۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

با پیشرفت تکنولوژی هر روز شاهد ظهور تابلوهای تبلیغاتی منحصر به فرد هستیم. این شیوه تبلیغاتی مخصوصاً در عصر کنونی که استفاده از دیگر شیوه ها هزینه ‌های سرسام‌آوری به دنبال دارند، بسیار محبوب شده است. در بین تنوع بالای تابلوهای تبلیغاتی آن دسته که مدرن تر و خلاقانه تر است، قطعاً جایگاه بهتری در بین مخاطبان خواهد داشت. در این مقاله قصد داریم در مورد تابلوهای لایت باکس اسنپ اسلیم، صحبت کنیم. این تابلوها به دلیل داشتن ویژگی خاص ظاهری، بسیار زیبا و مدرن، جلوه می کنند. با ما همراه باشید.

درباره تابلوهای لایت باکس

تابلو لایت باکس اسنپ اسلیم در دسته تابلوهای تبلیغاتی البته از نوع مدرن و زیبا، جای می گیرد. اما ویژگی برجسته این تابلوها چیست؟! همانطور که می دانید؛ لایت باکس کلمه ای لاتین و به معنای جعبه نورانی است. این تابلوها در واقع همانند یک جعبه پر نور عمل می‌ کنند که اگر در محیط های نسبتاً کم نوری نصب شوند، می توانند زیبایی و درخشندگی فوق العاده ای داشته باشند. شاید به دلیل همین ویژگی لایت باکس هاست که اکثرا در مکان های سرپوشیده مثل متروها و مجتمع های تجاری، استفاده می شوند.

درباره تابلوهای لایت باکس

لایت باکس های تبلیغاتی را می توان با متریال های مختلفی مثل آهن، چلنیوم، ام‌دی‌اف، آلومینیوم، استیل و… طراحی و تولید کرد. البته پرکاربردترین و بنیادی ترین متریال در ساخت لایت باکس های تبلیغاتی، همان آلومینیوم است. به این صورت که فریم یا قاب اطراف تابلو از جنس آلومینیوم بوده و صفحه روی آن به صورت شفاف و معمولا از جنس پلکسی گلاس می باشد.

مزایای استفاده از تابلوهای لایت باکس

اگر بخواهیم به صورت خلاصه ذکر کنیم، درباره مزایای زیاد این تابلوها می توانیم به چند مورد مهم مثل مصرف برق پایین، زیبایی ظاهری، درخشندگی بالا، نصب آسان و امکان تعویض طرح درون لایت باکس، اشاره کرد.

لایت باکس اسنپ اسلیم چیست؟

لایت باکس اسنپ اسلیم همان تابلوهای لایت باکس است با این تفاوت که ضخامت فریم آن چیزی در حدود ۱۵ میلی متر می باشد. به همین دلیل می توان اعلام کرد که تابلوهای اسنپ اسلیمی یکی از نازک ترین تابلوهای لایت باکس تبلیغاتی می باشند. قاب اطراف این تابلو همچنان از جنس آلومینیوم بوده و به دلیل ضخامت کمی که دارد، به راحتی قابلیت باز شدن دارد. به طوری که برای تعویض طرح درون لایت باکس اسنپ اسلیم اصلا نیاز به مهارت خاصی نخواهید داشت.

بعد از اینکه قاب اطراف تابلو را باز کردید؛ می توانید به راحتی اقدام به عوض کردن چاپ درون لایت باکس کنید. در هر صورت شما تنها یک بار برای طراحی و ساخت چنین تابلویی هزینه می پردازید اما به دفعات و با طرح های تبلیغاتی متفاوت، می توانید از آن استفاده کنید.

لایت باکس اسنپ اسلیم چیست؟

بیشترین کاربرد لایت باکس های اسنپ اسلیم در چه مکان هایی است؟

از این تابلوها بیشتر در بیمارستان ها، مراکز درمانی، فرودگاه ها، مترو و… استفاده می شود. البته شما به عنوان یک فروشنده می توانید لایت باکس های اسنپ اسلیم را در ابعاد متفاوتی سفارش داده و در فروشگاه خود، قرار دهید. هیچ محدودیتی در استفاده از لایت باکس اسنپ اسلیم وجود ندارد اما بیشتر افراد از این نوع تابلوی تبلیغاتی برای مکان های سربسته استفاده می کنند.

مشخصات کلی لایت باکس اسلیم اسنپی

اولین مشخصه این تابلوها، همان ضخامت کم فریم می باشد. از این موضوع که بگذریم، چاپ مربوط به تابلوهای لایت باکس معمولا از نوع بک لایت می باشد. به این صورت که طرح مورد نظر به وسیله دستگاه هایی مطابق با سایز تابلو چاپ شده و داخل باکس مربوطه، قرار می‌گیرد.

متاسفانه چاپ بک لایت در مقابل ضربه و خوردگی مقاومت کافی را نداشته و می بایست در جهت نگهداری از آن، پس از قرار دادن طرح داخل باکس، از ورق های پلکسی گلاس روی آن استفاده شود. پلکسی گلاس با مارک های متفاوتی در بازار وجود دارد که بهتر است از نوع باکیفیتی برای لایت باکس های اسنپ اسلیم، استفاده شود. چرا که شفافیت طرح درون لایت باکس تا حد زیادی وابسته به طلق شفاف شیشه ای روی آن است. معمولاً مارک های معتبر کیفیت لازم را در این زمینه دارند.

مشخصات کلی لایت باکس اسلیم اسنپی

لایت باکس های اسنپ اسلیم چه مزایا و معایبی دارند؟

هر تابلوی تبلیغاتی گذشته از این که می ‌تواند در زمینه جذب مشتری سودآوری خوبی داشته باشد، مزایا و معایب خاص خود را هم خواهد داشت. تابلوهای اسنپ اسلیم یکی از جدیدترین لایت باکس هاست که قطر کم آن از جمله مزایا و محاسن آن به شمار می‌ رود. علاوه بر این وزن پایین، مصرف برق کم، تعویض راحت چاپ درون باکس و نصب آسان این تابلو هم از جمله مزایای آن محسوب می شود.

در مورد معایب این تابلو تنها می توان عدم قابلیت ساخت دوطرفه را عنوان کرد. به گونه ‌ای که دیگر لایت باکس ها را می‌ توان به صورت دو طرفه تولید کرد اما لایت باکس های اسنپ اسلیم این قابلیت را ندارند و تنها به صورت یک طرفه طراحی می شوند.

هزینه ساخت تابلوهای لایت باکس اسنپ اسلیم

برای برآورد هزینه طراحی و ساخت تابلوهای لایت باکس اسنپ اسلیم همانند سایر تابلوها به ابعاد مورد نیاز برای طراحی و ساخت تابلو، نیاز دارید. معمولاً متر محیط یا متر مربع تابلو به تابلوسازی اعلام می ‌شود و تابلوساز بر اساس نرخ مصوب شده در اتحادیه قیمت تمام شده تابلو را به مشتری، اعلام می ‌کند. بنابراین نمی ‌توان برای تمامی تابلوهای تبلیغاتی بدون در نظر گرفتن ابعاد آن، یک قیمت واحد اعلام کرد.

علاوه بر ابعاد تابلو، ویژگی های دیگری هم وجود دارد که روی قیمت تمام شده تابلو تاثیر مستقیم می گذارد. به طور مثال نوع متریال به کار رفته، جنس فریم تابلوی اسنپ اسلیم و نوع چاپ درون باکس این تابلوها هم از موارد مهمی است که در قیمت، تاثیر گذار است.

به طور مثال ممکن است یک تابلوساز از پلکسی گلاس مرغوبی برای تهیه تابلوهای لایت باکس اسنپ اسلیم استفاده نکند و یا اینکه از لامپ های اس ام دی (SMD) با کیفیت پایینی برای نورپردازی آن، استفاده کند.

هزینه ساخت تابلوهای لایت باکس اسنپ اسلیم

مسلما چنین تابلویی در طولانی مدت دچار آسیب و خرابی می‌ گردد. بنابراین منطقی است که قیمت تمام شده برای طراحی و ساخت آن نسبت به یک تابلوی باکیفیت کمتر باشد. البته این هزینه کمتر ارزش دوباره کاری و صرف هزینه مازاد برای تعمیر تابلو را نخواهد داشت. چرا که در مواردی حتی آسیب وارد شده قابل تعمیر نبوده و مشتری به ناچار مجبور به تعویض تابلو می گردد.

بنابراین بهتر است از همان ابتدا با بهترین و باکیفیت ترین متریال موجود در بازار کار طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی، انجام شود.

سفارش تابلوی تبلیغاتی

با مزایایی که از تابلوهای لایت باکس اسنپ اسلیم دانستید؛ ممکن است مجاب به استفاده از آن ها شده باشید. البته که این تابلوها می توانند سودآوری خوبی برای شما داشته باشند. چرا که هم درخشان بوده و هم به دلیل نازک بودن، جزء تابلوهای زیبا و مدرن به شمار می روند. در هر صورت تابلوهای دیگری هم به عنوان گزینه های انتخابی برای شما، وجود دارد.

تابلوسازی نامور سابقه چندین ساله در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی داشته و می تواند متناسب با نیاز و بودجه شما، بهترین تابلوی تبلیغاتی را پیشنهاد دهد. به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می ‌توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: