۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

حتما شما هم تاکنون سر و کارتان به دفاتر پیشخوان خدمات دولت افتاده است. این دفاتر خدمات الکترونیکی دولت را به مردم، ارائه می ‌دهند. در هر شهری تقریباً تعدادی دفتر پیشخوان دولت وجود دارد که کلیه خدمات اینترنتی و خدمات مربوط به مالیات مشاغل، احراز هویت، خدمات مربوط به اپراتورهای ایرانسل و همراه اول، عوارض خودرو و… را انجام می دهند. واضح است که هر چقدر مشتریان یک دفتر پیشخوان خدمات دولت بیشتر باشند؛ سودآوری آن هم بیشتر است.

فارغ از رقابتی که بین دفاترپیشخوان وجود دارد؛ برای آگاهی افراد از وجود این دفاتر، نیاز به تابلوی تبلیغاتی احساس می شود. اما تابلویی که به این منظور استفاده می شود کمی متفاوت از سایر تابلوهای تبلیغاتی است‌. در ادامه با ما همراه باشید تا با مدل های مختلف تابلو برای دفاتر پیشخوان دولت، آشنا شوید.

اگر قصد تاسیس دفتر پیشخوان دولت را دارید…

شما به عنوان یک شخص حقیقی و یا حقوقی می توانید برای تاسیس دفتر پیشخوان دولت اقدام کرده و مجوزهای مربوطه را کسب کنید. توجه داشته باشید که برای فعالیت در یک شهر حتماً باید شرکت خود را ثبت کنید. به این صورت که یک شرکت با موضوع مختص دفاتر پیشخوان دولت ثبت کرده و سپس مجوز دفتر پیشخوان را درخواست می کنید.

البته قبل از اینکه به فکر تاسیس دفتر پیشخوان دولت بیفتید؛ باید شرایط آن را هم داشته باشید. به عنوان مثال شخصی که درخواست تاسیس دفتر پیشخوان را می ‌دهد باید تابعیت ایران را داشته باشد. به این معنا که متولد کشور ایران باشد. همچنین شرایط دیگر مثل عدم سوء پیشینه کیفری، عدم اعتیاد به مواد مخدر، مشغول نبودن به کار دولتی، دارا بودن کارت پایان خدمت برای آقایان، دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل لیسانس مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات و همچنین داشتن توانایی روحی و جسمی هم از دیگر شرایط مورد نیاز برای تاسیس دفاتر پیشخوان می باشد.

اگر قصد تاسیس دفتر پیشخوان دولت را دارید...

شرایط ذکر شده مختص افراد حقیقی می باشد. در صورتی که اشخاص حقوقی قصد تاسیس این دفاتر را داشته باشند هم شرایط دیگری نیاز است.

برای دریافت مجوز ابتدا باید محیطی نسبتاً بزرگ انتخاب کنید. معمولا متراژهای مشخصی برای تاسیس دفاتر پیشخوان در شهرها و روستاها وجود دارد. علاوه بر این، تمامی استانداردهای محیط کار باید به طور کامل، رعایت شود. یکی از مهم ترین مواردی که حتماً باید به آن توجه داشته باشید؛ سبک تابلوی مناسب برای دفتر پیشخوان می باشد. تابلوی دفتر پیشخوان از هر لحاظ مهم و کاربردی است. این تابلو باید طرحی مشابه سایر دفاتر پیشخوان داشته باشد.

علاوه بر تابلویی که برای نصب سر درب دفتر پیشخوان در نظر گرفته می شود؛ به تابلوهای دیگری هم مثل تابلوی اعلانات، نیاز دارید. روی این تابلو می توانید نرخ خدمات مختلف را حک کنید تا مراجعه ‌کنندگان به سادگی از قیمت ها، مطلع شوند.

به فکر تجهیزات دفتر پیشخوان هم باید باشید. تعدادی صندلی برای انتظار مشتریان، میز کار برای کارکنان، کپسول آتش نشانی، دزدگیر، تجهیزات ایمنی و هشدار، دوربین مداربسته، دستگاه نمابر، خطوط تلفن، اینترنت با حجم نامحدود و سرعت بالا، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و دستگاه کارت خوان برای تاسیس هر دفتر پیشخوان خدمات دولت و یا بخش خصوصی، مورد نیاز می باشد.

بهترین تابلو برای دفتر پیشخوان خدمات دولت

همانطور که گفتیم؛ یکی از بهترین شیوه ها برای آگاهی افراد از وجود دفتر پیشخوان، استفاده از تابلو می باشد. تابلوی مذکور باید در بهترین نقطه که از تمامی جهت ها دید کافی دارد، نصب شود. البته این موضوع را ذکر کنیم که دفاتر پیشخوان تنها با کد دفتر شناسایی می‌ شوند. بنابراین روی تابلوی مورد نظر هیچ نامی حک نمی شود.

خوشبختانه مدل های متنوعی برای سفارش تابلوی دفتر پیشخوان خدمات دولت وجود دارد. می توانید از تابلوهای چلنیوم، تابلوهای کامپوزیت و تابلوهای فلکسی به این منظور، استفاده کنید. البته اگر زمینه فعالیت کاری خود را به اطلاع مشاوران و کارشناسان تابلوساز برسانید؛ بهتر می توانند در انتخاب مناسب ترین تابلو شما را راهنمایی کنند.

بهترین تابلو برای دفتر پیشخوان خدمات دولت

انتخاب تابلویی مناسب برای دفتر پیشخوان خدمات دولت

برای انتخاب تابلو بر اساس قواعد و اصول تعیین شده می توانید به سراغ یک تابلوسازی معتبر رفته و سفارش تابلو بدهید. یکی از مناسب ترین تابلوها در این زمینه، تابلو فلکسی می باشد. این تابلو معمولاً طرح کلاسیک و رسمی داشته و برای نصب سر درب ادارات و شرکت ها، بسیار مناسب است. خوشبختانه تابلوهای فلکسی کیفیت بالای چاپ و قیمت مناسبی هم دارند. به همین دلیل خیلی از افراد در اولین انتخاب به سراغ سفارش تابلو فلکسی برای دفتر پیشخوان خدمات دولت می روند.

امروزه تابلوهای فلکسی آنقدر پرطرفدار شده اند که در هر خیابانی که قدم بگذارید؛ معمولاً نمونه ‌هایی از این تابلو را مشاهده می کنید. مزیت هایی که تابلو فلکسی دارد در درجه اول مقاومت و دوام کافی در برابر تغییرات آب و هوایی و نور خورشید می باشد. این موضوع ممکن است به ظاهر کم اهمیت باشد اما زمانی که تابلوی مورد نظر را نصب کردید، متوجه خواهید شد که اگر تابلو در برابر نور خورشید و یا بارش باران دچار زنگ زدگی و یا رنگ پریدگی شود، دیگر آن جذابیت و زیبایی اولیه را نخواهد داشت.

مزیت تابلوهای فلکسی، اقتصادی و مقرون به صرفه بودن است. به این صورت که شما با هزینه نه چندان زیادی یک تابلوی مناسب، دریافت می ‌کنید. تابلویی که می ‌تواند تا چندین سال نیاز شما را پاسخگو باشد.

انتخاب تابلویی مناسب برای دفتر پیشخوان خدمات دولت

نحوه ثبت سفارش تابلو

برای سفارش تابلو در اولین قدم می بایست با یک تابلوسازی تماس گرفته و مشاوره اولیه را دریافت کنید. پس از آن، طی ملاقات حضوری که در محل مشتری و یا در دفتر تابلوسازی صورت می ‌گیرد؛ هماهنگی ‌های لازم انجام شده و انواع تابلو فلکسی به همراه قیمت ها به مشتری، ارائه می گردد. مشتری قبل از اینکه تابلوی دلخواه خود را سفارش دهد؛ می تواند نمونه کارهای ساخته شده توسط تابلوسازی را مشاهده کند. مشاوران و تابلوسازان در این مرحله جزئیات مورد نیاز برای مشتریان را بررسی کرده و راهکارهای تبلیغاتی مناسبی به وی، ارائه می کنند‌.

در نهایت پس از تفاهم بر سر قیمت؛ قرارداد بین مشتری و تابلوساز منعقد شده و پیش پرداخت توسط تابلوساز، دریافت می گردد.

در پایان پس از اینکه تابلو طبق سلیقه و نظر مشتری طراحی و تولید شد؛ به محل مورد نظر برای نصب منتقل شده و توسط نصاب های بسیار حرفه ای در بهترین مکان ممکن، نصب می گردد.

نحوه ثبت سفارش تابلو

توصیه می کنیم برای سفارش تابلو برای مکان مهمی همچون دفتر پیشخوان دولت به یک تابلوسازی معتبر و باتجربه، رجوع کنید. تابلوسازی که بتواند متناسب با زمینه کاری شما و همچنین با در نظر گرفتن اصول و قواعد تابلو سازی برای سازمان ها و ادارات، یک تابلوی باکیفیت طراحی و تولید کند. خوشبختانه تابلوسازی نامور همراه با تمامی تابلوهای ساخته شده؛ ضمانت نامه معتبر هم به مشتری، ارائه می کند. این موضوع گواه از کیفیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت تابلو دارد.

تابلویی که ساخته می شود باید بتواند سال ها بدون هیچ مشکل و خرابی کار معرفی و تبلیغات را برای دفتر کار و یا شرکت تازه تاسیس شما، انجام دهد.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلو تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: