۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

اگر اولین بار است نام چلنیوم را می ‌شنوید بهتر است تا انتهای مقاله با ما همراه باشید؛ چرا که قصد داریم شما را با یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین تابلوهای تبلیغاتی، آشنا کنیم. تابلو چلنیوم به دلیل نورپردازی و جلوه ویژه ‌ای که دارد؛ تقریباً برای بیشتر مشتریان جزء انتخاب های اول می باشد. از مهم ترین دلایلی که باعث محبوبیت این تابلو شده است می ‌توان به طول عمر بالا و استحکام بسیار خوب آن، اشاره کرد. در ادامه بهترین مرکز ساخت تابلو چلنیوم را معرفی کرده و ویژگی های این تابلو را به همراه تمام مزایایی که دارد، ذکر می‌ کنیم.

تابلو چلنیوم چیست؟

تابلو چلنیوم چیست؟

نام تابلو‌ چلنیوم بیشتر برگرفته از متریال مورد نیاز برای ساخت آن می ‌باشد. با اینکه متریال چلنیوم اخیراً وارد صنعت تابلوسازی شده است اما در این مدت کم، توانسته است صنعت تابلوسازی را دگرگون کند چرا که هم از نظر زیبایی و هم از نظر دوام می تواند تمام نیازهای مشتری را برطرف کند. چلنیوم در واقع ترکیبی از آلومینیوم با آلیاژی دیگر است که به صورت رول شده و آماده از کشورهای دیگر وارد می شود. این متریال با استفاده از دستگاه به راحتی برش داده می شود و برای تهیه حروف برجسته می توان آن ها را خم کرد. یکی از دلایلی که باعث جذابیت بیشتر این متریال شده است، قیمت مقرون به صرفه آن است. به طوری که تمامی ویژگی های مثبت را در کنار هزینه نسبتا پایین برای ساخت، دارد.

مزایای استفاده از تابلو چلنیوم

اینکه تابلو چلنیوم برای خیلی از مشتری ها به انتخاب اول تبدیل شده است به دلیل مزایایی است که این تابلو دارد. زمانی که حرفه تابلوسازی را شروع می ‌کنید؛ با انواع و اقسام تابلوهای تبلیغاتی مواجه می‌ شوید. از تابلوهای استیل و چوبی گرفته تا تابلوهای مدرنی مثل لایت باکس.

اگر برای انتخاب تابلو ‌چلنیوم مصمم هستید؛ بهتر است قبل از هر چیز با مزایای آن، آشنا شوید. مزایا و ویژگی ‌های مثبت تابلوهای چلنیوم عبارتند از:

مزایای تابلو چلنیوم

مصرف پایین انرژی

زمانی که قصد انتخاب یک تابلوی تبلیغاتی را دارید؛ تمام مدت به این موضوع فکر می کنید که چه نوع تابلویی انتخاب کنید که هم با بودجه شما همخوانی داشته و هم بتواند کسب و کارتان را به بهترین شکل، معرفی کند. البته خیلی از افراد ترجیح می‌ دهند هزینه‌های پس از نصب تابلو را هم در نظر بگیرند. یکی از این هزینه‌ ها مربوط به مصرف برق می باشد. چرا که اکثر تابلوهای چلنیوم دارای نورپردازی هستند. بنابراین اگر نگران جیبتان هستید؛ بهتر است تابلویی را انتخاب کنید که از نظر مصرف انرژی بالا نباشد. خوشبختانه تابلو ‌چلنیوم مصرف پایینی داشته و می تواند در هزینه های شما، صرفه جویی کند.

طول عمر بالا

مسلماً انتظاری که از یک تابلوی تبلیغاتی دارید این است که حداقل چند سال بدون بروز هیچ گونه مشکلی کار تبلیغات را برای شما، انجام دهد. تابلوهای چلنیوم از این نظر که طول عمر بالایی دارند؛ می توانند شما را به این هدف، نزدیک تر کنند‌. از دلایل طول عمر بالای تابلو های چلنیوم می‌ توان به مقاومت متریال چلنیوم، اشاره کرد. این متریال دوام کافی را در برابر شرایط محیطی متفاوت دارد. بنابراین نگران این موضوع نیستید که با بارش اولین برف و یا تابش شدید نور خورشید چه بر سر تابلوی محبوبتان می آید. پس اگر تنها به ظاهر تابلو نمی اندیشید و کیفیت تابلو هم برایتان اولویت دارد، تابلو‌چلنیوم را انتخاب کنید.

نورپردازی منحصر به فرد

تنوعی که تابلوهای چلنیوم در نورپردازی دارند، زبانزد است. به طوری که می توان روشنایی را هم به صورت جلو، هم به صورت رو باز و هم به صورت معکوس برای تابلو، اعمال کرد. در روشنایی از جلو فونت حروف حالت نیمه شفاف داشته و زمانی که روشن می‌ شود؛ نور این اجازه را دارد تا در مقابل دیدگان مشتری آن هم با شفافیت بالا، بدرخشد.

در نورپردازی رو باز برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد و غبار؛ حروف با مواد شفاف، پوشانده می شود اما در هنگام نورپردازی می توان به راحتی لامپ های داخل حروف را تماشا کرد. نور ساطع شده در این روش به صورت یکدست و زیبا، می باشد.

نورپردازی به صورت معکوس انتخاب زیبا و جسورانه ای است و به این صورت انجام می شود که نور از پشت حروف و بر خلاف پس زمینه، تابیده می شود. در این روش هدف این است که بتوان در یک پس زمینه درخشان، تیرگی حروف را دید.

تابلو چلنیوم مقرون به صرفه

مقرون به صرفه بودن

ممکن است مجذوب یک تابلوی تبلیغاتی شوید اما به دلیل هزینه بالایی که دارد، از سفارش آن منصرف شوید. تابلوهای چلنیوم تقریباً می توانند تمامی سلایق را با هر نوع بودجه ای که دارند، پوشش دهند. هزینه ای که قرار است برای طراحی و ساخت یک تابلو بپردازید؛ با توجه به فاکتورهای مهمی، تعیین می گردد. در هر صورت تابلوی چلنیوم در کنار متریال باکیفیتی که دارد؛ از نظر نورپردازی هم هزینه بالایی نخواهد داشت. چرا که تمامی لامپ های استفاده شده برای نورپردازی از نوع اس‌ ام ‌دی هستند. این لامپ ها کم مصرف و ارزان قیمت بوده و البته کیفیت خوبی هم دارند.

استحکام و مقاومت بالا

هر چقدر از دوام و مقاومت تابلو‌ چلنیوم بگوییم، کم گفته ایم. همانطور که گفتیم؛ چلنیوم با استفاده از فلز آلومینیوم ساخته می شود. این فلز بسیار سبک و انعطاف پذیر است. بنابراین می ‌تواند در برابر شرایط محیطی مختلف، مقاومت لازم را داشته باشد. در عصر کنونی که شرایط اقتصادی اهمیت دارد؛ بهتر است روی تابلویی سرمایه گذاری کنید که به سرعت آسیب نبیند. به طور مثال اگر اتفاقی مثل آتش سوزی رخ دهد؛ تابلوی مذکور باید بتواند در برابر حرارت بالا، مقاومت داشته باشد.

تنوع رنگ

خبر خوب دیگر اینکه دست شما برای انتخاب هر رنگی در تابلوی چلنیوم، باز است. چرا که این متریال رنگ بندی متنوع و چشمگیری دارد. بنابراین اگر به دنبال یک تبلیغ خلاقانه و خوش رنگ و لعاب هستید؛ در انتخاب این تابلو، تردید نکنید.

قابلیت انعطاف پذیری بالا

نکته مهم دیگری که وجود دارد؛ قابلیت انعطاف پذیری بالای چلنیوم است. به صورتی که می توانید هر شکل و طرحی را با استفاده از آن، به مرحله اجرا برسانید. قابلیت خم شدن آسان این متریال چیزی است که باعث محبوبیت زیاد آن دربین تابلوسازان شده است.

ظاهر زیبا

قطعاً هر چقدر طراحی یک تابلو خلاقانه و زیباتر باشد؛ می تواند روی جذب مشتری تاثیر بیشتری داشته باشد. تابلوهای چلنیوم از این نظر که می ‌توانند در هر اندازه، شکل گرافیکی، رنگ و ترکیب دلخواه ساخته شوند؛ جایگاه ویژه ‌ای در این صنعت، پیدا کرده ‌اند. زیبایی ظاهری یک تابلو چیزی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت. مشتری امروزی طرفدار خلاقیت و مدرنیته است. بنابراین واضح است که هر چقدر روی این جنبه از تابلو سرمایه گذاری کنید؛ نتایج آن را در آینده، خواهید دید‌.

ساخت تابلو چلنیوم
مرکز ساخت تابلو چلنیوم

تمامی مزیت ها و خوبی هایی که برای تابلو چلنیوم ذکر شد؛ تنها منوط به استفاده از متریال باکیفیت در ساخت آن، می باشد. چه بسا خیلی از تابلوسازان با هدف کاهش هزینه ‌ها اقدام به استفاده از یک متریال بی کیفیت کرده و بنابراین مشتری را به دردسر انداخته و مجبور به دوباره کاری می ‌کنند. بنابراین توصیه می‌ کنیم از همان ابتدا، کار طراحی و ساخت تابلو چلنیوم را به متخصصین این حوزه، بسپارید. تابلوسازی نامور سال ‌هاست تجربه انجام این کار را داشته و می تواند بهترین و باکیفیت ترین تابلوی تبلیغاتی را کاملا متناسب با بودجه مشتری، طراحی و پیاده سازی کند.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی و همچنین ثبت سفارش تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: