گروه تابلو سازی ناموَر

اگر نگاهی به برندهای برتر دنیا بیندازید؛ متوجه می شوید که همواره در تبلیغات خود از تابلوها استفاده کرده اند. تابلوهای نصب شده سردرب کمپانی های بزرگ تجاری و بیلبوردهای غول آسایی که در مسیرهای بین جاده ای می بینید، تنها بخشی از تبلیغات با استفاده از صنعت تابلوسازی می باشند. تابلوها را در انواع متفاوتی می توانید سفارش دهید. این دیگر بستگی به ذوق و سلیقه شما دارد که به سراغ کدام یک از انواع تابلوهای تبلیغاتی بروید. ممکن است در نگاه اول شیفته تابلوهای ترمووود شوید و یا اینکه به دلیل درخشندگی فوق العاده زیاد تابلوهای استیل، ترجیح دهید از آن ها برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید. در ادامه قصد داریم تابلو استیل دوغی را به عنوان یکی از تابلوهای زیبا، مدرن و البته مقاوم، معرفی کنیم.

آشنایی با تابلوهای استیل

تابلوهای استیل جزء تابلوهای حروف برجسته محسوب می ‌شوند. در واقع حروف برجسته با حالت سه بعدی خاصی که دارند؛ می توانند در جلب توجه و نظر مخاطب، تاثیر مثبتی داشته باشند. از تابلوهای حروف برجسته برای مراکز دولتی، مجتمع های تجاری، تبلیغات ارگان ها و همچنین به عنوان تابلو مغازه و فروشگاه، استفاده می شود.

برای ساخت تابلوهای استیل علاوه بر دستگاه ها و‌ابزارآلات پیشرفته، به نیروی انسانی متخصص هم نیاز می باشد. استیل فلزی درخشان و براق با مقاومت بسیار بالاست که قادر است در برابر عوامل محیطی متفاوت، مقاومت خوبی داشته باشد.

آشنایی با تابلوهای استیل

معرفی تابلو استیل دوغی

یکی از تابلوهای استیل که این روزها بسیار پرطرفدار شده است، تابلو استیل دوغی می باشد. در واقع زمانی که تابلوی استیل را همراه با پلکسی گلاس شیشه ای مات استفاده کنید؛ یک تابلوی تلفیقی با عنوان تابلو استیل دوغی، خواهید داشت. علت نامگذاری تابلو استیل دوغی در واقع به ‌کار بردن همان پلکسی گلاس مات یا دوغی رنگ می باشد.

نحوه طراحی و ساخت این تابلو به این شکل است که بعد از ساخت حروف استیل؛ پلکسی گلاس دوغی مطابق با طرح زیر حروف برجسته برش خورده و به عنوان زیرساز حروف استیل، استفاده می شود.

اما چرا از پلکسی های دوغی یا مات برای حروف استیل استفاده می شود؟! همانطور که می دانید، حروف برجسته استیل به دلیل اینکه قابلیت عبور نور را ندارند معمولاً بدون نورپردازی روی زیرکار، سوار می گردند. وجود پلکسی گلاس شیشه ای مات این امکان را برای تابلوهای استیل فراهم می ‌کند که حروف با استفاده از اس ام اس های بلوکی، روشنایی داشته باشند. در واقع وجود پلکسی گلاس کار شده به عنوان زیرساز حروف استیل، باعث رویت نور بیشتر در حروف ساخته شده خواهد بود.

متریال پلکسی گلاس که به عنوان زیرساز حروف استیل استفاده می شود، معمولا کمی بزرگتر از حروف استیل برش می خورد.

معرفی تابلو استیل دوغی

آشنایی با انواع تابلو استیل دوغی

همانند دیگر تابلوهای تبلیغاتی تابلوهای استیل دوغی هم به انواع مختلفی قابل طراحی و پیاده سازی هستند. در ادامه برخی از پرطرفدارترین تابلوهای استیل دوغی را بررسی خواهیم کرد.

حروف استیل دوغی پانچ یا لبه پانچ

حروف استیل دوغی در حرفه تابلوسازی و یا تبلیغات محیطی بسیار مدرن هستند. این حروف به صورت پانچ ایجاد شده روی حروف استیل ساخته می شوند که نوع پانچ می تواند از لحاظ ظاهری و بر اساس سلیقه و نظر مشتری، متفاوت باشد. پانچ های ایجاد شده روی حروف استیل با استفاده از دستگاه های برش فایبر انجام می شود.

مسلما تعداد پانچ های ایجاد شده باعث عملکرد بیشتر دستگاه شده و همین موضوع روی قیمت تمام شده تابلوهای حروف استیل لبه پانچ، تاثیرگذار است.

لبه های پانچ تنها مختص به تابلوهای حروف استیل دوغی نبوده و در حرفه تابلوسازی کاربردهای زیادی دارد. به طوری که شاهد لبه چلنیوم پانچ، لبه پلکسی پانچ، لبه استیل پانچ، لبه فلز پانچ و… هستیم که هر کدام در طراحی و ساخت تابلوهای حروف نئون پلاستیک، حروف چلنیوم، حروف فلزی و حروف استیل، کارایی دارند.

برخی افراد تصور می کنند تابلوهای حروف استیل پانچ و لبه پانچ یکسان می باشند. در صورتی که این گونه نیست. تفاوت حروف استیل لبه پانچ و حروف استیل پانچ شامل لبه های حروف می باشد. به این صورت که نورپردازی استیل لبه پانچ از کناره های حروف صورت گرفته و نورپردازی استیل پانچ از قسمت نمای اصلی روی حروف استیل می باشد.

حروف استیل دوغی رینگی

خوشبختانه تنوع ساخت در حروف استیل بالاست. حروف استیل رینگی را می ‌توان به صورت تک رینگ (ساده) و یا رینگ دوبل طراحی و پیاده سازی کرد. همین ایده به ظاهر ساده پانچ در رینگ حروف و لبه حروف، می تواند باعث خلق تابلوهای متفاوت و منحصر به فرد گردد.

آشنایی با انواع تابلو استیل دوغی

نکات مربوط به استفاده از پلکسی گلاس

همانطور که گفتیم؛ در ساخت تابلو استیل دوغی از پلکسی گلاس شیشه ای مات و یا همان پلکسی گلاس دوغی رنگ، استفاده می شود. پلکسی به کار رفته در ساخت تابلوهای حروف استیل می بایست حتما از برندهای معتبر موجود در بازار باشد. تنها در این صورت است که دوام و ماندگاری بالایی داشته و همچنین نورپردازی آن به صورت بهینه، انجام می گیرد.

پلکسی های دوغی در ضخامت های متفاوتی در بازار موجود هستند. هر چقدر از پلکسی گلاس با ضخامت بالا در ساخت تابلوهای استیل دوغی استفاده شود؛ قطعا هزینه تمام شده برای طراحی و ساخت تابلو، افزایش می یابد.

پلکسی گلاس در رنگ های متفاوتی در بازار وجود دارد. بنابراین مطابق با سلیقه ای که دارید، می توانید از هر رنگ دلخواهی برای این تابلوهای تلفیقی استفاده کنید. در بین تنوع رنگی بالای این متریال، پلکسی گلاس دوغی همواره طرفداران بیشتری داشته و در صنعت تابلوسازی پرکاربردتر می باشد.

مزایای تابلو استیل دوغی چیست؟

هر تابلوی تبلیغاتی بسته به اینکه با چه متریالی ساخته شود، می تواند ویژگی های مثبتی داشته باشد. برخی از ویژگی ها و مزایای تابلو استیل دوغی عبارتند از:

  •       مقاومت بسیار بالا در برابر سرما و گرما
  •       عدم زنگ زدگی
  •      جذابیت بالا
  •      عدم مات شدن و کدر شدن

جالب است بدانید اگر تابلوهای استیل دوغی از ورق های استیل اصل ساخته شده باشند، هیچ گاه کدر نشده و درخشندگی اولیه خود را از دست نمی دهند. یک راه آسان برای تست اصل بودن استیل در یک تابلو، استفاده از آهنرباست. ورق استیل اصل به هیچ عنوان جذب آهنربا نمی شود.

مزایای تابلو استیل دوغی چیست؟

تابلو استیل دوغی چه کاربردهایی دارد؟

از این تابلو هم می توان در فضاهای بیرونی و هم در فضاهای داخلی ساختمان ها، استفاده کرد. تابلوهای استیل دوغی ظاهری شیک و لوکس به نما می بخشند. بنابراین در خیلی از مجتمع های تجاری استفاده می شوند.

از آنجایی که تابلوهای استیل دوغی هم ظاهر زیبا و هم کیفیت و دوام لازم را دارا هستند؛ می توانید از آن برای نصب سر درب فروشگاه، مغازه و یا نصب در قسمت های داخلی ساختمان های اداری و شرکت ها، استفاده کنید.

سفارش تابلوی تبلیغاتی

تابلو استیل دوغی یکی از انواع مختلف تابلوهای تبلیغاتی می باشد. همانطور که گفتیم، کیفیت متریال استفاده شده در ساخت تابلو باعث دوام، زیبایی و ماندگاری آن می گردد. بنابراین برای سفارش تابلوی تبلیغاتی سعی کنید به تابلوسازانی رجوع کنید که اولا تجربه و مهارت کافی را در این کار داشته و ثانیا از متریال های باکیفیت و بادوام موجود در بازار برای ساخت تابلو، استفاده کنند.‌

تابلوسازی نامور مفتخر است با داشتن تیم متخصص و حرفه ای، کار طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی را برای شما مشتریان عزیز انجام دهد. به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می ‌توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا