۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

این روزها که بحث رقابت در بین صنایع مختلف حسابی داغ شده است؛ بهتر است برای جذب مشتری و فروش بالاتر امکانات و تدابیر ویژه‌ ای برای معرفی محصولات و خدمات خود، بیاندیشید. یکی از مهمترین فاکتورهایی که می ‌توانید برای محصولات خود لحاظ کنید؛ ارائه خدمات به مشتریان یا همان بحث ضمانت محصول، می باشد. زمانی که برای تمامی تولیدات خود خدمات پس از فروش خوبی ارائه کنید؛ مشتریان بیشتری را به سمت خود، جذب خواهید کرد. تابلوها هم از این قاعده مستثنی نیستند. وجود خدمات پس از فروش باعث می شود که مشتری به هنگام خرید اطمینان زیادی داشته باشد و با آسودگی خاطر سفارش خود را ثبت کند. یکی از پرفروش ترین تابلوها؛ تابلو چلنیوم است که در صورت خرابی نیاز به تعمیر و سرویس دارد. در این مقاله با نحوه انجام این کار، آشنا می شوید.

آشنایی با تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم از پرفروش ترین و پرطرفدارترین تابلوهای تبلیغاتی است. اگر نگاهی به اطراف خود بیاندازید؛ حتما نمونه هایی از این تابلو را خواهید دید. تابلو چلنیوم در واقع برگرفته از متریال “چنلیوم” می ‌باشد که به مرور در بین افراد با نام چلنیوم، شناخته شد. این متریال از کشورهای مختلف وارد کشور ما شده و با برندهای متفاوتی در بازار، وجود دارد. چلنیوم انواع مختلفی داشته که هر کدام متناسب با کیفیت و ضخامتی که دارند؛ قیمت گذاری می شوند.

چلنیوم در ساخت حروف برجسته تابلوها، کاربرد زیادی دارد. به گونه ‌ای که حروف از جنس پلکسی گلاس بوده و توسط دستگاه برش لیزری، برش داده می شود. برای حجم دادن به حروف و ایجاد حالت برجستگی از لبه های چلنیوم، استفاده می ‌شود که آن ها را دور تا دور حروف به صورت کاملاً فیکس شده، قرار می‌ دهند. در نهایت کار نورپردازی تابلو انجام شده و تابلو برای نصب به محل، منتقل می ‌گردد. تابلوهای چلنیوم به دلیل زیبایی، مصرف پایین برق، برجسته بودن حروف و طول عمر بالا، در بین مشتریان محبوب واقع شده ‌اند.

آشنایی با تابلو چلنیوم

آن دسته از تابلوهای چلنیوم که در فضای بیرونی قرار می‌ گیرند؛ بیشتر آسیب می‌ بینند. چرا که در معرض شرایط آب و هوایی مختلفی قرار دارند و ممکن است با بارش باران و یا تابش شدید نور خورشید در تابستان، دچار خرابی، رنگ‌ پریدگی، زنگ زدگی و… شوند. حتی ممکن است سیستم روشنایی تابلو دچار آسیب شده و بخشی از تابلو، خاموش شود. مشاهده یک تابلو که روشنایی ناقصی دارد اصلاً خوشایند نیست. به همین دلیل است که همواره توصیه می ‌شود به تابلوسازانی رجوع کنید که از کیفیت کار آن ها اطمینان داشته باشید. وجود ضمانت نامه یا گارانتی به همراه ارائه محصول به مشتری می تواند دلیلی برای اثبات ادعای استفاده از متریال باکیفیت در ساخت تابلو، باشد.

تعمیر و سرویس تابلو چلنیوم به چه صورت است؟

اگرچه تابلوهای چلنیوم درصد خرابی بسیار پایینی دارند؛ اما به هر حال ممکن است به مرور زمان دچار آسیب شوند. صدمات وارد شده به تابلو چلنیوم شامل شکستن تابلو، سوختن ال ای دی ها، سوختن تجهیزات جانبی تابلو و… می شود. استفاده از متریال نامرغوب و قرار گرفتن تابلو در فضای بیرونی و در شرایط جوی متفاوت؛ دو عامل اصلی آسیب و خرابی تابلوهای چلنیوم هستند. البته تابلو‌ چلنیوم نسبت به برخی دیگر از انواع تابلوها در شرایط جوی و متفاوت مقاومت نسبتاً خوبی دارد.

تعمیر و سرویس تابلو چلنیوم به چه صورت است؟

در زمینه خدمات پس از فروش و عیب‌ یابی تابلوهای چلنیوم موارد زیر را خواهیم داشت:

تعمیر و سرویس رول یا لبه تابلو چلنیوم

رول تابلو چلنیوم متریال مقاومی است که در رنگ های متفاوت تولید و به بازار، عرضه می گردد. اگر از رنگ های نامرغوبی برای متریال استفاده شود؛ طول عمر حروف ساخته شده کاهش پیدا می ‌کند. البته رول های چلنیوم طی فرآیند آنودایز در برابر شرایط مختلف جوی، مقاوم می شوند که این فرآیند هم باید به درستی انجام شود تا بتواند استحکام و دوام لازم را به این متریال، بدهد. اگر دوام و طول عمر تابلو ‌چلنیوم برایتان از درجه اهمیت بالایی برخوردار است؛ توصیه می ‌کنیم از رول چلنیوم نقره ‌ای رنگ، استفاده کنید. این رنگ به دلیل اینکه رنگ اصلی آلومینیوم می باشد؛ دوام بالایی داشته و زمانی که از آن استفاده کنید برای مدت های طولانی نیاز به سرویس تابلو، نخواهید داشت.

تعمیر و سرویس پلکسی رویه تابلو چلنیوم

رویه حروف برجسته در تابلو چلنیوم با استفاده از پلکسی گلاس، ساخته می ‌شود. این متریال نوعی پلاستیک شفاف و آیینه مانند است که وظیفه بازپخش نور را بر عهده، دارد. نورپردازی تابلو چلنیوم با استفاده از اس ام دی های تعبیه شده در پشت آن، ایجاد می شود. پلکسی گلاس همانند رول های چلنیوم در رنگ های مختلف و با برند های متفاوتی در بازار، وجود دارد. استفاده از برندهای معتبر می تواند طول عمر چلنیوم را افزایش دهد. همچنین استفاده از رنگ‌ های ساده مثل مشکی، قرمز، سبز، زرد، سفید و نارنجی نسبت به رنگ‌ های فسفری به مراتب ماندگاری تابلو را بالاتر می برد. نکته ‌ای که وجود دارد این است که اگر پلکسی گلاس از یک برند بی ‌کیفیت تهیه شده باشد و در مدت زمان کوتاهی آسیب ببیند؛ می بایست هم حروف برجسته و هم رول چلنیوم دور حروف، تعویض شود. بنابراین علاوه بر ساخت حروف با استفاده از پلکسی گلاس؛ می ‌بایست حروف چلنیوم مجدداً ساخته شود و این مستلزم صرف هزینه دوباره می باشد.

تعمیر و سرویس تابلو چلنیوم

تعمیر و سرویس اس ام دی تابلو چلنیوم

اس ام دی یک قطعه الکترونیکی است که در برندهای متفاوت تولید و به فروش می رسد. قطعات الکترونیکی هم همانند سایر اجزای به کار رفته در ساخت تابلو دارای یک عمر مفید هستند. وجود مشکلاتی مثل نوسان برق، باعث سوختن اس ام دی ها می شود. اما با این وجود استفاده از برندهای مرغوب اس ام دی، می‌ تواند تعمیر و سرویس آن‌ ها را به تعویق بیندازد.

چطور می توان عمر تابلوهای چلنیوم را افزایش داد؟

اگرچه خرابی یک تابلو اجتناب ناپذیر است اما با رعایت مواردی می ‌توان زمان نیاز به تعمیر و سرویس تابلو را به تعویق انداخت. یکی از کارهایی که می ‌توان در این راستا انجام داد؛ تمیز کردن تابلوهای تبلیغاتی است. اگر تابلو در شرایط خاص و فواصل زمانی معین تمیز شود؛ علاوه بر اینکه زیبایی تابلو حفظ می شود، گرد و غبار و آلودگی نشسته روی تابلو برطرف شده و از این طریق می توان کیفیت و وضوح تابلو را به آن، بازگرداند. بنابراین سعی کنید همواره به تابلوهای تبلیغاتی مانند تجهیزات منزل یا محل کارتان، نگاه کنید و در فاصله های زمانی مشخص شده آن ها را تمیز کنید. اگر تمیز کردن و سرویس تابلو برایتان دشوار است؛ می توانید این کار را به کارشناسان تابلوساز، بسپارید.

چطور می توان عمر تابلوهای چلنیوم را افزایش داد؟

سفارش تابلو چلنیوم

در این مقاله با خدمات پس از فروش تابلوی چلنیوم، آشنا شدید. توصیه می ‌کنیم به هر تابلوسازی که مراجعه می ‌کنید؛ حتماً از آن ها گارانتی و ضمانت نامه معتبر هم درخواست کنید. چرا که برخی از تابلوسازان با هدف کاهش هزینه ها و افزایش حاشیه سود خود؛ اقدام به استفاده از مواد اولیه نامرغوبی در ساخت تابلو می‌ کنند و این موضوع در نهایت به ضرر مشتری، تمام می ‌شود زیرا مجبور به دوباره کاری و صرف هزینه دوباره برای ساخت تابلو می شود. تابلوسازی نامور سال ‌هاست در این زمینه فعالیت داشته و کاملاً با متریال های روز دنیا، آشنایی دارد. در این تابلوسازی تمامی مراحل طراحی و پیاده سازی تابلو با استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام شده و این موضوع باعث می‌ شود دقت و سرعت کار تولید تابلو، افزایش یابد. وجود ضمانت نامه معتبر به همراه تابلوی ساخته شده خود می تواند مزیت مهمی محسوب شود.

پیشنهاد می کنیم برای دریافت راهنمایی بیشتر در خصوص انتخاب تابلوی تبلیغاتی؛ با کارشناسان و مشاوران تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: