۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

ممکن است شما هم به عنوان کسی که به تازگی کسب و کار جدیدی را آغاز کرده است؛ بخواهید یک تابلوی مقرون به صرفه، داشته باشید. اگر از طرفداران تابلوهای لایت باکس یا همان تابلوهای پرنور جذاب هستید؛ پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها، مطالعه کنید. در این مقاله به شما می گوییم که چگونه می توانید یک لایت باکس ارزان و زیبا آن هم با قیمت مناسب، داشته باشید. برای این کار باید خصوصیات مختلفی مثل جنس، اندازه و… را برای تابلو، در نظر بگیرید.

آشنایی با تابلوهای لایت باکس

قبل از اینکه به سراغ قیمت تابلو لایت باکس بروید؛ بهتر است به طور کلی با این تابلوها، آشنایی پیدا کنید. لایت باکس ها جزء تابلوهای تبلیغاتی هستند که به واسطه نور زیادی که دارند، می توانند در جذب مشتری موفق عمل کنند. لایت باکس ها بر اساس جنس، اندازه و نحوه نصب، به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. خوشبختانه این تابلوها را می ‌توان هم در محیط های داخلی و هم در محیط‌ های خارجی، مورد استفاده قرار داد. حتما شما هم تا به حال لایت باکس ها را در مکان هایی مثل مجتمع های تجاری، مراکز خرید، مترو، خیابان ها، رستوران ها، داروخانه ها، کافه ها، فست فودها و خیلی از جاهای دیگر که نیاز به نمایش کالا و خدمات وجود دارد، دیده اید.

آشنایی با تابلوهای لایت باکس

اما چرا خیلی افراد به سراغ لایت باکس ها می روند؟! لایت باکس در لغت به معنای جعبه نور است. به این صورت که شما طرح تبلیغاتی خود را در بین دو طلق فلکسی قرار داده و نورپردازی هم درون همین جعبه کوچک، انجام می شود. این موضوع باعث می شود که طرح نمایان تر شده و بتواند در جذب مشتری، بهتر عمل کند. در واقع لایت ‌باکس ها بیشتر به دلیل نورپردازی خاص و خیره کننده ای که دارند؛ مشهور شده اند. به گونه ‌ای که می توانند شبیه یک تلویزیون عمل کرده و تصاویر زنده ای را به نمایش بگذارند.

انواع تابلو لایت باکس ارزان قیمت

اگرچه تابلوهای لایت باکس را می ‌توان به صورت ارزان هم تهیه کرد، اما پیشنهاد می کنیم هرگز کیفیت را فدای کمیت نکنید. چرا که برخی از تابلوسازان با هدف پایین آمدن هزینه ها اقدام به استفاده از متریال های بسیار بی کیفیتی در ساخت تابلو می کنند. این موضوع سبب می شود که شما نتوانید به صورت طولانی مدت از تابلو، استفاده کنید. مخصوصا اگر قرار است تابلو در محیط خارجی نصب شود؛ قطعاً باید از متریال بسیار باکیفیتی برای آن، استفاده شود تا در برابر شرایط جوی متفاوت بتواند استقامت لازم را داشته باشد. با این وجود می ‌توان انواع تابلوهای لایت باکس را با هزینه مقرون به صرفه اما با متریال باکیفیتی، تهیه کرد. تابلوسازی نامور سابقه درخشانی در انجام این کار دارد و تا به حال توانسته است انواع تابلوهای تبلیغاتی را با قیمتی مناسب و کیفیت بسیار قابل قبولی به مشتریان عزیز، ارائه کند.

انواع تابلو لایت باکس ارزان قیمت

انواع تابلوهای لایت باکس عبارتند از:

لایت باکس فریم لس

لایت باکس فریم لس جزء پرفروش ترین نوع لایت‌ باکس ها هستند. در این مدل طرح چاپی قابل رویت بوده و با استفاده از فریم آلومینیومی، آنودایز می‌ شود. اجزایی که در ساخت لایت باکس فریم لس به کار برده می ‌شود؛ شامل آلومینیوم، لامپ های اس ام دی و متعلقات جانبی دیگر می‌ شود. این لایت ‌باکس را هم می ‌توان در فضای داخلی و هم در فضای خارجی، مورد استفاده قرار داد.

لایت باکس کریستالی

لایت باکس های کریستالی معمولا ضخامت کمی داشته و طرح تبلیغاتی مابین دو لایه پلکسی گلاس، قرار می گیرد. یکی از مزایای مهم این گونه لایت باکس ها تعویض طرح چاپی داخل تابلو توسط مشتری است. لایت باکس های کریستالی و شیشه ای را می توان بر روی سطوح مختلف مثل دیوارهای گچی، سطوح چوبی ام دی اف و سقف ها، نصب کرد.

نحوه طراحی و ساخت لایت باکس های کریستالی به این صورت است که طرح ‌های داخلی این لایت باکس با استفاده از دستگاه لیزری برش داده شده و پس از این مرحله روی شیشه پلکسی، چسبانده می شود. خوشبختانه مانند نمونه قبلی تصاویر موجود در این تابلوها را هم به راحتی می توان تغییر داد.

لایت باکس مگنت

این گونه لایت باکس ها برای قاب آلومینیومی به اندازه دو و نیم سانتی متر، استفاده می ‌شوند. قاب مورد نظر به سادگی باز و بسته شده و در رنگ های دلخواه مشتری، قابل سفارش است. لایت باکس های مگنت را می توان به راحتی به صورت دیواری، آویز و سقفی، طراحی و تولید کرد.

لایت باکس اسنپ فریم

لایت باکس های اسنپ فریم با لایت باکس های دیگر کمی متفاوت هستند. در این تابلوها سعی می ‌شود که ضخامت دور تابلو به طور کلی حذف شده و یا به صورت بسیار ظریف و قابل مشاهده باشد. این موضوع باعث می شود تابلو در ظاهر بسیار مدرن و زیبا، جلوه کند.

انواع تابلوهای لایت باکس

لایت باکس ها چه مزایایی دارند؟

حال که با ویژگی ‌های تابلوهای لایت باکس آشنا شدید؛ بهتر است به سراغ مزایایی که دارند، برویم. لایت ‌باکس ها بر اساس ابعاد، نوع پارچه، جنس چهارچوب و نورپردازی که برای آن‌ها اعمال می ‌شود، قیمت ‌های متفاوتی پیدا می ‌کنند. در صورتی که حتی شما از ارزان قیمت ترین لایت باکس هم برای تبلیغات خود استفاده کنید؛ باز هم مزایای این تابلو شامل حال شما، خواهد شد.

از جمله مزایای مهم تابلوهای لایت باکس می‌ توان به تبلیغات ارزان قیمت و موثر آن، اشاره کرد. به گونه ای که شما یک بار برای طراحی و ساخت لایت باکس هزینه می پردازید اما به دلیل تاثیر زیاد این تابلو در جذب مشتری؛ به سرعت شاهد بازگشت هزینه صرف شده برای آن، خواهید بود. از طرفی با یک بار هزینه می توانید به دفعات از این تابلو، استفاده کنید. تنها کافی است طرح درون لایت ‌باکس را با یک طرح دیگر، جایگزین کنید.

مزیت دیگری که برای این تابلو وجود دارد؛ مصرف برق بسیار پایین آن است. به گونه ‌ای که شما حتی با داشتن یک لایت ‌باکس تبلیغاتی پرنور هم مجبور به پرداخت هزینه‌ های بالا برای مصرف برق آن، نخواهید بود. این موضوع برای افرادی که جزء طرفداران صرفه ‌جویی در مصرف انرژی هستند، می تواند جذاب باشد.

لایت باکس ها ماندگاری تبلیغات دارند. به نحوی که به مدت طولانی بدون هیچ گونه آسیبی می ‌توانند برند و یا نام تجاری شما را به دیگران، معرفی کنند. از طرفی لایت باکس را می توان بدون هیچ گونه محدودیتی در تمامی مکان ها چه فضاهای داخلی و چه فضاهای خارجی، استفاده کرد.

نصب آسان و سریع یکی دیگر از مزایای این تابلوها می باشد. به گونه ای که به سرعت می توان آن را به مکان دیگر، منتقل و نصب کرد. البته اگر کار طراحی و ساخت تابلوی خود را به تابلوسازان معتبری بسپارید؛ کارشناسان تابلوساز می توانند این کار را به راحتی برای شما، انجام دهند. چرا که نصب تابلوی تبلیغاتی هم جزء خدمات پس از فروش هر تابلوسازی، می باشد.

آخرین و البته جذاب ترین مزیت لایت ‌باکس ها، جلب توجه بیشتر نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی است. این موضوع بیشتر به علت استفاده از نور برای این تابلوست. چرا که با وجود نورپردازی زیبا می توان نگاه ها را به سمت این تابلو، جذب کرد.

لایت باکس ها چه مزایایی دارند؟

سفارش لایت باکس ارزان

برای سفارش لایت باکس با قیمتی مناسب می توانید به تابلوسازی نامور، مراجعه کنید. این تابلو سازی از بهترین و باکیفیت ترین متریال روز دنیا استفاده کرده و همراه با تحویل تابلو؛ ضمانت نامه معتبر هم به مشتری، عرضه می کند.

به منظور ثبت سفارش و انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: