۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلوهای تبلیغاتی مخصوصاً لایت باکس ها هر روز متنوع تر شده و به خوبی می توانند پاسخگوی دنیای مدرن امروزی باشند. لایت باکس های فریم لس همانطور که از اسم آن مشخص است از جنس پارچه بوده و یکی از به روزترین انواع تابلو لایت باکس به شمار می روند. زمانی که برای تبلیغ کسب و کار خود به سراغ لایت باکس ها بروید؛ شما تنها یک تبلیغ ساده نخواهید داشت. انتخاب این ابزار مدرن و موثر به برند و کسب و کار شما، ارزش و اعتبار می بخشد. با ما همراه باشید تا با لایت باکس های فریم لس پارچه ای و نحوه طراحی و ساخت آن ها آشنا شوید.

لایت باکس فریم لس پارچه ای چیست؟

اجازه بدهید به زبان ساده پاسخ این سوال را بدهیم. فریم که همان قاب دور تابلو می باشد. فریم لس به معنای بدون قاب بودن یک لایت باکس است. البته در برخی مواقع به حداقل رسیدن ضخامت یک قاب را با نبود آن برابر می دانند. در هر صورت لایت باکس های فریم لس یا قابی ندارند و یا اینکه قاب آن ها ضخامت بسیار ناچیزی دارد. جالب است بدانید ضخامت قاب تابلو رابطه مستقیمی با جذابیت آن دارد. به طوری که طراحان و متخصصان حوزه تبلیغات به واسطه تجربه و تحقیقاتی که در این زمینه داشته‌ اند، متوجه این موضوع شده اند که افراد معمولاً جذب فریم لس های بدون قاب می شوند. به همین دلیل است که تابلوسازان در سال های اخیر رویکرد تولیداتی خود را به این سمت، برده اند.

لایت باکس فریم لس پارچه ای چیست؟

انواع تابلوهای لایت باکس فریم لس پارچه ای

خوشبختانه تنوع زیادی در نوع ساختار این تابلوها وجود دارد. به طوری که می ‌توانید آن ‌ها را در انواع مختلف فریم لس دیواری، فریم لس آویز و ایستاده، طراحی و تولید کنید. البته ضخامت های مختلفی هم می توانید برای هر کدام در نظر بگیرید. معمولاً تابلوهای فریم لس پارچه ای در ضخامت های 4.5 و 7.5 سانتی متر، تولید می شوند. مراحل کلی ساخت در هر کدام از لایت باکس های فریم لس پارچه ای یکسان می باشد و تنها مرحله نهایی با توجه به اینکه لایت باکس دارای زنجیر، آویز، پایه، قلاب و… باشد، متفاوت می گردد.

در ساخت لایت باکس پارچه ای از پروفیل آلومینیومی استفاده می ‌شود. همچنین صفحات استفاده شده از جنس ام دی اف، کامپوزیت و PVC است. البته که نوع متریال انتخابی برای طراحی و ساخت لایت باکس پارچه ای بر اساس نظر و سلیقه مشتری می باشد.

مزایای استفاده از تابلو لایت باکس فریم لس پارچه ای

اولین مزیتی که این تابلوها دارند، وزن سبک آن هاست. به گونه ای که می توانید این تابلو را در ابعاد مختلف کوچک و بزرگ به راحتی تولید کنید. برای داشتن یک لایت باکس با ابعاد بزرگ به هیچ عنوان نباید نگرانی داشته باشید. چرا که می توانید با کنار هم قرار دادن لایت باکس های بدون فریم یا قاب، به ابعاد مورد نظر دست یابید. به این صورت که قسمت‌ های مختلف لایت باکس همانند تکه های پازل کنار هم قرار گرفته و تصویری یکدست را به نمایش می گذارند.

مزیت دیگر لایت باکس فریم لس پارچه ای این است که به راحتی می توانید آن ها را در فضای خارجی، استفاده کنید. این تابلو در رنگ های مشکی و سیلور تهیه می ‌شود. همچنین تصویر مورد نظر با تکنولوژی یووی (UV) چاپ شده و این تکنولوژی باعث می ‌شود بتوانید بدون نگرانی آن را در فضای باز هم استفاده کنید.

تکنولوژی به کار رفته در نورپردازی مربوط به تابلوهای لایت باکس فریم لس پارچه ای به این صورت است که از لامپ های کم مصرف در پشت تابلو استفاده می شود. معمولاً لامپ های اس ام دی که بسیار کم مصرف و مقاوم هستند، برای این کار استفاده می شوند.

مزایای استفاده از تابلو لایت باکس فریم لس پارچه ای

طول عمر بالا یکی دیگر از مزایای این تابلوهاست. در صورتی که از تابلو به صورت صحیح استفاده کنید؛ می توانید این ماندگاری و طول عمر را بالاتر هم ببرید. به طور معمول لامپ های استفاده شده برای نورپردازی در این تابلو بین ۳ تا ۵ سال عمر مفید داشته و چاپ پارچه UV نیز تا دو سال، ماندگاری رنگ دارد.

به طور کلی مزایای لایت باکس فریم لس پارچه ای به صورت موردی عبارتند از:

  • ضخامت کمتر
  • کیفیت بالای تصویر چاپی
  • تعویض سریع و آسان
  • سبک وزن بودن
  • هزینه پایین نگه داری
  • حمل و نقل آسان
  • استحکام بالا
  • امکان بهره گیری از تکنولوژی نورپردازی با استفاده از لامپ های ال ای دی و اس ام دی

مزایای لایت باکس فریم لس پارچه ای

کاربرد لایت باکس فریم لس پارچه ای

حال که با مزایای لایت باکس های فریم لس پارچه ای آشنا شدید؛ بهتر است بدانید که از این تابلوهای مدرن بیشتر در فرودگاه ها، رستوران ها، کافی شاپ ها و مراکز خرید، فست‌ فودها، فروشگاه ها، فضاهای باز و بسته نمایشگاهی، نمایشگاه عکس و… استفاده می ‌شود. حتی از این تابلوها به عنوان تابلوهای راهنما هم برای مکان هایی مثل سالن سینما، بازار موبایل، آرایشگاه ها، باشگاه های ورزشی، مطب پزشکان و هر جای دیگری که نیاز به تبلیغات و اطلاع رسانی داشته باشد، استفاده می شود.

مراحل تولید و نصب لایت باکس فریم لس پارچه ای

اگرچه برخی از مراحل مربوط به طراحی و ساخت تابلوها تا حد زیادی تخصصی است، اما به طور خلاصه به مراحل تولید این تابلو می ‌پردازیم. ابتدا طرح دلخواه مشتری در ابعاد مورد نظر روی پارچه بک لایت چاپ شده و روی لایت باکس، قرار می ‌گیرد. این پارچه با استفاده از نوار سیلیکون دوردوزی شده و داخل فریم لایت باکس جاسازی می گردد.

به دلیل ساختاری که این تابلو دارد؛ به راحتی می توان طرح جدید را با طرح قبلی، تعویض کرد. همچنین نحوه نصب لایت باکس فریم لس پارچه ای هم بسیار ساده است که هم می ‌توان آن را با استفاده از زنجیر به صورت آویز و هم می توان مدل ایستاده آن را با یک پایه کامپوزیتی، تولید کرد.

مراحل تولید و نصب لایت باکس فریم لس پارچه ای

نحوه سفارش تابلوی تبلیغاتی

در اینکه تابلوهای تبلیغاتی نقش بسیار برجسته و موثری روی فروش بیشتر کالا و خدمات دارند، شکی نیست اما واقعیت این است که افراد نسبت به تابلوهای تکراری و قدیمی واکنش خاصی نشان نمی دهند. بهتر است برای دریافت بازخورد مثبت از نصب تابلوی تبلیغاتی به سراغ انواع مدرن آن بروید. تابلوسازی نامور با به کارگیری نیروهای کارآمد و متخصص توانسته است انواع تابلوهای تبلیغاتی باکیفیت را مطابق با سلیقه و نظر مشتری، طراحی و پیاده سازی کند. برای سفارش لایت باکس فریم لس پارچه ای تنها کافیست چند روز کاری فرصت بدهید تا این تابلو با به روزترین روش های تولید و باکیفیت ترین متریال موجود در بازار، تولید گردد. خوشبختانه تابلوسازی نامور امکان سفارش غیرحضوری را هم دارد. بنابراین در هر کجای کشور عزیزمان که هستید؛ می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت، ثبت سفارش کنید.

علاوه بر تابلوهای لایت باکس فریم لس پارچه ای؛ انواع دیگر تابلوهای تبلیغاتی مثل تابلو چلنیوم، تابلو کامپوزیت، تابلو لاسوگاسی، تابلو ترمووود، تابلو پلکسی گلاس و… هم توسط این مجموعه تابلوسازی، طراحی و ساخته می ‌شود. خوشبختانه طراحان باتجربه ای در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند و می توانند متناسب با کسب و کاری که دارید، بهترین طرح ممکن را به شما، پیشنهاد دهند.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می‌ توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: