۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلو تبلیغاتی مدرن

اگر شما کسب و کاری دارید که لازمه موفقیت در آن جذب مشتری می باشد؛ قطعاً به تبلیغات، نیازمند هستید. یکی از آسان ترین و متداول ترین روش ها برای تبلیغات، استفاده از تابلو تبلیغاتی می باشد. در این روش تبلیغاتی با یک بار صرف هزینه می توان ‌تا مدت ها از تأثیر تبلیغاتی که تابلوها دارند، استفاده کرد.

با این وجود برخی افراد از فوایدی که تابلوها می توانند داشته باشند، بی خبر بوده و تصور می کنند هزینه ای که برای این کار باید بپردازند؛ جزء هزینه های غیرضروری است. در صورتی که اگر همین افراد با مزایای تابلوها آشنا شوند، قطعا نظر دیگری خواهند داشت. در این مقاله قصد داریم با تابلوی تبلیغاتی و مزایایی که دارد، آشنا شویم.

چرا به تبلیغات نیاز داریم؟

یک کسب و کار جدید زمانی به موفقیت دست می یابد که مشتری داشته باشد. البته تعداد محدود مشتری نمی تواند سودآوری چندانی به دنبال داشته باشد. شما به عنوان صاحب کسب و کار باید بتوانید نسبت به رقیبان خود در همان حوزه کاری، مشتریان بسیار بیشتری داشته باشید. بنابراین منطقی است که تمامی صاحبان مشاغل در پی جذب مشتری بیشتر باشند و این موضوع باعث ایجاد رقابت می شود.

یکی از عواملی که به راحتی می توانید به واسطه آن جذب مشتری داشته باشید؛ ارائه کالا و یا خدمات باکیفیت است. البته در خیلی از موارد هم با این مسئله مواجه می شویم که یک برند تولیدی محصولات بسیار باکیفیتی هم ارائه می کند اما کسی از وجود آن ها، اطلاعی ندارد. همین بی اطلاعی مخاطبان باعث نزولی شدن روند فروش می شود. در نتیجه اطلاع رسانی و آگاه کردن مخاطب از محصولات و خدمات باکیفیتی که دارید، حتی مهم تر از وجود محصول می باشد.

بهترین تابلو تبلیغاتی

حال چگونه می توانیم مخاطب را از وجود تولیدات خود آگاه سازیم؟ یکی از بهترین روش ها برای رسیدن به این هدف، تبلیغات است. با بهره گیری از تبلیغات می توانید در زمان کم، حجم زیادی از اطلاعات را به مخاطب منتقل کنید که این موضوع غالبا بر اساس درج تصاویر و شعارهای تبلیغاتی، میسر می گردد.

مخاطب امروزی با دید بازتری خرید خود را انجام می دهد. اکثر افراد قبل از خرید هر محصولی حتما در مورد آن تحقیق خواهند کرد. بنابراین اگر اطلاع رسانی در مورد محصول تولیدی شما به درستی صورت گرفته باشد، می توانید امیدوار باشید که مخاطب با احتمال بالاتری، کالای شما را برای خرید انتخاب کند.

بنابراین به هر شیوه ای که حساب کنید؛ متوجه می شوید که انجام تبلیغات چیزی جز سودآوری برای شما به دنبال نخواهد داشت. از این رو خیلی از کمپانی های بزرگ جهانی با وجود شهرت زیاد باز هم دست از انجام تبلیغات برای کالاهای تولیدی خود، برنداشته اند. یکی از بهترین روش های تبلیغات، استفاده از تابلوهای تبلیغاتی است. این روش تبلیغاتی در عین حال که روشی کم هزینه است، می تواند بازخورد بسیار خوبی در زمینه جذب مشتری و فروش بالاتر، داشته باشد. عوامل موثر بر قیمت تابلو تبلیغاتی بسیار متفاوت می باشد.

مطالب مرتبط: قیمت انواع تابلو تبلیغاتی و عوامل موثر برآن

تابلوی تبلیغاتی، هزینه یا سرمایه گذاری؟!

به جرات می توان گفت سفارش تابلو تبلیغاتی اصلاً هزینه محسوب نمی شود. درست است که در ابتدا باید برای این کار هزینه ای صرف شود اما در نهایت متوجه خوهید شد که هزینه صرف شده در واقع نوعی سرمایه ‌گذاری برای مطرح شدن شماست که می ‌تواند سوددهی خوبی به دنبال داشته باشد. احتمالا مهمترین مزیتی که استفاده از تابلوهای تبلیغاتی دارند؛ دیده شدن است.

مطالب مرتبط: نکات کلیدی سفارش تابلو تبلیغاتی

این که با یک بار هزینه بتوانید دائماً تبلیغات خود را در معرض دید عموم مردم قرار دهید چیزی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت. تابلویی که معرف کسب و کار یا برند شما باشد در هر کجایی که نصب شود الزاماً دیده می‌ شود. البته دیده شدن به تنهایی کافی نیست، یک تابلوی تبلیغاتی مدرن و مناسب باید به گونه ‌ای باشد که حتی با یک بار دیدن در ذهن مشتری، بماند. در این صورت است که می‌ توان گفت با سفارش یک تابلوی تبلیغاتی در واقع روی برند و یا کسب و کار خود، سرمایه گذاری کرده اید.

سفارش تابلو تبلیغاتی

استفاده از تابلوهای تبلیغاتی این مزیت را دارد که تنها با یک بار هزینه بتوانید تا مدت های طولانی از جنبه تبلیغاتی آن، استفاده کنید. در صورتی که اگر بخواهید به هر کدام از رسانه ها سفارش تبلیغ بدهید؛ تنها مدت زمان محدودی این کار را برای شما انجام می ‌دهند و در ازای نمایش در مدت زمان بیشتر، از شما پول بیشتری درخواست می کنند اما با داشتن یک تابلو تبلیغاتی مدرن و چشمگیر می توانید به صورت شبانه روزی از مزایای تبلیغاتی آن، استفاده کنید.

علاوه بر این تابلوها امکان تغییر خواهند داشت و شما می توانید پس از مدت زمانی طرح تابلوی خود را به دلخواه و با صرف هزینه ای کمتر، تغییر دهید.

مزایای تابلو تبلیغاتی که با عناوینی همچون تابلو شهری، تابلو نمایشگاهی و تابلو فروشگاهی شناخته می شود آنقدر زیاد است که صاحبان کسب و کار را برای استفاده از آن ها، متقاعد می کند. داشتن یک تابلو خوب علاوه بر اینکه به سادگی برند یا محصول شما را معرفی می کند؛ می تواند از جنبه زیبایی هم مورد توجه قرار گیرد.

علت این موضوع به دلیل تکنولوژی ساخت آن ها برمی گردد چرا که در صنعت تابلوسازی معمولا از نورمخفی و یا حروف برجسته با رنگ های خاص برای نمایش نوشته های روی تابلو، استفاده می شود.

با توضیحاتی که ارائه شد؛ متوجه می شویم که تابلو تبلیغاتی و سرمایه گذاری، رابطه مستقیمی با یکدیگر دارند.

مطالب مرتبط: ساخت تابلوهای فروشگاهی به چه صورت است؟

مزایای رقابتی تابلوهای تبلیغاتی

زمانی که بحث رقابت به میان آید؛ همه به یاد تبلیغات و آگهی های تلویزیونی با بازدیدهای میلیونی می افتیم، اما اشتباه نکنید. شما می توانید در ابتدای مسیر با صرف هزینه کم، یک شیوه تبلیغاتی موثر داشته باشید. یک تابلو با داشتن جاذبه هایی مانند ابعاد بزرگ، رنگ آمیزی مناسب و خصوصا وجود نور و افکت نوری می تواند توجه هر رهگذری را به خود، جلب نماید.

در حقیقت اگر تابلوی مذکور به گونه ای باشد که بتواند در ذهن مشتری ماندگار شود، بازی را برده اید. در این صورت مشتری در صورت نیاز به تصویر ذهنی خود رجوع کرده و برای خرید، احتمالا برند شما را انتخاب می کند. بنابراین یک تابلوی خوب بهترین ابزار بازاریابی خصوصا برای کسب و کارهای محلی می باشد.

تولید تابلو تبلیغاتی

به طور کلی مزایای تابلو تبلیغاتی را می توان موارد زیر، برشمرد:

نمایش هویت تجاری

شاید برای داشتن هر محصولی سعی می کنید گول ظاهر فریبنده و زیبای آن را نخورید. اگرچه ممکن است این موضوع برای محصولاتی صدق کند اما برای تابلوهای تبلیغاتی، اینطور نیست.

هر چقدر یک تابلو پر زرق و برق و منحصر به فرد باشد؛ در عرصه رقابت، موفق تر عمل می کند. یک تابلوی ضعیف این تصور را ایجاد می کند که محصولات و خدمات شما نیز ضعیف هستند و از طرفی یک تابلوی خوب این تصور را ایجاد می کند که محصولات و خدمات شما نیز عالی هستند. بنابراین تابلوی ورودی فروشگاه و یا تابلو مغازه شما به نوعی می تواند هویت شما را به مشتری، نمایش بدهد.

مقرون به صرفه بودن

تابلوهای تبلیغاتی به خاطر دوام و قابلیت استفاده طولانی مدت، به یکی از مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغاتی در تجارت، تبدیل شده اند. یک تابلو اگر با مواد اولیه باکیفیتی ساخته شده باشد، حتی می تواند سال ها بدون هیچ گونه مشکلی، سر درب مغازه و یا فروشگاه شما، نصب باشد. بر همین اساس شما تنها یک بار هزینه می پردازید اما می توانید سال ها از جنبه تبلیغاتی تابلوها، استفاده کنید.

این در صورتی است که برای هر روش تبلیغاتی دیگر با گذشت زمان، مجبور به صرف هزینه می باشید. حتی در صورت نقل مکان؛ می توانید تابلو را به مکان جدید، منتقل کنید. حتی ارزان ترین تابلو تبلیغاتی هم می تواند رسالت خود که همان فروش بیشتر است را به انجام برساند.

ماندگار شدن در ذهن مخاطب

با داشتن یک تابلوی تبلیغاتی خوب، می توانید برند خود را در ذهن مخاطب تثبیت کنید. بسیاری از شرکت ها تنها به کمک تبلیغات محیطی، توانسته اند در این زمینه موفق عمل کنند. بنابراین هرگز تاثیر نمایش لوگو و نشان تجاری در ابعاد بزرگ یک تابلوی تبلیغاتی را دست کم نگیرید.

طراحی تابلو تبلیغاتی

دائمی بودن

اگر به دنبال یک روش همیشگی برای تبلیغات هستید، تابلوها می توانند گزینه مناسبی باشند. با وجود یک تابلوی تبلیغاتی خیالتان راحت است که در تمامی ساعات شبانه روز، برند و نام تجاری شما به افراد و رهگذران، نمایش داده می شود. این همان کاری است که بیلبوردهای تبلیغاتی انجام می دهند، اما به صورت موقتی و با هزینه بالاتر!

اینکه تنها با داشتن یک تابلو تبلیغاتی بتوانید مخاطبان خود را چندین برابر کنید، رویایی بیش نیست. جذب مشتری با تابلو تبلیغاتی امری بدیهی است، اما همه چیز نیست. در واقعیت فاکتورهای مختلفی باید وجود داشته باشند تا بتوانید مشتریان زیادی داشته باشید. قیمت مناسب، برخورد مناسب و حرفه ای با مشتری و داشتن محصول خوب؛ همگی برای رسیدن به این هدف، تاثیر گذار هستند. در کنار این موارد می توانید روی یک تابلوی مدرن و زیبا برای جلب نگاه مشتریان خود، حساب کنید.

مطالب مرتبط: چگونه با تابلو فروشگاه مشتری بیشتری جذب کنیم؟

مسلماً تصاویر به نسبت نوشته ها بیشتر در ذهن ماندگار می شوند. بنابراین اگر شما یک تابلوی چشمگیر و جذاب برای معرفی کسب و کار یا برند خود داشته باشید؛ ناخودآگاه در ذهن مخاطب، ماندگار می شوید.

واضح است که هر چقدر برای طراحی و تولید تابلو خلاقیت بیشتری به کار رفته باشد؛ جذب مخاطب هم بیشتر خواهد بود. از بین مخاطبان زیادی که جذب کردید مسلماً درصد زیادی از آن ها به مشتریان دائمی شما، تبدیل می شوند و این یعنی هزینه‌ ای که صرف طراحی و تولید تابلو کرده ‌اید؛ درواقع سرمایه گذاری برای کسب و کارتان بوده است.

آشنایی با انواع تابلوهای تبلیغاتی

تابلوها انواع مختلفی دارند و بر حسب نیاز و سلیقه مشتری طراحی و تولید می شوند. البته طراح تابلوهای تبلیغاتی باید با روانشناسی رنگ ها در صنعت تابلو سازی آشنا باشد تا بتوان متناسب با جامعه هدف یک تابلو چشمگیر و خلاقانه، تولید کرد. به طور مثال برای طراحی تابلوهای تبلیغاتی در شهربازی باید از رنگ های شاد استفاده شود تا بتواند تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

زیرا مخاطب اصلی این گونه تبلیغات کودکان هستند. در مورد طراحی تابلوهای مربوط به مهد کودک، خانه بازی، گیم نت، کانون های فکری، اسباب بازی فروشی ها و… نیز به همین صورت می باشد. این مشاغل هیجان بالایی می طلبند. بنابراین می توان بخشی از این هیجان را در طرح تابلو تبلیغاتی، به نمایش گذاشت.

تابلو تبلیغاتی جدید

بهترین تابلوها به این منظور تابلوهای کامپوزیت می باشند. چرا که طیف رنگی گسترده ای دارند. البته از سایر تابلوها هم مطابق با سلیقه افراد، می توان استفاده کرد. اما هر چقدر از رنگ های متنوع تری برای انتخاب طرح تابلو تبلیغاتی استفاده شود، تاثیرگذاری آن روی قشر کودک و نوجوان جامعه، بالاتر می باشد.

مطالب مرتبط: 7 نکته مهم در انتخاب طرح تابلو تبلیغاتی

مثال دیگر در این زمینه استفاده از تابلو لایت باکس در مترو می باشد. از آنجایی که نور زیادی در فضای داخلی مترو و جایگاه انتظار مسافران وجود ندارد؛ استفاده از تابلوهای لایت باکس در چنین مکان هایی می‌تواند بسیار کاربردی باشند.

این تابلوها که به جعبه های نور هم معروف هستند نوع خاصی از تابلوهای تبلیغاتی هستند که می ‌توان آن ها را به صورت یک طرفه و دوطرفه، طراحی کرد. این تابلوها با داشتن پشت زمینه ای به رنگ های روشن می تواند در جلب نظر مشتری، تاثیرگذار باشند.

تابلوهای استیل و چلنیوم از انواع دیگر تابلوهای تبلیغاتی هستند که به دلیل نورپردازی خاصی که دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

البته این نوع تابلوها دوام و کیفیت بالایی هم دارند. تابلوهای چلنیوم به واسطه داشتن فلز آلومینیوم می توانند در متفاوت ترین شرایط آب و هوایی هم طول عمر بالایی داشته باشند. همچنین تابلوهای استیل هم به مقاوم بودن معروف هستند. استیل فلز بسیار با دوامی است که در رنگ های زیبای طلایی و نقره ای، وجود دارد.

تابلوسازان زمانی که متوجه شوند دوام و کیفیت تابلو برای مشتری از درجه اهمیت بالاتری برخوردار است، تابلوهای استیل و چلنیوم را پیشنهاد می دهند. البته در زیبایی ظاهری این دو نوع تابلو هم شکی نیست. این تابلها جزء جدیدترین مدل تابلو مغازه هستند.

مطالب مرتبط: جدیدترین مدل تابلو مغازه در سال 2023

سرمایه گذاری روی تبلیغات = موفقیت!

اگر شما هم از صاحبان کسب و کار بوده و یا تولید کننده محصولاتی با یک برند خاص هستید؛ پیشنهاد می کنیم برای پیروز شدن در دنیای پررقابت امروزی، بخشی از درآمد خود را برای تبلیغات هزینه و یا به عبارت دیگر، سرمایه گذاری کنید. قطعاً با گذشت زمان و افزایش مشتریان، خود متوجه خواهید شد که این کار ارزش صرف چنین هزینه ای را داشته است.

متریال تابلوسازی

شاید در وهله اول بازخوردی از اینجام این کار دریافت نکنید و همین موضوع باعث دلسردی شما شود. اما صبور باشید، معمولا مدت زمانی طول می کشد تا تابلوی نصب شده بتواند مخاطبان را جذب کند. استفاده از تابلوی تبلیغاتی یک روش مطمئن برای تبلیغات است. چرا که اصلا ریسک خاصی ندارد و یک روش اثبات شده برای رسیدن به سود بالاتر است.

یکی دیگر از مزایایی که با سرمایه گذاری روی تابلوهای تبلیغاتی عایدتان می شود؛ ایجاد اعتبار برای فروشگاه و یا برند تولیدی شماست. در واقع مشتریان امروزه بیشتر ترجیح می دهند از افرادی خرید کنند که به آن ها اطمینان کافی داشته باشند.

طراحی تابلوهای تبلیغاتی اگر به شیوه درستی انجام شود، می تواند تا حد زیادی حس اطمینان را در مشتری، ایجاد کند. چرا که از نظر روانشناسی اولین چیزی که افراد به هنگام ورود به فروشگاه ها به آن توجه می کنند؛ دکوراسیون آن مکان می باشد و تابلوهای تبلیغاتی می توانند نقش موثری در این زمینه، ایفا کنند.

مطالب مرتبط: تأثیر طراحی در ساخت تابلوهای تبلیغاتی

مراحل سفارش تابلوی تبلیغاتی

برای اینکه بتوانید یک تابلو تبلیغاتی مدرن داشته باشید؛ ابتدا باید طرح پیشنهادی خود را به یکی از تابلوسازی ها ارائه دهید. طرح شما به مرحله طراحی رفته و شما می توانید آن را مشاهده کنید. پس از تایید طرح، تابلو به مرحله پیاده سازی می رود. در این قسمت نیز می ‌توان تابلو را از نظر نورپردازی و رنگ، انتخاب کرد.

مزایای تابلو تبلیغاتی

اگرچه تمامی مراحل طراحی و تولید تابلو بر اساس نظر مشتری صورت می گیرد اما ما به شما پینهاد می کنیم در این پروسه حتما از نظر کارشناسان تابلوساز، استفاده کنید. آنان پروژه های مختلفی را به مرحله اجرا رسانیده اند و به خوبی با شرایط جامعه، نوع کسب و کار و ترفندهای دریافت بازخورد بالاتر آشنا هستند. بنابراین سعی کنید مخصوصا در زمینه انتخاب طرح و رنگ، از نظرات آنان، بهره بگیرید.

تابلوسازی نامور سال ها در زمینه ساخت تابلوهای تبلیغاتی فعالیت داشته و سفارشات را بر اساس سلیقه مشتری و همچنین بودجه ‌ای که برای این کار در نظر گرفته ‌اند؛ به بهترین شکل ممکن، طراحی و تولید می کند.

اگر قرار است کار ساخت تابلو مغازه ارزان را به این مرکز بسپارید؛ این نوید را به شما می دهیم که به یکی از بهترین مراکز تولید تابلو، سفارش داده اید. تابلو نامور تمامی تولیدات خود را ضمانت می کند. بنابراین شما هیچ نگرانی از بابت خرابی قطعات الکترونیکی تابلو و یا مشکلات دیگر مثل زنگ زدگی حروف یا پس زمینه تابلو، نخواهید داشت.

مطالب مرتبط: ساخت تابلو مغازه ارزان

به منظور سفارش تابلو تبلیغاتی خود می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت، با کارشناسان تابلو نامور تماس گرفته و از راهنمایی ها و مشاوره های آنان، استفاده کنید. کارشناسان شما را بر اساس نیازی که دارید و همچنین عوامل دیگر مثل نوع کسب و کار، جامعه هدف یا همان مخاطبان، بودجه مورد نظر برای سفارش تابلو و… راهنمایی خواهند کرد.

اگر در تهران زندگی نمی کنید، نگران نباشید. تابلو نامور امکان ثبت سفارش آنلاین انواع تابلوهای تبلیغاتی را برای مشتریان خود، فراهم کرده است. شما می توانید با مشاهده نمونه کارهای ساخته شده و با توجه به راهنمایی کارشناسان تابلوساز؛ در هر کجای میهن عزیزمان که هستید، بهترین تابلو تبلیغاتی را سفارش  دهید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: