گروه تابلو سازی ناموَر

چلنیوم از جمله تابلوهای مدرنی است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. بیشترین محبوبیت تابلوهای چلنیوم به واسطه حروف برجسته آن است. در واقع حالت سه بعدی این حروف ظاهر بسیار زیبایی برای این تابلوها، ایجاد کرده است. اگر علاقه مند هستید درباره نحوه طراحی و ساخت حروف چلنیوم بیشتر بدانید، ادامه این مقاله را حتما دنبال کنید.

با مطالعه این مقاله اطلاعات خوبی نسبت به تابلوهای چلنیوم به دست می آورید که قطعا می تواند راهنمای شما برای انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی باشد. با توضیحات ارائه شده در این مقاله قادر هستید به خوبی ویژگی های تابلو چلنیوم را با دیگر تابلوهای تبلیغاتی، مقایسه کنید.

توضیحاتی در مورد ساخت حروف چلنیوم

آشنایی با حروف برجسته چلنیوم

این نوع حروف معمولا از جنس پلکسی گلاس می باشند. نحوه ساخت به این صورت است که حروف پس از طراحی با استفاده از دستگاه های دقیق لیزری در فرم ها و رنگ های متنوع، برش می خورند و دورتادور آن ها، با رول های چلنیوم پوشانده می شود. چلنیوم متریال بادوامی است که از جنس آلومینیوم آنادایز شده می باشد. خوشبختانه شما می توانید رول های چلنیوم را در رنگ بندی مختلف، تهیه کنید.

متریال چلنیوم اولین بار در کشور اسپانیا تولید شد که البته امروزه در تولید این متریال کشور عزیزمان خودکفا می باشد. با این وجود، تابلوسازان به هنگام تهیه این متریال باید تجربه و شناخت کافی داشته باشند تا بتوانند متریال اصلی و باکیفیت را از نوع بی کیفیت و نامرغوب، تشخیص دهند. قطعا در نظر گرفتن تمامی این موارد در کیفیت کلی تابلوی ساخته شده، تاثیرگذار است.

لازم به ذکر است حروف چلنیوم به دلیل سخت بودن لبه دور حروف؛ برای محیط های بیرونی و مرتفع، قابل استفاده می باشد. حروف چلنیوم در بازار تبلیغات استقبال چشمگیری داشته است، لذا صنعتگران و تولیدکنندگان این متریال سعی می کنند آن را در انواع و مدل های مختلف طراحی و تولید کرده و به بازار، عرضه کنند.

تنوع متریال چلنیوم تنها محدود به رنگ بندی نمی باشد. چلنیوم از نظر ضخامت هم متفاوت است. به طوری که افراد فعال در عرصه تابلوسازی برای حروف کوچک از لبه های کم عرض و برای حروف بزرگ از لبه های عریض، استفاده می کنند.

تابلوهای ساخته شده با پلکسی و چلنیوم در نهایت با استفاده از لامپ های ال ای دی (LED) و اس ام دی (SMD)، نورپردازی می شوند. اگر به دنبال تابلوهای جذاب و مشتری پسند می گردید؛ توصیه می کنیم حتما درخواست اعمال نورپردازی را روی تابلوهای سفارشی خود، داشته باشید. در مدل های لبه پانچی از کناره های حروف و لبه ها نوری ساطع می گردد که با تغییر زاویه دید، زاویه نور نیز تغییر کرده و زیبایی خاصی به تابلو می دهد.

آشنایی با حروف برجسته چلنیوم

تابلو پانچی تنها یکی از ده ها مدل تابلو چلنیوم است. از مدل های جدیدتر می توان تابلو چلنیوم کریستالی را نام برد. نحوه ساخت این تابلو به این شکل است که قطعاتی از کریستال را روی سطح یا روی حروف، نصب می کنند. این همه ابتکار تنها برای ایجاد جذابیت و زیبایی بخشیدن به ظاهر تابلو می باشد که می تواند در جذب مشتری و جلب نگاه رهگذران تاثیر فوق العاده ای داشته باشد.

توضیحات و نکاتی درباره ساخت حروف چلنیوم

یک تابلوساز حرفه ای برای ساخت حروف چلنیوم ابتدا به سراغ باکیفیت ترین آن ها می رود. تابلوهای ساخته شده با نوع بی کیفیت چلنیوم دوام چندانی نداشته و در برابر عوامل جوی مثل باد و باران، دچار زنگ زدگی می شوند. پس انتخاب تابلوساز تاثیر زیادی روی کیفیت تابلوی ساخته شده دارد. تابلوسازان باتجربه به خوبی می دانند که به سراغ کدام متریال و با چه ضخامتی برای ساخت تابلو بروند.

مورد دیگری که باید به هنگام ساخت تابلو چلنیوم در نظر بگیرید؛ طراحی است. هر چقدر تابلوساز از مواد اولیه مرغوبی استفاده کند؛ اگر طراحی تابلو چندان چشمگیر نباشد، نمی تواند آن نتیجه مورد انتظار را به دنبال داشته باشد. طراحی باید توسط گرافیست های حرفه ای، انجام شود. معمولا طراحان خوش ذوق ایده های زیادی در ذهن دارند و می توانند متناسب با کسب و کاری که دارید، بهترین طرح ممکن را طراحی کنند.

مطالب مرتبط: شیوه های نوپردازی تابلو چلنیوم

ترکیب رنگ مناسب هم همانند طرح تابلو، اهمیت زیادی دارد. برای کسب و کارهایی که مخاطب آن ها کودکان می باشند، استفاده از رنگ های شاد و مهیج، توصیه می شود. بنابراین انتخاب رنگ نیز کاملا متناسب با زمینه فعالیت کاری مشتری می باشد.

اما بپردازیم یه مبحث مهم ساخت تابلو، یعنی نورپردازی. به صورت کلی الزامی برای وجود نورپردازی در تابلوهای تبلیغاتی وجود ندارد؛ اما از آنجایی که هدف اکثر مشتریان از نصب چنین تابلوهایی جذب مشتری است، توصیه می شود نورپردازی جذابی برای تابلو، اعمال کنند.

توضیحات و نکاتی درباره ساخت حروف چلنیوم

وجود نورپردازی به هنگام شب به خوبی می تواند برای شما به عنوان صاحب کسب و کار، جذب مشتری داشته باشد. مخاطب امروزی طرفدار زرق و برق است و احتمالا با دیدن چنین تابلویی، به سمت شما خواهد آمد.

اگر قصد سفارش یک تابلو چلنیوم باکیفیت و زیبا را دارید؛ حتما از تابلوساز بخواهید ضمانت نامه معتبر هم به شما، ارائه دهد. در این صورت خیالتان از بابت خدمات پس از فروش تابلو، آسوده است.

سفارش تابلوی تبلیغاتی

همانطور که مشاهده کردید؛ داشتن یک تابلوی تبلیغاتی موثر از بایدهای بازاریابی تجاری شماست. زیرا تابلو تبلیغاتی ابزاری برای اطلاع رسانی و برندسازی است که طبق مطالعات متعدد، می تواند 75 درصد پایگاه مشتری و مراجعه مشتری شما را افزایش دهد.

توصیه می کنیم پس از راه اندازی یک کسب و کار جدید؛ هرگز از هزینه کردن برای تبلیغات آن، دریغ نکنید. زیرا تبلیغات صحیح و اصولی، کلید جذب مشتری است. یک برند قابل اعتماد ایجاد کنید و از آن در سراسر تجارت خود، استفاده کنید. تابلوی تبلیغاتی می تواند بهترین رسانه برای معرفی برند شما باشد. با استفاده از یک تابلوی مناسب و مقرون به صرفه می توانید با هزینه پایینی به صورت دائمی، برند تجاری خود را تبلیغ کنید.

تابلوسازی نامور مفتخر است با بیش از 20 سال تجربه در طراحی و ساخت انواع تابلوی تبلیغاتی، بهترین و باکیفیت ترین تابلوها را برای شما مشتریان عزیز، طراحی و تولید کند. این مزیت وجود دارد که شما به عنوان مشتری بتوانید در تمامی مراحل مربوط به ساخت تابلو، نظارت دقیق داشته و در صورت نیاز، درخواست ویرایش بدهید.

اگر اطلاعات زیادی درباره تابلوهای تبلیغاتی ندارید؛ بد نیست قبل از سفارش تابلو با مشاوران و کارشناسان تابلوساز، صحبت کرده و خواسته های خود را با آنان، در میان بگذارید. قطعا شما انتظار دارید یک تابلوی تبلیغاتی برایتان سودآوری داشته باشد اما اگر نوع تابلو را به درستی انتخاب نکرده باشید؛ ممکن است نتایج خوبی از نصب تابلو، عایدتان نشود.

سفارش تابلوی تبلیغاتی

شما می توانید طرح پیشنهادی خود را به طراحان مجموعه تابلوسازی نامور، ارائه دهید. مزیت مهم این تابلوسازی وجود ضمانت نامه همراه با تمامی تابلوهای ساخته شده است. به این صورت اگر آسیب های احتمالی برای تابلو ایجاد شود؛ تیم پشتیبانی در اسرع وقت نسبت به رفع آن، اقدام خواهد کرد.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید. کارشناسان با توجه به بودجه و نوع کسب و کاری که دارید، بهترین ها را به شما پیشنهاد می دهند.

پیمایش به بالا