۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

اهمیت وجود تابلو مغازه

امروزه جایگاه تابلو در صنعت تبلیغات آنقدر پررنگ شده است که در هر شهری قدم بزنید، با انواع و اقسام آن ها، مواجه می شوید. تابلوهای رنگی با نورپردازی های بسیار زیبا که در شب نگاه رهگذران را به خود جلب می کنند؛ نمونه بارزی از شیوه تبلیغات نوین اما مقرون به صرفه هستند.

استفاده از تابلو یکی از بهترین روش ها برای رونق کسب و کار مغازه ها و فروشگاه هاست اما چطور می توان یک تابلو مغازه انتخاب کرد که تمام ویژگی ‌های یک تابلو خوب و با کیفیت را دارا باشد؟! در ادامه به این سوال، پاسخ خواهیم داد.

اهمیت وجود تابلو مغازه

به جرات می ‌توان گفت که اولین و مهمترین قدم در جهت تبلیغ یک کسب و کار، سفارش تابلو مناسب برای سر درب مغازه است. افرادی که از کنار مغازه یا فروشگاه شما عبور می کنند؛ دقیقاً از نوع محصولات و خدماتی که ارائه می دهید، آگاهی ندارند تا بتوانند در صورت نیاز به شما، مراجعه کنند.

اگر بخواهید از دیگر شیوه های تبلیغاتی استفاده کنید؛ باید هزینه نسبتا بالایی بپردازید و این موضوع برای افرادی که به تازگی کسب و کار خود را آغاز کرده‌اند، چندان خوشایند نیست. بنابراین استفاده از تابلو تبلیغاتی را می توان یک راه ارزان اما موثر برای جذب مشتری با تابلو فروشگاهی و فروش بالاتر محصولات و خدمات دانست.

یکی از ویژگی ‌های مثبت تابلو تبلیغاتی که شما را مجاب به داشتن آن می کند، دائمی و همیشگی بودن آن است. به طوری که شما با سفارش تابلو تبلیغاتی می توانید در تمام طول سال و به صورت ۲۴ ساعته از جنبه تبلیغاتی آن، استفاده کنید. این موضوع در هیچ کدام از روش های تبلیغات وجود ندارد.

به عنوان مثال؛ سفارش پخش کلیپ یا تیزر تبلیغاتی شما تنها به صورت مقطعی و در مدت زمان محدودی، پذیرفته می شود‌. بنابراین همین ویژگی باعث می ‌شود خیلی افراد در اولین قدم برای انجام تبلیغات، از تابلوهای تبلیغاتی استفاده کنند.

تابلو مغازه خود را چگونه انتخاب کنیم؟

حال که به اهمیت وجود تابلو مغازه پی بردید؛ بهتر است به راهنمایی هایی که در این مقاله ذکر می شود توجه داشته باشید تا بتوانید یک تابلو مغازه مناسب و باکیفیت، انتخاب کنید.

وجود برخی از المان ها در یک تابلو مغازه می تواند موجب جذب بیشتر افراد شود. بنابراین برای تابلو مغازه باید حتماً به این المان ها توجه کافی داشته باشید تا بتوانید کسب و کار خود را به کمک تابلو به خوبی به دیگران معرفی کنید. موارد مهم به هنگام سفارش تابلو مغازه عبارتند از:

نوع تابلو

به لطف پیشرفت در صنعت تابلوسازی انواع مختلف تابلوهای تبلیغاتی وارد این عرصه شده اند که می‌ توانند به آسانی نیاز مشتری را با هر سلیقه و هر بودجه ای، برطرف کنند. برای انتخاب تابلو مغازه باید نوعی از آن را انتخاب کنید که بتواند در نگاه اول، مخاطب یا رهگذر را مجذوب خود کند.

برای این کار پیشنهاد می ‌کنیم به اطراف خود و تابلوهایی که در محیط های پر رفت و آمد می ‌بینید، توجه کنید. مسلماً تابلویی که در نگاه اول بتواند نظر شما را جذب کند، مشتریان و مخاطبان دیگر را هم می تواند به همین ترتیب مجذوب طرح و رنگ خود کند. اگر قصد دارید برای فروشگاه و مغازه تازه تاسیس خود یک تابلوی مناسب انتخاب کنید؛ پیشنهاد ما تابلو چلنیوم است.

این نوع تابلو اخیراً با توجه به ویژگی هایی مثل امکان برجسته سازی حروف و یا نورپردازی خاص؛ توانسته است سبک نوینی از تابلو را به مشتریان، عرضه نماید.

البته تابلوهای دیگر هم می ‌توانند به اندازه تابلو‌ چلنیوم جذاب و گیرا باشند. انتخاب تابلو به نوعی می تواند ترکیبی از سلیقه و تناسب با نوع کسب و کار باشد.

ترکیب رنگ

هر نوع تابلویی که انتخاب می کنید، باید نسبت به ترکیب رنگ آن نیز حساسیت داشته باشید. ترکیب رنگ استفاده شده برای یک تابلو باید متناسب با نوع کسب و کار بوده و از طرفی مطابق با روانشناسی رنگ ها هم باشد تا بتواند حداکثر تاثیر خود را روی مخاطب امروزی داشته باشد.

به عنوان مثال اگر قرار است یک تابلو برای مغازه سیسمونی فروشی طراحی شود، بهتر است در طرح آن از رنگ‌ های شاد و زیبا مثل صورتی و آبی، استفاده گردد. زمانی که در طراحی یک تابلو از ترکیب رنگ مناسب استفاده شود، قطعاً تاثیر بیشتری بر نگاه مشتریان و رهگذران، خواهد داشت.

در روانشناسی رنگ ها هر رنگی نشان دهنده مفهوم خاصی است. به طور مثال؛ رنگ آبی نشان از اعتماد و تضمین بوده و رنگ صورتی نشانه عشق و علاقه است. واضح است که رنگ غالب استفاده شده، در نگاه اول مفهوم آن رنگ را به ذهن افراد القا خواهد کرد.

طراحی

هرگز تصور نکنید که برای تابلو‌ مغازه ناچار هستید از یک الگوی تکراری و همیشگی پیروی کنید، چرا که چنین طرحی دیگر آن جذابیت و گیرایی که باید داشته باشد را برای مشتری و مخاطب، ندارد. اگر طرح خاصی در ذهن دارید، به هنگام سفارش تابلو می توانید آن را با طراح مجموعه در میان بگذارید.

در غیر این صورت می توانید از طراحان با تجربه و ماهر برای این کار، کمک بگیرید. مسلماً یک گرافیست و طراح باتجربه می تواند متناسب با حیطه فعالیت کاری شما، یک طرح خلاقانه و ایده آل، طراحی کند.

انتخاب تابلو مغازه

سادگی

برای انتخاب طرح تابلو مغازه به دنبال طرح های شلوغ نباشید. چنین تابلوهایی نه تنها نمی توانند تاثیر خوبی در جذب مخاطب داشته باشند، بلکه باعث سردرگمی و ایجاد حس ناخوشایند در افراد می شوند. سعی کنید با یک الی دو جمله کوتاه اما تاثیرگذار، کالا و خدمات خود را به مشتری معرفی کنید. اصل سادگی آنقدر اهمیت دارد که در طرح های مدرن امروزی به خوبی، رعایت می شود.

برند سازی

امروزه تابلو در برندسازی یک کسب و کار نقش بسیار پررنگی دارد. زمانی که قصد انتخاب یک تابلو مغازه را دارید، بهتر است کمی آینده نگر باشید و به برند خود، ارزش بدهید. می توانید این کار را با حک کردن برند خود روی تابلو، به ‌خوبی انجام دهید. بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند تنها از یک برند خاص، خرید کنند. بنابراین اگر روی این گزینه هم سرمایه ‌گذاری کنید؛ می توانید در آینده مشتریان بالفعل را به مشتریان قطعی یا خریداران واقعی، تبدیل کنید.

نورپردازی

یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار در تبلیغات محیطی یک کسب و کار، نورپردازی در تابلو مغازه است. اگر قرار است تابلو مغازه شما در شب هنگام هم جلوه گری کند، بهتر است به سراغ تابلوهایی با قابلیت انجام نورپردازی بروید. واضح است که نورپردازی های جالب توجه آن هم در شب بسیار می توانند در جذب نگاه مشتری، اثرگذار باشند. تابلوهای چلنیوم قابلیت مانور زیادی در نورپردازی دارند و به همین دلیل هم در بین مشتریان بسیار محبوب واقع شده ‌اند.

در صورتی که قصد دارید یک تابلو مغازه با کیفیت و متناسب را سفارش دهید، پیشنهاد می ‌کنیم در قدم اول به یک تابلوساز باتجربه، رجوع کنید.

تابلوسازی نامور سال ‌هاست در این زمینه فعالیت داشته و می‌ تواند متناسب با سلیقه، بودجه و کسب و کار شما؛ بهترین و مناسب ترین تابلو مغازه را طراحی و پیاده سازی کند.

همان طور که می دانید، کیفیت یک تابلو می تواند در قیمت نهایی آن، اثرگذار باشد چرا که تابلوی انتخابی شما قرار است سال ها در برابر شرایط جوی مختلف، مقاومت داشته باشد. خوشبختانه تابلوسازی نامور به هنگام نصب تابلو، ضمانت نامه معتبر هم به مشتری، ارائه می ‌کند که این موضوع خود می تواند دلیلی بر باکیفیت بودن متریال مورد استفاده در تابلو باشد.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی و همچنین ثبت سفارش تابلوی تبلیغاتی، می توانید با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

نکات مورد توجه در انتخاب تابلو مغازه مناسب

هر کسب و کاری نیاز به تابلوی مخصوصی دارد که باید آن را مد نظر قرار دهد. چرا که این تابلو قرار است کار تبلیغ محصولات و خدمات را برای مشتری انجام دهد و در هویت بخشی به مغازه نقش بسزایی دارد. در این مقاله قصد داریم مهمترین نکات در انتخاب یک تابلو مغازه مناسب را برایتان شرح دهیم:

انتخاب عنوان مناسب برای تابلو مغازه

به طور حتم، انتخاب عنوان مناسب برای تابلو تبلیغاتی می تواند در زمان کوتاهی هویت یک کسب و کار را مشخص کند. امروزه استفاده از حروف برجسته در نمایش عناوین سبب شده است که خوانایی آنها بیشتر شود. فقط باید توجه داشته باشید که ابعاد نوشته شما در حد متعادل باشد تا مخاطب در خواندن آن دچار مشکل نشود.

طرح و اندازه تابلو تبلیغاتی

کارشناسان صنعت تابلوسازی قبل از طراحی و انتخاب متریال تابلو مغازه در ابتدا ابعاد مغازه را مشخص می کنند تا بدین ترتیب ابعاد تابلوی مورد سفارش را مشخص نمایند. رعایت این موضوع، کار نصب تابلو را نیز راحت تر می کند. این کارشناسان در مرحله بعدی طرح مناسبی را متناسب با سلیقه مشتری برای تابلو انتخاب می نمایند تا کار ساخت آن را شروع کنند.

تابلو مغازه

انتخاب بهترین تابلو مغازه

امروزه در هر نقطه از شهر که پا بگذارید، تابلوهای متنوع و رنگارنگی را مشاهده خواهید کرد که هر کدام از آنها کسب و کاری را معرفی می کنند. این موضوع ارتباطی به بزرگ یا کوچک بودن شهر و قدیمی یا جدید بودن محله های آنها ندارد. در واقع انواع تابلو فروشگاهی در تمام نقاط جهان خودنمایی می کنند.

امروزه با پیشرفت صنعت تابلوسازی انواع متفاوتی از تابلوها ساخته می شوند که در تبلیغ موثر کسب و کار نقش دارند. بنابراین، وجود تنوع در ساخت تابلو فروشگاهی سبب شده است که کسب و کارهای مختلف حق انتخاب بیشتری در انتخاب هویت بصری مجموعه خود داشته باشند.

با این وجود، گاهی آنها در انتخاب میان بهترین تابلو مغازه دچار سردرگمی می شوند که در این صورت بهتر است از یک مجموعه تابلوسازی معتبر نظیر تابلوسازی نامور مشاوره دریافت نمایند. در این مقاله قصد داریم به طور کلی ویژگی های انواع تابلو تبلیغاتی را مورد بررسی قرار دهیم:

کیفیت تابلو مغازه

انتخاب مواد اولیه هر تابلو و میزان دقت در ساخت آن ارتباط ویژه ای با کیفیت آن دارد. به طور معمول، مواد تشکیل دهنده این تابلوها شامل ورق های پلکسی، استیل، چلنیوم و پی وی سی می شوند. هرکدام از این مواد در ضخامت های مختلفی وجود دارند که متناسب با نوع تابلو مورد انتخاب قرار می گیرند.

انتخاب ورق های پلکسی

همانطور که می دانید متریال بیشتر تابلوهای تبلیغاتی را ورق های پلکسی تشکیل می دهند که این ورق ها در دو نوع تایوانی و چینی در بازار موجودند. از این میان، ورق های تایوانی کیفیت قابل قبولی دارند، اما تنها چند برند محدود از ورق های چینی کیفیت مطلوبی دارند.

بهتر است بدانید که ضخامت ورق های پلکسی نیز در تعیین کیفیت آنها نقش بسزایی دارند. به طور معمول تابلوهای چلنیوم و تابلوهای پلکسی که جزو تابلوهای پرکاربرد هستند، از ورق هایی با ضخامت سه میلی‌متر تهیه می شوند.

چنانچه قسمتهای لبه تابلوهای تبلیغاتی با پلکسی تهیه شوند، باید ضخامت تابلوی موردنظر بسیار بیشتر باشد. ضخامت لبه نیز وابستگی زیادی به ارتفاع نصب تابلو دارد.

ساخت انواع تابلو با لبه چلنیوم

متریال چلنیوم دارای رول های ۷، ۹ و ۱۱ سانتی است که انواع ساده و طرحدار آن در بازار موجود می باشند و از رنگ پریدگی تابلو به مدت طولانی جلوگیری می کنند. این رول ها رنگ بندی متفاوتی داشته، اما استفاده از دو رنگ طلایی و نقره ای آنها بیشتر متداول می باشد.

برای دیدن نمونه کارهای تابلوسازی نامور اینجا کلیک کنید.

امروزه از رول های چلنیوم در لبه تابلوها استفاده می شود که این لبه های چلنیوم کیفیت های متفاوتی دارند. از بزرگترین تولیدکننده های لبه چلنیوم می توان به یک شرکت اسپانیایی اشاره کرد که برند آن در دنیا معروف است. با این وجود، انواع تایوانی آن نیز توسط تابلوسازان استفاده می شود.

در حالت کلی، لبه چلنیوم برای تابلوهای مورد استفاده در مغازه های بزرگ و برج ها مناسب‌تر است. چرا که مقاومت آن در برابر فشار باد بسیار بیشتر و شکنندگی آن کمتر است.

استفاده از بلوکی های اس ام دی در تابلو مغازه

امروزه، لامپ های کوچکی به نام اس ام دی در تامین روشنایی انواع تابلوها کاربرد زیادی دارد که از جمله بهترین ایده های تابلوسازی هستند. این لامپ ها در کیفیت های متفاوتی عرضه می شوند که هرکدام از جنس های آن با کیفیت و ماندگاری تابلو فروشگاه ارتباط زیادی دارد. در این رابطه لامپ های کره ای با ضمانت دو ساله کیفیت قابل قبولی دارند.

کارایی تابلو مغازه

به طور کلی، تابلوهای مغازه برای استفاده در سردر مغازه ها و دکوراسیون داخلی قابل استفاده می باشند. برای استفاده از این تابلوها باید رنگ سازمان و نوع صنف فعالیت خود را مشخص کنید تا بدین ترتیب در انتخاب نوع تابلو دچار اشتباه نشوید.

چنانچه مغازه شما در خیابانی با روشنایی زیاد یا داخل یک پاساژ و مجتمع تجاری واقع شده باشد، در این صورت شما نیاز به تابلویی با روشنایی بالا نخواهید داشت.

بنابراین، می توانید از تابلو استیل نوراندریک استفاده کنید. این نوع تابلو از قسمت روبرو نور زیادی ندارد، اما قسمت پشتی آن نورانی است. بنابراین، استفاده از تابلو موردنظر در ارتفاع بالا چندان مطلوب نیست.

علی رغم آنچه ذکر شد اگر شما برای کسب و کار خود رنگ سازمانی تعیین کرده اید و یا نمایندگی یک برند را در دست دارید، بهتر است از تابلو مغازه چلنیوم و پلکسی استفاده کنید. از این میان، تابلوهای پلکسی دارای طیف رنگی بسیار گسترده هستند که می توانند نیاز شما را تامین کنند.

چنانچه قصد داشته باشید لوگوی خود را بر روی تابلو استفاده کنید، می توانید با استفاده از تکنیک جدید چاپ روی فلکسی یا فلت بد به طور دقیق طرح لوگوی خود را بر روی پلکسی پیاده کنید. بدین ترتیب شما می توانید اقدام به ساخت یک لوگو باکس برجسته کنید.

توجه داشته باشید که در مورد انتخاب نوع تابلو، تعیین صنف فعالیت نیز می تواند کمک کننده باشد. برای مثال، صنف اغذیه نظیر فست فودها، رستوران ها و… تابلوهای ترموود را به سایر تابلوهای فروشگاهی ترجیح می دهند. آنها معتقدند که این تابلوها باید دارای حروف استیل یا لاس وگاسی باشند. در مقابل، بستنی فروشی ها و آبمیوه فروشی ها تابلوهای پیکسلی با تنوع رنگ زیاد را بیشتر می پسندند.

به عنوان مثالی دیگر تابلو مغازه الماسی برای اصناف آرایشی و زیورآلات بسیار مناسب است. البته، انتخاب انواع تابلو مغازه کاملا شخصی است و بستگی به سلیقه شما دارد. با این وجود، رعایت نکات ذکر شده می تواند نتایج بهتری برای شما رقم بزند.

تابلو مغازه خود را چگونه انتخاب کنیم؟

معرفی تعدادی از تابلوهای مورد استفاده امروزی

در عصر حاضر تابلوهای زیادی وارد بازار شده اند که اصناف مختلف می توانند از آنها استفاده کنند. تعدادی از این تابلوها عبارتند از:

تابلو چلنیوم

از جمله پر مخاطب ترین و پرفروش ترین تابلوها به شمار می رود که در ساخت حروف برجسته نقش بسزایی دارد. به طور معمول، تابلوهای چلنیوم به عنوان جدیدترین مدل تابلو مغازه انواع متفاوتی دارند که عبارتند از: تابلو چلنیوم الماسی، تابلو چلنیوم دوبل، تابلو چلنیوم طلایی، تابلو چلنیوم پانچ، تابلو چلنیوم لترمکس و تابلو چلنیوم تلفیقی.

تابلو مغازه چوبی

این تابلو معمولا با استفاده از متریال کامپوزیت قابل ساخت است و می تواند به عنوان تابلو خیابانی نیز استفاده شود. با این وجود، امروزه استفاده از زمینه هایی از جنس چوب ترموود و الوار نیز کاربرد دارد.

تابلو مغازه کامپوزیت

قبل از شناخت این تابلو باید بدانید که کامپوزیت به ورق هایی اطلاق می شود که با پلی اتیلن و آلومینیوم قابل تهیه است. این متریال به عنوان جدیدترین متریال تابلو مغازه در صنایع مختلفی از قبیل خودروسازی، ساختمان سازی، تابلوسازی و… استفاده می شود. در صنعت تابلوسازی ورق های کامپوزیت به عنوان زیرسازهای تابلو و حروف برجسته کاربرد می یابد که در اینصورت طول عمر تابلو افزایش می یابد.

نتیجه گیری

تابلوهای تبلیغاتی از جمله روش های ارزان تبلیغات به شمار می روند که برند شما را به صورت ۲۴ ساعته در معرض دید عموم قرار می دهند. بنابراین، در انتخاب این تابلوها باید نهایت دقت را به خرج دهید. شما می توانید پس از انتخاب نوع تابلو و طراحی آن، سفارش خود را در مجموعه تابلوسازی نامور ثبت کنید. این تابلوسازی یکی از معتبرترین تابلوسازان تهران است که به عنوان بورس تابلو مغازه نیز، شناخته شده است.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: