۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلوسازی صنعتی است که نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است. اگر فروشگاه های مجازی را در نظر نگیریم؛ تمامی فروشگاه هایی که وجود دارند برای معرفی حیطه فعالیت خود نیاز به یک تابلو تبلیغاتی دارند. تابلوی مذکور معمولا سر در آن مغازه یا فروشگاه، نصب می شود. طرحی که روی تابلو تبلیغاتی حک می شود؛ می تواند شامل برند، لوگو و نوشته های دیگر باشد. هرچقدر یک تابلوی تبلیغاتی جذاب تر باشد؛ در جذب مخاطب و فروش بالای محصول یا خدمات، تاثیر بیشتری دارد. برخی افراد با مراجعه به تابلوسازی و اطلاع از قیمت ساخت تابلوها از سفارش آن، منصرف می شوند و تصور می کنند این کار چیزی جز یک هزینه اضافی نیست. آیا به نظر شما سفارش یک تابلوی مغازه هزینه اضافی است یا اینکه می ‌تواند یک سرمایه ‌گذاری بلند مدت باشد؟! با ما همراه باشید تا به این سوال، پاسخ دهیم.

چرا برای معرفی کسب و کار خود به تابلوی تبلیغاتی نیاز داریم؟

استفاده از تابلو برای سر در مغازه و فروشگاه ها و یا دفتر کار تنها مختص زمان حال نیست. در گذشته هم افراد برای معرفی کسب و کار خود به دیگران از تابلو، استفاده می ‌کردند اما تابلوهای قدیم کجا و تابلوهای امروزی کجا؟! در گذشته تابلوها بسیار ساده بودند و تنها نام مغازه و نوع فعالیتی که انجام می شد بر روی تابلوها، نوشته می شد. در گذشته هیچ لوگویی وجود نداشت و کسی به تهیه تابلو جهت برندسازی (برندینگ)، فکر نمی کرد اما امروزه با رشد روز افزون جمعیت شاهد رقابت بسیار سرسختی بین کسب و کارهای مختلف هستیم.
آنچه که تمام مدیران و صاحبان کسب و کار بر سر آن به رقابت می ‌پردازند؛ چیزی جز فروش بالای محصول یا خدمات ارائه شده توسط آنان نیست. برای رسیدن به این هدف مهم معمولا دست به تبلیغات می زنند و در این بین ارزان ترین، مقرون به صرفه ترین و اثرگذارترین روش تبلیغاتی، استفاده از تابلوست.
هرچقدر تابلوی تبلیغاتی خلاقانه تر و جذاب تر باشد؛ نگاه مخاطبان بیشتری را به خود، جذب کرده و در نهایت منجر به فروش بالای محصول یا خدمات می شود. به همین دلیل است که صنعت تابلوسازی امروزه رونق زیادی پیدا کرده است و مدیران این صنعت سعی می ‌کنند نیاز مشتریان را از نظر منحصر به فرد بودن در زمینه تابلو تبلیغاتی، برطرف کند.

چرا برای معرفی کسب و کار خود به تابلوی تبلیغاتی نیاز داریم؟

تابلو مغازه هزینه یا سرمایه گذاری؟ کدام یک؟

واقعیت این است که طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی مدرن و زیبا نیاز به صرف هزینه دارد اما تاثیری که این تابلو در زمینه جذب مشتری و فروش بالا دارد؛ آنقدر زیاد است که می تواند هزینه های مربوط به طراحی و ساخت تابلو را به خوبی، پوشش دهد. بسیاری از افراد به هنگام استعلام قیمت تابلوهای تبلیغاتی نسبت به ثبت سفارش آن، منصرف می‌ شوند و تصور می ‌کنند که این کار تنها یک هزینه اضافی می باشد. در صورتی که سخت در اشتباه هستند. هزینه ‌ای که صرف طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی می ‌شود؛ در مدت زمانی پس از نصب تابلو از طریق افزایش فروش کالا و خدمات، به خوبی جبران خواهد شد. از این نظر می‌ توان سفارش تابلو را یک سرمایه گذاری بلند مدت به حساب آورد چرا که مشتری امروزی نسبت به انتخاب فروشگاه و یا هر مکان دیگری که برای دریافت خدمت نیاز داشته باشد؛ حساس تر بوده و ترجیح می دهد به فروشگاه هایی قدم بگذارد که از نظر دکوراسیون و طراحی کاملاً به روز و زیبا باشد. قطعا اگر یک تابلوی تبلیغاتی منحصر به فرد و خلاقانه داشته باشید؛ مشتریان زیادی را به سمت خود، جذب خواهید کرد.

هزینه یا سرمایه گذاری؟ کدام یک؟

تاثیر تابلوهای تبلیغاتی در جذب مشتری

در صورتی که یک تابلوی تبلیغاتی با طرح منحصر به فرد، جذاب و دیدنی داشته باشید؛ توجه مخاطب به سمت فروشگاه و مغازه شما به راحتی، جلب می شود. این همان چیزی است که مدیران و صاحبان تمامی کسب و کارها به دنبال آن هستند زیرا جذب مخاطب رابطه مستقیمی با فروش بالا دارد. به همین دلیل است که امروزه بیشتر از علائم و آیکون ها برای معرفی استفاده می شود چرا که حافظه تصویری افراد بسیار قوی می باشد و تصاویر می توانند به راحتی در ذهن ها، ماندگار شوند. حتی در برخی موارد یک تصویر می تواند بسیار گویاتر از هزاران کلمه نوشتاری باشد.
تا اینجا باید به اهمیت تاثیر تابلوهای تبلیغاتی در جذب مشتری، پی برده باشید. به همین دلیل است که اخیراً تابلوها بسیار متفاوت شده اند و تابلوسازان سعی دارند برای هر کسب و کاری یک تابلوی خلاقانه و منحصر به فرد، طراحی و تولید کنند. استفاده از رنگ های متنوع و زیبا و همچنین نورپردازی خاص می‌ تواند در زیبایی تابلوها، نقش مهمی داشته باشد.

تاثیر تابلوهای تبلیغاتی در جذب مشتری

آشنایی با انواع تابلوهای تبلیغاتی

تابلوهای تبلیغاتی آنقدر تنوع پیدا کرده اند که توضیح درباره هر کدام از آن ها در این مقاله، نمی گنجد. به طور کلی تابلوها می ‌توانند به صورت مسطح و یا حروف برجسته باشند. تابلوهای حروف برجسته مثل تابلو ‌چلنیوم به دلیل نورپردازی خاصی که دارند؛ مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته ‌اند. علاوه بر آن، تابلو استیل، تابلو کامپوزیت، تابلو پلکسی گلاس و…. هم می ‌توانند به خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان باشند.
زمانی که به یک تابلوسازی مراجعه می کنید؛ تابلوساز پس از پرس و جو درباره نوع فعالیت شما متناسب با بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید؛ بهترین تابلو را به شما، پیشنهاد می کند. البته به این مورد هم باید توجه داشته باشید که تابلوی مورد نظر باید از نظر متریال کیفیت قابل قبولی داشته باشد و در برابر بارش باران و نور خورشید؛ دچار زنگ زدگی و رنگ پریدگی، نشود. در این صورت مجبور می شوید دو مرتبه برای تعویض تابلو، هزینه کنید. به همین دلیل است که همواره توصیه می کنیم برای انتخاب تابلوسازی به خوبی تحقیق کرده و حداقل نمونه کارهای انجام شده توسط آنان را از نزدیک، ببینید.
اگر قصد دارید تنها یک بار برای طراحی و ساخت تابلو هزینه پردازید؛ پیشنهاد می کنیم از نمونه کارهای ساخته شده توسط تابلو‌سازی نامور، دیدن فرمایید. این تابلوسازی سال هاست در زمینه ساخت تابلوهای تبلیغاتی فعالیت داشته و انواع تابلو چلنیوم، تابلو کامپوزیت، تابلو لایت باکس، تابلو استیل و… را با بهترین متریال طراحی و تولید کرده است. علاوه بر این، تابلوسازی نامور پس از تحویل تابلو به مشتری آن را تا مدت زمان مشخصی، گارانتی می کند. در این مدت زمان هر گونه آسیب و خرابی که به تابلو وارد شود؛ در اسرع وقت توسط کارشناسان این مجموعه پیگیری و رفع می گردد.

آشنایی با انواع تابلوهای تبلیغاتی

در این مقاله تا حدی با اهمیت وجود تابلوهای تبلیغاتی در زمینه افزایش فروش کالا و خدمات، آشنا شدید و به این موضوع پی بردید که هزینه ‌ای که صرف ساخت تابلو می شود؛ نه تنها هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شود که بازگشت آن با توجه به جذب بیشتر مشتری و افزایش فروش، قطعی است.
در صورتی که قصد سفارش یک تابلوی تبلیغاتی مدرن، زیبا و چشمگیر دارید؛ پیشنهاد می کنم با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور، مشورت کنید. به این منظور می توانید با شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: