گروه تابلو سازی ناموَر

امروزه تبلیغات جایگاه پررنگی در زندگی همه افراد دارد. به طوری که هنگام گذر از معابر، همگی خواه ‌ناخواه شاهد تبلیغات مدرن و گسترده هستیم. در بین انجام روش های مختلف تبلیغات؛ استفاده از تابلوها برای نصب سر درب فروشگاه ها و مغازه ها بسیار پرطرفدار می باشد. با داشتن یک تابلوی تبلیغاتی، به راحتی می ‌توانید برند تجاری مرتبط با کسب و کار خود را به عموم افراد، معرفی کنید.

مطالب مرتبط: ساخت تابلو سردرب مغازه چگونه است؟

تصور نکنید وجود تابلوها آنقدرها تاثیر قابل توجهی در جریان نگاه مخاطب ندارد. این تصور صحیح نیست، زیرا عده ای هم هستند که علاقه شدیدی به دیدن تابلوهای تبلیغاتی و مقایسه آن ها دارند. در بین تنوع بی‌نظیری که تابلوها دارند، ساخت تابلوهایی با حروف برجسته بسیار محبوب می باشند. برای سفارش چنین تابلویی لازم است توضیحاتی ارائه کنیم. با ما همراه باشید.


آشنایی با تابلوهای حروف برجسته

آشنایی با تابلوهای حروف برجسته

این تابلوها به نسبت تابلوهای ساده و قدیمی، قیمت بالاتری دارند و معمولا از جنس فلز ساخته می شوند. حروف فلزی استفاده شده برای ساخت تابلوهای حروف برجسته در ابتدا ساده و بدون نور بودند؛ اما با گذشت زمان و با ورود متریال هایی مثل نئون پلاستیک به صنعت تابلوسازی، امکان اعمال نورپردازی هم برای حروف برجسته، تحقق پیدا کرد.

به طور کلی تابلوهایی که با استفاده از حروف برجسته ساخته می شوند، نوشته هایی به صورت حجمی و برجسته دارند. همین حالت سه بعدی بودن حروف است که باعث جذابیت بیشتر آن ها شده است. وجود یک تابلو حروف برجسته در وهله اول و در ابتدای مسیر شروع یک کسب و کار؛ می تواند روی جنبه های بازاریابی و جذب مشتری، تاثیر فوق العاده ای داشته باشد.

چرا تابلوهای حروف برجسته تا این اندازه پرطرفدار هستند؟

اولین و مهمترین دلیلی که باعث محبوبیت این تابلوها شده است، تنوع و درخشندگی آن هاست. تابلوهای حروف برجسته زیبایی و جذابیت خاصی دارند و به همین دلیل برای تبلیغات ثمربخش و همچنین تمرکز روی نقطه فروش، استفاده می شوند. شما می توانید با صرف هزینه بیشتر به جای تابلوهایی مثل فلکسی و تابلوهای بنری، یک تابلو حروف برجسته جذاب داشته باشید.



چرا تابلوهای حروف برجسته تا این اندازه پرطرفدار هستند؟

نحوه طراحی و اجرای تابلوهای حروف برجسته

برای ساخت این نوع از تابلوها، ابتدایی ترین کار اندازه گیری است. برای این کار به محل مورد نظر برای نصب تابلو رفته و پس از سنجش موقعیت تابلو و قرارگیری آن در زاویه دید مناسب؛ طول، عرض و ارتفاع مورد نیاز برای ساخت تابلو به طور دقیق، اندازه گیری می شود.

در مرحله بعد طرح کلی تابلو با استفاده از نرم افزارهای دقیق کامپیوتری مثل اتوکد و کورل دراو به طور دقیق طراحی شده و ضخامت حروف، سایز، فونت و… تعیین می گردد.

مطالب مرتبط: معرفی جدیدترین تابلوهای برجسته

زمانی که طراحی تابلو انجام شد، مشتری می تواند آن را بازبینی کرده و در صورتی که آن را متفاوت با سلایق خود بیند، می تواند درخواست ادیت یا ویرایش بدهد. پس از اینکه توافق نهایی بین مشتری و تابلوساز حاصل شد؛ کارشناسان تابلوساز اقدام به برش حروف برجسته کرده و حروف را برای نصب لبه ها، آماده می کنند.

تا زمانی که رول هایی دورتادور حروف قرار نگیرد، نمی توان حالت سه بعدی بودن حروف را نشان داد. برای این کار از متریال های مختلفی استفاده می‌ شود که متداول ‌ترین آن‌ ها، رول چلنیوم است.

خوشبختانه اختراع دستگاه های برش لیزری با دقت و سرعت بالا کار طراحی و اجرای تابلوهای تبلیغاتی را سرعت بخشیده اند. بنابراین شما می‌ توانید حتی در مواردی که با محدودیت زمانی هم مواجه هستید (مثل برپایی نمایشگاه)؛ یک تابلوی تبلیغاتی منحصر به فرد و جذاب، سفارش دهید.

مراحل پایانی کار طراحی و اجرای تابلو حروف برجسته شامل مونتاژ حروف می شود. در این مرحله تابلوساز لبه چلنیوم را دورتادور حروف که معمولاً از جنس پلکسی گلاس هستند، می چسباند. برای اینکه مراحل خم کاری، ایجاد قوس و شیار روی لبه چلنیوم به درستی انجام شود، برنامه طراحی شده آن را به صورت کامپیوتری به دستگاه می دهند.

نحوه طراحی و اجرای تابلوهای حروف برجسته

در نهایت حروف آماده شده را روی زیرسازی که معمولاً از جنس pvc انتخاب می شود، سوار می کنند. پس از آن، کافی است کارشناسان تابلوی مورد نظر را از نظر نورپردازی بررسی کرده و در صورت نیاز، قطعات الکترونیکی را در پشت حروف جاسازی کنند. حال با انتقال تابلو به موقعیت مورد نظر و نصب آن، کار طراحی و اجرای تابلو تمام می شود. البته از این لحظه به بعد می ‌توانید روی ضمانت نامه معتبری که همراه با تابلو به مشتری ارائه می شود، حساب ویژه ‌ای باز کنید. البته تمامی تابلوسازان ضمانت نامه معتبر به مشتری نمی دهند. بنابراین اهمیت دارد که در انتخاب تابلوساز، دقت کافی داشته باشید.

توضیحاتی در مورد ساخت حروف برجسته

توصیه می کنیم برای سفارش تابلوهای حروف برجسته به تابلوسازان معتبر مراجعه کنید. چرا که برخی از کارگاه های تابلوسازی فاقد دستگاه های برش لیزری هستند و سعی می کنند این کار را به صورت دستی انجام دهند و همانطور که می دانید، در روش دستی گریز از خطاهای احتمالی انسانی امکان پذیر نیست. بنابراین شما می بایست انتظار بالایی از کیفیت کار انجام شده، نداشته باشید.

سعی کنید از یک زیرساز ساده و محکم برای سوار کردن حروف برجسته، استفاده کنید. چرا که در این صورت خیالتان راحت است در صورت بروز باد و طوفان، مشکلی برای تابلو رخ نمی دهد.

مواردی مثل انتخاب ترکیب رنگ، انتخاب زیرساز، انتخاب نورپردازی، تعیین ابعاد تابلو و… حتماً باید با مشورت مشتری و تابلوساز، صورت گیرد. تابلوسازان و طراحان به دلیل تجربه بالایی که در این زمینه دارند؛ می توانند پیشنهادهای خوبی برای شما، داشته باشند.

در انتخاب متریال برای ساخت حروف برجسته دقت زیادی داشته باشید. چرا که برخی متریال ها استقامت کافی را در برابر شرایط محیطی متفاوت، ندارند. به عنوان مثال، استفاده از چوب های ساده در شهرهایی با رطوبت بالا و مخصوصا شهرهای ساحلی، اصلا توصیه نمی شود. به جای آن می توان از چوب های ترمووود و یا حرارت دیده، استفاده کرد.


توضیحاتی در مورد ساخت حروف برجسته

اگر قرار است مدت زمان طولانی از تابلوی تبلیغاتی استفاده کنید؛ حتماً از تابلو ساز درخواست ضمانت نامه و گارانتی معتبر هم داشته باشید. وجود گارانتی خیال شما را از بابت خدمات پس از فروش تابلو، راحت می‌ کند. حتی در صورت بروز هر گونه آسیب و خرابی کارشناسان تابلوساز موظف هستند این موارد را بررسی کنند.

سفارش تابلو تبلیغاتی

تابلوهای تبلیغاتی تنها محدود به تابلوهای حروف برجسته نمی شوند. انواع و اقسام مختلفی از تابلوها وجود دارند که هر کسی با توجه به سلیقه شخصی و همچنین کسب و کاری که دارد، می تواند هر کدام را انتخاب کند. شما مشتریان عزیز می توانید برای سفارش تابلو حروف برجسته نیز با هر متریال دلخواهی، به این تابلوسازی رجوع کرده و یا سفارش خود را به صورت اینترنتی، ثبت کنید.

تابلوسازی نامور مفتخر است با داشتن یک تیم تخصصی و حرفه ‌ای؛ سوابق درخشانی در حیطه تابلوسازی به دست آورد. شما می توانید برای دریافت راهنمایی و مشاوره در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی و اطلاع از مزایا و معایب هر کدام از تابلوها، با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

علاوه بر این، می توانید از نمونه کارهای ساخته شده توسط این تابلوسازی دیدن کرده و با دید بازتری بهترین و مناسب ترین تابلوی خود را انتخاب کنید.

پیمایش به بالا