۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

معمولا در سطح شهر تعداد زیادی از مغازه های موبایل فروشی وجود دارد. بنابراین لازم است تا با داشتن دکوراسیون داخلی زیبا و همچنین استفاده از روش‌ های جذاب تبلیغاتی؛ فروشگاه و مغازه خود را از سایر فروشگاه های مشابه، متمایز کنید. مغازه های موبایل فروشی مکان هایی هستند که در آنجا انواع و اقسام تبلت، گوشی و لوازم جانبی آن با برندهای مختلف، به فروش می رسد. اگر بخواهید در این عرصه پیروز میدان رقابت باشید؛ باید علاوه بر ارائه محصولات باکیفیت به مخاطبان؛ بتوانید با استفاده از روش های اصولی و صحیح تبلیغاتی، برای افراد شناخته شده باشید. برای راه اندازی موبایل فروشی نیاز به مکان بزرگی ندارید بلکه می توانید با یک مکان کوچک، این کسب و کار را راه اندازی کنید. همانطور که گفتیم رقابت در این عرصه زیاد است. یکی از بهترین روش ها برای دیده شدن، استفاده از یک تابلوی تبلیغاتی مدرن و منحصر به فرد است. در ادامه با ما همراه باشید تا مدل های جذاب تابلو برای مغازه موبایل فروشی را بررسی کنیم.

تابلو مغازه موبایل فروشی

چرا برای فروشگاه موبایل به تابلوی تبلیغاتی نیاز داریم؟

معمولا در یک مغازه موبایل فروشی انواع گوشی با برندهای مختلف، انواع گلس، انواع فلش مموری، پاور بانک، کارت حافظه، هارد، شارژر، محافظ، کاور، باتری، پایه نگهدارنده، هدفون، هدست و هندزفری، به فروش می ‌رسد. حال تصور کنید که مغازه شما در مکانی قرار گرفته است که در اطراف آن چندین مغازه مشابه هم مشغول به فعالیت هستند. در چنین شرایطی برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را کمی متمایز نشان دهید؛ بهتر است از یک تابلوی منحصر به فرد و زیبا، استفاده کنید.

با وجود چنین تابلویی سردرب مغازه معمولاً افراد بیشتری برای ورود به مغازه، ترغیب خواهند شد. چرا که مشتری امروزی اهمیت زیادی به دکوراسیون فروشگاه می ‌دهد. معمولاً زمانی که مشتری با یک دکوراسیون مدرن و جالب توجه مواجه باشد؛ ناخودآگاه حس اعتماد بیشتری به فروشگاه یا مغازه پیدا می کند و بنابراین با احتمال بیشتری در خریدهای بعدی هم به سراغ چنین فروشگاهی می رود‌.

چرا برای فروشگاه موبایل به تابلوی تبلیغاتی نیاز داریم؟

تاثیر تابلو تبلیغاتی در جذب مشتری

اگرچه وجود یک تابلوی مدرن و منحصر به فرد می تواند تا حد زیادی در جذب مشتری و فروش بالاتر تاثیر داشته باشد، اما عوامل تاثیرگذار دیگری هم در کسب درآمد از موبایل فروشی، مطرح هستند که این عوامل عبارتند از:

  •  موقعیت مغازه موبایل فروشی
  •  تجربه کاری و تسلط بر فناوری های روز دنیا
  •  مهارت ارتباط با مشتری و جذب کردن آن ها
  •  مهارت در تعمیرات تخصصی موبایل
  •  داشتن انواع گوشی با برندهای متفاوت
  •  انتخاب نام مناسب جذاب برای موبایل فروشی
  •  ارائه انواع لوازم جانبی مرتبط با تلفن های همراه
  •  بازاریابی و تبلیغات اصولی
  •  داشتن کوراسیون داخلی و خارجی زیبا و شیک

زمانی می توانید در کسب و کار پر از رقابت خود موفق باشید که بتوانید تمامی موارد ذکر شده را در نظر بگیرید. با وجود آنلاین شدن اکثر خدمات و همچنین به دلیل دسترسی به شبکه های اجتماعی و فضای مجازی؛ مشتریان مغازه های موبایل فروشی روز به روز بیشتر می ‌شوند و البته به همان میزان تعداد این مغازه ها هم افزایش پیدا می کند. بنابراین اگر می خواهید درآمد بالایی داشته باشید؛ به ناچار می بایست تبلیغات را جزء جدانشدنی از این کسب و کار، قرار دهید.

تاثیر تابلو تبلیغاتی در جذب مشتری

هر فروشنده ای با توجه به راه های ارتباطی بین خود و مشتریان می تواند یک یا چند روش تبلیغاتی را برای کسب درآمد بیشتر، انتخاب کند. استفاده از تابلوی تبلیغاتی می تواند یکی از روش ‌های مقرون به صرفه باشد. چرا که شما می توانید با سفارش یک تابلوی تبلیغاتی زیبا و مدرن با قیمت نه چندان بالایی یک روش تبلیغات دائمی، داشته باشید. حتی اگر نورپردازی خاصی هم برای آن اعمال کنید؛ می توانید انتظار این را داشته باشید که به هنگام شب مشتریان زیادی روانه فروشگاه شما شوند.

بنابراین اگر تا به حال یک تابلوی قدیمی و رنگ پریده سر درب مغازه خود داشته اید؛ وقت آن رسیده است که نسبت به تعویض آن، اقدام کنید. مدل های متنوع و زیبایی برای انتخاب تابلو سر درب مغازه وجود دارد که می توانید بسته به نیازی که دارید و همچنین بودجه و سلیقه شخصی تان، هر کدام را انتخاب کنید.

قیمت تابلو مغازه موبایل فروشی

عوامل مختلفی وجود دارد که در قیمت تمام شده تابلوی تبلیغاتی، تاثیرگذار است. متراژ تابلو، نوع تابلو و حروف برجسته، ترکیبی بودن یا نبودن تابلو، نوع متریال مورد استفاده در ساخت تابلو، زیرساز استفاده شده، پانچی یا رینگی بودن حروف، اندازه فونت حروف و استفاده از اشکال پیچیده، همگی به نوعی تعیین کننده قیمت تابلو هستند. بنابراین می ‌توان یک قیمت واحد را برای تمامی تابلوهای تبلیغاتی، تعیین کرد.

برخی از انواع تابلوی مناسب موبایل فروشی

تابلوهای متفاوتی هستند که می توانید به عنوان تابلو سر درب مغازه موبایل فروشی، استفاده کنید. پرطرفدارترین این تابلوها شامل موارد زیر می شوند:

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم به دلیل مقاومت بالا و همچنین زیبایی و جذابیتی که دارد؛ جزء تابلوهای محبوب در این صنعت است. تابلو چلنیوم خود انواع متفاوتی دارد که در این بین چلنیوم الماسی، چلنیوم ساده و چلنیوم ستاره ای، محبوب تر و پرطرفدارتر هستند.

تابلو کامپوزیت

متریال کامپوزیت رنگ بندی متفاوت و زیبایی دارد. بنابراین اگر به دنبال تابلوهایی با رنگ های شاد و زننده هستید؛ به سراغ این متریال بروید. تابلوهای کامپوزیت می توانند همراه با نورپردازی طراحی و ساخته شده و شب هنگام هم به اندازه روز، جلوه گری کنند.

تابلو ترمووود

تابلوهای ترمووود یکی از محبوب ترین و زیباترین تابلوها هستند که حس مدرنیته و کلاسیک بودن را به راحتی به بیننده، منتقل می کنند. این تابلو از نوعی چوب حرارت دیده به نام چوب ترمووود، ساخته می شود. از این ‌رو مقاومت کافی را در برابر شرایط جوی متفاوت داشته و علاوه بر این باعث زیبایی بیشتر دکوراسیون بیرونی مغازه موبایل فروشی می شود.

تابلو ال ای دی

تابلوهای ال ای دی بسیار جالب و بی نظیر هستند. این تابلوها هم می توانند به صورت ال ای دی ثابت و هم به صورت ال ای دی روان، پیاده سازی شوند. تابلو ال ای دی این امکان را فراهم می‌ کند که افراد بتوانند نوشته‌ های روی تابلو را حتی از فواصل دورتر هم به ‌راحتی، بخوانند.

تابلو استیل

تابلو استیل از تابلوهای فلزی محسوب می ‌شود که به دلیل براق بودن و درخشان بودن در بین افراد بسیار پرطرفدار است. رنگ تابلوی استیل معمولاً ثابت مانده و نحوه تمیز کردن آن هم آسان است. تابلوهای استیل بیشتر به رنگ های نقره ای و طلایی، ساخته می شوند.

تابلو لاس وگاسی

اگر تمایل دارید یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین تابلوهای تبلیغاتی را داشته باشید؛ بهتر است به تابلو لاسوگاسی فکر کنید. این تابلو بسیار جدید و متفاوت بوده و اولین بار در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا، اجرا شد. برای اعمال نورپردازی تابلو لاسوگاسی از لامپ های ۱۲ و ۲۴ ولتی، استفاده می شود.

برخی از انواع تابلوی مناسب موبایل فروشی

نحوه سفارش تابلو مغازه

اگر قصد سفارش یک تابلوی متفاوت و البته مدرن برای مغازه موبایل فروشی دارید؛ توصیه می ‌کنیم به یک تابلوسازی معتبر، رجوع کنید. معمولا تابلوسازان با توجه به نیاز مشتری و بودجه ‌ای که برای این کار در نظر گرفته اند؛ بهترین و مناسب ترین تابلو تبلیغاتی را به وی، پیشنهاد می ‌کنند. تابلوسازی نامور سال هاست کار طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی را انجام داده و در این زمینه مهارت و تجربه لازم را داراست.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: