۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

کابینت ها از اجزای اصلی یک ساختمان محسوب می‌ شوند، چرا که تقریباً هیچ آشپزخانه ای را نمی توان بدون وجود کابینت، تصور کرد. به همین دلیل کابینت سازی امروز جزء مشاغل پردرآمد محسوب می شود. اگر شما هم قصد دارید وارد این حرفه شوید؛ قبل از هر چیز باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. اولین و مهمترین چیزی که باید در نظر بگیرید، مهارت است. شما باید به اندازه کافی در این کار تجربه و تخصص داشته باشید تا بتوانید اجرای طرح ‌های مختلف را بدون هیچ نقصی، انجام دهید. پس از آن می توانید از طریق تبلیغاتی مانند تابلو کابینت سازی کار خود را به مشتری، نشان دهید. اگر در کار خود ماهر باشید و بتوانید مدل های مختلف را پیاده سازی کنید؛ مطمئن باشید که در مدت زمان نسبتاً کوتاهی به درآمد قابل توجهی می ‌رسید. اما بهترین روش تبلیغات برای معرفی مغازه و یا کارگاه کابینت سازی چیست؟

چگونه وارد این حرفه شویم؟

همانطور که در مقدمه این مطلب اشاره کردیم؛ برای اینکه بتوانید در این کار موفق شوید، باید مهارت و تخصص داشته باشید. پس از آن باید مکانی را اجاره کرده و دستگاه های مختلف برای انجام کار را خریداری کنید. دستگاه های مختلفی برای ساخت کابینت نیاز است. دستگاه برش سی ان سی، دستگاه پی وی سی، دستگاه وکیوم و دیگر ابزارهای مرتبط با حرفه کابینت ‌سازی را باید فراهم سازید. البته زمانی که شرایط را کاملا فراهم کردید؛ می توانید در کنار ساخت کابینت، سفارشات دیگر مثل ساخت کمد دیواری، سرویس خواب، میز تلویزیون و دیگر ابزارهای چوبی را هم بپذیرید.

تابلو کابینت سازی

مسلما برای این که در این حرفه پیشرفت کنید، باید سرمایه اولیه کافی را برای راه اندازی کارگاه کابینت سازی در اختیار داشته باشید. البته بخشی از سرمایه موجود را هم باید صرف انجام تبلیغات کنید. چرا که بدون وجود تبلیغات کسی متوجه وجود کارگاه کابینت سازی شما نمی شود و به طبع بخش عظیمی از مشتریان خود را از دست می ‌دهید.

بهترین روش تبلیغات برای کارگاه کابینت سازی

خوشبختانه روش های تبلیغاتی آنقدر متنوع هستند که شما هیچ عذر و بهانه‌ ای برای عدم استفاده از آن ها، نخواهید داشت. اگر بودجه تان در ابتدای راه اندازی کسب و کار آنقدر زیاد نیست که بتوانید به سراغ روش های گران قیمت تبلیغاتی بروید؛ پیشنهاد می کنیم از یک تابلوی تبلیغاتی شروع کنید. تابلوها با وجود اینکه هزینه نسبتا پایینی برای طراحی و ساخت نیاز دارند؛ می توانند تاثیرات قابل توجهی در جذب مشتری و سودآوری بیشتر، داشته باشند.

ضمن اینکه شما با داشتن یک تابلوی تبلیغاتی از یک تبلیغات دائمی و همیشگی، بهره می برید. به این صورت که تنها یک مرتبه برای سفارش تابلو هزینه می پردازید، اما می توانید سال ها از جنبه تبلیغاتی آن استفاده کنید. البته به شرطی که برای طراحی و ساخت، یک تابلوسازی معتبر را انتخاب کرده باشید. چرا که اگر پس از نصب تابلو شاهد زنگ زدگی، رنگ پریدگی و… باشید؛ چاره ‌ای جز تعویض تابلو و صرف هزینه دوباره نخواهید داشت. بنابراین توصیه می‌ کنیم از همان ابتدا به یک تابلوسازی باتجربه و معتبر رجوع کنید. تابلوسازی که همراه با تابلوی ساخته شده، به مشتری ضمانت نامه معتبر هم ارائه کند.

بهترین روش تبلیغات برای کارگاه کابینت سازی

تابلوهای تبلیغاتی برای کابینت سازی

تابلوی تبلیغاتی سر درب کارگاه یا مغازه کابینت سازی نصب می‌ شود و هدف از نصب آن، معرفی نام و برند تجاری است‌. اما در بین تنوع زیاد تابلوهای تبلیغاتی برای سفارش به سراغ کدام نوع از تابلوها برویم؟! برای پاسخ به این سوال بهتر است ابتدا نیازسنجی صورت گیرد. اینکه شما از یک تابلوی تبلیغاتی چه انتظاری دارید، در وهله بعد بودجه شما برای این کار باید مشخص گردد. معمولاً زمانی که به تابلوسازی ها رجوع کنید، کارشناسان تابلوساز این موارد را به دقت بررسی کرده و طبق نیاز و بودجه شما، بهترین و مناسب ترین تابلوی تبلیغاتی را پیشنهاد می‌ دهند.

به طور کلی عوامل مختلفی در انتخاب نوع تابلو دخیل هستند که بطور خلاصه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ابعاد تابلو

اگر کارگاه مد نظر شما از نظر فضا بزرگ است؛ بهتر است برای سفارش تابلو به سراغ تابلوهایی با ابعاد بزرگ تر بروید. در این صورت علاوه بر هماهنگی بین کارگاه و تابلوی نصب شده سر درب آن، افراد از فواصل دور هم به راحتی می توانند نوشته ‌های روی تابلو را مشاهده کرده و به سرعت کارگاه شما را پیدا کنند.

تابلوهای تبلیغاتی برای کابینت سازی

البته این مورد در قیمت تمام شده تابلو تاثیرگذار است. طبیعتا هر چقدر که حروف درج شده روی تابلو درشت تر و با فونت ضخیم تر باشد؛ قیمت تابلو بالاتر می رود.

 نوع زیرساز تابلو

هر تابلو زمانی که ساخته شود، باید روی یک زیرساز قرار گیرد. زیرساز می ‌تواند از متریال ‌های مختلفی باشد اما متداول‌ ترین زیرسازی که در تابلوسازی ها استفاده می شود شامل ورق کامپوزیت، پی وی سی، شیشه، سنگ و چوب ترمووود می باشد. انتخاب زیرساز تا حد زیادی سلیقه ای است.

نورپردازی

برخی از مشتریان برای کاهش هزینه‌ های تمام شده ساخت تابلو از اعمال نور پردازی صرف نظر می کنند. اگرچه وجود نورپردازی قیمت تابلو را بالاتر می برد اما ارزشش را دارد. چرا که شما به هنگام شب هم می ‌توانید کار تبلیغات را برای کارگاه کابینت سازی خود انجام دهید. علاوه بر این، تابلوهایی که همراه با نورپردازی ارائه می ‌شوند، جذابیت بیشتری دارند و می توانند در همان نگاه اول توجه مخاطب را جلب کنند.

معرفی برخی از بهترین تابلوها برای کابینت سازی

اگرچه تنوع زیادی در انتخاب تابلو وجود دارد اما تجربه نشان داده است که مشتریان این حرفه بیشتر به سراغ تابلوهای چلنیوم می‌ روند. تابلوهای چلنیوم مزایایی دارند که هر مشتری را نسبت به انتخاب آن ها، وسوسه می کند. البته تابلو ‌چلنیوم انواع مختلفی هم دارد. چلنیوم طلایی، چلنیوم کریستالی، چلنیوم الماسی، چلنیوم ستاره ای، چلنیوم لترمکس، چلنیوم پانچی، چلنیوم رینگی، چلنویم دوبل و… انواع مختلف تابلوهای چلنیوم هستند که متناسب با نیاز مشتری، قابل سفارش می باشند.

تابلوهای چلنیوم بادوام و ماندگار هستند‌. به جز تابلو چلنیوم، تابلوهای دیگر مثل تابلو نئون پلاستیک، تابلو فلکسی، تابلو ترمووود، تابلو کامپوزیت و تابلو وکیوم هم برای مغازه ها و کارگاه های کابینت سازی، قابل سفارش هستند. بهترین کار برای انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ مراجعه به تابلوساز و مشاهده نمونه کارهای ساخته شده می باشد.

معرفی برخی از بهترین تابلوها برای کابینت سازی

خوشبختانه اکثر تابلوسازی ها امکان ارائه مشاوره رایگان را هم برای مشتری ها دارند. به این صورت که برای انتخاب نوع تابلو می توانید از راهنمایی های آنان، استفاده کنید.

مورد مهم دیگری که به هنگام سفارش تابلو باید در نظر بگیرید؛ وجود ضمانت نامه معتبر همراه با تحویل تابلو می ‌باشد. وجود ضمانت نامه این اطمینان را به مشتری می دهد که متریال استفاده شده برای ساخت تابلو از بهترین و به روزترین متریال های موجود در بازار باشد. تابلوی مذکور قرار است سال ها در برابر شرایط متفاوت آب و هوایی مثل بارش باران و تابش نور خورشید، مقاومت داشته باشد. بنابراین منطقی است که از همان ابتدا به سراغ تابلوسازانی بروید که برای ساخت تابلو از مواد اولیه باکیفیت و با دوام، استفاده می کنند.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: