۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

همانطور که می دانید؛ هدف اساسی هر نوع تبلیغی این است که بتواند روی رفتار مربوط به خرید مشتریان، تاثیر بگذارد. اگر از صاحبین کسب و کارهای مختلف بخواهید ایده آل ترین حالت ممکن را توصیف کنند، چیزی جز فروش بیشتر کالا و خدمات را در ذهن ندارند. البته تنها افرادی در رسیدن به این هدف موفق می شوند که هم بتوانند روی تبلیغات اصولی و صحیح سرمایه گذاری کنند و هم در تلاش باشند کیفیت محصولات خود را بهتر از قبل کنند.

خیلی از آژانس های تبلیغاتی ممکن است در ازای دریافت مبالغ زیاد قول فروش بالاتر را به شما بدهند. اما اگر کمی منطقی فکر کنید متوجه می شوید که تبلیغات یک استراتژی خاص می طلبد و قطعا برنامه ریزی آن برای هر کسب و کاری، متفاوت است. یکی از بهترین روش ها مخصوصا اگر به تازگی کسب و کاری را راه اندازی کرده باشید، استفاده از تابلو سر درب مغازه و یا فروشگاه است. اما چنین تابلویی چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا بتواند تاثیر حداکثری روی جذب مشتری داشته باشد؟

مطالب مرتبط: تابلو سردرب مغازه چه تأثیری در فروش دارد؟

اهمیت وجود تابلو سر درب مغازه و یا فروشگاه

زمانی که قصد دارید از تابلو به عنوان یکی از موثرترین شیوه های تبلیغاتی استفاده کنید؛ باید مواردی را در نظر بگیرید. تمرکز روی بازار هدف همان چیزی است که شما را به مقصود نهایی تان، نزدیک تر می کند. در حقیقت اولین گام مهم در هر کمپین تبلیغاتی، شناخت مخاطبان تبلیغ مورد نظر می باشد. در چنین شرایطی توانسته اید محصول خود را به کسانی که با احتمال بالایی به آن نیازمند هستند، معرفی کنید. در نظر گرفتن مخاطبان از نظر سن، جنس، وضعیت تاهل، سبک زندگی، عادت های خرید و… می تواند به شما در شناخت جامعه هدف، کمک کند.

اهمیت وجود تابلو سر درب مغازه و یا فروشگاه

کالای معرفی شده باید به نحوی باشد که در بازار پر از رقابت موجود، حرفی برای گفتن داشته باشد. شما باید بتوانید متناسب با همان کالا و خدماتی که قصد فروش آن را دارید، یک مزیت رقابتی ایجاد کنید. در این صورت است که تبلیغ انجام شده موثر واقع می شود. حتی اگر هیچ مزیت رقابتی نمی توانید اعمال کنید، بد نیست یک قیمت منصفانه تر داشته باشید تا حداقل از نظر قیمت بتوانید گوی سبقت را از رقیبان، بربایید.

آشنایی با بهترین روش های تبلیغاتی

خوشبختانه امروزه روش های تبلیغاتی بسیار متنوع شده اند. به نحوی که با هر بودجه و نیازی که باشید، می توانید یک روش تبلیغاتی موثر برای فروش و جذب مشتری، انتخاب کنید. برخی از مهمترین روش های تبلیغاتی عبارتند از:

تبلیغ در روزنامه

در حالی که این روش در حال کاهش است اما تبلیغات روزنامه ها همچنان می تواند راهی موثر برای رسیدن صاحبین کسب و کار به هدف باشد. البته که نباید انتظار بازدهی حداکثری را از این روش داشته باشید.

ارسال ایمیل

در سال های گذشته ایمیل های تبلیغاتی بسیاری هر روزه روانه صندوق دریافت افراد می شد؛ اما امروزه این شیوه تبلیغاتی سمت و سوی دیگری گرفته است. با این وجود هنوز هم برخی از شرکت های تبلیغاتی ادعا می کنند، ارسال ایمیل می تواند روی فروش بیشتر، اثرگذار باشد. در هر صورت این حقیقت تلخ هم وجود دارد که طبق آمارها تقریبا نیمی از آگهی های مستقیم ایمیل، توسط گیرندگان خوانده نشده و به عنوان “ایمیل ناخواسته” دور ریخته می شود.

شبکه های اجتماعی

برخی از شبکه های اجتماعی پربازدید همچون اینستاگرام می تواند بستر بسیار مناسبی برای انجام یک تبلیغ صحیح و اصولی باشد. چرا که هر روزه میلیون ها نفر از این شبکه ها بازدید می کنند و احتمال اینکه درصد بالایی از افراد تبلیغ شما را مشاهده کنند، زیاد است. معمولا شرکت های تبلیغاتی با دسترسی به داده های کاربر مانند (سن، علاقه مندی ها و…) می توانند تبلیغات را به مخاطبان هدف، ارائه دهند.

تابلوی تبلیغاتی

یکی از اساسی ترین مواردی که باید قبل از انجام تبلیغات انجام دهید و شاید به جرات بتوان آن را مهم ترین مرحله قبل از شروع انجام تبلیغات دانست، نصب تابلویی مناسب و شایسته، سردرب مغازه و فروشگاه شما می باشد. بهتر است برای این کار به سراغ تابلوهایی بروید که از نظر سایز، جنس، ترکیب رنگ و نورپردازی کاملا متناسب با نوع کسب و کار شما باشند.

آشنایی با بهترین روش های تبلیغاتی

نحوه طراحی و ساخت تابلو سردرب مغازه

برای اینکه یک تابلوی تبلیغاتی موثر برای معرفی کالا و خدمات خود داشته باشید؛ بهتر است در وهله اول یک طرح مناسب انتخاب کنید. طرح پیشنهادی شما توسط طراح یک مجموعه تابلوسازی بررسی شده و در صورت نیاز، اصلاح می گردد. این مرحله اهمیت زیادی دارد. چرا که طرح یک تابلو اولین چیزی است که مخاطب مشاهده می کند. توصیه می شود از تصاویر و المان هایی متناسب با نوع کسب و کاری که دارید، استفاده شود.

مطالب مرتبط: ویژگی های یک طرح مناسب تابلو فروشگاه

در مرحله بعد طرح مورد نظر به همراه نوشته ها و عبارات کوتاه توسط دستگاه های برش لیزری، با دقت و سرعت بالا، برش داده می شود. در قدیم این کار به صورت دستی انجام می شد و مسلما خطاهای زیادی هم داشت. اما امروزه به لطف تکنولوژی این کار به راحتی و با ظرافت بالا، قابل انجام است. در تمامی مراحل ساخت تابلو سر درب مغازه نظر و سلیقه مشتری، لحاظ می گردد.

در مراحل بعدی رنگ آمیزی و نورپردازی برای تابلو اعمال می گردد. آخرین مرحله هم مربوط به نصب تابلو و ارائه ضمانت نامه به مشتری است. البته تمامی تابلوسازان برای تابلوهای ساخته شده گارانتی معتبر ارائه نمی کنند که این نشان از بی کیفیت بودن متریال استفاده شده در ساخت تابلو می باشد. به همین دلیل توصیه می کنیم برای سفارش تابلوی تبلیغاتی حتما به تابلوسازانی مراجعه کنید که ضمانت نامه معتبر به مشتری ارائه کرده و خدمات پس از فروش خوبی داشته باشند.

نحوه طراحی و ساخت تابلو سردرب مغازه

سفارش تابلوی تبلیغاتی

اگر قصد دارید یک تابلوی زیبا، جذاب و منحصر به فرد داشته باشید؛ این کار را به تابلوسازی نامور بسپارید. این مجموعه با داشتن سابقه چندین ساله در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی توانسته است درصد بالای رضایت مشتریان را جلب کند. تابلوسازی نامور برای تمامی تابلوهای تولیدی خود، ضمانت نامه معتبر هم به مشتری ارائه می کند که این موضوع خود گواه از کیفیت بالای مواد اولیه استفاده شده در ساخت تابلو دارد.

احتمالا زمانی که برای انتخاب تابلوی تبلیغاتی به این تابلوسازی رجوع کنید؛ با تنوع زیاد تابلو مواجه می شوید که قطعا کار انتخاب را برای شما، سخت تر می کند. اما نگران نباشید. چرا که می توانید از راهنمایی های مشاوران و کارشناسان تابلوساز در این زمینه، بهره بگیرید. برخی از تابلوهایی که محبوبیت زیادی در بین مشتریان پیدا کرده اند شامل تابلو چلنیوم، تابلو لایت باکس، تابلو کامپوزیت و تابلو استیل می باشند. البته که تابلوهایی مثل ترمووود و تابلو لاسوگاسی هم طرفداران خاص خود را دارد.

به طور کلی هر چقدر تابلو از نظر متریال و طراحی مدرن تر باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت. اما کارشناسان تابلوساز به شما کمک می کنند متناسب با بودجه ای که دارید، بهترین تابلو را انتخاب کنید. یک تابلوی مغازه می تواند سال ها کار تبلیغات را برای شما، انجام دهد.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، دیدن کنید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: