۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

اگر کودک خردسالی داشته باشید؛ حتماً سر و کارتان به مغازه های سیسمونی فروشی افتاده است. این مغازه ها آنچه که کودک شما نیاز دارد را به فروش می رسانند. از اسباب بازی و پوشاک نوزاد گرفته تا لوازم مربوط به بهداشت و تغذیه کودک.

ممکن است شما هم به فکر راه اندازی یک مغازه سیسمونی فروشی افتاده باشید. برای اینکه بتوانید در این راه موفق شده و سودآوری خوبی داشته باشید؛ در وهله اول باید تمامی اجناس مورد نیاز نوزادان و کودکان را فراهم کنید. پس از آن نوبت به تبلیغات می ‌رسد. با داشتن تبلیغات صحیح و اصولی می ‌توانید یک پله از رقیبانتان جلوتر باشید. اما چطور می توانید یک تبلیغ دائمی و تاثیرگذار داشته باشید؟

ملزومات اساسی برای راه اندازی مغازه سیسمونی

همانطور که گفتیم برای اینکه مشتریان بیشتری داشته باشید، باید تمامی آنچه که مورد نیاز نوزادان و کودکان است برای فروش تهیه کنید. این موارد شامل انواع بالشت و تشک، روتختی، پتو، سرویس خواب، پستونک، شیردوش، گرمکن شیشه شیر، ظروف غذای بچه، روروئک، انواع کالسکه، انواع اسباب بازی، کیسه خواب، پشه بند، ست کامل نوزادی، صندلی و مبل کودک، انواع لباس بچه و… می ‌شود.

معمولا والدین ترجیح می دهند برای خرید سیسمونی تنها به یک فروشگاه مراجعه کرده و تمامی آنچه که نیاز دارند، تهیه کنند. به همین دلیل تاکید می ‌کنیم که اجناس متنوعی در مغازه خود داشته باشید تا بتوانید اکثر سلیقه ها را پوشش دهید.

در مرحله بعد نیاز به یک مغازه نسبتاً بزرگ دارید. خرده ریزهای سیسمونی فروشی آنقدر زیاد است که وجود یک مغازه کوچک نمی تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. اگر مجبور باشید برای خرید یا رهن و اجاره یک مغازه بزرگ مبلغ بیشتری بپردازید؛ ضرر نکرده اید. چرا که سود حاصل از این کسب و کار بالا بوده و می تواند جبران هزینه های صرف شده برای راه اندازی مغازه باشد.

ملزومات اساسی برای راه اندازی مغازه سیسمونی

به طور کلی راه اندازی یک مغازه سیسمونی فروشی مزایای زیادی دارد. شما با تنوع محصولاتی که دارید می توانید نیاز مشتری را برطرف ساخته و در نتیجه سود بالاتری به دست آورید. رشد کودک والدین را مجاب به خرید لوازم جدیدتر می کند. به همین دلیل مشتری ناگزیر است که برای رفع نیاز کودک خود مرتباً به مغازه شما، مراجعه کند.

اما همه چیز برای این کسب و کار سودآوری نیست. مسلماً معایبی هم وجود دارد که ممکن است شما را در رسیدن به هدف کمی محدود سازد. مورد اول سرمایه اولیه بالایی است که راه اندازی مغازه سیسمونی فروشی نیاز دارد. تقریباً تمام کالایی که مشتری نیاز دارد باید در مغازه شما وجود داشته باشد. در این صورت است که می‌ توانید مشتری را به یک مشتری وفادار، تبدیل کنید. بنابراین تنها در صورتی که سرمایه اولیه لازم را در اختیار دارید، اقدام به راه اندازی این کسب و کار کنید.

خوشبختانه با وجود بستر اینترنت و شبکه‌ های اجتماعی می توانید کار خود را از طریق فروش آنلاین هم گسترش دهید. خیلی افراد وقت و حوصله خرید حضوری را ندارند و ترجیح می‌ دهند به صورت آنلاین لوازم و البسه ضروری خود را خریداری کنند. بنابراین با راه اندازی یک وب سایت یا یک کانال برای فروش محصولات، می توانید سودآوری خود را چند برابر کنید.

معجزه تبلیغات را دست کم نگیرید

نوبتی هم که باشد، نوبت انجام یک تبلیغ اصولی و صحیح برای شناخته شدن شماست. اگر مغازه تازه تاسیس شما در مکان نسبتا خلوتی از نظر رفت و آمد افراد قرار گرفته است؛ نباید انتظار درآمد بالا را داشته باشید، مگر اینکه آینده نگری کرده و روی تبلیغات سرمایه گذاری کرده باشید. البته وجود تبلیغات حتی برای فروشگاه‌ های خوش جا هم ضروری به نظر می رسد.

معجزه تبلیغات را دست کم نگیرید

خوشبختانه روش های تبلیغاتی متفاوتی وجود دارد که شما می توانید بر اساس بودجه ای که دارید، هر کدام را انتخاب کنید. حتی می توانید به چاپ بروشور و کارت ویزیت بسنده کنید اما اگر اهداف بلند مرتبه ای دارید و قصد دارید در مدت زمان نسبتاً کوتاهی به یک درآمد قابل توجه برسید؛ بهتر است به سراغ روش های تبلیغاتی موثرتر بروید. استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی و تابلوهای تبلیغاتی با ابعاد نسبتاً بزرگ؛ می تواند شما را در رسیدن به این هدف، یاری کند.

بهترین روش تبلیغات برای مغازه سیسمونی

همانطور که گفتیم تبلیغات روش های مختلفی دارد اما از بین تمامی روش ها، استفاده از تابلوی تبلیغاتی می تواند باعث ماندگاری نام مغازه شما در ذهن افراد گردد. زمانی که یک تابلوی منحصر به فرد و جذاب سر درب سیسمونی فروشی خود داشته باشید؛ علاوه بر تبلیغ کار خود، می توانید دکوراسیون بیرونی مغازه خود را زیباتر کرده و در نهایت مشتری های بیشتری جذب کنید.

بهترین روش تبلیغات برای مغازه سیسمونی

انواع تابلو مغازه سیسمونی فروشی

تابلوهای مختلفی وجود دارد که می ‌توانید بر اساس بودجه و سلیقه شخصی تان، هر کدام را انتخاب کنید. در هر صورت هر کدام از تابلوها خصوصیات و ویژگی های مختلفی دارند و بر همان اساس هم قیمت‌ گذاری می‌ شوند.

به طور کلی بهترین تابلوها برای مغازه سیسمونی عبارتند از:

تابلو فلزی برای مغازه سیسمونی

خوبی تابلوهای فلزی این است که مقاومت بسیار بالایی دارند. از فلزات مختلف مثل آهن، برنج، روی، مس و استیل، می توان برای ساخت تابلو استفاده کرد. در این بین تابلوهای استیل به دلیل ثابت ماندن رنگ و درخشندگی بالایی که دارند، نسبت به بقیه متریال ها پرطرفدارتر هستند.

تابلو نئون برای مغازه سیسمونی

از آنجایی که این کسب و کار به نوعی با کودکان در ارتباط است؛ می ‌توانید از تابلوهای نئون با ترکیب رنگ های متفاوت، استفاده کنید. تابلوهای نئون به دو صورت “نئون پلاستیک” و “نئون شیشه ای” طراحی و ساخته می ‌شوند. تابلوهای نئون پلاستیک جزء تابلوهای حروف برجسته محسوب می ‌شوند که برای ساخت لبه و رویه حروف آن از نوعی پلاستیک به نام پلکسی، استفاده می ‌شود. به همین دلیل به این تابلوها، تابلوهای پلکسی هم گفته می‌ شود.

تابلوی نئون شیشه ای با استفاده از شیشه ساخته می‌ شود. این شیشه ‌ها از خود نورهای زننده ای تولید می ‌کنند و همین موضوع باعث جلب نگاه مشتری می گردد. از آنجایی که برای تولید نور در این تابلوها از گاز نئون استفاده می ‌شود، به این تابلوها، نئون شیشه ‌ای گفته می ‌شود. وجود نورهای رنگی تند و زننده باعث می‌ شود که از فواصل دور هم رهگذران متوجه وجود مغازه سیسمونی شما بشوند.

تابلو فلکسی برای مغازه سیسمونی

اگر قصد ندارید در ابتدای کار هزینه بالایی برای ساخت تابلو پردازید؛ بهتر است به سراغ تابلوهای فلکسی بروید. فلکسی جزء تبلیغات چاپی است که قیمت ارزانی دارد و می تواند در هزینه های شما برای انجام تبلیغات، صرفه جویی کند.

انواع تابلو مغازه سیسمونی فروشی

تابلو کامپوزیت برای مغازه سیسمونی

در تابلوهای کامپوزیت به جای ورق pvc برای زیرساز تابلو، از ورق کامپوزیت استفاده می شود. کامپوزیت نسبت به pvc براق تر بوده و تنوع رنگی بیشتری هم دارد.

سفارش تابلوی تبلیغاتی

علاوه بر تابلوهای ذکر شده در این مقاله، انواع دیگر تابلو مثل تابلوهای پیکسلی، تابلوهای پولکی، تابلوهای یونولیتی، تابلو ترمووود، تابلو چلنیوم، تابلو بنری، تابلو ال ای دی و تابلو لایت باکس هم برای مغازه های سیسمونی استفاده می شود. همانطور که در متن مقاله ذکر کردیم، انتخاب نوع تابلو بستگی به سلیقه و بودجه شخصی شما دارد. در هر صورت کارشناسان تابلوساز می توانند شما را در انتخاب نوع تابلو، به خوبی راهنمایی کنند. به این منظور می توانید با شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: