با نورپردازی هستند. به همین دلیل از تابلوسازان خواستند که در ازای پرداخت هزینه بیشتر، نورپردازی هم برای تابلوهای مورد نظر آن ها، انجام شود. در ابتدا از لامپ های نئون برای این کار استفاده می ‌شد. این لامپ ها برای ایجاد روشنایی از گاز نئون استفاده می کردند. مشکلی که این نوع لامپ ها داشتند؛ یکی تمام شدن گاز نئون و دیگری ایجاد سر و صدای زیاد بود.

نورپردازی تابلو آنقدر پیشرفت کرد تا کم کم پای لامپ های ال ای دی (LED) و اس ام دی (SMD) به این تابلوها، باز شد. این لامپ ها هم کم مصرف بودند و هم دیر به دیر نیاز به تعویض داشتند. به همین دلیل به سرعت محبوبیت لازم را در بین مشتریان، پیدا کردند.

تفاوت تابلوهای چلنیوم در گذشته و امروز

به روز رسانی تابلو چلنیوم

خوشبختانه امروزه تنوع تابلوها آنقدر زیاد شده است که می ‌توان با هر بودجه ای یک تابلوی ایده آل و منحصر به فرد داشت. اما تابلوهای چلنیوم به دلیل مزایایی که دارند از نگاه مشتریان بسیار قابل قبول هستند. به گونه ‌ای که هر ایده ای در ذهن مشتری باشد را می توان به واسطه این تابلوها، به مرحله اجرا رساند. علاوه بر طرح دلخواه مشتری، نورپردازی را هم می توان کاملا مطابق با سلیقه و نظر مشتری هم به صورت فلت و هم به صورت زاویه سازی و… انجام داد.

خوشبختانه امکان به روز رسانی تابلو چلنیوم، وجود دارد. چنانچه شما در گذشته یکی از انواع تابلوهای چلنیوم را سفارش داده اید؛ می توانید با تغییر برخی از المان ها در این تابلو؛ آن را مدرن و زیبا، جلوه دهید. البته به روز رسانی تابلو ‌چلنیوم می بایست قبل از هر چیز از نظر گرافیست ها و طراحان تابلوساز مورد بررسی قرار گیرد. چرا که هارمونی رنگ ها، نشانه ها و نوع نورپردازی به کار رفته در تابلو اهمیت زیادی دارد.

از آنجایی که تابلوسازی یک مهارت است و نیاز به سطح دانش بالایی دارد؛ توصیه می ‌شود که برای سفارش تابلو چه برای طراحی و ساخت و چه برای به روز رسانی آن ها؛ تنها به تابلوسازان باتجربه و معتبر، رجوع کنید.

اگر انتخاب شما تابلوسازی نامور می باشد؛ نگران هیچ یک از مشکلاتی که برای تابلوها ممکن است ایجاد شود، نباشید. چرا که این تابلوسازی برای طراحی و ساخت تابلو از بهترین و به روز ترین متریال موجود در بازار استفاده می ‌کند. علاوه بر این، به راحتی می‌ تواند کار به روز رسانی تابلوها را با المان های مورد نظر مشتری، انجام دهد و از همه مهم تر پس از طراحی و ساخت تابلو؛ ضمانت نامه معتبر هم به مشتری، ارائه می‌ کند.

به روز رسانی تابلو چلنیوم

وجود ضمانت نامه به این معناست که تابلو پس از نصب به سرعت دچار آسیب و خرابی نمی ‌گردد و حتی در صورت وجود هرگونه مشکل برای تابلو؛ تابلوسازان موظف هستند مشکل ایجاد شده را برطرف کنند و این جزئی از خدمات پس از فروش تابلو در این مجموعه، می باشد.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی و یا به روز رسانی تابلو‌ چلنیوم؛ می توانید با کارشناسان و تابلوسازان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: