۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تأثیر تابلوهای لایت باکس در فروش به زبانی ساده اما نگاهی متفاوت!

تأثیر تابلوهای لایت باکس در فروش را هرگز نمی توان نادیده گرفت. شاید تصور کنید که این تابلوها هم مانند بقیه تابلوهای تبلیغاتی عمل می کنند، اما رازهایی که در دل تابلوهای لایت باکس پنهان شده است، می تواند کسب و کار شما را به کلی متحول کند.

اگر نگاهی مختصر به استفاده از تابلوهای تبلیغاتی در طول زمان داشته باشیم،  متوجه تأثیر تابلوهای لایت باکس و همین طور تغییرات بزرگی که در کسب و کارها به وجود آورده اند خواهیم شد.

تاثیر تابلوهای لایت باکس در فروش

درگذشته تابلوهای سردر مغازه ها، بیشتر برای معرفی اسم مغازه و نوع کسب و کار استفاده می شد. در آن زمان روش های محدودی برای جذابیت و تأثیری گذاری در تابلو مغازه ها وجود داشت. استفاده از رنگ های چشمگیر مانند قرمز و آبی و یا در بهترین حالت کشیدن یک تصویر ساده و بدون جزئیات از محصولات مغازه ها از روش های مرسوم در تابلوسازی بوده است. به علاوه ابزارهای محدودی برای جذاب و تأثیرگذار کردن تابلوها وجود داشت.

هرچه زمان به جلو حرکت کرد، صنعت تابلو سازی هم با تغییر و پیشرفت رو به رو شد. کم کم تنوع تابلوها زیاد شد که هر کدام هم ویژگی های متفاوتی داشتند. تنوع زیاد تابلوها به طبع انتخاب را سخت تر می کرد. چرا که افراد به دنبال تابلویی بودند که در جذب مشتری تأثیرگذارتر باشد.

پس این سوال به وجود آمد که تأثیرگذارترین تابلو، در جذب مشتری و رونق کسب و کار کدام است؟ با اطمینان می توان گفت که تابلوهای لایت باکس آلومینیومی در حال حاضر در صدر بهترین و تأثیرگذار ترین تابلوهای تبلیغاتی قرار دارند. اما چرا؟

همانطور که گفتیم در دل تابلوهای لایت باکس رازهایی وجود دارد که باعث تحول کسب و کار می شود. رازهایی که اگر به آن پی ببرید بی درنگ شما هم این تابلوها را انتخاب می کنید. پس با ما همراه باشید تا تغییراتی بزرگ در تبلیغات و رونق کسب و کارتان به وجود آورید.

چه رازهایی باعث تأثیرگذاری لایت باکس ها در کسب و کار می شود؟

لایت باکس های آلومینیومی، این جعبه های جادویی پر نور از زمانی که وارد بازار شدند نوع تبلیغات و جذب مشتری در مغازه ها، فروشگاه ها و سایر کسب و کارها را تغییر دادند. اثر بی نظیر آنها در جذب مشتری از نگاه هیچ کس دور نمانده است. اما راز موفقیت لایت باکس ها در کسب و کار چیست؟

در واقع راز موفقیت این تابلوها در چند ویژگی موجود در آن است، که باعث جذب مشتری بیشتر شده و تأثیر فوق العاده ای، در فروش داشته است. پس با شناخت این ویژگی ها به راز موفقیت لایت باکس ها پی ببرید.

تاثیر تابلوهای لایت باکس در فروش

1.لایت باکس های فریم لس به سرعت مخاطب را جذب می کنند!

تابلوهای لایت باکس فریم لس در جذب مشتری سرعت بالایی دارند. لوگوی برند شما، متن و یا عکس تبلیغاتی از محصولات و یا کسب و کارتان به صورت کامل بر روی صفحه به نمایش در می آید و با مخاطب ارتباط برقرار می کند. همچنین شما می توانید در هر سایزی از این تابلوها استفاده کنید .همین موضوع به تنهایی در جذب مشتری بسیار با قدرت عمل می کند زیرا همیشه تابلوهای بزرگ در هر کجا که نصب شوند می توانند نگاه ها را به سوی خود بکشند و این یک امتیاز مهم لایت باکس های فریم لس است.

با استفاده از لایت باکس فریم لس، بدون واسطه،  تمام هدفتان از تبلیغات را به مشتری منتقل می کنید و یکی از اصلی ترین دلایل موفقیت لایت باکس ها در فروش همین موضوع است، این که تابلوهای لایت باکس فریم لس مانند یک صفحه ی نمایش گر عمل می کنند. به بیانی ساده تر همان طور که تلویزیون ها و مانیتورها در مراکز خرید از دورترین نقطه توجه شما را جلب می کنند و باعث می شوند که سمتشان حرکت کنید، تابلوهای فریم لس هم همین گونه عمل می کنند و می توانند از هر نقطه توجه تان را جلب کنند.

اما فریم لس بودن لایت باکس ها به تنهایی در جذب مشتری کافی نیست. چرا که موفقیت آنها در کنار توجه به یک سری از نکات حاصل می شود که در اینجا به آن پرداختیم.

تاثیر تابلوهای لایت باکس در فروش

طراحی لایت باکس فریم لس

هرچه قدر هم که تابلوهای لایت باکس بتوانند در جذب مشتری و کسب درآمد تأثیرگذار باشند، اما اگر در طراحی ضعیف عمل کنند عملاً تمام جذابیت خود را از دست می دهند. استفاده از فونت مناسب ، تصاویر خوب با وضوح بالا، هوشمندی در انتخاب رنگ و سایر نکاتی که باید در طراحی رعایت شود، تابلو شما را مشتری پسند می کند.

پس تنها با اکتفا به اینکه تابلو لایت باکس فریم لس مشتریان شما را افزایش می دهد به طراحی بی اهمیت نشوید.

کیفیت ساخت تابلو و نور فریم لس

فراموش نکنیم که یک تابلو زمانی می تواند مخاطب را جذب کند که بسیار با کیفیت و تمیز ساخته شود. در تابلوهای لایت باکس فریم لس، چگونگی ساخت بسیار اهمیت دارد. باید به نحوه ی ساخت فریم توجه شود به گونه ای که اصلا برای مشتری قابل رؤیت نباشد در غیر این صورت نمایی زننده و مشتری گریزی را خواهد داشت.

تابلوهای لایت باکس با نور شناخته می شوند پس توجه به کیفیت پخش نور و رنگ های آن به شما کمک می کند که برند خود را به خوبی به مشتریانتان معرفی کنید.

میزان قیمت و تأثیر بر کیفیت فریم لس

لایت باکس ارزان یا گران؟ مسئله این است. این حق طبیعی شماست که به دنبال یک تابلو با قیمت مناسب باشید و طبیعی است که قیمت ارزان همیشه جلب توجه می کند. اما زمانی که تابلوهای لایت باکس فریم لس را برای کسب و کار خود انتخاب کرده اید در اصل به دنبال جذب مشتری و افزایش درآمد هستید.

مشتری زمانی به شما اعتماد می کند و مغازه، فروشگاه و یا حتی رستوران شما را انتخاب می کند که از کیفیت کار و یا محصولتان مطمئن باشد . تابلوها قبل از شما کسب و کارتان را به مشتری معرفی می کنند، پس کیفیت تابلو تبلیغاتی شما به نوعی، کیفیت کار شما را بیان می کند.

پس آگاه باشید! در انتخاب تابلو فرصتی برای آزمون و خطا نیست ، انتخاب یک تابلوی با کیفیت حتی اگر قیمت بالایی هم داشته باشد تأثیری که در جذب مشتری دارد به مراتب ارزشمندتر و سودمندتر است.

2.لایت باکس های ایستاده مانند آهنربا مشتری جذب می کنند!

بدون اغراق لایت باکس های ایستاده شبیه به یک آهنربا هستند، چرا که حضور آنها در مراکز خرید و فروشگاه ها ناخودآگاه مسیر مشتری را به سمت آن می کشد و به جرأت می توان گفت یکی از بهترین راه ها برای معرفی محصولات و حتی نوع فعالیت مشاغل مختلف است.

برای درک بهتر این موضوع یک مثال ساده می زنیم، فرض کنید که داخل یک فروشگاه مواد غذایی، مشغول خرید مایحتاج روزانه خود هستید. در قسمتی از فروشگاه یک تابلو لایت باکس ایستاده قرار دارد و یک محصول را تبلیغ می کند. اگر در هنگام خرید به اطراف خود نگاهی بیندازید قطعا چشم شما به این تابلو بر خواهد خورد و احتمال اینکه به سمت آن بروید خیلی زیاد است.

این همان قدرت آهن ربایی تابلوهای لایت باکس ایستاده است! جذابیت نمایش در آن به قدری زیاد است که شما بدون نیاز به خرید محصول به نمایش در آمده در آن،  مشتاق به خرید می شوید.

لایت باکس های ایستاده مشتری را اغوا می کنند.

ویژگی های موجود در این تابلوها، آن ها را شبیه به یک اثر هنری می کند. تابلوهای لایت باکس ایستاده می تواند در شکل های مختلف ساخته شود که باعث ایجاد خلاقیت در نحوه ی تبلیغات خواهد شد. به طور مثال ساخت یک تابلو که شبیه برند شما باشد، یک نمونه از آن است.

تاثیر تابلوهای لایت باکس در فروش

این تابلوها حتی می توانند به صورت گردان ساخته شوند و همچنین قابلیت نمایش تصاویر به صورت چهارطرفه قدرت فروش یک محصول و یا معرفی یک کسب و کار را بالا می برد.

با وجود اینکه نکات مثبت تابلوهای لایت باکس ایستاده، سبب تأثیرگذاری زیاد آنها در امر فروش می شود، یک نکته ی بسیار مهم نیز وجود دارد که رعایت نکردن آن می تواند میزان این تأثیرگذاری را کم کند. نکته ی مهم، انتخاب مکان مناسب برای قرار دادن آن است. قرار دادن تابلو ها در نقاط پر رفت و آمد اهمیت زیادی دارد. همچنین ارتفاع مناسبی باید برای آن در نظر گرفته شود که از هر نقطه ای قابل مشاهده باشد.

3.نور لایت باکس ها حس کنجکاوی در مشتری ایجاد می کند!

نور، در هر مکان و زمانی  جلب توجه می کند، پس یکی از مهمترین رازهای موفقیت لایت باکس ها در امر فروش استفاده از نور است.

هرچه نورهای استفاده شده در تابلوهای لایت باکس جذاب تر باشد به همان اندازه باعث ایجاد حس کنجکاوی در مشتری می شود و او را مشتاق به ورود به مغازه می کند.

پس اگر از ابتدا تابلوهای لایت باکس را جزء بهترین تابلوهای تبلیغاتی معرفی کردیم به این دلیل است که جاذبه ی نور به معنای جذب مشتری بیشتر است و جذب مشتری بیشتر یعنی درآمد بیشتر!

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: