۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلو تبلیغاتی و بهترین تولید کننده انواع آن

بهترین تولیدکننده تابلو

امروزه، یکی از نکاتی که به هنگام راه اندازی یک کسب و کار توجهمان را جلب می کند، موضوع تبلیغات است که باید اصولی انجام شود. تابلو تبلیغاتی گزینه ای ارزشمند در جهت تبلیغات است. اگر چه زمانی که موضوع تبلیغات مطرح می شود ناخودآگاه به یاد تبلیغات تلوزیونی می افتیم، اما واقعیت این است که این نوع تبلیغات هزینه بسیار بالایی می طلبد. بنابراین، همان طور که اشاره شد، بسیاری از کسب و کارها به فکر استفاده از یک روش تبلیغ مقرون به صرفه و دائمی بوده اند که این روش همان استفاده از تابلو تبلیغاتی است.

حال موضوعی که مطرح می شود این است که تابلو خود را از کجا باید سفارش دهیم؟ هدف ما از ارائه این مقاله معرفی تابلو تبلیغاتی و بهترین تولیدکننده انواع آن است.

چطور بهترین تولیدکننده تابلو تبلیغاتی را شناسایی کنیم؟

مسلما یکی از فاکتورهای بسیار مهم در سفارش یک تابلو تبلیغاتی کیفیت آن است که به واسطه استفاده از متریال اصل و باکیفیت حاصل می شود. بنابراین، باید به دنبال بهترین تولیدکنندگان تابلو بگردیم که کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده اند. برای شناسایی این تولیدکنندگان باید نکات زیر را مدنظر قرار دهیم:

مشاهده نمونه کارها

یکی از بهترین راهکارها برای درک مهارت تولیدکنندگان مشاهده نمونه کارهای تابلوسازی است. چنانچه در این نمونه کارها شماره تماس درج شده باشد، مشخص می شود که تولید کننده درباره کیفیت محصولات ارائه شده اطمینان خاطر دارد و شما با این روش به اصالت آنها پی می برید.

بررسی مجوز

هر تولید کننده ای هنگام راه اندازی کسب و کار خود نیاز به دریافت مجوز دارد. کار تابلوسازی نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین، بهتر است هنگام سفارش تابلو تبلیغاتی از سازندگان آن درباره مجوز کسب و کار سوال کنید. چنانچه آنها مجوز داشته باشند، شما می‌توانید در صورت عدم رضایت از کار، شکایت خود را به اتحادیه اصناف گزارش دهید.

گارانتی

یکی از راه های تشخیص اصالت کالا داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش است. در این صورت شما می توانید در صورت معیوب بودن کالا آن را تعویض و یا تعمیر کنید.

دریافت فاکتور رسمی

معمولا تولیدکنندگانی که در گروه مراکز معتبر دسته بندی می شوند، فاکتور رسمی ارائه می کنند تا بدین ترتیب کیفیت کالای خود را به نمایش بگذارند.

مشورت با مشتریان

یکی از روش های آسان تشخیص اصالت کالا، پرس و جو و مشورت از سایر مشتریان یک مجموعه است. چنانچه مشتریان مجموعه از محصول ارائه شده رضایت کافی را داشته باشند، خیال شما هم از کیفیت محصول راحت می شود.

ساخت تابلو تبلیغاتی

مختصری درباره تابلوهای تبلیغاتی

شاید گمان کنید که ابزار ساده ای همچون تابلو مغازه کارکرد زیادی نداشته باشد، اما همین ابزار ساده نقش زیادی در تبلیغات و جلب توجه مشتری ایفا می کند.

چنانچه، به تازگی کسب و کار جدیدی راه انداخته اید، بهتر است از یک روش تبلیغی ارزان استفاده کنید تا به رونق کسب و کار برسید. در این مورد، استفاده از یک تابلو تبلیغاتی می تواند کارساز باشد. چرا که علاوه بر پرداخت هزینه پایین در قبال آن، کسب و کار شما به صورت مداوم در معرض دید مشتری قرار می گیرد.

تابلو تبلیغاتی ابزار بسیار قدرتمند تبلیغ است که امروزه با پیشرفت های حاصله در صنعت تابلوسازی، تاثیر آن در جذب مشتری با تابلو افزایش یافته است. در واقع، تابلوسازی های معتبر با ارائه انواع مختلف تابلو با متریال مختلف و قابلیت های متعدد به کسب و کارهای نوپا و قدیمی برای تبلیغ موثر محصولات خود کمک می کنند.

یکی از این مجموعه‌های معتبر، تابلوسازی نامور است که تاکنون بهترین انواع تابلوها را تولید و ارائه کرده است. در این مجموعه کارشناسانی حضور دارند که مشاوره های لازم را قبل از سفارش تابلو به مشتریان ارائه می کنند.

انواع تابلو تبلیغاتی

استفاده از تابلو تبلیغاتی چه مزایایی در پی دارد؟

تابلو تبلیغاتی از هر نوعی که باشد، دارای کاربردهای متنوعی است و مزایای مختلفی دارد. در زیر به شرح برخی از مزایای تابلو تبلیغاتی پرداخته ایم:

معرفی کسب و کار در کمترین زمان

یکی از مهمترین مزیت‌ های تابلو مغازه در این است که قادر است در سریعترین زمان ممکن برند یا نام تجاری شما را تبلیغ کند.

ماندگاری در ذهن مشتری

تابلوهای تبلیغاتی با طرح های جذابی که دارند، می توانند به مدت طولانی در ذهن مخاطبان ماندگار شوند. از طرفی این تابلوها همه روزه در معرض دید مخاطبان قرار دارند که باعث می شود برند شما در ذهن آنها حک شود.

جذب مشتری

هدف از ساخت انواع تابلو تبلیغاتی تبلیغ کسب و کار و برندسازی است که با جذب مشتری و افزایش فروش می توان به آن نائل شد.

نکته قابل توجه دیگر این است که امکان تغییر طرح در تابلو تبلیغاتی وجود دارد.

گاهی اوقات شما از طرح ارائه شده برای تبلیغ رضایت کافی ندارید، تابلوسازان امکانی را فراهم کرده اند تا شما بتوانید طرح خود را عوض کنید. بنابراین، شما می توانید هر چند وقت یکبار با تعویض طرح تابلو، تبلیغات خود را بروز کنید.

برخورداری از استحکام و دوام مناسب برای تابلوهای تبلیغاتی

شاید نگرانی شما درباره تابلوهای تبلیغاتی این باشد که مجبورید آن را در محیط بیرون کسب و کار نصب کنید و احتمال می دهید که شرایط آب و هوایی بیرون ممکن است به این تابلوها آسیب برساند. مجموعه تابلوسازی نامور به عنوان یک مجموعه باسابقه، این نوید را به شما می دهد که تابلوهای تبلیغاتی در مقابل شرایط جوی بسیار مقاومند. این تابلوها با متریال بسیار مقاومی تهیه می شوند که باعث می شود طول عمر بسیار بالایی داشته باشند و مثل تابلوهای بنری قدیمی در برابر باد و باران آسیب پذیر نیستند.

ابعاد تابلو تبلیغاتی مناسب

خدمات تابلوسازی در نقاط مختلف کشور

یکی از مزیت هایی که سفارش تابلو در مجموعه تابلوسازی نامور دارد، این است که شما می توانید در هر شهری که باشید، تابلوی خود را از این مجموعه درخواست کنید. تابلوسازی نامور امروزه در شهرهای مختلفی به ارائه خدمات مشغول است که از جمله این شهرها می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

بورس تابلوسازی در تهران

شرکت اصلی این مجموعه در پایتخت قرار دارد و بنابراین شما برای دسترسی به بورس تابلوسازی در تهران مشکلی نخواهید داشت.

تابلوسازی در شهریار

مجموعه نامور این افتخار را دارد که سفارشات تابلوسازی در شهریار از جمله شهرستان های تهران را نیز پذیرا باشد. بدین ترتیب، مشتریان حاضر در این شهرستان نیاز به پرداخت هزینه اضافی برای حمل و نقل تابلو نخواهند داشت.

تابلوسازی در کیش

همانطور که می دانید کیش از جمله جزیره های تفریحی استان هرمزگان است که در جنوب کشور قرار دارد. جالب است بدانید که ساکنین این جزیره بدون هیچ مشکلی می توانند از خدمات تابلوسازی نامور بهره مند شوند. چرا که این مجموعه با دارابودن تابلوسازی در کیش، خدمات ساخت تابلو را برای مشتریان ساکن در جزیره کیش نیز ارائه می کند و از تاثیر طراحی در تابلو برای معرفی بهتر برند استفاده می کند.

تابلوسازی در اندیشه

مجموعه مورد نظر سفارش تابلو را از تمامی شهرستان های استان تهران از قبیل اندیشه، شهریار و… قبول می کند. بنابراین شما می توانید از خدمات تابلوسازی در اندیشه نیز بهره مند شوید.

تابلوسازی در مشهد

یکی دیگر از شهرهایی که از خدمات تابلوسازی مجموعه نامور بهره مند شده است، شهر مشهد است و بسیاری از مشتریان از خدمات تابلوسازی در مشهد رضایت کافی را دارند.

تابلو تبلیغاتی و کسب و کار

معرفی انواع تابلو تبلیغاتی

پیشرفت تکنولوژی در صنعت تابلوسازی باعث شده است که تابلوهای بنری قدیمی جای خود را به تابلوهای مدرن امروزی بدهند. این تابلوها با دارا بودن قابلیت های مختلف از قبیل نورپردازی، طراحی منحصربه فرد، حروف برجسته و به صرفه بودن قیمت انواع تابلو تبلیغاتی نقش بسزایی در تبلیغات دارند. در زیر به معرفی برخی از انواع این تابلوها می پردازیم:

تابلو فلکسی

این تابلو از جمله تابلوهای چاپی به شمار می رود که برای نمایش هر نوع محتوا یا تصویری مناسب است. جالب اینکه رویه فلکسی مورد استفاده در تابلوهای موردنظر قابل تعویض هستند و بدین ترتیب شما می توانید طرح روی تابلو را در صورت لزوم عوض کنید. نورپردازی این تابلوها به وسیله لامپ های مهتابی انجام می شود که این لامپ ها سالیانه قابل تعویض هستند. تابلوهای فلکسی را می توان به عنوان تابلو سردر مغازه، بیلبورد و تابلو فروشگاهی استفاده کرد.

امروزه، امکانی فراهم آمده است تا بتوان از لامپ اس ام دی در میان محتوای تبلیغاتی تابلو فلکسی و زمینه فلزی آن استفاده کرد. بدین ترتیب، تابلو فلکسی به نوراندریک مبدل می شود.

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم به دلیل استفاده از ورق های آلومینیومی و پلکسی گلاس مقاومت زیادی دارد و جزو پرمخاطب ترین تابلوهای تبلیغاتی به شمار می رود. از انواع تابلوهای چلنیوم که شهرت و اعتبار خاصی هم دارند، می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

تابلو چلنیوم ستاره ای

در تابلو چلنیوم ستاره ای، حروف برجسته به واسطه دو ورق پلکسی گلاس، زیرساز تابلو به واسطه ورق پی وی سی و نورپردازی به وسیله لامپ های اس ام دی اجرا می شود.

تابلو چلنیوم الماسی

تابلوهای چلنیوم الماسی در واقع همان تابلوهای چلنیوم ستاره ای هستند، اما روش نورپردازی در آنها متفاوت است. به این صورت که در تابلو چلنیوم الماسی به هنگام ساخت تابلو از دو ورق پلکسی گلاس یکی از این ورق ها به گونه ای برش داده می شود که شکست نور در آنها به شکل الماس مشاهده شود.

تابلو تبلیغاتی خاص

تابلو کریستالی

روش ساخت تابلو کریستالی نیز مشابه دو نمونه قبلی است، اما در هنگام ساخت آن علاوه بر ایجاد برش برای شکست نور از دانه های کریستال بر روی پلکسی استفاده می شود. این موضوع باعث می شود که هنگام استفاده از نورپردازی تابلو، تکه های کریستال نور را به چشم مخاطب منعکس کنند.

تابلو حروف برجسته چلنیوم

در این تابلوها استفاده از رویه پلکسی گلاس و لبه چلنیوم متداول است که این لبه ها به دلیل انتخاب از جنس آلومینیوم فوق العاده زیبا هستند. برای ساخت تابلو حروف برجسته چلنیوم از دستگاه های مختلف لیزر، سی ان سی و دستگاه سازنده حروف چلنیوم استفاده می شود. استفاده از جنس آلومینیوم در این تابلوها باعث شده است که بتوان از هر طرحی بر روی آن استفاده کرد.

تابلو سه بعدی وکیوم

تابلو وکیوم از جمله تابلوهای حروف برجسته ای است که در آن، حروف با استفاده از حرارت و در قالب چوبی پرس می شوند. استفاده از رنگ های متنوع و طرح های فانتزی در این تابلوها بسیار متداول است.

تابلو فلزی

استفاده از آلیاژهای مختلف آهن، مس، روی، برنج و برنز باعث شده است که این تابلوها با عنوان تابلو فلزی شناخته شوند. با توجه به عدم مقاومت این فلزات در برابر زنگ زدگی تابلوسازان از یک رویه استیل بر روی آنها استفاده می کنند. این تابلوها به جهت مقاومت بالا در برابر شرایط جوی و قرار گرفتن در گروه ارزانترین تابلو تبلیغاتی، طرفداران زیادی دارند.

با توجه به اینکه حروف برجسته تابلوهای موردنظر از جنس فلز انتخاب می شوند که قابلیت عبور نور را ندارند، این تابلوها در گذشته فاقد نورپردازی بودند. با این وجود، امروزه با ایجاد فاصله ای در بین حروف لامپ اس ام دی را در آن تعبیه می کنند تا یک تابلو فلزی نورمخفی یا به اصطلاح بک لایت ایجاد کنند.

تابلو پلاستیل

از انواع تابلوهای ترکیبی و از جدیدترین مدل تابلو، تابلو پلاستیل است که حروف برجسته آن به واسطه ادغام ورق پلکسی گلاس و استیل تولید می شوند، به این صورت که رویه حروف از پلکسی و لبه ها از استیل انتخاب می شوند.

تابلو پیکسلی

تابلو پیکسلی از کنارهم قرارگرفتن چند پیکسل قابل برنامه ریزی در کنار یکدیگر ساخته می شود و به نمایش گذاشتن انواع افکت های نوری با رنگ های مختلف در آن امکان پذیر است.

تابلو ترموود

به جهت استفاده از چوب ترموود در این تابلوها می توان از آن برای ایجاد یک جلوه کلاسیک و زیبا استفاده کرد که بیشتر برای محیط تجاری مناسب است.

تابلو تبلیغاتی قیمت مناسب

تابلو کامپوزیت

زیرساز تابلو کامپوزیت با استفاده از ورق های کامپوزیت ساخته می شود و استفاده  یا عدم استفاده از حروف برجسته در آن اختیاری است.

تابلو لاسوگاسی

تابلو لاس وگاسی از انواع تابلوهای حروف برجسته دسته بندی می شود که شیوه قرار گیری لامپ‌های اس ام دی در آنها متفاوت است. این لامپ ها معمولا از انواع ۱۲ ولتی یا ۲۴ ولتی انتخاب می شوند.

تابلو پولکی

استفاده از نوعی پلاستیک به نام تایل در قسمت زیرین حروف برجسته از جمله ترفندهای جدیدی است که باعث زیبایی هرچه بیشتر آنها می شود. تایل ها دارای اشکال گوناگونی با حالتی لغزان هستند که این لرزش به دلیل وجود فضایی در بالاترین قسمت آنها ایجاد می شود. این سبک کار در تولید تابلو پولکی کاربرد بسیاری دارد.

تابلو رینگی

امروزه انواع متریال های مورد استفاده در تابلوسازی از قبیل پلکسی گلاس، چلنیوم و… با استفاده از دستگاه مخصوصی به شکل رینگ با اشکال هندسی متعدد بریده می شوند. در نهایت، حالت رینگی حاصله در لبه حروف در انعکاس نور موثر خواهد بود.

تابلو اس ام دی

از جمله تابلوهای پرکاربردی است که می توان از آن به عنوان تابلو پشت بامی، تابلو خیابانی، تابلو ویترینی و تابلو مغازه استفاده کرد. این تابلو جزو تابلوهای دیجیتالی است که برای نمایش آفلاین یا آنلاین تبلیغ به دو روش سالنی و محیطی می توان از آن استفاده کرد.

تابلو استیل

این تابلوها که از جمله تابلوهای حروف برجسته نیز هستند دارای طرح و رنگ متنوعی می باشند که در این صورت، تمایل کسب و کارهای متعدد به استفاده از آنها بیشتر می شود. در تابلوهای مزبور حروف استیل با ورق پلکسی ادغام می شود که این مسئله به جذابیت آنها اضافه می کند. در ساخت لبه های این تابلو از استیل لحیم کاری شده با قلع استفاده می کنند که زیبایی کار را دوچندان می کند.

تابلو تبلیغاتی ارزان

ساخت تابلو با کاربرد مختلف توسط بهترین تابلوسازی ها

امروزه، تابلوسازی ها به ساخت انواع تابلو با کاربرد مختلف مشغولند تا بتوان از آنها در فضاهای مختلف کسب و کار استفاده کرد. در ادامه به اختصار درباره کاربرد انواع تابلو مطالبی ارائه می کنیم:

تابلو مغازه

کسب و کارهای مختلف به طور معمول از تابلو مغازه در عرصه تبلیغات بهره زیادی می برند. آنها می توانند برای تمامی زمینه های فعالیت خود تابلو مغازه مخصوصی را سفارش دهند.

تابلو فروشگاهی

یکی دیگر از انواع تابلو تبلیغاتی، تابلو فروشگاهی است که برای معرفی کسب و کار، محصولات و خدمات آن به مشتری مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که می دانید، فروشگاه ها بیشتر برای فروش اقلام خوراکی، پوشاک و… راه اندازی می شوند که مشتریان می توانند بدون صرف وقت و هزینه زیاد به واسطه تابلو فروشگاهی به فروشگاه موردنظر خود مراجعه کنند.

تابلو شرکتی

در عصر حاضر شرکت های مختلفی در سطح کشور وجود دارند که برای استفاده از یک روش تبلیغاتی خوب به منظور معرفی برند خود با مشکل مواجهند. این شرکت ها با انتخاب یک تابلو شرکتی مناسب می توانند برند خود را به صورت مداوم در معرض دید عموم قرار دهند.

تابلو نمایشگاهی

یکی از فضاهایی که همه ساله به معرفی محصولات مختلف به مشتریان می پردازد، محیط نمایشگاه ها می باشد که این محیط ها مخاطبان زیادی هم دارند. بنابراین، اکثر شرکت ها و تولیدکنندگان، به عرضه محصولات خود در این نمایشگاه ها می پردازند تا مشتریان بالقوه خود را افزایش دهند. آنها می توانند بدین منظور از یک تابلو نمایشگاهی با طرح جذاب استفاده نمایند.

تابلو کارخانجات

به طور معمول، تولید مواد اولیه برای ساخت یک محصول و یا ساخت و تولید کالاهای مصرفی بر عهده کارخانجات قرار دارد. این کارخانه ها معمولا ارتباط پررنگی با شرکت های کوچک دارند و تعامل کمتری با مصرف کنندگان برقرار می کنند. کارخانه های مورد نظر برای معرفی محل استقرار خود به مشتری می توانند از تابلو کارخانجات استفاده کنند.

تابلو تبلیغاتی باکیفیت

سخن آخر

تابلوهای تبلیغاتی به عنوان یک وسیله تبلیغاتی پرکاربرد شناخته می شوند که در عصر حاضر تمایل کسب و کارهای مختلف به استفاده از آنها بیشتر شده است. آنها می توانند برای سفارش یک تابلو متناسب با سلیقه خود، از تولیدکنندگان برتر تابلو در سراسر کشور استفاده کنند. تابلوسازی نامور مجموعه ای است که خدمات ساخت تابلو را برای تهران و شهرستان های دیگر انجام می دهد و افتخار این را دارد که برای تمامی محصولات خود خدمات پس از فروش ارائه کند.

این مجموعه با بهره گیری از دستگاه های مختلف سی ان سی و دستگاه برش لیزری توانسته است در زمان کوتاهی به ساخت انواع تابلو بدون ایجاد لبه های نوک تیز و موج دار بپردازد. کارشناسان مجموعه خدمات تابلوسازی را ظرف مدت ۲۴ ساعت انجام می دهند.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: