۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

هر روز شاهد خلق تابلوهای جدید در صنعت تبلیغات هستیم. بر همین اساس صاحبان کسب و کارها معمولاً برای پیروز شدن در عرصه رقابت و به منظور تبلیغ کالا و خدماتی که دارند، به سراغ پیشرفته ترین و مدرن ترین تابلوها می ‌روند. البته که روش‌ های دیگر تبلیغاتی هم وجود دارد اما استفاده از تابلوی تبلیغاتی یک روش ساده، ارزان و با تاثیرگذاری بالاست. منطقی است که هر کسی در وهله اول به سراغ این شیوه تبلیغاتی برود. در این مقاله قصد داریم به شما یک تابلوی تبلیغاتی مدرن را معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا با لایت باکس های مگنتی یا همان آهنربایی، بیشتر آشنا شوید.

لایت باکس مگنتی چیست و چگونه ساخته می شود؟

بدون حاشیه رفتن به سراغ معرفی تابلوی مدرن با عنوان “لایت باکس مگنتی” یا “لایت باکس آهنربایی” می رویم. این تابلوها به صورت فوق باریک طراحی و تولید می شوند. البته که ویژگی مهم تابلوهای مگنتی همین ضخامت پایین فریم آن می باشد.

لایت باکس مگنتی ضخامت فریم ۲ سانتی متر دارد. این تابلوها با فریمی از جنس آلومینیوم طراحی و تولید می ‌شوند. قاب نقره‌ ای رنگ با نور صفحه درخشان باعث زیبایی هرچه بیشتر این تابلو شده است. معمولا برای نورپردازی تابلوهای مگنتی از لامپ های اس ام دی، استفاده می شود. این لامپ ها علاوه بر اینکه مصرف انرژی پایینی دارند، به سرعت دچار آسیب و خرابی نمی شوند.

لایت باکس مگنتی چیست و چگونه ساخته می شود؟

در مقالات قبلی این موضوع را عنوان کرده ایم که تصاویر تبلیغاتی درون لایت باکس ها را به راحتی می توان تعویض کرد. در لایت باکس های مگنتی هم این امتیاز وجود دارد. به صورتی که می توانید صفحه پلکسی گلاس را که به صورت آهنربا روی تصویر قرار گرفته است؛ جدا کرده و تصویر چاپ شده جدید را به جای تصویر قبلی، قرار دهید.

اما در مورد ساختار لایت باکس های مگنتی بدانید. این تابلوها از فریم آلومینیومی 2 سانتی متری به همراه صفحات نورانی داخلی و پلکسی گلاس ۳۲ میلیمتری آهنربایی، تشکیل شده اند. طراحی آن ها هم به این صورت است که صفحه پلکسی گلاس با ضخامت پایین روی تصویر چاپ شده قرار می گیرد. لایت باکس های مگنتی به دلیل ظرافت و زیبایی که دارند، انتخاب اول بسیاری از مشتریان می باشند.

ابعاد قابل سفارش و قیمت تمام شده

شاید تصور کنید لایت باکس های مگنتی را می توانید در هر ابعادی، سفارش دهید. تقریبا تمامی ابعاد متعارف و معمول را می توان ساخت اما برای ابعاد بسیار بزرگ بهتر است به سراغ دیگر تابلوها بروید. چرا که این تابلو از اندازه ۳۰ در ۴۰ سانتی متر به عنوان کوچکترین سایز شروع شده و تا ابعاد ۸۰ در ۱۸۰ سانتی متر به عنوان بزرگترین سایز، ساخته می شود. البته بیشتر تابلوهای تبلیغاتی معمولاً در این رنج ابعادی قرار می گیرند.

برخی از تابلوسازان امکان ساخت ابعاد سفارشی با دقت بالا را هم برای لایت باکس های مگنتی دارند‌. قیمت لایت باکس های مگنتی هم بستگی به ابعاد آن دارد. هرچقدر تابلو بزرگتر باشد؛ طراحی و ساخت آن هزینه بالاتری می طلبد. البته که برای ساخت لایت باکس های مگنتی به صورت سفارشی و با دقت میلی متری، لازم است مشتری هزینه بالاتری بپردازد.

ابعاد قابل سفارش و قیمت تمام شده

بیشترین کارایی لایت باکس های مگنتی یا آهنربایی

لایت باکس های مگنتی را برای هر تبلیغی می توان استفاده کرد. تبلیغ محصول، لوگو، خدمات و یا حتی اطلاع رسانی در دفاتر کار و شرکت ها.

به احتمال زیاد لایت باکس های مگنتی را در رستوران ها و کافی شاپ ها به عنوان منوی رستوران، مشاهده کرده اید. در مواردی حتی برای نمایش عکس های خانوادگی در منزل هم می ‌توان از این تابلوهای مدرن، استفاده کرد.

روش نصب لایت باکس های مگنتی

روش نصب یک تابلو با توجه به نوع آن تعیین می گردد. لایت باکس های مگنتی را می ‌توان به صورت آویز و یا دیواری، نصب کرد. برای نصب به صورت آویز به دو نگهدارنده سقفی، دو نگهدارنده لایت باکس و مفتول یا لوله ارتباطی، نیاز است. همچنین برای نصب لایت باکس به صورت دیواری می توان از دو عدد پیچ یا میخ استفاده کرده و آن را روی دیوار، فیکس کرد. به طور کلی نصب لایت باکس مگنتی به صورت دیواری ساده تر است.

روش نصب لایت باکس های مگنتی

مزایای استفاده از تابلو لایت باکس آهنربایی

هر کدام از تابلوهای تبلیغاتی به نوبه خود مزایایی دارند که باعث می شود مشتریان هنگام انتخاب، به سراغ آن ها بروند. درباره مزایای تابلو لایت باکس مگنتی می توان گفت در نگاه اول آنچه که به چشم می آید، ظرافت و زیبایی تابلوست. همانطور که گفتیم؛ این تابلوها ضخامت فریم بسیار پایینی دارند و همین موضوع باعث شده است که تابلو بسیار ظریف به نظر برسد. تابلوهایی که به این شکل هستند، معمولاً برای نصب روی دیوار مناسب تر می باشند.

مزیت دیگر تابلوهای لایت باکس مگنتی امکان استفاده مجدد است. به این صورت که با تعویض طرح درون تابلو می توان به دفعات و با تصاویر تبلیغاتی متفاوت، از آن ها استفاده کرد. این موضوع از نظر اقتصادی به صرفه می باشد.

وزن سبک، قابلیت جابجایی آسان، نصب سریع و روشنایی فوق العاده تابلو لایت باکس مگنتی هم از مزایای دیگر این تابلو می باشد. در واقع لایت باکس ها بیشتر به دلیل همان درخشندگی و نورپردازی فوق‌العاده‌ای که دارند، مشهور شده اند. به همین دلیل است که از لایت باکس بیشتر در فضاهای داخلی و در محیط ‌های کم نور، استفاده می شود. جلوه نورانی این تابلو در محیط های نسبتاً تاریک دو چندان شده و تاثیر زیادی در جلب نظر مشتری دارد.

مزایای استفاده از تابلو لایت باکس آهنربایی

سفارش تابلوی تبلیغاتی

ممکن است تمایل داشته باشید برای نمایش برند تجاری و محصولات خود، یک لایت باکس مگنتی سفارش دهید. حتی از این تابلوهای مدرن هم می توانید برای نمایش عکس های جذاب خانوادگی استفاده کنید. در هر صورت با هر هدفی که باشید، می توانید از تابلو لایت باکس مگنتی بهره بگیرید.

به این منظور می توانید به یک تابلوسازی معتبر رجوع کرده و درخواست ساخت تابلو بدهید. البته ساخت لایت باکس های تبلیغاتی به مهارت و تجربه نیاز دارد. بنابراین توصیه می کنیم برای این کار به سراغ تابلوسازان ماهر و باتجربه بروید.

تابلوسازی نامور با تجربه چندین ساله ای که در این زمینه دارد، می تواند انواع تابلوهای تبلیغاتی را از نمونه های ساده گرفته تا نمونه های پیشرفته و مدرن، طراحی و تولید کند. تمامی تابلوهای ساخته شده توسط این گروه تولیدی دارای ضمانت نامه معتبر بوده و بنابراین خیال مشتری از بابت خدمات پس از فروش نیز راحت می باشد.

برای سفارش تابلو در قدم اول با کارشناسان تابلوساز مشورت کرده و نیازها و انتظاراتی که از یک تابلوی تبلیغاتی دارید، بیان می کنید. کارشناسان با توجه به نیاز و بودجه شما بهترین و مناسب ترین تابلوی تبلیغاتی را به شما، معرفی خواهند کرد. البته که در خیلی از موارد لایت باکس های تبلیغاتی می توانند تابلویی مناسب برای شما باشند.

از آنجایی که تابلوهای لایت باکس ظرافت خاصی دارند؛ می بایست توسط تابلوسازان ماهر، ساخته شوند. چرا که هر گونه اشتباهی در فرآیند تولید تابلو منجر به دوباره کاری و صرف هزینه مازاد برای مشتریان می گردد.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی برای انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید. کارشناسان تابلوساز برای انتخاب نوع تابلو مواردی مثل بودجه، نوع کسب و کار، جامعه هدف، ابعاد تابلو، محل نصب و… را در نظر می ‌گیرند.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: