۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلو مغازه خاص

تابلو مغازه خاص

زمانی که صحبت از خاص بودن و منحصر به فرد بودن یک تابلو به میان می آید، اکثر افراد تابلوهای بسیار گران قیمت را در ذهن خود تصور می کنند. در صورتی که چنین نیست. حتی با هزینه معقولی هم می توان یک تابلوی زیبا و خاص داشت.

زمانی که چنین تابلویی سر درب مغازه نصب شده باشد؛ مشتریان برای ورود به مغازه و یا خرید، ترغیب می شوند. در واقع خیلی از افراد تنها به واسطه دکوراسیون یک مغازه است که آنجا را برای خرید مایحتاج خود، انتخاب می کنند. به همین دلیل است که افراد سعی می کنند همواره بهترین تابلو مغازه را برای کسب و کار خود، داشته باشند.

اما تابلوهای مغازه ای چه ویژگی هایی باید داشته باشند تا بتوانند در نهایت مشتری را جذب کنند؟! در ادامه با ما همراه باشید تا به این سوال، پاسخ دهیم. این مقاله به همت مجموعه تابلوسازی نامور آماده شده تا به شما در انتخاب یک تابلو مغازه خاص کمک کند.

سیر تکامل تابلو مغازه و فروشگاه

در ابتدا تابلوهای مورد استفاده برای معرفی مغازه ها و فروشگاه ها به صورت کاملا ساده طراحی می ‌شدند، اما با پیشرفت صنعت تابلوسازی تنوع زیادی در طراحی تابلو مغازه، رخ داد. به نحوی که تابلوهای تبلیغاتی امروزه با متریال های مختلفی ساخته می شوند که هر کدام قیمت های متفاوتی هم دارند.

تابلوهای مغازه ای از حالت پارچه نویسی به تابلوهای ال ای دی و در نهایت تابلوهای استیل و چلنیوم، تبدیل شدند. این سیر تکامل پیشرفت صنعت تابلوسازی را به وضوح، نشان می دهد.

به طور معمول، تابلو مغازه باکیفیت از متریال هایی مثل آلومینیوم، پلاستیک فشرده، تیتانیوم، استیل، نئون پلاستیک، کامپوزیت، ترمووود و… ساخته می شود. اینکه جنس مواد اولیه استفاده شده برای ساخت تابلو مقاومت خوبی داشته باشد، اهمیت زیادی دارد. چرا که این تابلو قرار است سال ها در برابر باران یا نور خورشید، قرار گیرد. بنابراین انتظار نمی رود که در مدت زمان کوتاهی پس از نصب، دچار مشکلاتی مثل زنگ زدگی و یا رنگ پریدگی شود.

تابلو تبلیغاتی خاص

در بین تابلوهای تبلیغاتی ذکر شده آنهایی که با استفاده از کامپوزیت و پلاستیک های فشرده ساخته می‌ شوند، قیمت‌ های پایین ‌تری داشته و تابلوهای ساخته شده با استفاده از رول های چلنیوم، قیمت متوسطی دارند. دیگر تابلوها مثل تابلوهای لاسوگاسی جزء تابلوهای کاملاً متفاوت و خاص محسوب می ‌شوند که البته قیمت بیشتری هم برای طراحی و ساخت، دارند.

همانطور که در مقدمه ذکر کردیم؛ حتی با متریال های متوسط هم می توان یک تابلوی خاص و منحصر به فرد، تولید کرد. این دیگر هنر تابلوساز است که با انتخاب متریال تابلو و همچنین به واسطه دانش و مهارتی که در این زمینه دارد، یک تابلوی جذاب به مشتری تحویل دهد. به طور مثال، با همان تابلوهای فلکسی و چلنیوم که جزء تابلوهای پرطرفدار برای مغازه ها و فروشگاه ها می باشند، می توان تابلوهای تلفیقی بسیار خاصی تولید کرد.

تابلوهای مشتری پسند کدام اند؟

به طور کلی در بین مشتریان افرادی هم پیدا می شوند که حتی تابلوهایی که کمتر کسی نسبت به آن ها علاقه نشان می ‌دهد را سفارش دهند. اما در هر صورت برخی از تابلوها توسط تعداد بیشتری از مشتریان، انتخاب می شوند. تابلوهای چلنیوم ساده و تابلوهایی با نمای ترمووود در بین مشتریان بسیار محبوب هستند و معمولا برای مغازه ها استفاده می شوند.

تابلو چلنیوم ساده از نظر قیمت و زیبایی ظاهری در حد متوسط است و برای فروشگاه های زنجیره ای می تواند گزینه بسیار خوبی به شمار رود.

برای انتخاب تابلو مغازه باید موارد زیادی را در نظر گرفت. یکی از این موارد توجه به مخاطبین آن مغازه و فروشگاه است. به عنوان مثال، تابلوی مخصوص کافی شاپ ها و رستوران ها بیشتر به نوعی ساخته می شوند که مهیج و جوان پسند باشند. دیگر مواردی که باید هنگام انتخاب تابلو در نظر گرفت، شامل ابعاد تابلو و مکان مورد نظر برای نصب آن می باشد.

اگر بخش ورودی مغازه بزرگ باشد؛ می توانید از تابلوهای بزرگ سه بعدی و تابلوهای حروف برجسته هم استفاده کنید. اما برای مغازه های کوچک تابلوهای فلکسی و انواع تابلوهای ال ای دی، مناسب تر هستند. در هر صورت هر چقدر روی طراحی و ساخت تابلو تمرکز کنید؛ به نوعی سرمایه گذاری برای تابلو مغازه می باشد که دیر یا زود، متوجه سودآوری آن خواهید بود.

تابلو مغازه

بررسی ویژگی های تابلو مغازه

واقعیت این است که تمامی تابلوهای تبلیغاتی که برای مغازه ها تولید می شوند، به نوبه خود جذاب هستند و می توانند به خوبی کسب و کار مربوطه را معرفی کنند. اما اینکه یک تابلوی مغازه بتواند خاص بودن خود را به مخاطب نشان دهد هم اهمیت زیادی دارد.

به طور کلی در فرآیند دسته بندی تابلوها باید اعتراف کنیم تابلوهای چلنیوم جزء بهترین ها هستند. چرا که هم زیبایی دارند و هم هزینه طراحی و تولید آن ها، آنقدر زیاد نمی باشد.

انتخاب تابلو چلنیوم به عنوان تابلو سر درب مغازه، انتخاب اقتصادی و هوشمندانه ای است. البته که این تابلوها نمونه های مختلفی دارند و می‌ توان به نوعی آن ها را طراحی و تولید کرد که جزء تابلوهای منحصر به فرد و خاص، محسوب شوند.

پس ویژگی هایی که برای تابلوهای مغازه باید بررسی شود؛ ابعاد تابلو، طرح مناسب تابلو مغازه، نورپردازی در تابلو مغازه، ضخامت حروف یا فونت و… می باشد.

آشنایی با انواع تابلو مغازه خاص

همانطور که گفتیم؛ تابلوهای چلنیوم می توانند برای نصب سر درب مغازه ها، بسیار مناسب باشند. اگر به دنبال تابلوهای چلنیوم خاص می گردید؛ بهتر است به سراغ نوع الماسی، کریستالی و یا پانچ بروید. تابلو چلنیوم پانچ به دلیل عبور نو جذابیت زیادی داشته و قدرت جلب توجه آن نیز بالاست. تابلو چلنیوم کریستال هم جزء زیباترین و جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی است که می ‌تواند یک مزیت رقابتی برای مغازه ها و فروشگاه های خاص باشد.

در زمینه طراحی و تولید تابلو مغازه، گزینه های دیگری هم برای انتخاب پیش رو دارید که البته به نوبه خود خاص تلقی نمی شوند. این طراحی و ایده پردازی تابلوسازان است که می تواند این گونه تابلوها را در نظر مخاطبان، بسیار خاص و منحصر به فرد، جلوه دهد.

ویژگی تابلو خاص

برخی از این تابلوها را مختصرا شرح می دهیم:

تابلو مغازه حروف برجسته استیل

این نوع تابلو علاوه بر اینکه می ‌تواند ویژگی خاص بودن را یدک بکشد، یکی از زیباترین تابلوهای تبلیغاتی موجود در بازار هم به شمار می ‌رود. همانطور که از اسم آن هم مشخص  است، این تابلو از فلز استیل که مقاومت بسیار زیادی در برابر زنگ‌زدگی دارد، ساخته شده است.

با داشتن یک تابلو فروشگاهی از جنس استیل؛ بدون اینکه شاهد خرابی و یا زنگ زدگی ورق های استیل باشید، می توانید به صورت طولانی مدت از آن استفاده کنید. ورق استیل در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار وجود دارد.

بنابراین دست طراح بسیار باز بوده و به راحتی می‌ تواند طرح دلخواه مشتری را برای این گونه تابلوها، پیاده سازی کند. البته تابلوهای استیل خود به انواع مختلفی مثل استیل صیقلی یا پولیش خورده، استیل خش دار، استیل مات، استیل براق و… تقسیم می شوند که هر کدام زیبایی خاص و منحصر به فرد خود را دارند.

تابلوهای استیل مخصوصا اگر به صورت حروف برجسته تولید شده باشند، جزء تابلوهای خاص محسوب می ‌شوند که همین ویژگی برجسته بودن حروف می تواند یکی از فاکتورهای زیبایی تابلو باشد. البته تابلوهای استیل حروف برجسته مزایای دیگری هم دارند که مهمترین آن ها، استفاده در مناطق با رطوبت هوای بالا می باشد.

بر همین اساس اگر طول عمر تابلو مغازه برایتان از اولویت بالایی برخوردار است، حتما روی متریال انتخابی حساسیت داشته باشید. تابلوهای استیل جزء تابلوهای بسیار باکیفیت می باشد. بنابراین شما هرگز از سفارش این تابلو پشیمان نخواهید شد.

آخرین مدل تابلو

تابلو مغازه کامپوزیت

اگر به دنبال تابلوسازی مقرون به صرفه هستید که بتوانید ایده های تبلیغاتی خود را به راحتی پیاده سازی کنید، تابلو مغازه کامپوزیت انتخاب خوبی برای شما می باشد. ویژگی مثبتی که تابلوهای کامپوزیت دارند، ترکیب رنگ متنوع آن هاست. به طوریکه شما می توانید تابلوی خود را در رنگ دلخواه خودتان، سفارش دهید.

تابلوهای کامپوزیت در گذشته تنها به صورت ساده اجرا می شدند؛ اما امروزه این تابلوها کمی متنوع تر شده اند. به طوریکه می ‌توانید تابلو کامپوزیت طرح سنگ، تابلو کامپوزیت طرح چوب، تابلو کامپوزیت طرح آجر، تابلو کامپوزیت آیینه ای، تابلو کامپوزیت رنگی و طلایی را سفارش دهید.

هر چقدر از مزایای ورق های کامپوزیت بگویبم، کم گفته ایم. این ورق ها وزن کمی دارند و در برابر تابش نور خورشید، مقاومت بسیار قابل قبولی دارند. قابلیت پاکسازی خودکار تابلوهای کامپوزیت در برابر گرد و غبار نیز جزء مزایای مهم دیگر این تابلوها می باشد. علاوه بر این، وزن کم و دوام بالا و همچنین رنگ های متنوع هم جزء ویژگی ‌های مثبت این متریال محسوب می شود.

تابلو قیمت مناسب

تابلو مغازه چوب ترمووود

اگر از طرفداران نمای کلاسیک و چوبی هستید؛ یکراست به سراغ تابلوهای ساخته شده با چوب ترمووود بروید. با این کار می‌ توانید مغازه و فروشگاه خود را از سایرین، متمایز کنید. ترمووود یک واژه انگلیسی است که به معنی چوب گرمادیده است. اما چه دلیلی برای گرمادهی به چوب وجود دارد؟! جالب است بدانید با این کار تمامی موریانه ها و حشره های موجود در بافت چوب، از بین می رود. علاوه بر این، چوب ترمووود به واسطه حرارتی که می بیند، در برابر شرایط جوی بسیار مقاوم و بادوام می شود.

چوب ترمووود وزن بسیار کمی دارد و معمولا برای نمای بیرونی ساختمان ها، بسیار استفاده می شود. امکان برش و سوراخکاری روی این چوب به راحتی وجود داشته و یک عایق الکتریکی مناسب، محسوب می شود. از دیگر مزایای چوب ترمووود می ‌توان به جذابیت، ثبات رنگ، مقاومت در برابر شرایط مختلف آب و هوایی، سازگاری با محیط زیست، قابل بازیافت بودن، عایق حرارتی و مقاوم در برابر هر گونه فرسودگی و قارچ، اشاره کرد.

قطعاً چوب ترمووود یکی از متریال های گران قیمت در صنعت تابلوسازی محسوب می‌ شود. بنابراین اگر علاقه زیادی به داشتن تابلو ترموود دارید؛ باید هزینه بیشتری برای طراحی و ساخت آن، پرداخت کنید. البته این هزینه در قبال جذابیت و زیبایی که فروشگاه و مغازه شما پیدا می کند، هزینه چندان بالایی نیست.

انواع تابلو

تابلو مغازه حروف برجسته پلکسی

تابلوهای تبلیغاتی با هر متریالی که ساخته شوند؛ اگر به صورت حروف برجسته طراحی و پیاده‌ سازی شوند، جذابیت دوچندانی می‌ یابند. بنابراین تابلو حروف برجسته پلکسی هم دقیقاً همانند تابلو حروف برجسته استیل جزء تابلوهای منحصر به فرد و خاص می باشد. در فرایند ساخت تابلو پلکسی از هیچ گونه فلزی استفاده نمی شود و تمامی متریال به کار رفته از جنس پلکسی می باشند.

تابلوهای پلکسی نیز به انواع مختلفی مثل تابلو پلکسی ساده، تابلو پلکسی آیینه ای، تابلو پلکسی ستاره‌ ای، تابلو پلکسی الماسی، تابلو پلکسی لبه هندی، تابلو پلکسی دوبل، تابلو پلکسی حروف برجسته و تابلو پلکسی پانچ، ساخته می شوند که مشتری مطابق با سلیقه، بودجه و نیازی که دارد؛ می ‌تواند هر کدام را انتخاب کند. البته نظر کارشناسان تابلوساز هم در این زمینه بسیار کارساز است. چرا که تابلوسازان تمامی انواع تابلوها را از نزدیک مشاهده کرده و با فرآیند ساخت آن ها، آشنایی کامل دارند.

در باب مزایای یک تابلو حروف برجسته پلکسی می توان به زیبایی خیره کننده، مقاومت بالا در شرایط آب و هوایی مختلف، وزن بسیار کم، تنوع طرح و قابلیت عبور نور، اشاره کرد. اگر قصد سفارش تابلو حروف برجسته پلکسی را دارید؛ این نکته را ذکر کنیم که ساخت این نوع تابلو نیاز به مهارت خاص و ویژه‌ ای دارد. بنابراین سعی کنید برای سفارش تابلوهای پلکسی تنها به تابلوسازانی مراجعه کنید که همراه با تابلوهای ساخته شده، ضمانت نامه معتبر هم به مشتری ارائه می ‌کنند. تابلوسازی نامور یک تابلوسازی حرفه ای با ارائه ضمانت نامه می باشد.

تابلو مغازه نئون

اگرچه تابلو مغازه نئون را نمی‌ توان جزء تابلوهای بسیار جدید به حساب آورد؛ اما اگر قصد دارید با نصب یک تابلو تبلیغاتی نگاه مخاطبان را به سمت خود بکشانید، پیشنهاد می کنیم به سراغ این تابلوی تبلیغاتی بروید. تابلو نئون نور بسیار خیره کننده ای دارد و برای کسب و کارهایی که در مکان های شلوغ و پررفت و آمد واقع شده اند، بسیار مناسب خواهد بود.

ساخت تابلوهای نئونی در دو مدل “پلاستیکی” و “شیشه ای” می باشد که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. به طور کلی مزایای تابلو نئون شامل ظاهر زیبا، قیمت مقرون به صرفه، تنوع طرح و رنگ، نوردهی باکیفیت و یکنواخت، نصب سریع و راحت و طول عمر بالا می باشد. نورپردازی تابلوهای نئون را می توان با هر رنگی مطابق سلیقه و نظر مشتری، اجرا کرد.

تابلو تبلیغاتی ارزان و خاص

تابلو مغازه ال ای دی

یکی از اقتصادی ترین و کاربردی ترین تابلوهای مغازه ای، تابلوهای ال ای دی هستند. این تابلوها می ‌توانند ساعت ‌ها پیام ‌های متنی شما را در معرض دید افراد، قرار دهند. علاوه بر این، امکان تعویض متن به راحتی برای شما، وجود دارد. بنابراین شما هر شعار تبلیغاتی که مد نظر داشته باشید، می توانید به راحتی به نمایش بگذارید.

تابلوهای ال ای دی روان یکی از ابزار بسیار کارآمد در تبلیغ کسب و کار می باشد. حتی در زیر نور خورشید هم نور تابیده شده از این تابلوها به راحتی قابل تشخیص است و البته در شب نیز زیبایی خیره کننده ای دارند که می تواند نگاه مخاطبان را به خود، جذب کند.

تابلوهای ال ای دی در دو نمونه “روان” و “ثابت” در بازار موجود می باشند که مسلما نوع روان آن به نسبت قیمت بالاتری دارد. درباره مزایایی که تابلو مغازه ال ای دی دارد؛ می توان به طول عمر بالا، نگهداری آسان، صرفه جویی در مصرف برق و قیمت مقرون به صرفه، اشاره کرد. بنابراین اگر در ابتدای راه اندازی یک کسب و کار قرار دارید و نمی‌ خواهید هزینه و بودجه زیادی صرف انجام تبلیغات کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم به سراغ ساخت تابلو مغازه ارزان، مثل تابلو ال ای دی بروید. این تابلوها قادر هستند به صورت دائمی و همیشگی برند، پیام تبلیغاتی و نام تجاری شما را نمایش دهنند.

سفارش تابلو تبلیغاتی با طرح و رنگ دلخواه

اگر برای داشتن یک تابلو تبلیغاتی جذاب و خاص حساسیت و وسواس دارید؛ پیشنهاد می کنیم حتما برای سفارش تابلو، به سراغ یک تابلوسازی کاربلد بروید. تابلوسازی نامور یک تیم متخصص و حرفه ای از طراحان و کارشناسان تابلوساز داشته و می تواند تابلوی درخواستی شما را به بهترین شکل ممکن، پیاده سازی کند. خلاقیت در تابلوسازی حرف اول را در این مرکز تابلوسازی می زند.

بهترین مدل تابلو

خبر خوب اینکه شما به عنوان مشتری می توانید روی تمامی فرایندهای مربوط به ساخت تابلوی تبلیغاتی، نظارت داشته باشید. ممکن است حین فرآیند ساخت؛ بخشی از تابلو نیاز به تغییر داشته باشد که می توانید آن را با کارشناسان تابلوساز، در میان بگذارید.

خوشبختانه تمامی تابلوهایی که توسط تابلوسازی نامور ساخته می شوند، دارای ضمانت نامه معتبر هم هستند. پس هیچ دغدغه و نگرانی نسبت به خدمات پس از فروش تابلو، نخواهید داشت. با خیال راحت به وب سایت اینترنتی این تابلوسازی رجوع کرده و سفارش خود را برای داشتن یک تابلوی خاص، ثبت کنید.

اگر انتخاب نوع تابلو برایتان دشوار است؛ کارشناسان تابلوساز آماده هستند تا با ارائه مشاوره و راهنمایی به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین تابلوی تبلیغاتی، کمک کنند. تابلوی انتخابی شما می بایست کاملا متناسب با بودجه تان باشد.

شما می توانید به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب جدیدترین مدل تابلو مغازه و همچنین آگاهی از هزینه های مربوط به طراحی و ساخت تابلو؛ از طریق شماره های درج شده در وب سایت با کارشناسان تابلوساز، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: