۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

ساخت تابلو تبلیغاتی معمولا با هدف مشخص و از پیش تعیین شده ای انجام می شود. لایت باکس ها همان تابلوهای جذاب و پرنوری هستند که برای معرفی کالا و خدمات به مشتریان، طراحی و ساخته می شوند. از این نظر که این تابلوها محبوب و پربازده هستند، می توانند به سادگی برند شما را از دیگر رقیبان، متمایز سازند.

تابلوهای لایت باکس با جلوه ای روشن و واضح می توانند به سرعت توجه رهگذران را جلب کنند. این نوع از تابلوهای تبلیغاتی توسط تابلوسازان حرفه ای در بهترین شکل و با طراحی های منحصر به فرد، تولید می شوند. در ادامه قصد داریم با نحوه طراحی و ساخت لایت باکس ها، آشنا شویم.

تابلو لایت باکس

آشنایی با لایت باکس های تبلیغاتی

لایت باکس یک تابلوی پرنور بوده و بیشتر به دلیل همین ویژگی است که محبوب شده است. این تابلوها معمولا دارای قابی از جنس های مختلف همچون آلومینیوم، چوب، پلاستیک و … بوده و سطح آن ها هم با ورق هایی از جنس فلکسی و یا پلکسی گلس، پوشانده می شود. نور لایت باکس ها از قسمت پشت آن ها انجام می شود. به این صورت که می تواند طرح قرار داده شده درون جعبه لایت باکس را به اندازه کافی، روشن سازد.

ویژگی های مهم تابلو لایت باکس

لایت باکس ها جزء جذاب ترین تابلوهای تبلیغاتی هستند که علاوه بر مدرن بودن، زیبایی خاصی هم از نظر نورپردازی دارند. اما مهمترین ویژگی لایت باکس ها که شما را مجاب به استفاده از آن می کند، همان نورانی بودن است. یک لایت باکس دقیقا شبیه به یک جعبه نور عمل می کند. به همین دلیل است که در مکان های کم نور و نسبتا تاریک، بیشترین کاربرد را دارد.

اکثر برندها برای آنکه محصولات جدید خود را معرفی کنند از تابلو لایت باکس استفاده می کنند. اگر کمی به اطراف خود دقت کنید؛ حتما نمونه هایی از این تابلوها را در مکان هایی مثل مترو و یا نمایشگاه ها، خواهید دید.

ویژگی دیگر لایت باکس ها که باعث متمایز شدن از دیگر تابلوهای تبلیغاتی شده است، امکان تعویض طرح درون آن می باشد. به این صورت که با یک بار هزینه برای ساخت لایت باکس می توانید تا مدت ها و با طرح های متفاوت، از آن استفاده کنید. این مزیت خاص در دراز مدت صرفه اقتصادی دارد.

اگرچه تابلوهای لایت باکس مزایای بیشتری دارند اما ذکر همین دو ویژگی کافی است تا به اهمیت وجود آن ها برای تبلیغات، پی ببرید.


معرفی انواع تابلو لایت باکس

لایت باکس ها در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شوند. حتی نحوه نصب این تابلوها هم می تواند متفاوت باشد. به این صورت که برخی از آن ها به صورت آویز، برخی به صورت دیواری و برخی به صورت ایستاده نصب می گردند. لایت باکس های ایستاده معمولا در بخش های ورودی یک فروشگاه، مغازه و یا دفتر کار قرار گرفته و محصولات و خدمات قابل ارائه را به اطلاع مخاطب، می رسانند.

در ادامه برخی از انواع لایت باکس را معرفی کرده و نحوه طراحی و ساخت آن ها را شرح خواهیم داد.

لایت باکس فریم لس

لایت باکس فریم لس

تابلو لایت باکس های فریم لس، همانطور که از اسم آن ها هم مشخص است از نمای روبرور بدون قاب دیده می شوند. در حقیقت در تابلوهای فریم لس با به حداقل رساندن فریم و یا قاب دور تابلو زیبایی دو چندانی به پیام تبلیغاتی، بخشیده می شود.

در ساخت تابلو لایت باکس فریم لس، پروفیل های آلومینیومی در قطرهای 4، 6 و 9 و در ابعاد مورد نظر مشتری، برش داده شده و به صورت کلاف درمی آیند.  سپس برای زیرسازی نورپردازی که از طریق لامپ های اس ام دی صورت می گیرد، از ام ادی اف و یا ورق کامپوزیت استفاده می شود. نور اس ام دی ها هم از کف و هم از دور کلاف تابیده می شود که این موضوع به ابعاد و طرح تبلیغاتی هم بستگی دارد.

تصویر درون تابلوهای لایت باکس فریم لس، بر روی نوعی پارچه توسط چاپ  uv، چاپ می شود. از مزیت های چاپ یو وی می توان به ضد آب و ضد خش بودن آن، اشاره کرد.

لایت باکس آلومینیومی

لایت باکس آلومینیومی

تابلو لایت باکس آلومینیومی نوع دیگری از لایت باکس هاست که در ساخت آن ها از دو طلق استفاده می شود. یکی از طلق ها شفاف بوده و روی تصویر قرار می گیرد و نوع دیگر دوغی بوده و زیر تصویر قرار می گیرد.

معمولا تابلوسازان برای ساخت این نوع تابلوها ابتدا پروفیل های آلومینیومی را در قطرهای 4، 6 و 9 و در ابعاد مورد نظر برش داده و به صورت کلاف، درمی آورند. برای زیرسازی اس ام دی ها نیز همانطور که اشاره شد، از ام دی اف و یا کامپوزیت استفاده می شود.

اس ام دی های به کار رفته در این نوع تابلوی تبلیغاتی از نوع لنزدار بوده که نور یکدست و یکنواختی را به نمایش می گذارد. برای چاپ طرح درون تابلو نیز مجددا از چاپ یو وی (UV)، استفاده می شود.

لایت باکس کریستالی

این لایت باکس ها بسیار جدید هستند. قطر آن ها کم بوده و ظرافت خاصی هم دارند. از لایت باکس های کریستالی می توان برای کارهای بسیار متنوع و متفاوت، استفاده کرد. این تابلوها خودشان دارای نور نیستند ولی می توان به کمک لامپ های اس ام دی و ال ای دی، نور مورد نیاز آن ها را تامین کرد.

لایت باکس های کریستالی دارای زیبایی چشم نوازی هستند و به همین دلیل بسیار پرطرفدار می باشند. از این تابلوها می توان در ساخت منوهای رستوران، صندوق های داخل داروخانه ها، نمایشگاه های عکاسی و … استفاده کرد.

لایت باکس آوت دور (out door)

لایت باکس های آوت دور مخصوص استفاده در فضاهای بیرونی و باز می باشند. خیابان ها، محل عابرین پیاده، فضای بیرونی نمایشگاه ها، فضای بیرون تالارهای عروسی و … بهترین مکان ها برای استفاده از این تابلوها می باشد.


برای محافظت از این تابلوها در برابر شرایط مختلف آب و هوایی؛ روی آن ها را به کمک لایه ای از جنس طلق یا شیشه به ضخامت حداقل 6 میلی متر، می پوشانند.

لایت باکس کریستالی

سفارش تابلوی تبلیغاتی

مجموعه تابلوسازی نامور با بهرمندی از به روزترین ابزار و متریال موجود در بازار، به عنوان یکی از بهترین تابلوسازی های تهران شناخته شده است. این تابلوسازی مفتخر است تا سال ها تجربه و هنر خود را در اختیار مشتریان گرامی، قرار دهد.

خوشبختانه هر نوع تابلوی تبلیغاتی که مد نظر مشتری باشد، توسط این تابلوسازی طراحی و ساخته می شود. اگرچه سلیقه و نظر مشتری حرف اول را می زند اما طراحان باتجربه در این مرکز تابلوسازی هم می توانند به خوبی مشتریان را برای انتخاب طرح و رنگ، راهنمایی کنند. علاوه بر لایت باکس های تبلیغاتی؛ می توانید انواع دیگر تابلوها مثل تابلو کامپوزیت، تابلو استیل، تابلو چلنیوم، تابلو ترمووود و … را سفارش دهید.

تمامی تابلوهای ساخته شده توسط تابلوسازی نامور دارای ضمانت نامه معتبر می باشد تا در صورت بروز خرابی و مشکل؛ خیال مشتری از بابت خدمات پس از فروش، آسوده باشد.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان تابلوساز از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید. کارشناسان تابلوساز متناسب با نیاز و بودجه شما، بهترین و مناسب ترین تابلوی تبلیغاتی را پیشنهاد می دهند.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: