۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

زمانی که برای سفارش تابلوی تبلیغاتی به تابلوسازی رجوع می کنید؛ با تنوعی از محصولات مواجه می ‌شوید که قطعاً انتخاب را برای شما سخت تر می کند. تابلوها هر روز متنوع تر شده و با متریال های جدیدتری ساخته می ‌شوند اما اگر به دنبال یک تابلوی ارزان قیمت و مقرون به صرفه هستید که بتواند به راحتی کسب و کار و زمینه فعالیت شما را به دیگران معرفی کند؛ پیشنهاد ما سفارش تابلو ال ای دی ثابت هستند. این تابلوها می توانند در قالب متن و یا اشکال مختلف طراحی شوند. یکی از ویژگی‌ های مهم تابلوهای ال ای دی این است که می ‌توان آن ها را به هر رنگ دلخواهی ساخت. البته برخی افراد ترجیح می ‌دهند از نوع چشمک زن این تابلو برای جلب توجه بیشتر، استفاده کنند.

تابلوسازی نامور

تابلوهای معرفی کننده کدامند؟

هر نوع تابلوی تبلیغاتی که بتواند کسب و کار شما را به دیگران معرفی کند؛ جزء تابلوهای تبلیغاتی محسوب می شود. این تابلوها هم می توانند با هدف اطلاع رسانی نصب شوند و هم جنبه تبلیغات و بازاریابی داشته باشند. در سال‌ های اخیر اکثر صاحبان کسب و کارهای مختلف متوجه این موضوع شده اند که بدون وجود تبلیغات نمی ‌توانند فروش و سودآوری خوبی داشته باشند. زمانی که در بین افراد شناخته شده باشید؛ معمولاً فروش بسیار بالاتری هم خواهید داشت. البته این موضوع تنها مختص کسب و کارهای کوچک نیست، حتی مشهورترین برندهای تجاری هم امروزه دست از تبلیغات برنداشته اند.

اما بهترین تابلوهای تبلیغاتی و معرفی کننده کدام اند؟

در جواب این سوال می توان انواع تابلوهای تبلیغاتی را نام برد. چرا که هر تابلویی ویژگی های خاص خود را داشته و به نوبه خود می ‌تواند یک تابلوی زیبا و مناسب باشد. از تابلوهای چلنیوم گرفته تا تابلوهای استیل، لاسوگاسی،  ترمووود، کامپوزیت و… .

اما در این بین تابلو ال ای دی ثابت جزء تابلوهای پرطرفدار و البته مقرون به صرفه می باشد. اگر کمی به اطراف خود توجه کنید، حتما نمونه هایی از تابلو ال ای دی ثابت را در سطح شهر می بینید. خیلی از مغازه ها برای جلب توجه مشتری از این نوع تابلو با نورهای رنگی، استفاده می ‌کنند.

نحوه طراحی و ساخت تابلو ال ای دی ثابت

نحوه طراحی و ساخت تابلو ال ای دی ثابت

اگرچه کار طراحی و ساخت این تابلو آنچنان پیچیده نیست اما توصیه می ‌کنیم برای سفارش تابلو ال ای دی ثابت حتماً به تابلوسازان معتبر و باتجربه، رجوع کنید. این تابلوسازان معمولاً تجربه ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی را داشته و می توانند متناسب با نیاز مشتری، بهترین تابلو ال ای دی ثابت را طراحی و پیاده سازی کنند. مراحل ساخت تابلو ال ای دی ثابت عبارتند از:

مرحله اول: طراحی

طراحی تابلو را می توان مهمترین بخش از فرآیند ساخت آن، تلقی کرد. چرا که فارغ از متریال به کار رفته در ساخت تابلو؛ طرح خلاقانه و منحصر به فرد آن است که باعث جذب مشتری شده و در نهایت فروش بالاتر را برایتان به دنبال دارد. طراحی تابلو ال ای دی ثابت با استفاده از نرم افزارهای دقیق کامپیوتری مثل کورل دراو (Corel Drow)، انجام می ‌گیرد. در بخش طراحی انتخاب فونت، رنگ و سایز نوشته ها، صورت می گیرد.

مرحله دوم: برش و سوراخ کاری

زمانی که طرح مورد نظر توسط مشتری تایید شد؛ تابلو وارد مرحله برش و سوراخ کاری می شود. معمولاً برای این کار از دستگاه های لیزری استفاده می ‌شود. این دستگاه ‌ها دقت و سرعت بسیار بالایی داشته و کار برش و سوراخ کاری تابلو را در کمترین زمان ممکن، انجام می دهند.

مرحله سوم: لحیم کاری و مونتاژ

در این مرحله ال ای دی ها تک به تک روی تابلو سوار شده و سیم های مربوطه، لحیم می‌ شود.

مرحله چهارم: نصب تابلو

این مرحله جزء مراحل پایانی طراحی و ساخت ال ای دی ثابت می باشد. به طور کلی برای ساخت تابلو ال ای دی ثابت به ابزار و لوازمی مثل سیم تلفن، سیم لحیم، منبع تغذیه، فلاشر، مقاومت و ال ای دی، نیاز است. البته هر کدام از موارد ذکر شده را بسته به ابعاد تابلو می توان به میزان مورد نیاز، تهیه کرد. توصیه می‌ کنیم در جهت تهیه ال ای دی به سراغ انواع باکیفیت و اصل آن بروید. زمینه تابلو ال ای دی ثابت می تواند از جنس ام دی اف و یا پلکسی باشد. انتخاب زمینه یا زیرکار تابلو کاملاً به دلخواه و سلیقه مشتری، انجام می گیرد.

سفارش تابلوی تبلیغاتی

معمولا تابلوهای ال ای دی پشت شیشه نصب شده و نیازی به قاب ندارند. در هر صورت اگر مشتری نیاز به قاب داشته باشد؛ هزینه ها آن به صورت جداگانه محاسبه شده و به هزینه طراحی و ساخت تابلو، اضافه می ‌شود. در تابلوهایی که بیش از ۱۰۰۰ عدد ال ای دی استفاده شده است، معمولاً تابلوسازان تخفیف ویژه‌ ای را برای مشتری، در نظر می‌ گیرند.

باز هم تاکید می‌ کنیم برای طراحی و ساخت هر نوع تابلوی تبلیغاتی به تابلوسازی های معتبر رجوع کنید. معمولا تابلوسازانی که از اعتبار کافی برخوردار باشند؛ همراه با تابلوهای ساخته شده ضمانت نامه معتبر هم به مشتری، ارائه می ‌کنند. وجود ضمانت نامه به این معناست که در ساخت تابلو از بهترین و باکیفیت ترین قطعات و متریال روز، استفاده شده است.

سفارش تابلوی تبلیغاتی

اگر قصد دارید کسب و کار تازه تاسیس خود را به خوبی به دیگران معرفی کرده و هزینه چندان بالایی برای این کار پرداخت نکنید؛ پیشنهاد ما استفاده از تابلوی تبلیغاتی است. هر روش دیگری که انتخاب کنید، مستلزم صرف هزینه های بالا می باشد. بنابراین در ابتدای مسیر انجام تبلیغات بهتر است با یک تابلوی تبلیغاتی باکیفیت، به روز و منحصر به فرد، کار خود را آغاز کنید. هر چقدر تابلوی مذکور خلاقانه تر طراحی شده باشد؛ تاثیر بیشتری در جذب مشتری و فروش بالاتر محصولات و خدمات، خواهد داشت.

معمولا تابلوسازان به هنگام دریافت سفارش از مشتری در مورد نوع کسب و کار وی، سوالاتی خواهند پرسید. این اطلاعات به طراح مجموعه کمک می ‌کند متناسب با زمینه کاری مشتری؛ ترکیب رنگ مناسب را برای طراحی تابلو، انتخاب کند. به عنوان مثال اگر قرار است تابلوی مذکور یک اسباب بازی فروشی را تبلیغ کند؛ بهتر است از رنگ ‌های شاد و زننده برای نمایش نوشته ها و اشکال روی تابلو، استفاده شود. چرا که مخاطبین هدف این تبلیغ، بیشتر کودکان هستند.

اگر قصد دارید تابلو ال ای دی ثابت و یا هر نوع تابلوی تبلیغاتی دیگر را سفارش دهید؛ قبل از هر چیز از نمونه کارهای ساخته شده توسط تابلو سازی مورد نظر خود، دیدن کنید. معمولاً تابلوهایی که جذاب تر هستند، بیشتر می ‌توانند در زمینه بازاریابی و تبلیغات موثر باشند‌.

علاوه بر تابلو ال ای دی ثابت؛ دیگر تابلوهای پرطرفدار مثل تابلو چلنیوم، تابلو استیل، تابلو چوب ترمووود، تابلو کامپوزیت و تابلو پلکسی هم جزء تابلوهای پرطرفدار محسوب می شوند که بسته به نیازی که دارید و همچنین بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید، می توانید هر کدام از آن ها را انتخاب کنید. البته که وجود مشاوران و کارشناسان تابلوساز کار انتخاب تابلو را برای مشتریان، راحت کرده است. تابلو سازی نامور سال هاست کار طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی را انجام داده و در این کار مهارت کافی را داراست. شما می توانید برای انتخاب تابلو از طریق شماره های درج شده در وب سایت، از راهنمایی کارشناسان و مشاوران در تابلوسازی نامور، استفاده کنید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: