گروه تابلو سازی ناموَر

تابلوسازی صنعتی است که مشاغل مختلفی را به همکاری می طلبد. در این صورت است که هر روز بیشتر از قبل شاهد پیشرفت این صنعت هستیم. یک تابلوساز نیاز به طراح، متخصص برق و… دارد تا در نهایت بتواند یک تابلوی خلاقانه و زیبا، به مشتری تحویل دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا با شاخه های شغلی مرتبط با تابلوسازی، آشنا شوید.

چرا به تابلوها نیازمندیم؟

در صورتی که قصد داشته باشید فعالیت و کسب و کاری که در آن مشغول هستید را به دیگران، معرفی کنید؛ ناچارا باید به سمت تبلیغات بروید. برای خیلی افراد مخصوصا کارآفرینانی که در ابتدای مسیر رسیدن به موفقیت هستند؛ صرف هزینه گزاف برای تبلیغات، چندان آسان نیست اما می توان با استفاده از یک تابلوی تبلیغاتی با هزینه بسیار پایین؛ یک روش تبلیغاتی مستمر و البته تاثیرگذار، داشت.

البته روش های دیگری هم برای انجام تبلیغات، وجود دارد. خیلی از شرکت های بزرگ که به مرحله درآمدزایی قابل توجهی رسیده اند؛ برای این کار از بیلبوردها، تیزرهای تبلیغاتی و… استفاده می کنند. این روش ها به نسبت استفاده از تابلو، هزینه بالاتری دارد.

تابلوها در زمینه تبلیغات سابقه دیرینه ای دارند. در گذشته هم از روش هایی مثل پارچه نویسی برای معرفی و اطلاع رسانی، استفاده می شد البته امروزه تابلوها تنها جنبه معرفی ندارند؛ بلکه حالت رقابتی پیدا کرده و بیشتر برای تبلیغات و جذب مشتری، استفاده می شوند. مسلما تابلویی که خلاقانه و جالب توجه باشد؛ بیشتر می تواند در انجام این رسالت، موفق باشد.

چرا به تابلوها نیازمندیم؟

مزایای استفاده از تابلوها

در باب مزایای تابلوهای تبلیغاتی سخن بسیار است. اینکه بتوانید با یک هزینه پایین یک تبلیغ همیشگی داشته باشید، موضوع کم اهمیتی نیست. پس اولین و مهم ترین مزیت تابلوهای تبلیغاتی، دائمی بودن آن هاست. به این صورت که تنها یک بار برای طراحی و ساخت آن ها هزینه می پردازید اما می توانید طولانی مدت از آن ها، استفاده کنید.

دیگر مزایای تابلوهای تبلیغاتی عبارتند از:

مقرون به صرفه بودن
اثرگذاری بالا
موثر در جذب مشتری
رنگ بندی جذاب
و نورپردازی زیبا

مزایای استفاده از تابلوها

البته میزان اثرگذاری یک تابلو به طرح و رنگ آن هم بستگی دارد. هرچقدر تابلوی طراحی شده جذاب تر و خلاقانه تر باشد؛ در فرایند جذب نگاه مشتری، موثرتر است. برای این کار می بایست به یک تابلوسازی معتبر رجوع کنید تا خیالتان از بابت متریال مصرفی در ساخت آن، آسوده باشد. وجود ضمانت نامه معتبر و یا همان گارانتی تابلو؛ خود می تواند نشان دهنده کیفیت متریال استفاده شده باشد. در این شرایط تابلوساز اطمینان دارد که تابلوی ساخته شده به سرعت در برابر نور خورشید و یا بارش برف و باران، آسیب نمی بیند. حتی اگر در موارد انگشت شماری تابلو آسیب ببیند؛ کارشناسان تابلوساز در اسرع وقت نسبت به برطرف کردن آسیب و خرابی ایجاد شده، اقدام خواهند کرد.

شاخه های شغلی مرتبط با تابلو سازی کدامند؟

برای اینکه یک تابلو به مرحله نصب برود؛ مشاغل مختلفی در آن دخیل هستند. شاید زمانی که برای سفارش تابلو مراجعه کنید؛ متوجه درگیر بودن شاخه های مختلف نباشید، اما این تنها ظاهر قضیه است. در حقیقت صنعت های متفاوتی در کنار هم قرار می گیرند تا در نهایت یک تابلوی باکیفیت و زیبا، طراحی و ساخته شود.

شاخه های شغلی مرتبط با تابلوسازی عبارتند از:

رایانه

در مراحل ابتدایی ایجاد تابلوهای تبلیغاتی؛ به طراحانی نیاز داریم تا بتوانند طرح ذهنی مشتری را با استفاده از نرم افزارهای دقیق طراحی، ایجاد کنند. این نرم افزارها با اسامی مختلفی وجود دارند که از مشهورترین آن ها می توان به اتوکد، فتوشاپ و یا کورل، اشاره کرد. معمولا طراحان با توجه به نوع تابلو می توانند از هر کدام از این نرم افزارها، استفاده کنند. البته در مواقعی لازم است طراح بدون داشتن هیچ پیش زمینه ذهنی از مشتری؛ خود اقدام به طراحی تابلو کند.

الکترونیک

یکی از موارد مهمی که باعث گیرایی و جذابیت تابلوها می شود، نورپردازی است. بنابراین وجود متخصصین الکترونیک برای اعمال نورپردازی های خاص و جالب توجه در تابلوها، کاملا ضروری می باشد. یک متخصص الکترونیک به خوبی می داند که برای هر نوع تابلویی چه تعداد لامپ، چه میزان جریان و چه منبع تغذیه ای، نیاز است.

برشکاری

حروف برجسته با استفاده از برش لیزری و حکاکی، ایجاد می شوند. برای این کار از دستگاه های برش لیزری که دقت و سرعت بالایی دارند، استفاده می شود. دستگاه برش لیزری در اکثر کارگاه ‌های تابلوسازی، وجود دارد و جایگزین روش های دستی در گذشته، شده است.

جوشکاری

برای نصب تابلو در مکان مورد نظر قطعا به جوشکاری نیاز پیدا می کنید. این کار جزء مراحل آخر ساخت تابلو، می باشد. با استفاده از این صنعت می توان تابلو را به صورت فیکس شده و محکم در موقعیت مکانی خود، نصب کرد.

شاخه های شغلی مرتبط با تابلو سازی کدامند؟

دکوراسیون

امروزه کمتر مغازه یا دفتر کاری را می بینیم که به دور از روانشناسی رنگ ها و بدون توجه به دکوراسیون مدرن و زیبا، ساخته شده باشند. به جرات می توان گقت دکوراسیون نقش زیادی در زیبایی یک مکان دارد و همانطور که می دانید؛ یک فضای زیبا به دنبال خود، جذب مشتری دارد. اگر قرار است برای مکانی با دکوراسیون لوکس تابلو طراحی کنید؛ حتما باید به نوع تابلو و تناسب آن با دکور موجود، توجه کافی داشته باشید. توصیه می کنیم برای این کار حتما از یک طراح دکوراسیون، کمک بگیرید.

روانشناسی

توجه به جامعه هدف در تابلوسازی، اهمیت زیادی دارد. اگر از علم روانشناسی کمک بگیرید؛ می توانید متناسب با مخاطبانی که قرار است در آینده جذب این تابلوی تبلیغاتی شوند؛ از رنگ بندی خوبی، استفاده کنید. به همین دلیل حضور یک متخصص روانشناسی که به خوبی با روانشناسی رنگ ها آشنایی داشته باشد؛ برای طراحی و ساخت تابلو، نیاز است.

سفارش تابلوی تبلیغاتی

همانطور که با شاخه های شغلی مرتبط با تابلوسازی آشنا شدید؛ صنعت تابلوسازی با مشاغل مختلفی سر و کار دارد. برای اینکه بتوانید به این صنعت وارد شده و آن را به طور جدی دنبال کنید؛ می بایست آن را از تمامی زوایا بررسی کرده و مشاغل مرتبط با آن را به خوبی، بشناسید. یکی از تابلوسازی های معتبر که سابقه چندین ساله در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلوها دارد، تابلوسازی نامور است. این تابلوسازی با بهره گیری از شاخه های شغلی مورد نیاز برای ساخت تابلو؛ توانسته است به روزترین و باکیفیت ترین تابلوهای تبلیغاتی را طراحی و پیاده سازی کند.

شاخه های شغلی مرتبط با تابلو سازی

از مزایای ثبت سفارش در تابلوسازی نامور می توان به قیمت مقرون به صرفه، استفاده از متریال باکیفیت و به روز و همچنین ارائه ضمانت نامه معتبر پس از نصب تابلو؛ اشاره کرد.

فرآیند طراحی و ساخت تابلو به این صورت است که ابتدا طرح و رنگ تابلو متناسب با نوع کسب و کار مشخص شده و پس از تایید توسط مشتری، به مرحله اجرا می رود. در این مرحله تمامی کارهای فنی مثل برشکاری، جوشکاری و… انجام شده و تابلو برای اعمال نورپردازی، آماده می گردد.

در نهایت با تعیین موقعیت نصب؛ تابلو به محل مورد نظر منتقل شده و پس از نصب و ارائه گارانتی، به مشتری تحویل داده می شود. بهترین موقعیت نصب برای تابلو این است که از تمامی جهت ها به راحتی، دیده شود.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه طراحی و ساخت تابلوی تبلیغاتی؛ پیشنهاد می کنیم با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا