۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

ممکن است این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که تابلو سر درب مغازه تا چه اندازه در فروش محصولات موثر است؟ امروزه رقابت بین فروشگاه های مختلف آنقدر شدید است که صاحبان فروشگاه ها و کسب و کارهای مختلف برای این که بتوانند گوی سبقت را از یکدیگر بربایند؛ دست به هر ایده تبلیغاتی، می زنند. اما وجود تابلو چقدر می تواند برای رسیدن به این هدف کمک کننده باشد؟! در این مقاله قصد داریم تاثیر تابلو در فروش محصولات را بررسی کنیم.

چرا به تابلو سر درب مغازه نیاز داریم؟

چرا به تابلو سر درب مغازه نیاز داریم؟

اگر از صاحبان کسب و کار باشید؛ حتما می دانید که یکی از روش های افزایش درآمد، معرفی و تبلیغ برند و محصولات است. حتی اگر محصول بسیار باکیفیتی داشته باشید اما نتوانید آن را به خوبی به مخاطبان معرفی کنید؛ در فروش آن محصول و کالا، به مشکل برمی خورید. یکی از بهترین راه حل ها برای رفع این مشکل، تبلیغ و بازاریابی است. روش های متفاوتی برای بازاریابی وجود دارد. اما اینکه از کدام روش استفاده کنید؛ به سلیقه شخصی شما و همچنین بررسی میزان تاثیر هر کدام از این روش ها، بستگی دارد.

اگر در ابتدای راه هستید و هنوز به یک برند تجاری تبدیل نشده اید؛ پیشنهاد می کنیم از تبلیغات محیطی بهره گیرید. نصب تابلو سر درب مغازه ها و فروشگاه ها یکی از بهترین روش های تبلیغات محیطی محسوب می ‌شود.

این تابلوها می ‌توانند به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز در معرض دید عموم افراد قرار داشته باشند و از این طریق بدون اینکه شما مجبور به پرداخت هزینه مازاد باشید؛ کسب و کار شما و محصولات شما را به دیگر افراد، معرفی می کنند. نتیجه این می شود که مشتریان کم کم با برند شما و نام فروشگاه شما آشنا شده و با احتمال زیاد برای دفعات بعدی، باز هم به فروشگاه شما، مراجعه می کنند.

البته جذب مشتری و فروش بالاتر تنها به واسطه نصب یک تابلو میسر نمی شود؛ بلکه نحوه طراحی و ساخت تابلو هم در این امر، دخیل است. چنانچه یک تابلو بهترین و زیباترین طراحی گرافیکی را داشته باشد و برای تهیه آن از متریال باکیفیتی استفاده شده باشد؛ می تواند سال ها بدون هیچ گونه مشکلی کار تبلیغات و بازاریابی را برای شما به بهترین شکل ممکن، انجام دهد.

وجود تابلو سر درب مغازه علاوه بر اینکه می ‌تواند محصولات شما را به خوبی به مشتری معرفی کند؛ از نظر زیبایی هم تکمیل کننده دکوراسیون مغازه و فروشگاه شما، می باشد. بررسی ‌ها نشان می ‌دهد که وجود یک تابلو سر درب مغازه به نوعی بیانگر هویت یک مغازه است و افراد معمولاً به مکان هایی برای خرید می روند که نام و نشان مشخص و معتبری داشته باشد. بنابراین از هر نظر که بنگریم؛ متوجه می‌ شویم که وجود تابلو سر درب مغازه می‌ تواند روی فروش بالاتر کالاها و محصولات یک مغازه، تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد.

تاثیر تابلو سر درب مغازه در فروش محصولات

تاثیر تابلو سر درب مغازه در فروش محصولات

حال که به ضرورت وجود تابلو سر درب مغازه پی بردید؛ به این موضوع می پردازیم که تابلو مغازه چگونه می تواند روی فروش بیشتر محصولات، اثرگذار باشد. مواردی که در ادامه عنوان می ‌شود نحوه تاثیرگذاری تابلوهای تبلیغاتی را بر کسب و کارها، نشان می دهد:

معرفی برند یا محصول

در صورتی که کسب و کار جدیدی راه اندازی کرده اید؛ به کمک تابلوهای تبلیغاتی می توانید به راحتی برند، محصولات و خدمات خود را به مخاطبان، معرفی کنید. استفاده از تابلو آسان ترین و در دسترس ترین راه برای معرفی کسب و کارتان به دیگران است.

ماندگار شدن در ذهن مخاطب

تصور کنید فروشگاه یا مغازه ای بدون هیچ گونه تابلوی تبلیغاتی در حال فروش محصولات خود می باشد. افراد برای اینکه بتوانند چنین فروشگاهی را به یکدیگر معرفی کنند، نیاز به دانستن نام فروشگاه دارند. در چنین شرایطی اگر فروشگاه شما بدون هیچ نام و نشانی باشد؛ به سرعت به فراموشی سپرده می ‌شود. پس منطقی است که حتی قبل ازارائه محصول به مشتری به دنبال انتخاب یک نام مناسب و حک کردن آن روی یک تابلوی زیبا، باشید‌. فروشگاه هایی که برند یا نام تجاری خود را با استفاده از تابلو و با فونت درشت بر سر درب مغازه خود نصب کرده‌ اند؛ بهتر در ذهن مخاطب ماندگار می شوند.

ماندگار شدن تابلو مغازه در ذهن مخاطب

زیبایی

تابلوهای تبلیغاتی علاوه بر اینکه می ‌توانند کسب و کار شما را به بهترین شکل معرفی کنند و باعث شهرت شما گردند؛ به محیط و دکوراسیون یک فروشگاه یا مغازه، زیبایی زیادی می بخشند. مخصوصا که امروزه تابلوها با استفاده از نورپردازی هایی که برای آن ها اعمال می گردد، در شب هنگام جلوه بی نظیر و خاصی دارند. پس اگر زیبایی و دکوراسیون مغازه شما برایتان اهمیت دارد، به فکر سفارش یک تابلوی خلاقانه و زیبا برای آن باشید.

امکان جابجایی

تابلوها فقط یک بار سفارش داده می ‌شوند اما می ‌توانند تا مدت ها همانند یک همراه و رفیق قدیمی، با شما باشند. به این صورت که در صورت نقل مکان هم می توانید آن ها را جابجا کرده و در مکان جدید، نصب کنید. بنابراین مشتریان وفادار شما با دیدن تابلوی نصب شده سر درب مغازه تان به سرعت می توانند شما را پیدا کنند. شاید در ظاهر امر این موارد جزئی و بی اهمیت به نظر برسد؛ اما اینطور نیست و تمامی موارد ذکر شده در جذب مشتری و فروش بالا، موثر هستند.

رقابت

یک تابلوی تبلیغاتی مدرن و زیبا می تواند شما را از سایر رقبایتان متمایز کرده و موجب برتری شما گردد. بنابراین منطقی است که با صرف هزینه ای نه چندان بالا، به این هدف دست یابید.

تابلوی تبلیغاتی مدرن و زیبا

در این مقاله تا حد زیادی با عوامل موثر بر افزایش فروش و جذب مشتری، آشنا شدید. اما تمامی مواردی که ذکر شد؛ منوط به استفاده از یک تابلوی باکیفیت می باشد. چرا که برای ماندگار شدن در ذهن مشتری و مخاطب؛ نباید تابلوی تبلیغاتی خود را به صورت مکرر، تعویض کنید. به این منظور تابلوی نصب شده سر درب مغازه باید از جنس باکیفیتی باشد تا در برابر سرما، گرما و تابش نور خورشید بتواند دوام خوبی داشته باشد.

توصیه می کنیم برای اطمینان از کیفیت متریال به کار رفته در ساخت تابلو حتما به تابلوسازانی مراجعه کنید که به هنگام نصب تابلو ضمانت نامه معتبر هم به شما، ارائه می کنند. این تابلوسازان با وجود گارانتی به شما این اطمینان را می ‌دهند که تابلوی مذکور بتواند مدت ها بدون بروز آسیب و خرابی؛ کار تبلیغات را برای شما، انجام دهد. حتی اگر در موارد نادری آسیب های جزئی به تابلو وارد شود؛ کارشناسان تابلوساز موظف هستند آسیب ایجاد شده را در اسرع وقت، برطرف کنند.

برای انتخاب تابلو سر درب مغازه گزینه های مختلفی برای انتخاب دارید. می ‌توانید از تابلوهای چلنیوم که از قدیمی ترین و پرکاربرد ترین مدل های تابلو مغازه هستند، استفاده کنید. این تابلو از ورقه های آلومینیوم و ورقه های پلکسی گلاس ساخته شده ‌اند و از این نظر استقامت و دوام خوبی در برابر شرایط محیطی دارند. نمونه دیگری از تابلوهای بادوام و باکیفیت، تابلو استیل و تابلو کامپوزیت می باشد. تابلوهای استیل معمولاً با دو رنگ پرطرفدار نقره ای و طلایی، ساخته می شوند.

اگر برای انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی دچار شک و تردید هستید؛ پیشنهاد می کنیم برای دریافت مشاوره و راهنمایی؛ با کارشناسان تابلوساز در مجموعه تابلوسازی نامور، تماس بگیرید. شماره های درج شده در وب سایت راه ارتباطی شما با کارشناسان تابلوساز، می باشد.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: