۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلو های چلنیوم یکی از انواع تابلو های تبلیغاتی که در سال های گذشته برای بسیاری از فعالان کسب و کار جذاب بوده است. چلنیوم تلفیق دو اسم آلومینیوم و چنل است. جنس تابلو های چلنیوم ترکیب آلومینیوم و استیل می باشد و اغلب در رنگ های مشکی، نقره ای و طلائی ساخته می شوند. چلنیوم ها اغلب ساخت کشور چین هستند. البته کیفیت مرغوب آن مربوط به کشور تایوان و اسپانیا می باشد که از قیمت بالاتری برخوردار است.

تابلو چلنیوم چیست؟

تابلو چلنیوم مناسب برای تبلیغات

تابلو های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که برای مشاغل گوناگون استفاده میشوند. در انتخاب نوع تابلو فاکتور های مهمی مطرح است. اولین فاکتور هدف از نصب تابلو می باشد و مهمترین نکته جلب نظر مخاطب است. در انتخاب نوع تابلو باید دقت کنید که چه تابلویی انتخاب کنید که نظر مشتریان جلب شود. همچنین چه مقدار بودجه برای ساخت و طراحی تابلو دارید. تابلو ها بر اساس جنسی که دارند قیمت گذاری می شوند.

انتخاب تابلو چلنیوم برای نشان تجاری بسیار مناسب است زیرا می توانند متناسب با نیازهای شما تنظیم کنند. می توانید از اشکال دلخواه، رنگ های مختلف، فونت ها و اندازه های گوناگون استفاده کنید و همچنین اگر می خواهید تابلو شما زوشن شود این قابلیت را می توانید به تابلوساز سفارش دهید. یکی دیگر از علل انتخاب این نوع متریال سبک وزن بودن آن است.

مطالب مرتبط: کدام تابلو مغازه مناسب شغل شماست؟

از آنجا که این نوع تابلو از آلومینیم ساخته میشود دارای دوام و ماندگاری بالایی ست. چلنیوم ضد زنگ است و در برابر باد و سرما و گرما تقریبا مقاوم می باشد.  از مزایای دیگز این نوع تابلو، در صورت نیاز به تعمیر و تغییر این تابلوها هر حرف را بدون حذف کل تابلو می توان به راحتی جایگزین کرد.

 

همانطور که در مقاله های گذشته گفته شد، برای موفقیت در بازاریابی و رونق کسب و کار نصب تابلوی تبلیغاتی ضروری است. برای آنکه تابلو برای کسب و کارتان مفید باشد باید از متریال مناسب استفاده کنید علاوه بر این نکته، تابلو تبلیغاتی باید بر اساس اصول بازاریابی طراحی شود. همکاران ما در تابلوسازی نامور سعی نموده اند در ساخت تابلو های تبلیغاتی از بهترین و به روز ترین متریال ها استفاده کنند. همچنین طراحان تابلو سازی نامور با گذراندن دوره های طراحی و آموزش کار با نرم افزارهای طراحی سعی می کنند تابلو ها را بر اساس نیاز کارفرما و اصول بازاریابی و جذب مشتری طراحی کنند.

در اینجا انواع تابلو های چلنیوم را بصورت کوتاه بررسی میکنیم:

مطالب مرتبط: انواع تابلو چلنیوم در بازار ایران

انواع تابلو چلنیوم

  • تابلو چلینیوم کریستالی: در ساخت حروف این نوع چلنیوم از پلکسی گلاس و دانه های کریستال استفاده می شود. این نوع چلنیوم تقریبا جدید و بسیار زیاد می باشد. چلنیوم های کریستالی به شکل های RGB، تمام رنگ یا تک رنگ هستند و بنا به سلیقه مشتری انتخاب طراحی و ساخته میشود.

تابلو چلنیوم کریستالی

  • تابلو چلنیوم ساده: در ساخت حروف چلنیوم اگر از رنگ یا متریال خاصی استفاده نشود آن را تابلو چلنیوم ساده می گویند.
  • تابلو چلنیوم RGB: این تابلو ها با استفاده از اس ام دی های RGB، پلکسی گلاس و کنترلر ساخته می شوند در نتیجه تابلوهای چلنیوم 7 رنگ می شوند.
  • تابلو چلنیوم پلکسی دوبل: در ساخت این نوع تابلو ها از دو پلکسی گلاس استفاده می شود که اغلب رنگ های متفاوتی دارند. البته بنا به نظر مشتری می توان از چندین پلکسی گلاس با رنگ های متفاوت هم استفاده کرد.
  • تابلو چلنیوم پانچ: در ساخت این نوع تابلو ها با فناوری های جدید، نور اس ام دی را از قسمت های برش داده شده، عبور می دهند. بدین ترتیب نور با شکست زیبایی از آن خارج می شود.
  • تابلو چلنیوم فول کالر: در این تابلو ها از برد استفاده شده است تا با ریموت کنترل بتوان رنگ های آن را تغییر داد. در این تابلو ها قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ وجود دارد.

تابلو چلنیوم مجموعه پذیرایی پاسارگاد

تابلو سازی نامور مفتخر است در 15 سال گذشته توانسته بهترین تابلو ها را برای مشتریان خود بسازد. علاوه بر استفاده از بهترین متریال طراحی تابلو نیز به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود.

تابلو سازی نامور

مجموعه تابلو سازی، تابلو نامور با کسب چندین سال سابقه در زمینه طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی و به طور تخصصی تابلوی لایت باکس فریم لس، تابلو لایت باکس، تابلو های طبقاتی، تابلو های مغازه و … می تواند پاسخگوی هر نوع نیاز شما با هر سطح بودجه ای که در نظر گرفته اید باشد. استفاده از بهترین کیفیت متریال و طراحی های چشمگیر و جذاب از افتخارات مجموعه ماست. اگر به دنبال یک تابلوسازی معتبر هستید می توانید یکبار تجربه سفارش به مجموعه ما را امتحان کنید تا برای همیشه مشتری دائم ما شوید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با استفاده از شماره های قرار گرفته در سایت از خدمات مشاورین ما استفاده کرده و به خرید تابلو تبلیغاتی مورد نظر خود بپردازید.

 

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: