۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

اگر از طرفداران ورزش های مهیج باشید؛ احتمالا سوارکاری جزء فهرست علاقه مندی های شما می باشد‌. از آنجایی که سوارکاری از جمله ورزش های خاص بوده و علاقه مندان خود را دارد؛ رقابت زیادی بین باشگاه های سوارکاری وجود ندارد اما اگر بخواهید مشتریان نسبتا زیادی داشته باشید؛ لازم است که هزینه زیادی صرف کنید تا بتوانید وارد این حوزه شده و به صورت حرفه ‌ای این کار را دنبال کنید. البته خیلی از افرادی که به باشگاه های سوارکاری مراجعه می کنند؛ قصد شرکت در مسابقات را نداشته و تنها به صورت تفریحی به چنین مکانی می روند. شما پس از اینکه اقدامات لازم را برای تاسیس باشگاه فراهم کردید؛ می بایست نسبت به شناساندن آن به عموم افراد هم فعالیت هایی انجام دهید. بهترین راهکار برای اینکه افراد متوجه وجود باشگاه ‌سوارکاری شوند، استفاده از تابلو باشگاه سوارکاری مناسب است. در این مقاله قصد داریم تابلوی مناسب برای باشگاه سوارکاری و مدل های مختلف آن را بررسی کنیم.

تابلو باشگاه سوارکاری

اهمیت وجود تابلو برای باشگاه سوارکاری

برای اینکه بتوانید یک باشگاه سوارکاری راه اندازی کنید؛ نیاز به مساحت بزرگی از زمین دارید که این مساحت باید به بخش ‌های مختلفی همچون محیط سوارکاری، اصطبل و… تقسیم بندی شود. بنابراین قبل از هر چیز باید سرمایه لازم را برای این کار داشته باشید تا بتوانید به مشتریان، خدمات خوبی ارائه نمایید. البته اگر مجوزهای لازم را کسب کرده و یک باشگاه سوارکاری خوب راه اندازی کنید؛ قطعاً درآمد بسیار خوبی هم از این کار، عایدتان می شود.

مثلاً فردی که برای راه اندازی باشگاه سوارکاری هزینه بالایی صرف کند؛ انتظار درآمد هم از آن دارد. بگذارید خیالتان را راحت کنم، سوارکاری یک شغل پردرآمد است به شرط اینکه بتوانید به خوبی آن را به دیگران، معرفی کنید. می توانید از روش های تبلیغاتی متفاوتی برای این کار، استفاده کنید. اما اگر به دنبال یک روش موثر و البته مقرون به صرفه می گردید؛ استفاده از تابلوی تبلیغاتی می تواند گزینه مطلوبی باشد.

چنانچه یک باشگاه سوارکاری حرفه ای داشته باشید؛ علاوه بر مساحت بزرگی که برای راه اندازی آن نیاز دارید، می بایست نیروی کار هم استخدام کنید. برای یک باشگاه سوارکاری وجود مدیر و مسئول باشگاه، مسئول امور مالی، مسئول بهداشت و پرورش اسب ها، دامپزشک، مسئول فنی، مسئول تغذیه اسب ها، نگهبان، کارگر، مربی آموزش سوارکاری، مدیر اصطبل، امور مربوط به تاسیسات و نگهداری، امور آموزش و امور برگزاری مسابقات، ضروری است.

تابلو باشگاه ورزشی

استفاده از روش های تبلیغاتی برای جذب مشتری

زمانی که همه چیز را برای تاسیس باشگاه سوارکاری فراهم کردید؛ نوبت به شهرت آن می‌ رسد. باشگاه سوارکاری باید حتماً نام مشخصی داشته باشد تا بتوان روی جنبه تبلیغات آن، کار کرد. از جمله روش های تبلیغاتی مناسب برای جذب مشتری در باشگاه سوارکاری عبارتند از:

استفاده از بیلبورد تبلیغاتی

بیلبوردهای تبلیغاتی سال هاست که برای معرفی خدمات و محصولات شرکت های تجاری، استفاده می شوند. شما می توانید از این ابزار تبلیغاتی در سطح شهر یا حتی در بزرگراه ها و کنار جاده ها برای تبلیغ کسب و کار خود، استفاده کنید. برای اینکه چنین تبلیغی اثرگذار باشد؛ لازم نیست سطح بیلبورد را با انواع شعارهای تبلیغاتی و تصاویر، پر کنید. تنها ذکر اسم باشگاه به همراه یک شعار تبلیغاتی کوتاه و یک تصویر زیبا، کافیست. به جز بیلبورد تبلیغاتی، از دیگر روش ها مثل استرابرد تبلیغاتی، لمپوست بنر و… هم می توان استفاده کرد.

تبلیغ در رسانه ها و شبکه های اجتماعی

رسانه‌ های جمعی معمولاً مخاطبان بسیار زیادی دارند. بنابراین اگر شما صاحب یک باشگاه سوارکاری حرفه‌ ای هستید؛ بهتر است از طریق تلویزیون، رادیو، روزنامه و مجلات، کسب و کار خود را تبلیغ کنید. برخی از شبکه های اجتماعی پرمخاطب مثل واتساپ و اینستاگرام هم وجود دارند که می‌ توانید از طریق آن ها با علاقه مندان حوزه اسب سواری ارتباط داشته و باشگاه خود را تبلیغ کنید.

استفاده از تابلوی تبلیغاتی

استفاده از تابلو یکی از موثرترین روش های تبلیغات است. شما با نصب تابلوی تبلیغاتی سر درب باشگاه اسب سواری؛ به راحتی می توانید نوع کسب و کاری که دارید را به رهگذران، اعلام کنید. مزیتی که با داشتن تابلو نصیبتان می شود این است که یک روش تبلیغات دائمی خواهید داشت. به این صورت که تنها یک بار هزینه طراحی و ساخت تابلو را پرداخت می ‌کنید اما می ‌توانید تا مدت ها کار تبلیغات را به واسطه آن، انجام دهید. با وجود یک تابلوی تبلیغاتی زیبا و منحصر به فرد، می توانید به راحتی باشگاه خود را معرفی کرده و از آنجایی که باشگاه های سوارکاری زیاد نیستند، به درآمد بسیار خوبی برسید.

زمانی که یک تابلوی تبلیغاتی مدرن و منحصر به فرد سفارش می‌ دهید؛ با یک تیر، دو نشان زده اید. وجود تابلو هم باعث زیبایی و جذابیت بیشتر دکوراسیون بیرونی محیط باشگاه شده و هم نام باشگاه شما را به صورت شبانه روزی به دیگر افراد، معرفی می کند.

تابلو باشگاه سوارکاری

مدل های مختلف تابلو برای باشگاه سوارکاری

خوشبختانه تنوع تابلوها برای نصب سر درب باشگاه سوارکاری بسیار زیاد است. بنابراین می توانید با هر سلیقه ای که هستید؛ نوعی از تابلوی تبلیغاتی را سفارش دهید. تابلوهای زیر در این زمینه بیشتر استفاده می شوند:

تابلو بنری برای باشگاه سوارکاری

بنرها جزء ابزارهای تبلیغاتی پرکاربرد هستند که با هدف اطلاع رسانی بسیار استفاده می شوند. شما می توانید باشگاه اسب سواری تازه تاسیس خود را با استفاده از بنرهای مختلف چاپی در سطح شهر و یا در اطراف باشگاه، تبلیغ کنید. همچنین می توان از بنرها به شکل تابلو تبلیغاتی سر درب باشگاه سوارکاری هم استفاده کرد.

تابلو چلنیوم برای باشگاه سوارکاری

اگر یک باشگاه نسبتاً حرفه ای داشته و دوست دارید دکوراسیون بیرونی آن شیک و قابل توجه باشد؛ می توانید روی تابلو چلنیوم برای این کار، حساب کنید. تابلو چلنیوم در انواع مختلفی مثل تابلو چلنیوم ساده، تابلو چلنیوم الماسی و تابلو چلنیوم ستاره ای، ساخته می شود. چلنیوم متریال مقاومی بوده و می توانید بدون نگرانی از بروز آسیب آن را سر درب باشگاه خود، نصب کنید.

تابلو فلکسی برای باشگاه سوارکاری

تابلوهای فلکسی با استفاده از دستگاه چاپ فلکس طراحی و اجرا می شوند. تفاوت تابلوهای فلکسی با بنرها در مقاومت بالایی است که در شرایط جوی متفاوت دارند. تابلوهای فلکسی از نظر ظاهری هم زیبا و پرنور هستند.

تابلو لبه سوئدی برای باشگاه سوارکاری

این تابلوها با استفاده از پلکسی گلاس ساخته می شوند که رویه حروف با استفاده از این متریال ساخته شده و لبه های حروف توسط ورق های آلومینیومی، شکل می گیرند. تابلو لبه سوئدی جزء تابلوهای مدرن و امروزی محسوب می شود که طرفداران خاص خود را دارد.

سفارش تابلو باشگاه سوارکاری

سفارش تابلوی تبلیغاتی

حال که با اهمیت وجود تابلو سر درب باشگاه سوارکاری آشنا شدید؛ بد نیست نسبت به طراحی و سفارش آن، اقدام کنید. توصیه می کنیم برای این کار به یک تابلو سازی معتبر، رجوع کنید. تابلوسازی نامور سابقه درخشانی در این زمینه داشته و می ‌تواند به خوبی نیاز شما را پاسخگو باشد. خوشبختانه همراه با تمامی تابلوهای ساخته شده توسط تابلو سازی نامور؛ ضمانت نامه معتبر هم به مشتری، ارائه می گردد.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید. کارشناسان مربوطه شما را بر اساس نوع کسب و کار و همچنین میزان بودجه ای که دارید، راهنمایی می کنند.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: