۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

امروزه رقابت بین کسب و کارهای مختلف تنها بر سر یک چیز است و آن فروش بیشتر کالا و خدمات می باشد. مسلما در صورتی که یک فروشگاه یا مغازه روی بخش تبلیغات کسب و کار خود سرمایه گذاری بیشتری کرده باشد؛ بیشتر هم می تواند در رسیدن به این هدف، موفق باشد. به همین دلیل است که روز به روز بر تنوع ایده های تبلیغاتی افزوده شده و هر روز شاهد روش های نوینی در صنعت تبلیغات هستیم. یکی از ساده ترین و البته اثرگذارترین شیوه های تبلیغاتی، استفاده از تابلو سر درب است که در این مقاله قصد داریم تاثیر آن را در فروش کالا و خدمات، بررسی کنیم.

تابلو سر درب و تاثیر آن در فروش کالا و خدمات

چرا به تابلو سر درب مغازه یا فروشگاه نیاز داریم؟

فرقی نمی کند که برای کسب و کار جدید خود فروشگاه، مغازه و یا دفتر کار کوچکی داشته باشید. در تمامی این موارد حتما نیاز به تابلو سردرب دارید تا مخاطبان و مراجعه کنندگان به راحتی متوجه زمینه کاری شما بشوند.

وجود تابلو سردرب مغازه یا فروشگاه باعث می شود بتوانید به راحتی برند یا نام تجاری خود را به دیگران، معرف کنید. هرچقدر تابلوی مذکور خلاقانه تر طراحی شده باشد؛ این نام تجاری بهتر در اذهان عمومی، ماندگار می گردد. بسیاری از افراد با وجود داشتن محصولاتی با کیفیت بالا؛ در فروش آن به مشکل بر می خورند که در اکثر مواقع علت تنها شیوه غلط اطلاع رسانی می باشد. اگر بتوانید محصولی را به خوبی به مخاطبان معرفی کنید؛ در فروش آن محصول و کالا، قطعا موفق می شوید. به همین دلیل است که بازاریابی در سال های اخیر به یکی از شغل های پرطرفدار، تبدیل شده است.

روش های متفاوتی برای بازاریابی وجود دارد که بر اساس سلیقه شخصی خود و همچنین نوع کسب و کارتان هر کدام را می توانید انتخاب کنید. نصب تابلو سردرب مغازه ها و فروشگاه ها یکی از بهترین روش های تبلیغات محیطی، محسوب می ‌شود. با وجود چنین تابلویی مشتریان کم کم با برند و نام تجاری شما آشنا شده و احتمالا در خریدهای بعدی باز هم به سراغ شما، خواهند آمد.

تابلویی که بتواند تبلیغات شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهد؛ می بایست طراحی گرافیکی خوبی داشته و برای تهیه آن از متریال باکیفیتی استفاده شده باشد. در چنین شرایطی می توان سال ها از جنبه تبلیغاتی یک تابلو، استفاده کرد.

چرا به تابلو سر درب مغازه یا فروشگاه نیاز داریم؟

وجود تابلو سر درب مغازه یا فروشگاه تنها به خاطر تبلیغات نیست. چنین تابلویی از نظر زیبایی هم تکمیل کننده دکوراسیون مغازه و فروشگاه شما، می باشد. در واقع اینطور می توان گفت که تابلو سر درب می تواند بیانگر هویت یک مغازه باشد. امروزه افراد قبل از ورود به یک مغازه و فروشگاه به تابلوی نصب شده سر درب آن، توجه زیادی می کنند. اگر دکوراسیون یک فروشگاه مدرن و زیبا باشد؛ افراد با احتمال بیشتری آن فروشگاه را برای خرید مایحتاج خود، انتخاب می کنند. بنابراین واضح است که تابلوها می توانند از هر نظر در موفقیت یک کسب و کار، اثرگذار باشند.

فواید استفاده از تابلو سر درب مغازه یا فروشگاه

با توضیحات ارائه شده در قسمت های قبل حتما متوجه ضرورت وجود تابلوها شده اید. اما یک تابلو چطور می تواند تا این حد در موفقیت کسب و کارها، موثر باشد؟! مواردی که در ادامه عنوان می ‌شود نحوه تاثیرگذاری تابلوهای تبلیغاتی را بر کسب و کارها، نشان می دهد:

برندسازی

با وجود تابلوهای تبلیغاتی می توانید به راحتی برند، محصولات و خدمات خود را به مخاطبان، معرفی کنید. در واقع استفاده از تابلو آسان ترین و در دسترس ترین راهی است که می توانید به واسطه آن محصولات و خدمات خود را به دیگران، معرفی کنید.

ماندگار شدن در ذهن

افراد به واسطه تابلوهای تبلیغاتی است که می توانند یک فروشگاه یا مغازه را به یکدیگر، معرفی کنند. بنابراین فروشگاه هایی که بی نام و نشان هستند؛ نباید انتظار معروف شدن را داشته باشند. چرا که دیر یا زود، به فراموشی سپرده می ‌شوند. پس منطقی است که حتی قبل از ارائه محصول به مشتری؛ به دنبال انتخاب یک نام مناسب برای درج روی تابلوی تبلیغاتی مغازه یا فروشگاه خود باشید. بهتر است فروشگاه ها برند یا نام تجاری خود را با استفاده از تابلو و با فونت درشت بر سر درب مغازه خود نصب کنند تا بهتر بتوانند در ذهن مخاطب، ماندگار شوند.

 فواید استفاده از تابلو سر درب مغازه یا فروشگاه

زیبایی ظاهری

رسالت تابلوهای تبلیغاتی تنها منوط به معرفی نیست. تابلوها می توانند در زمینه زیبایی دکوراسیون یک فروشگاه یا مغازه هم تاثیر زیادی داشته باشند. معمولا تابلوهایی با نورپردازی زیبا و خلاقانه می توانند در شب هنگام جلوه بی نظیر و خاصی داشته باشند.

انتقال آسان

خبر خوب اینکه با یک بار صرف هزینه برای ساخت تابلو می توانید تا مدت ها و حتی سال ها، از آن استفاده کنید. حتی در صورتی که نیاز به جابه جایی داشته باشید؛ می توانید تابلوی قبلی خود را به مکان جدید منتقل کرده و در بهترین نقطه، نصب کنید. در این صورت مشتریان قدیمی می توانند خیلی سریع تر و راحت تر شما را پیدا کنند. بنابراین یکی از مهم ترین مزایای تابلوهای تبلیغاتی نقل و انتقال آسان آن هاست. تابلوها به راحتی در هر جایی که شما بخواهید، قابل نصب هستند. در این صورت با یک بار هزینه برای ساخت تابلو می توانید بارها و در مکان های متفاوت از آن، استفاده کنید.

رقابت

تابلوها می توانند از نظر طراحی، رنگ، نورپردازی و… با همدیگر رقابت کنند. بنابراین منطقی است که برای داشتن یک طرح زیبا و خلاقانه کمی بیشتر هزینه بپردازید اما در عوض یک تابلوی مدرن و زیبا، داشته باشید.

تمامی مواردی که در این مقاله به عنوان مزیت های تابلو سر درب مغازه یا فروشگاه ذکر شد؛ تنها در صورتی میسر می شود که یک تابلوی باکیفیت داشته باشید. تابلوها هم از نظر متریال انتخابی و هم از نظر طراحی باید کیفیت قابل قبولی داشته باشند. چرا که برای ماندگار شدن در ذهن مشتری و مخاطب؛ نباید تابلوی تبلیغاتی مدام تعویض گردد. تابلوی مذکور باید بتواند در برابر سرما، گرما و تابش نور خورشید، دوام و کیفیت خوبی داشته باشد. در غیر این صورت با بارش برف و باران یا تابش نور خورشید تابلو دچار آسیب شده و شما مجبور به تعویض آن، خواهید شد.

تابلو سر درب مغازه یا فروشگاه

به همین دلیل توصیه می کنیم برای سفارش تابلو سردرب حتما به تابلوسازانی مراجعه کنید که به هنگام نصب تابلو ضمانت نامه معتبر هم به شما، ارائه می کنند. در این صورت خیالتان از بابت متریال مصرفی، راحت می شود. تابلوهایی که با ضمانت نامه به مشتری ارائه شوند؛ حتی در صورتی که دچار آسیب و خرابی شوند؛ توسط کارشناسان تابلوساز بررسی شده و آسیب های وارد شده، برطرف می شوند.

برای انتخاب تابلو سر درب می ‌توانید نمونه کارهای ساخته شده را مشاهده کرده و با اطمینان بهترین تابلو را انتخاب کنید. تابلوهای چلنیوم از قدیمی ترین و پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی هستند که خوشبختانه کیفیت لازم را در برابر عوامل محیطی دارند. در ساخت این تابلو از ورقه های آلومینیوم و ورقه های پلکسی گلاس، استفاده می شود.

نمونه دیگری از تابلوهای بادوام و باکیفیت، تابلو استیل و تابلو کامپوزیت می باشد. شما بر اساس سلیقه ای که دارید؛ می تواند هر کدام از انواع تابلو سر درب را انتخاب کنید.

اگر برای انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی دچار شک و تردید هستید؛ پیشنهاد می کنیم برای دریافت مشاوره و راهنمایی؛ با کارشناسان تابلوساز در مجموعه تابلوسازی نامور، تماس بگیرید. شماره های درج شده در وب سایت راه ارتباطی شما با کارشناسان تابلوساز، می باشد.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: