گروه تابلو سازی ناموَر

تابلولایت باکس تبلیغاتی شهری، شهر فرنگ این روزها

تابلو لایت باکس تبلیغاتی شهری، تابلوهایی هستند که تقریبا بیشتر مردم شهر آنها را می شناسند. افراد شاغل، هر روز صبح که به سرکار خود می روند انواع مختلف لایت باکس تبلیغاتی را در سطح شهر مشاهده می کنند.

آنها در طول روز بارها این تابلوها را در وسایل حمل نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس های تندرو می بینند. حتی اگر با وسیله شخصی خود به سرکار بروند هم در طول مسیر چندین لایت باکس شهری را در حاشیه اتوبانها و خیابان ها خواهند دید.

همان طور که در زمان های دور شهر فرنگ با تصاویر سحرآمیزی که داشتند، مردم را مجذوب خود می کرد، این روزها، لایت باکس های تبلیغات شهری مثل همان شهر فرهنگ ها هستند که با جذابیت هایی که ایجاد می کنند، نگاه مردم را به سمت خود می کشند. تأثیرگذاری بالا این تابلو تبلیغاتی باعث شده تا تمامی صاحبان مشاغل خواستار تبلیغ کسب و کار خود بر روی این لایت باکس ها باشند.

تابلو لایت باکس تبلیغات شهری

لایت باکس تبلیغاتی شهری و مخاطب عام!

در تابلوسازی، هر تابلویی با هدف مشخصی طراحی و اجرا می شود. اکثر تابلوهای تبلیغاتی در مکانی مشخص و بازه زمانی محدود و همین طور زاویه دید در نظر گرفته شده سعی دارند تا مخاطبین خاصی را متوجه خود کنند. برای درک بهتر این موضوع چند مثال می زنیم.

مثلا تابلو شرکت ها و اداره ها در هر حوزه ای که فعالیت کنند، مخاطبشان افراد مرتبط با آن مشاغل است. و یا تابلو مغازه پوشاک سعی می کند تا افرادی که قصد خرید دارند را به سمت خود روانه کند. حتی تابلو فروشگاه ها و پاساژها که معمولاً تابلوهای بزرگی هستند هم، بیشتر توسط مردمی که در محیط اطراف این مغازه ها رفت و آمد دارند دیده می شود.

اما لایت باکس های تبلیغاتی شهری در تابلو سازی، طراحی و نصب می شوند تا بتوانند توجه همه مردم را به خود معطوف کنند. این تابلوها به دنبال مخاطب عام هستند نه مخاطب خاص!

تبلیغات شهری برای همه مردم جامعه

لایت باکس های تبلیغاتی که در هر گوشه از شهر دیده میشوند، مانند یک نمایشگر، با تمام مردم جامعه صحبت می کنند. طرح و موضوع بعضی از تابلوها به گونه ای است که قشر خاصی را مخاطب قرار می دهد. مثلا تابلو لایت باکس لوازم آرایشی صرفاً خانم ها را مشتری خود شناخته و سعی دارد تا کالاهای خود را به بانوان تبلیغ کند.

لایت باکس تبلیغ خودرو بیشتر آقایان و جوانان را هدف قرار داده است. حتی بعضی از لایت باکس ها، تنها با هدف جلب توجه کودکان طراحی و نصب می گردند.

اما با این حال عمده این تبلیغات برای همه مردم در نظر گرفته شده است. تبلیغ محصولاتی که همه ما مشتری آن هستیم  بر روی لایت باکس ها، همه ما مردم را، جامعه هدف خود در نظر گرفته است. مثل تبلیغ یک بستنی یا یک آب میوه!

لایت باکس چرا و چگونه در تبلیغات شهری جای گرفت؟

تبلیغات شهری از مهمترین راه های تبلیغات برای معرفی کسب و کارها و همین طور فروش محصولات مختلف است. از یک زمان مشخصی به بعد، متخصصین تبلیغات دریافتند که با قرار دادن تابلوهای مختلف در سطح شهر می توانند به صورت عجیب و به سرعت بر ذهن مردم تأثیر بگذارند. بعد ها همه ما دیدیم که چگونه تبلیغ یک محصول بر روی تابلوهای شهری توانست به فروش حداکثری آن منجر شود.

لایت باکس تبلیغات شهری

در ابتدا معمولاً این تابلوها به صورت بنرهای پارچه ای بودند که با پخش نور از بیرون تابلو در شب دید مناسبی داشتند. اما ورود لایت باکس به تابلو سازی توانست دنیای تبلیغات شهری را تکانی اساسی دهد. از آن پس لایت باکس های مختلف در اندازه ها و طرح ها متنوع به روش های مختلفی در سطح شهرها و خیابان ها نصب شدند.

نور، عضو اصلی لایت باکس است و باعث می شود که این تابلو حتی در تاریک ترین وقت از شب هم به خوبی دیده شود. همین موضوع به تنهایی دلیل بسیار محکمی برای ورود لایت باکس ها در تبلیغات شهریست، به طوری که دیگر کمتر کسی مایل است که تبلیغات خود را بر روی بنرهای پارچه ای انجام دهد.

لایت باکس های متفاوت، مکان های متفاوت، بازدهی متفاوت

در تابلو سازی، لایت باکس ها تنوع زیادی دارند. و متناسب با تنوع این تابلوها تبلیغات شهری هم تغییر می کند. عاقلانه نیست که از یک تابلو در فضاهای مختلف شهری استفاده شود چرا که هر کدام از لایت باکس ها در مکان مناسب خود می توانند نقش بهتری داشته باشند.

علاوه بر این بازدهی خوب تبلیغات، رابطه مستقیم با انتخاب درست لایت باکس دارد. به این ترتیب برای اینکه تبلیغات ما مسیر درستی را طی کند سعی داریم تا با لایت باکس ها در تبلیغات شهری، بیشتر آشنا شویم.

تابلو لایت باکس آلومینیومی در تبلیغات شهری

لایت باکس تبلیغات شهری

لایت باکس آلومینیومی، گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در تبلیغات شهری است. مقاومت خوب لایت باکس آلومینیومی در برابر تغییرات آب و هوایی، باعث شده تا از آنها بیشترین استفاده را در سطح شهر داشته باشیم. همین طور قابلیت ساخت در ابعاد مختلف، کمک می کند تا تبلیغات با تنوع و خلاقیت بیشتری روبرو باشد.

این تابلوها را بارها در متروها دیده اید. در خیابان های شلوغ و پر رفت و آمد لایت باکس های آلومینیومی را به دیوارهایی که دید بهتری دارند نصب می کنند.

یکی از جالب ترین کاربردهای لایت باکس آلومینیومی در سطح شهر، ساخت تابلوهایی در ابعاد بزرگ و نصب آنها یه صورت عمودی بر روی زمین است. در واقع برای نصب این تابلو احتیاج به سطح بلندتری نسبت به زمین داریم تا تابلو نمایش خوبی داشته باشد.

تابلو لایت باکس فریم لس در تبلیغات شهری

لایت باکس فریم لس تا حدودی عملکردی مشابه با لایت باکس آلومینیومی دارد. با این وجود، به دلیل اینکه تصاویر در لایت باکس فریم لس به صورت تمام صفحه به نمایش در می آیند، مکان استفاده از این دو تابلو را کمی متفاوت کرده است.

استفاده از لایت باکس فریم لس در ارتفاعات زیاد با نتیجه خوبی همراه است. تابلوهایی که با ابعاد بزرگ در یک ارتفاع زیاد نسبت به زمین نصب می شوند، اگر فریم بزرگی داشته باشند، دیده شده این فریم در اطراف تابلو، ممکن است چشم مخاطب را از سوژه اصلی تبلیغ دور کند، به همین دلیل تابلو های فریم لس نشان داده اند که در این زمینه با فوکوس بر روی موضوع تبلیغ، در جذب مخاطب عملکرد خوبی داشته اند.

تابلو لایت باکس ایستاده در تبلیغات شهری

لایت باکس ایستاده یکی از بهترین تابلو های تبلیغات شهری است. نحوه نصب و اجرای آن به گونه ایست که می شود از این تابلوها در فضاهای متنوعی استفاده کرد. به دلیل نزدیکی دید مخاطب، مردم به سرعت متوجه این تابلو تبلیغاتی می شوند و به طبع شانس فروش محصولات را هم بالا می رود.

تابلو لایت باکس تبلیغات شهری

یکی از بهترین فضاها برای قرار دادن لایت باکس ایستاده، مسیرهای پیاده‌رو هستند! اگر در خیابان هایی که پیاده‌روهای عریضی دارند قدم زده باشید با این تابلوها روبرو شده‌اید. اگرچه اغلب افراد موقع راه رفتن در پیاده‌رو با عجله حرکت می کنند و ممکن است خیلی توجهی به محیط اطراف نداشته باشند اما یک طرح جذاب تبلیغاتی حواس هر عابری را به خود جلب می کند.

از دیگر فضاهای خوب برای نصب لایت باکس ایستاده، می توان به پارک ها اشاره کرد. مردم مختلف با سنین متفاوت و از هر قشری برای سپری کردن اوقات فراغت بیشتر پارک ها را انتخاب می کنند. استفاده از لایت باکس ایستاده در یک نقطه خوب در پارک، از روش های خوب برای تبلیغات است.

به طور کلی لایت باکس های ایستاده می توانند در فضاهای مختلف شهری قرار بگیرند.، کنار فروشگاه ها، پمپ بنزین ها و حتی داخل میادین پرتردد شهری. اما نکته مهم انتخاب نقطه تاثیرگذار برای جایگذاری این تابلو است.

تابلو لایت باکس پرچمی در تبلیغات شهری

فریبنده بودن لایت باکس پرچمی بر کسی پوشیده نیست. ما بیشتر این تابلوها را در کنار مغازه ها و فروشگاه ها می بینیم، اما نحوه ساخت و نصب آن، از لایت باکس پرچمی تابلو‌ مستقلی را ساخته، که می تواند به تنهایی در فضای های پر رفت و آمد شهر به مانند یک چراغ روشنایی نصب شود و برند کسب و کار شما را معرفی کند.

این لایت باکس ها برای نصب به یک سطح تکیه گاه نیاز دارند. با این حال یکی از روش های هیجان انگیز نصب این لایت باکس، نصب آن ها بر روی پایه های مستقل است. طراحی و اجرا این پایه ها در خیابان های شلوغ، این امکان را خواهد داد تا برند شما به شکلی جمع و جور اما پراکنده در تمام سطح شهر به نمایش دربیاید.

در مجموع لایت باکس ها، سالهاست که در تبلیغات شهری ورود پیدا کردند و انصافاً باید گفت که توانسته اند به خوبی جایگاه خود را در حیطه تبلیغات به همگان ثابت کنند. در پایان به حرف اول خود گریز می زنیم که به راستی لایت باکس ها شهر فرنگ این روزهای شهرند. پس برای رونق کاسب تان به سراغ آنها بروید.

پیمایش به بالا