۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

یکی از مهمترین اهداف مشتریان به هنگام سفارش تابلوی تبلیغاتی، همان دیده شدن است. اینکه نگاه مخاطب به سرعت جذب یک تابلو شده و حداقل مدت زمان کوتاهی را درگیر آن باشد؛ هدفی است که هم مشتریان و هم تابلوسازان، به دنبال آن هستند. یک تابلوی تبلیغاتی بدون داشتن جذابیت و خلاقیت نمی ‌تواند نگاه ‌ها را به خود، جلب کند. پس اولین و مهمترین مسئله در صنعت تابلوسازی، طراحی و تولید تابلوهای جذاب و مدرن است. البته موارد دیگری هم در جذب نگاه مشتری اثرگذار هستند که قصد داریم در این مقاله به ذکر آن ها، بپردازیم.

چه عواملی در جذب نگاه مشتری اثر گذار است؟

تابلو مخصوصا اگر در فضای بیرونی یک فروشگاه، دفتر کار و یا مغازه نصب شود؛ اولین چیزی است که مشتری آن را می ‌بیند. به همین دلیل است که به ظاهر تابلو و طراحی که برای آن انجام می شود، باید حساسیت به خرج داد. یک تابلوی تبلیغاتی باید به گونه ‌ای باشد که اولاً در مکان مناسبی نصب شده باشد و از تمامی جهات دید داشته باشد و ثانیاً به گونه ‌ای باشد که مشتری از دیدن آن، به وجد آید و حداقل زمانی را هرچند کوتاه، به مشاهده آن، اختصاص دهد.

چه عواملی در جذب نگاه مشتری اثر گذار است؟

به طور کلی عوامل کلیدی جذب نگاه مشتری در تابلو سازی عبارتند از:

منحصر به فرد بودن:

اگر برای تمامی کسب و کارها از تابلوهای یک رنگ و یک شکل استفاده شود؛ به سرعت تکراری شده و دیگر آن جذابیتی که باید را نخواهد داشت. بر همین اساس توصیه می شود برای هر نوع کسب و کاری طرح و ایده متفاوتی به کار گرفته شود. در واقع منحصر به فرد بودن یک تابلو نقش زیادی در دیده شدن برند و یا کسب و کار شما دارد. چرا که معمولا افراد جذب تصاویر و تبلیغاتی می ‌شوند که برای آنان، جذابیت داشته باشد.

با کیفیت بودن متریال:

حتی اگر فاکتور جذابیت هم در طراحی و ساخت یک تابلو مد نظر قرار گرفته باشد اما متریال بی کیفیتی برای تولید آن استفاده شود؛ پس از مدت زمان کوتاهی شاهد از بین رفتن تابلو خواهید بود. بنابراین بهتر است قبل از اینکه به فکر طراحی یک تابلو باشید ابتدا متریال با کیفیتی برای آن، در نظر بگیرید.
متریال های بی کیفیت معمولا در شرایط جوی مثل تابش نور خورشید دچار رنگ پریدگی شده و یا در برابر بارش باران؛ به سرعت زنگ می زند. این گونه تابلوها دیگر آن جذابیت و زیبایی اولیه را نخواهند داشت و به ناچار باید تعویض شوند. پس انتخاب متریال باکیفیت هم یکی از عوامل مهم در جذب نگاه مشتری می باشد.

عوامل کلیدی جذب نگاه مشتری در تابلو سازی

مدرن بودن:

مشخصا تابلوهایی که جدیدا وارد بازار شده اند نسبت به تابلوهای قدیمی بسیار پیشرفته تر بوده و تنوع زیادی دارند. در قدیم تاثیر تابلو برای جذب مخاطب به اندازه امروز نبوده است، به گونه ای که تنها از یک پارچه و یا شیشه برای معرفی یک نوع کسب و کار استفاده می شد و هدف‌ از این کار تنها معرفی بود نه تبلیغات.
در صورتی که امروزه تابلوهای مدرن و جدیدی همچون تابلو چلنیوم، تابلو پلکسی و تابلو استیل پا به عرصه گذاشته اند و تنوع و جذابیتی که این گونه تابلوها دارند، باعث می شود مشتری در نگاه اول توجه خاصی نسبت به تابلو داشته باشد. برای اینکه یک تابلوی مدرن داشته باشید؛ انتخاب تابلوسازی که بتواند این نوع از تابلوها را بدون هیچ مشکلی طراحی و تولید کند هم اهمیت دارد. تابلوساز مورد نظر باید توانایی مالی و تخصص لازم را در این زمینه، داشته باشد.
ازدیگر تابلوهای مدرن می ‌توان به تابلو سوئدی، تابلو لاسوگاسی، تابلو کریستالی، تابلو الماسی و تابلو لایت باکس، اشاره کرد.

متناسب بودن تابلو:

یک تابلوی تبلیغاتی باید متناسب با فعالیت همان فروشگاه یا دفتر کار باشد. اگر قرار است محصول و یا خدماتی به افراد ارائه گردد؛ بهتر است نوشته ها و همچنین لوگویی که قرار است روی تابلو حک بشود، در ارتباط با همان نوع فعالیت باشد.
البته متریالی هم که برای ساخت تابلو استفاده می ‌شود، بهتر است متناسب با نوع کسب و کار باشد. به طور مثال معمولاً جواهرفروش ها به دلیل ماهیت شغلی که دارند، ترجیح می دهند برای طراحی و ساخت تابلوی سفارشی آن ها، از فلز استیل استفاده شود. برای فروشگاه های لوازم کودک و یا شهربازی ها هم معمولا از پلکسی که رنگ های متنوع و شادی دارد، برای ساخت تابلو استفاده می شود.

جذب نگاه مشتری در تابلو سازی

طراحی فضای داخلی:

خیلی از افراد به اشتباه تنها از فضای بیرونی محیط کاری خود برای تبلیغات، استفاده می کنند. در صورتی که مشتری با وارد شدن به یک فروشگاه و یا محیط کار انتظار روبرو شدن با یک محیط مدرن و جالب توجه را دارد. بنابراین منطقی است که علاوه بر فضای بیرونی؛ به دکوراسیون داخلی و تبلیغات محیط داخلی هم توجه کرد. بهتر است از برند و یا نام فروشگاه در فضای داخلی با استفاده از تابلوهای کوچکی، استفاده شود. به این منظور می توانید از پتانسیل دیوارها و پنجره ها برای این کار، استفاده کنید.

ترکیب رنگ مناسب:

هارمونی رنگ ها در طراحی و پیاده سازی تابلو اهمیت زیادی دارد. این قابلیت برای تابلو وجود دارد که در همه اشکال و رنگ ها ساخته شود اما بهتر است در این زمینه از یک طراح باتجربه، مشورت بگیرید. طراح به خوبی می داند که کدام رنگ ها نباید در کنار یکدیگر استفاده شود. حتی اگر از متریال با کیفیتی برای ساخت تابلو استفاده شده باشد اما حروف و لوگو ترکیب رنگ مناسبی نداشته باشند؛ تابلو زیبایی خاصی نداشته و در زمینه جذب مخاطب و فروش بالا حتی می تواند نتیجه عکس داشته باشد.

تقریباً تمامی صاحبان کسب و کار تمایل دارند یک تابلوی حیرت‌ انگیز داشته باشند که نگاه مشتری را در همان وهله اول به خود، جذب کند. این کار شدنی است اما باید به قول معروف کار را به کاردان بسپارید. با انتخاب یک تابلوساز با تجربه و خوب، نیمی از مسیر را پیموده اید.

تابلوسازی نامور سال هاست در زمینه طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی فعالیت داشته و می تواند خیال مشتری را از بابت کیفیت متریال استفاده شده و همچنین طراحی، راحت کند. زمانی که برای این کار به تابلوسازی مراجعه می کنید؛ با انواع تابلوهای تبلیغاتی مواجه می ‌شوید که ممکن است انتخاب را برایتان کمی سخت کند.

خوشبختانه کارشناسان این مجموعه به خوبی می توانند شما را در زمینه انتخاب یک تابلوی تبلیغاتی متناسب با نوع کسب و کارتان، راهنمایی کنند.

عوامل کلیدی جذب نگاه مشتری در تابلو سازی

نحوه طراحی و ساخت تابلو به این صورت است که ابتدا طرح پیشنهادی پس از تایید توسط مشتری، به مرحله برش می‌ رود. برش با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک لیزری انجام شده و این کار با دقت و سرعت بالا، صورت می گیرد. پس از این مرحله زیرساز آماده می ‌شود. زیرساز می تواند از جنس های مختلفی مثل کامپوزیت، پی وی سی یا استیل باشد. زمانی که لبه حروف برش داده شد و به دور حروف متصل شد؛ روی زیرساز سوار می شود. پس از آن، نور پردازی با استفاده از لامپ های ال ای دی (LED) و اس ام دی (SMD) پشت کار، تعبیه می گردد.

زمانی که کلیه مراحل بالا به درستی انجام شد؛ نوبت به نصب می رسد. تابلوساز تابلو را به محل مورد نظر منتقل کرده و در بهترین مکان که از تمامی زوایا دید مطلوبی داشته باشد، نصب می ‌کند. پس از تست و اطمینان از عملکرد صحیح تابلو؛ آن را به مشتری تحویل داده و ضمانت و گارانتی تابلو از همان لحظه، آغاز می گردد.

اگر قصدتان برای سفارش تابلو تبلیغاتی جدی است؛ پیشنهاد می کنیم برای دریافت مشاوره و راهنمایی با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: