۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

رقابت بین اصناف مختلف باعث شده است که صاحبان کسب و کارها به فکر انجام تبلیغات بیفتند. تبلیغات باعث می‌ شود که یک برند یا نام تجاری بهتر در ذهن افراد، ماندگار شود. حال هر چقدر در انجام تبلیغات خلاقیت بیشتری به خرج دهید؛ بازخورد بهتری از آن، دریافت می کنید. اگر بگوییم یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغاتی استفاده از تابلو می باشد، اغراق نکرده ‌ایم. این روش اگرچه نسبت به سایر روش ها ارزان تر است، اما تاثیر بسیار مثبتی روی مخاطب می گذارد. یکی از تابلوهایی که در این زمینه بسیار استفاده می ‌شود، تابلو روان است. در ادامه با ما همراه باشید تا با این تابلو و ویژگی ‌هایی که دارد، آشنا شوید.

تابلو تبلیغاتی تابلو نامور

چرا باید به سراغ تابلوهای تبلیغاتی برویم؟

تابلوها آنقدر در صنعت تبلیغات محبوب واقع شده اند که به هیچ عنوان نمی توان آن ها را نادیده گرفت. تصور شهری بدون هیچ گونه تابلوی تبلیغاتی، به دور از ذهن است. تابلوها هم برای زیبایی محیط استفاده می ‌شوند و هم برای تبلیغات. در واقع با استفاده از یک تابلو تبلیغاتی می توانید یک تیر و دو نشان بزنید. هم روی دکوراسیون فروشگاه، مغازه، دفتر کار و یا شرکت تازه تاسیس خود کار کنید و هم به عنوان شناخته شدن و مطرح شدن در این زمینه از آن، استفاده کنید. با این همه مزایایی که تابلوهای تبلیغاتی دارند؛ چرا نباید به سراغ آن ها برویم! این روش تبلیغاتی هم موثر است و هم ارزان قیمت.

آشنایی با انواع تابلوهای تبلیغاتی

تابلوها آنقدر تنوع دارند که توضیح در مورد تک تک آن ها در این مقاله، نمی گنجد. تابلوها انواع مختلفی مثل تابلوی متحرک، تابلوی ال ای دی، تابلو الکترونیکی، تابلو حروف برجسته و… دارند. اینکه کدام یک از انواع تابلوهای تبلیغاتی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید؛ کاملا به سلیقه شخصی شما، بستگی دارد. البته نوع کسب و کار هم در این زمینه، اثرگذار است. برخی از تابلوها برای فعالیت ‌های خاصی مناسب هستند. به عنوان مثال، تابلوهایی که با طرح های بسیار شاد و رنگارنگ ساخته می شوند، معمولاً برای محیط هایی استفاده می ‌شوند که مخاطب آن کودکان و نوجوانان هستند.

تابلو تبلیغاتی

تابلو روان چیست؟

در بین انواع تابلوهای تبلیغاتی، تابلو روان بسیار پرکاربرد می باشد. حتماً تا به حال نمونه ای از تابلوهای روان را در خیابان ‌ها و معابر مختلف، دیده اید. معمولاً از این تابلوها در مکان های پرازدحام و پرتردد مثل ایستگاه های اتوبوس، مترو و یا سر درب بسیاری از مغازه ها و فروشگاه ها، استفاده می کنند. یکی از دلایل محبوبیت تابلو روان، رنگی بودن آن است. از رنگ های متفاوتی می توان برای نوشته‌ های تابلو روان استفاده کرد که این موضوع باعث زیبایی و جذابیت بیشتر آن ها می شود.

تابلو روان را می توان جزء تابلوهای مدرن به حساب آورد. این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید کلمات مختلف و طرح دلخواه خود را روی این تابلو حرکت داده و جذابیت زیادی را برای بیننده ایجاد کنید. ساختار تابلو روان تقریباً مشابه با تابلوهای ال ای دی ثابت می باشد و تفاوت این دو تابلو تنها در متحرک بودن طرح روی تابلوهای روان است.

تابلو روان به شما این امکان را می دهد که بتوانید هر متن و طرح تبلیغاتی را به صورت پشت سر هم روی تابلو آن هم در رنگ های دلخواهتان، به حرکت در آورید. خوشبختانه تنوع رنگ در تابلو روان بسیار بالاست. علاوه بر این، امکان انتخاب افکت هم توسط فرد سفارش دهنده، وجود دارد. جالب است بدانید امروزه در تابلوهای روان حتی قابلیت پخش صدا و ویدئو هم وجود دارد.

تابلو نامور

اجزای تشکیل دهنده تابلو روان

تابلوهای روان از قطعات کمی تشکیل شده اند. قطعات به کار رفته در این تابلوها شامل ماژول، مدار الکتریکی، لامپ ال ای دی، برد کنترل و منبع تغذیه می باشد.

مزایا و معایب استفاده از تابلو روان

زیبایی و زرق و برق تابلوهای روان باعث شده است روز به روز استقبال بیشتری از آن به عمل آید. همچنین استفاده از رنگ های مناسب باعث می‌ شود مشتریان بیشتری جذب آن شوند.

مهمترین مزیت تابلوهای روان استفاده از ال ای دی در ساختار آن می ‌باشد. ال ای دی ها مصرف برق بسیار پایینی دارند و بنابراین حتی زمانی که تابلو روان به صورت شبانه روزی روشن باشد هم مصرف برق چندانی نسبت به دیگر تابلوها ندارند. این یک مزیت بزرگ برای این تابلوها، محسوب می‌ شود.

در صورتی که بتوانید از این تابلو به درستی استفاده کنید؛ طول عمر بالایی خواهد داشت. همچنین شدت نور و کیفیت نور در روز و شب، راضی کننده خواهد بود.

تابلو روان را هم می توان در محیط های باز و هم در محیط های بسته، نصب کرد. قابلیت پخش سه بعدی و قابلیت استفاده از رنگ های مختلف از دیگر مزایای این تابلو می باشد.

جالب است بدانید تابلو روان از نظر سلامت هم کاملا تایید شده می باشد چرا که هیچ گونه نور و تابش مضری برای چشم، ندارد.

حال که درباره مزایای تابلو روان صحبت کردیم؛ بد نیست به معایب آن هم اشاره کنیم. هر نوع تابلو در کنار مزایایی که دارد، می‌ تواند ایراداتی هم داشته باشد. البته مواردی که در ادامه ذکر می کنیم ایراد خاصی محسوب نمی شوند. این موارد تنها محدودیت هایی است که در برخی از تابلوهای روان وجود دارد:

– تک رنگ بودن برخی از تابلوها
– هزینه بالای نگهداری از تابلو
– نصب نه چندان آسان تابلو
– خرابی لامپ های ال ای دی تابلو

تابلو روان

در این مقاله روی رنگ بندی زیبای تابلوهای روان تاکید کردیم. این تابلوها می توانند به صورت فول کالر یا تمام رنگ، هفت رنگ و یا به رنگ های قرمز، سبز، سفید و آبی باشند. اگر بتوانید رنگ بندی درستی برای تابلو روان داشته باشید؛ این تابلو می تواند گزینه بسیار خوبی برای تبلیغ کسب و کار شما باشد. تابلو روان امروزه در اکثر خیابان‌ های هر شهر وجود دارد. این موضوع نشان از تاثیر خوب این تابلو در تبلیغات دارد.

سفارش تابلوی تبلیغاتی

در این مقاله تابلو روان و مزایا و معایبی که دارد را معرفی کردیم. البته که استفاده از هر نوع تابلوی تبلیغاتی یک موضوع کاملاً شخصی و سلیقه ای است که هر فردی با توجه به نوع کسب و کار و همچنین با توجه به بودجه ‌ای که برای سفارش تابلو در نظر گرفته است، می تواند هر نوع تابلوی تبلیغاتی را سفارش دهد. البته برای آشنایی بیشتر با اینکه کدام نوع از تابلوهای تبلیغاتی را انتخاب کنید؛ می توانید از مشاوره رایگان تابلوسازی ها، استفاده کنید.

تابلوسازی نامور سال‌ هاست کار طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی را انجام داده و در این زمینه تبحر کافی دارد. این تابلوسازی همراه با تمامی تابلوهای ساخته شده ضمانت نامه معتبر هم به مشتری ارائه می ‌کند که این موضوع نشان از کیفیت بالای تابلوهای ساخته شده دارد.

چنانچه قصدتان برای سفارش یک تابلوی تبلیغاتی جدی است؛ می‌ توانید با مشاوران و کارشناسان تابلوساز در تابلوسازی نامور مشورت کرده و بهترین و مناسب ترین تابلوی تبلیغاتی را سفارش دهید. به این منظور با شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: