۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

همانطور که می دانید هر ساله نمایشگاه های زیادی برگزار می شود و می تواند به عنوان پل ارتباطی بین کارشناسان، صنعتگران، بازرگانان، محققین و سایر افراد باشد. وجود نمایشگاه این امکان را فراهم می‌ کند که افراد بتوانند به محصولات و خدمات با قیمت های مناسب، دسترسی داشته باشند زیرا محیط نمایشگاه یک محیط رقابتی بوده و همین امر قیمت نهایی محصولات و خدمات را کاهش می دهد. چیزی که برای صاحبان صنایع در نمایشگاه ها اهمیت دارد تبلیغ مناسب و صحیح می باشد. یکی از بهترین روش ها برای تبلیغات نمایشگاهی استفاده از تابلوست. در این مقاله قصد داریم با انواع تابلو تبلیغاتی در نمایشگاه و تاثیر بسزایی که در فروش کالا و خدمات دارند، آشنا شویم.

مزایای استفاده از تابلو تبلیغاتی در نمایشگاه چیست؟

هدف اصلی برگزارکننده نمایشگاه ها این است که افراد بتوانند به آسانی به کالا و خدمات، دسترسی داشته باشند و از طرفی تولید کنندگان بتوانند بدون واسطه، محصولات خود را در معرض نمایش افراد، قرار دهند. به هر نمایشگاهی که رجوع کنید با غرفه های متنوعی رو به رو می شوید که هر کدام می تواند مشتری را به سمت خود، جذب کنند. حال اگر بتوانید با یک شیوه درست تبلیغات محصولات تولیدی و خدماتی که ارائه می ‌دهید به مشتری معرفی کنید؛ مسلماً بازدیدکنندگان شما و در نهایت مشتریان دائمی تان، افزایش پیدا می ‌کند. پس اولین مزیتی که با استفاده از یک تابلو تبلیغاتی در نمایشگاه عایدتان می شود، افزایش فروش است و این دقیقاً همان هدفی است که شما از برگزاری نمایشگاه به دنبال آن هستید.

دومین مزیتی که تابلوهای تبلیغاتی نمایشگاهی دارند این است که به طور مستقیم روی بازار هدف و مخاطبان خاص خود، تاثیر می گذارند. علاوه بر این می توان در مدت زمان کوتاه؛ تعداد آگهی های زیادی را در معرض نمایش عموم افراد، قرار داد.

زمانی که مخاطبین قصد ورود به نمایشگاه را دارند معمولاً به تابلوهای تبلیغاتی بیشتر توجه می کنند زیرا می ‌دانند به محض ورود به نمایشگاه، با غرفه های زیادی مواجه می‌ شوند و انتخاب کمی سخت تر می شود. وجود تابلو تبلیغاتی قبل از ورود به نمایشگاه باعث می شود برند مورد نظر شما در ذهن مخاطب بماند و با توجه به شناخت قبلی که دارد، بتواند انتخاب راحت تری داشته باشد.

همانطور که توضیح دادیم مزایای استفاده از تابلو تبلیغاتی برای نمایشگاه آنقدر زیاد است که نمی توان به سادگی از آن گذشت. پس از اینکه تصمیم گرفتید یک تابلو تبلیغاتی مناسب برای معرفی محصول و یا خدمات خود، سفارش دهید باید نوع آن را انتخاب کنید. تابلوهای تبلیغاتی که به این منظور استفاده می شود عبارتند از:

بیلبورد: بیلبوردها موثرترین و پر استفاده ترین نوع تبلیغات در مکان‌ هایی مانند نمایشگاه می باشند. چرا که افراد معمولاً به صورت آرام در نمایشگاه حرکت می کنند و به راحتی می توانند چند ثانیه از زمان خود را صرف دیدن تبلیغ روی بیلبوردها کنند. بیلبوردهایی که به این منظور استفاده می‌ شوند؛ می ‌توانند اندازه های متفاوتی داشته و حاوی تصاویر گرافیکی جذاب و اثرگذار، باشند. علاوه بر این، اطلاعات دیگری مثل اسم و برند محصول و همچنین جملات تکان دهنده و جذاب هم برای این کار، استفاده می شود.

استفاده از ترکیب رنگ زیبا و مخاطب پسند باعث ‌می شود بیلبورد تبلیغاتی تاثیر بیشتری در جذب مشتری و فروش محصول و خدمات، داشته باشد. البته تابلوهای نمایشگاهی می‌ توانند در انواع دیگری مثل قاب فلزی، تخته شاسی، فوم برد شاسی و پوستر اسنپ هم طراحی شوند. هر چقدر در طراحی تابلوهای تبلیغاتی نمایشگاهی خلاقیت به کار برده شود و همچنین کیفیت چاپ بالا باشد؛ نتیجه کار، رضایت بخش تر است.

نورپردازی در تابلو نمایشگاهی

نورپردازی تابلوها موضوع مهمی است که باید با دقت و خلاقیت، انجام شود. در این صورت است که می توان یک تابلو تبلیغاتی زیبا داشت. برخی از تابلوها مثل تابلو چلنیوم قابلیت نورپردازی ویژه و خاصی را دارند. زمانی که مشتری برای سفارش تابلو تبلیغاتی به تابلوسازی مراجعه می کند؛ تمامی انواع تابلوهایی که می تواند در زمینه تبلیغات نمایشگاهی طراحی و ساخته شود، به مشتری معرفی می گردد. حتی برخی افراد ترجیح می‌ دهند در فضای نمایشگاه که نور کمتری دارد، از لایت ‌باکس ایستاده، لایت باکس فریم لس یا بدون قاب و یا لایت باکس آلومینیوم، استفاده کنند. لایت باکس ها تابلوهایی هستند که همانند جعبه های پر از نور، جلب توجه می کنند. علاوه بر فضای نمایشگاهی، در مکان های سربسته مثل ایستگاه های مترو هم از این شیوه تبلیغات بسیار استفاده می شود.

از آنجایی که اجاره بیلبورد ها ممکن است کمی مشکل باشد؛ استفاده از لایت باکس های تبلیغاتی می تواند گزینه ای مناسب تر و مقرون به صرفه تری در زمینه تبلیغات نمایشگاهی، محسوب شود.

همین حالا سفارش خود را ثبت کنید

تمامی مزیت هایی که در زمینه استفاده از تابلو تبلیغاتی نمایشگاهی عنوان شد؛ منوط به طراحی خلاقانه و استفاده از متریال با کیفیت در ساخت آن می باشد. تابلو تبلیغاتی در نمایشگاه معمولا یک هفته در معرض دید قرار می ‌گیرد و لازم است در این مدت از استحکام و کیفیت بالا برخوردار باشد. مزیتی که وجود دارد این است که شما می توانید با یک بار سفارش تابلو تبلیغاتی برای نمایشگاه های مختلف از آن، استفاده کنید. به این صورت که تنها یک بار هزینه طراحی و ساخت را می پردازید اما امکان استفاده به دفعات مختلف را خواهید داشت.

نکته دیگری که وجود دارد این است که طراح تابلوهای تبلیغاتی باید با روانشناسی رنگ ها، آشنایی داشته باشد و بتواند متناسب با نوع کالا یا خدمات عرضه شده؛ از تصاویر گرافیکی مناسبی، استفاده کند. به عنوان مثال اگر نمایشگاه در زمینه سنگ های قیمتی و زیورآلات می باشد؛ استفاده از رنگ های لاجوردی و یا یاقوتی به همراه نشان دادن درخشش بی نظیری که دارند می توانند نگاه مخاطبان را به خود، جذب کند.

تابلوسازی نامور سال هاست در زمینه طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی فعالیت داشته و با بهره گیری از بهترین مواد اولیه، می ‌تواند تابلوهایی مطابق با سلیقه مشتریان، طراحی و تولید کند. علاوه بر تابلوهای مخصوص نمایشگاه، می توانید برای دفتر کار و یا فروشگاه هایی که در سطح شهر وجود دارند، تابلو سفارش دهید. استفاده از این شیوه تبلیغات بسیار مقرون به صرفه و ارزان می باشد.

واقعیت این است که افراد به تابلوهای بزرگی که در معرض دید آن ها قرار دارد؛ بسیار بیشتر از تراکت های تبلیغاتی و یا کلیپ های ساخته شده در رسانه ها، توجه می کنند. البته تبلیغات در رسانه هایی مثل تلویزیون بسیار پرهزینه بوده و از طرفی یک تبلیغ دائمی هم محسوب نمی شوند. در صورتی که اگر یک تابلو تبلیغاتی زیبا و منحصر به فرد با نورپردازی خاصی داشته باشید؛ می ‌توانید از تاثیرات دائمی آن  در جذب مشتری، بهره ببرید.

حتی اگر زمان زیادی تا برگزاری نمایشگاه نمانده است و قصد دارید یک غرفه در نمایشگاه برای معرفی محصولات و خدمات خود اجاره کنید؛ بهتر است این کار را همراه با یک تبلیغ مناسب، انجام دهید. برای اینکه بتوانید بهتر تصمیم بگیرید؛ به شما پیشنهاد می ‌کنیم نمونه تابلوهای ساخته شده توسط تابلوسازی نامور را مشاهده و در صورت رضایت، تابلو تبلیغاتی خود را سفارش دهید.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی، با شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: