گروه تابلو سازی ناموَر

تابلو سازی اغلب در چه مشاغلی كاربرد دارد؟

همه ما به هنگام ورود به یک مغازه یا فروشگاه به اولین چیزی که نگاه می کنیم؛ تابلوی ورودی آن است. می خواهیم بدانیم به کدام فروشگاه و به چه اسمی وارد می شویم. همین کنجکاوی باعث رقابت افراد در نصب تابلوها شده است. به گونه ای که این وسایل تبلیغاتی هر روز پر زرق و برق تر شده و توجه بیشتری به خود، جلب می کنند. تابلوها از جنبه تبلیغات بسیار تاثیرگذار هستند اما چه مشاغلی برای معرفی خود به دیگران به تابلو نیاز دارند و وجود یک تابلوی تبلیغاتی چه تاثیری در کسب و کار دارد؟! در ادامه این مقاله به این سوالات، پاسخ خواهیم داد.

تابلو یک وسیله تبلیغاتی است که سر در مغازه ها و یا فروشگاه ها، نصب می شود. البته شرکت های خدماتی و دفاتر کار هم به تابلو برای معرفی، نیاز دارند. امروزه تابلوها نسبت به گذشته از نظر تنوع رنگ و نورپردازی پیشرفت زیادی داشته اند و واقعیت این است که در زمینه جذب مشتری بسیار موثر واقع می شوند زیرا هنگامی که مشتری یک لوگو را بر روی تابلو مشاهده می کند، ماندگاری زیادی در ذهن او خواهد داشت.

تابلوها اصولا بر اساس رنگ، ابعاد، متریال و… به انواع مختلفی تقسیم می شوند اما در این بین تابلو چلنیوم به دلیل داشتن حروف های برجسته، بسیار محبوب واقع شده است. نورپردازی های خاصی که در ساخت این تابلوها استفاده می شود؛ می تواند چشم هر بیننده ای را مجذوب خود کند. به هر حال آنچه که در ساخت تابلو اهمیت دارد این است که برای چه مکانی و در چه ابعادی باید ساخته شود.

همانطور که گفتیم استفاده از تابلو یک روش موثر در تبلیغات است که خوشبختانه روش ارزان قیمتی، محسوب می شود. هر فردی که به تازگی کسب و کاری راه اندازی کرده است؛ می تواند با استفاده از یک تابلو که البته طراحی خلاقانه ای هم دارد؛ محصولات و یا خدمات خود را در معرض دید عموم قرار داده و از این طریق، جذب مشتری نماید. همین موضوع باعث شده است که امروزه صنعت تابلو سازی رواج زیادی پیدا کند. درواقع هزینه ای که برای طراحی و ساخت یک تابلو صرف می کنید؛ نوعی سرمایه گذاری به شمار می رود که تاثیرات دائمی دارد و محدود به یک مقطع زمانی خاص، نمی باشد. حال در ساخت تابلو هرچقدر حرفه ای تر کار شده و نورپردازی بهتری برای آن انجام شود، در راستای تبلیغات، موثرتر است.

اگر بخواهیم سایر روش های تبلیغات را با استفاده از تابلوی تبلیغاتی مقایسه کنیم؛ درمی یابیم که نسبت به روش هایی مثل تراکت و یا کارت ویزیت؛ توانایی جذب مخاطب بیشتری را داراست. یک ویژگی مهم تابلوها این است که برای مدت زمان طولانی در مکان مشخصی نصب می شوند و همین امر باعث جلب نگاه مشتریان می شود. خصوصیت دیگری که تابلوها دارند این است که در شرایط متغیر آب و هوایی مقاوم بوده و هیچ آسیبی، نمی بینند.

معمولا مشتریانی که قصد سفارش تابلوهای تبلیغاتی را دارند؛ بیشتر به سراغ تابلوهایی با نورپردازی خاص می روند تا بتوانند نگاه های بیشتری را جذب کنند. هر چقدر یک تابلو خلاقانه تر طراحی شده باشد؛ بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. تابلو چلنیوم و تابلو استیل با داشتن حروف برجسته و براق، بسیار مورد تقاضا می باشند. تابلوها همچنین در زمینه برندسازی هم می توانند موثر باشند؛ به همین دلیل است که تابلو برندینگ هم جزء انتخاب مشتریان زیادی می باشد.

البته تابلوهایی دیگری هم مثل تابلو کامپوزیت، تابلو فلکسی و لایت باکس هم وجود. به هر حال انتخاب نوع تابلو بستگی زیادی به سلیقه شخصی و نوع بیزینس و همچنین مکان نصب آن دارد. به عنوان مثال تابو فروشگاه های زنجیره ای باید با تابلویی که برای معرفی مطب یک پزشک طراحی و ساخته می شود، متفاوت باشد و یا اینکه استفاده از تابلو لایت باکس برای مکان های تجاری بیشتر مرسوم است. در کل همه تابلوهای سفارشی توسط مشاغل مختلف به یک طرح و رنگ نیستند و هر فردی با توجه به نوع کسب و کار خود و همچنین سلیقه ای که دارد؛ هر کدام را می تواند انتخاب کند.

در انتخاب تابلو تبلیغاتی این دو مورد یعنی ذوق و سلیقه مشتری و همچنین کسب و کار و حرفه شخص بسیار تاثیرگذار است. شغل و حرفه سفارش دهنده تابلو بر روی شکل تابلو، اندازه تابلو و نوع تابلو تبلیغاتی، تاثیر گذار است. البته قابل ذکر است که برای شغل های مختلف در انتخاب تابلو تبلیغاتی هیچ محدودیتی وجد ندارد و هر تابلویی با هر اندازه و طرحی که بخواهند، می توانند سفارش دهند.

تابلوهای  تبلیغاتی برای تمامی مشاغل و حرفه ها، مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع با استفاده از صنعت تابلوسازی هر فردی در هر کسب و کاری که فعالیت داشته باشد؛ می تواند محصولات تولیدی و یا خدمات خود را به دیگران، نمایش دهد. طراحی که وظیفه طراحی یک تابلو را بر عهده دارد باید با توجه به شغل سفارش دهنده؛ بهترین طرح را پیشنهاد دهد. واضح است که شغل و حرفه سفارش دهنده تابلو، بر روی شکل تابلو، اندازه تابلو و نوع تابلو تبلیغاتی، تاثیر گذار است.

البته اگر فردی بخواهد تابلویی با ابعاد کوچک یا بزرگ داشته باشد؛ هیچ مانعی وجود ندارد اما طراح با دانشی که در زمینه روانشناسی رنگ ها دارد؛ می تواند به مشتری مشاوره داده و تا جای ممکن او را راهنمایی کند. البته برخی از مشاغل هستند که از یک فرمت یکسان برای سفارش تابلو، استفاده می کنند به طور مثال؛ تابلویی که برای معرفی یک پزشک سفارش داده می شود معمولا با ابعاد 60 در 60 می باشد. این یک قاعده مرسوم و شایع می باشد به طوری که تمامی تابلوسازان می دانند که تابلوهای سفارش داده شده برای پزشکان باید با این ابعاد، ساخته شوند.

افرادی که در صنعت تابلوسازی فعالیت دارند؛ می دانند که ممکن است با مشتریان مختلفی برای سفارش تابلو تبلیغاتی، مواجه شوند. برخی از صاحبان مشاغل علاقه دارند که تصاویر محصولات و خدماتشان با وضوح بسیار بالا بر روی تابلو، نمایش داده شود. به این منظور بهتر است ازتابلوهایی با نورپردازی ال ای دی (Led)، استفاده شود. برخی از مشتریان نیز ترجیح می دهد بودجه کمتری صرف کنند و یک تابلو تبلیغاتی با هزینه کمتر، سفارش دهند. حتی مشتریانی هستند که درخواست دارند تابلوی آن ها از نظر مصرف برق، کم هزینه باشد. تمامی این موارد برای ساخت تابلو، در نظر گرفته می شود و همه چیز کاملا مطابق با خواسته مشتری، انجام می پذیرد.

اگر شما هم به عنوان یکی از صاحبان مشاغل قصد سفارش یک تابلو تبلیغاتی زیبا و مدرن را دارید؛ بهتر است از نمونه تابلوهای ساخته شوده توسط گروه تولیدی نامور، دیدن کنید. برای مشتریان این امکان وجود دارد که بتوانند طرح انتخابی خود را نیز، ارائه دهید. طرح پیشنهادی شما به مرحله طراحی رفته و پس از مشاهده نهایی طرح و تایید آن توسط مشتری، تابلو به مرحله پیاده سازی و ساخت، می رود. بنابراین همه چیز طبق خواسته و سلیقه مشتری، دنبال می ‌شود. تابلوسازی نامور خیال مشتریان خود را از بابت استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه، راحت کرده است و بر این اساس محصولات سفارشی و مناسبی را برای مشتریان خود، ایجاد می ‌کند.

برای ثبت سفارش تابلو می توانید با شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا