۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

امروزه تابلوهای جدید با اسامی متفاوتی وارد صنعت تابلوسازی شده است. برای اینکه بتوانید مطابق با پیشرفت این صنعت حرکت کنید؛ توصیه می کنیم برای معرفی کسب و کار خود همواره به سراغ مدرن ترین و زیباترین تابلوهای تبلیغاتی بروید. البته که تمامی تابلوها می توانند رسالت خود را که همان تبلیغات است، به درستی انجام دهند اما مسلماً تابلوهای مدرن تاثیر قابل توجهی روی مخاطب خواهند داشت. یکی از این تابلوها، تابلو مولتی استایل است. تابلوهای مولتی استایل نوع خاصی از تابلوهای تبلیغاتی هستند. اگر اولین بار است نام این تابلوها را می ‌شنوید؛ بد نیست ادامه این مطلب را دنبال کنید. در ادامه با این تابلوها و نحوه ساخت آن ها، آشنا می شویم.

آشنایی با تابلوهای مولتی استایل

برای ساخت این تابلوها از نوعی ورق پلاستیک با روکش فلزی استفاده می شود. این تابلو در دو نوع خش دار و آینه ای تولید شده و بیشترین تقاضا برای رنگ های آن، طلایی و نقره ای می باشد.

برای آشنایی بیشتر با مولتی استایل بهتر است ساختار آن را بررسی کنیم. مولتی استایل یک ورق نازک مشابه با فلز است که از نوعی پلیمر صنعتی تشکیل می شود. در واقع مولتی استایل از دو لایه آکرولیک و ای‌بی‌اس (ABS) ایجاد می‌ شود. جالب است بدانید شفافیت و مقاومت ورقه آکرولیک از شیشه بالاتر است. بنابراین مولتی استایل با این ویژگی های مثبت به سرعت توانست در حوزه تابلوسازی، محبوب گردد.

تابلوهای مولتی استایل علاوه بر اینکه کاربرد زیادی در حوزه تبلیغاتی دارند، می توانند در سایر حوزه‌ ها مثل دکوراسیون داخلی، ایجاد سقف کاذب، ساخت آینه، کارهای تزیینی و هنری و… هم کاربرد داشته باشند.

آشنایی با تابلوهای مولتی استایل

نقش مولتی استایل در تابلوسازی

تابلوهای مولتی استایل در سال های اخیر در صنعت تابلوسازی کاربرد زیادی پیدا کرده اند. این متریال در ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی قابل استفاده می باشد. مولتی استایل را می توان برای ساخت انواع تابلوهای حروف برجسته استفاده کرد. در اصل تمامی تابلوهایی که با استفاده از پلکسی طراحی و پیاده سازی می شوند، با مولتی استایل هم قابل پیاده سازی و ساخت هستند.

از جمله نقاط ضعفی که مولتی استایل دارد؛ مقاومت نسبتاً پایین آن در برابر اشعه ماوراء بنفش است. بنابراین تا حد امکان در محیط ‌های بسته از تابلوهایی با متریال مولتی استایل، استفاده می شود.

نحوه طراحی و ساخت تابلوهای مولتی استایل

معمولا برای ساخت تابلوهای حروف برجسته از این متریال استفاده می ‌شود. به این ترتیب که رویه کار از جنس مولتی استایل می باشد. آنچه که قرار است روی تابلو به نمایش درآید مثل نام، پیام تبلیغاتی، اسامی مختلف و.. به صورت برجسته و با استفاده از برش لیزری روی پلکسی در رنگ های متفاوت، چسبانده می شود. البته برای این کار می ‌توان از پلکسی های مات و شفاف، استفاده کرد.

نحوه طراحی و ساخت تابلوهای مولتی استایل

مزایای استفاده از ورق مولتی استایل در ساخت تابلو

این ورق ها معمولاً در اندازه ‌های ۱۲۰ در ۶۰ سانتی متر و در رنگ های مسی، طلایی و نقره ای در بازار، وجود دارند. ضخامت ورق های مولتی استایل معمولاً 1.5 میلی متر است. جالب است بدانید برچسب مولتی استایل هم وجود دارد. به این صورت که لایه بسیار نازکی مشابه روکش بوده که یک سمت آن دارای چسب و سمت دیگر آن ظاهری براق دارد. برچسب های مولتی استایل هم در رنگ های مختلف وجود دارند و هر فردی مطابق با سلیقه ای که دارد، می ‌تواند هر کدام را انتخاب کند.

کاربرد تابلوهای مولتی استایل

از این تابلوها بیشتر به عنوان تابلوهای راهنما در محیط های سربسته استفاده می ‌کنند. معمولا برای معرفی اماکن تجاری، اداری، مسکونی و همچنین معرفی مکان های خاص و به عنوان تابلوهای سالنی از تابلو مولتی استایل استفاده می شود. دیگر کاربردهای تابلو مولتی استایل شامل تابلو ورود و خروج ساختمانی، تابلو هشداردهنده، تابلو شماره طبقات، تابلو راهنما در بیمارستان ها، کارخانجات، ادارات، شرکت ها، سازمان ها، مرکز آموزشی، مراکز تفریحی، هتل ها و بانک ها می شود. در کل برای نصب روی دیوار و یا هر کجایی که نیاز به راهنمای کاربران وجود دارد، می توان از این نوع تابلو استفاده کرد.

کاربرد تابلوهای مولتی استایل

چگونگی نصب تابلوهای مولتی استایل

نحوه استفاده از برچسب های مولتی استایل بسیار ساده است. چرا که برخی از آن ها به صورت یک طرفه چسب دار بوده و به راحتی روی سطح مورد نظر، چسبانده می ‌شوند اما اگر به این صورت نباشد؛ باید از چسب های دوطرفه سلولزی برای نصب بر روی مولتی استایل، استفاده کرد. به این منظور در ابتدا سطح مورد نظر تمیز شده و سپس کار چسباندن ورق ها، انجام می گیرد. زمانی که کار چسباندن به پایان رسید، روکش نایلونی محافظ از روی آن جدا می گردد.

متریال مولتی استیل چه معایبی دارد؟

در کنار مزایای این متریال همچون نحوه استفاده آسان، معایبی هم وجود دارد. متریال مولتی استایل در برابر حرارت استقامت چندانی ندارد و اگر در برابر نور خورشید قرار گیرد؛ احتمالا بعد از مدت زمانی آن درخشندگی و کیفیت اولیه خود را از دست می دهد. همچنین در مقابل ضربه هم مقاومت بالایی نداشته و امکان ایجاد خط و خش روی آن وجود دارد. بنابراین اگر شما به دنبال یک تابلوی باکیفیت هستید؛ پیشنهاد می کنیم به سراغ سایر متریال های موجود بروید. چرا که تابلوهای مولتی استایل پس از مدت زمانی نیاز به تعویض پیدا می‌ کنند.

تابلوهای مقاوم دیگر مثل تابلو استیل و تابلو ‌چلنیوم هم وجود دارد که می توانید با هزینه نه چندان بالایی هر کدام را سفارش دهید. این تابلوها در برابر شرایط محیطی متفاوت استقامت لازم را داشته و حتی زیر بارش باران و نور خورشید هم  کیفیت اولیه خود را از دست نمی دهند.

قیمت تابلوی مولتی استایل

قیمت مشخصی نمی ‌توان برای این تابلو، ذکر کرد. قیمت مولتی استایل با توجه به عوامل مختلف مثل رنگ و طرح آن و همچنین ضخامت و برندی که دارد، تعیین می گردد. ورق های مولتی استایل که در کشور ما موجود است، هم از برندهای خارجی و هم از انواع ایرانی می باشند. خوشبختانه مولتی استایل های ایرانی کیفیت مناسبی دارند. در بین انواع مختلف این ورق ها؛ مولتی استایل طلایی، مولتی استایل آینه ای و مولتی استایل نقره ‌ای به دلیل فروش بالاتر، کمی گران تر هستند.

قیمت تابلوی مولتی استایل

سفارش تابلوی تبلیغاتی

اگر قصد دارید برای فروشگاه، مغازه، دفترکار و یا هر مکان دیگری یک تابلو تبلیغاتی زیبا، مدرن و منحصر به فرد داشته باشید؛ پیشنهاد می کنیم در اولین قدم به یک تابلوسازی معتبر رجوع کنید. تابلوسازی نامور سابقه چندین ساله در این زمینه دارد. بنابراین به راحتی می تواند شما را در انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی راهنمایی کرده و متناسب با سلیقه ای که دارید، بهترین و باکیفیت ترین تابلوی تبلیغاتی را برای شما طراحی و پیاده سازی کند.

خوشبختانه تابلوسازی نامور همراه با تحویل تمامی محصولات خود به مشتری؛ ضمانت نامه معتبر هم به وی، ارائه می ‌کند. وجود ضمانت نامه حاکی از این است که برای طراحی و ساخت تابلو از متریال باکیفیت و مناسبی استفاده شده است. همچنین وجود خدمات پس از فروش عالی و مشاوران و کارشناسان باتجربه؛ جای هیچ تردیدی را برای مشتریان عزیز باقی نمی گذارد.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید. کارشناسان تابلوساز با توجه به سلیقه شخصی شما و همچنین بودجه ای که برای ساخت تابلو در نظر گرفته اید؛ بهترین و مناسب ترین تابلوهای تبلیغاتی را به شما، پیشنهاد می کنند.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: