۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

اگر از طرفداران تابلوهای پررنگ و لعاب هستید که بتواند در همان نگاه اول مخاطب را مجذوب نوشته یا طرح تبلیغاتی آن کند؛ بهتر است به سراغ لایت ‌باکس ها بروید. لایت باکس ها مثل یک جعبه پرنور عمل می کنند و بنابراین می ‌توانند از هر نظر برای جنبه تبلیغات، موثر باشند. در این مقاله قصد داریم بهترین مرکز ساخت لایت باکس را معرفی کرده و همچنین انواع مختلف این تابلو را ذکر کنیم‌.

لایت باکس چیست؟

لایت باکس ها یکی از پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی می باشند که بیشتر در مکان های پر رفت و آمد مثل رستوران ها، نمایشگاه ‌های عکاسی، بازار موبایل، سوپرمارکت ‌ها، مکان های اداری و تجاری، ایستگاه های مترو و… استفاده می شوند. حتما شما هم تا به حال نمونه هایی از این تابلوهای پورنور و جذاب را دیده اید. در واقع لایت ‌باکس برگرفته از همین ویژگی بوده و به معنای جعبه نورانی، می باشد‌.

لایت باکس چیست؟

مزایای استفاده از تابلوهای لایت باکس

سوالی که مطرح می‌ شود این است که چرا با وجود انواع تابلوهای مختلف که تنوع بی ‌نظیری هم دارند، چرا باید به سراغ لایت‌ باکس ها برویم؟! دلایل موجهی برای این تصمیم وجود دارد. اول اینکه لایت باکس ها از نظر مصرف انرژی بسیار مقرون به صرفه هستند، در واقع یکی از ویژگی‌ های بسیار مثبت لایت باکس ها کم مصرف بودن آن هاست که می‌ تواند در درازمدت برای شما صرفه اقتصادی هم داشته باشد.

مزایای دیگر تبلوهای لایت باکس…

مقرون به صرفه بودن:

ویژگی مهم دیگر این تابلوها؛ هزینه پایینی است که نسبت به انواع دیگر تابلوها دارد. تابلوهای مختلفی را می توان با قیمت های متفاوت، طراحی و تولید کرد اما هزینه تمام شده برای ساخت یک لایت باکس می ‌تواند نسبت به برخی از دیگر تابلوهای مدرن، کمتر باشد.

مقاومت بالا:

زیبایی و استحکام تابلوها دو جزء لاینفک هستند. هرچقدر به جنبه زیبایی و طراحی خلاقانه یک تابلو توجه می کنید؛ باید به همان اندازه هم نسبت به متریال استفاده شده برای ساخت تابلو، حساسیت داشته باشید. چرا که تابلوها هر چقدر هم زیبا و جذاب باشند؛ اگر نتوانند در برابر شرایط محیطی مقاومت و دوام لازم را داشته باشند، به سرعت دچار آسیب و خرابی شده و بنابراین مجبور به دوباره کاری و صرف هزینه مجدد برای ساخت تابلو، می شوید. پس بهتر است برای پیشگیری از بروز این مشکل، تدابیری بیندیشید.

مسلما مشتریان نسبت به متریال های صنعت تابلوسازی آشنایی کافی ندارند.‌بنابراین بهترین کار اعتماد به یک تابلوسازی معتبر است. پیشنهاد می شود تنها به تابلوسازانی سفارش ساخت تابلو بدهید که از متریال استفاده شده در ساخت تابلوها، اطمینان کافی داشته باشید.

مزایای استفاده از تابلوهای لایت باکس

نورپردازی:

ویژگی مهم دیگری که لایت باکس ها را مشهور کرده است؛ نورپردازی آن است. لایت باکس ها این قابلیت را دارند که بتوانند پخش نور را در سطح تابلو به صورت کاملا یکنواخت، داشته باشند. بنابراین در مکان های کم نور استفاده از لایت باکس ها می تواند بسیار هوشمندانه باشد، چرا که گیرایی یک تابلو تاثیر مستقیمی بر جذب مخاطب و افزایش فروش کالا و خدمات، دارد.

امکان تعویض متن:

جالب است بدانید لایت ‌باکس ها این امکان را دارند که در هر زمانی طرح یا نوشته تبلیغاتی شما را با نوشته دیگری، جایگزین کنند. این ویژگی می تواند یک امتیاز مثبت تلقی شود چرا که شما به عنوان مشتری تنها یک بار برای طراحی و ساخت لایت باکس هزینه می پردازید، اما می توانید به دفعات مختلف و در بازه‌ های زمانی دیگری هم از آن، استفاده کنید. برای این کار تنها کافیست جعبه را باز کرده و نوشته و طرح چاپ شده جدید را درون آن، قرار دهید.

آشنایی با انواع لایت باکس ها

حال که با ویژگی‌ های مثبت لایت ‌باکس ها آشنا شدید؛ بهتر است در مورد انواع مختلف آن هم اطلاعاتی داشته باشید. لایت‌ باکس ها به واسطه متریالی که برای ساخت آن ها به کار برده می شود؛ به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند.

برخی از انواع لایت باکس های پرطرفدار عبارتند از:

لایت باکس آلومینیومی

متریال آلومینیوم در صنعت تابلو سازی کاربردهای زیادی دارد. برای ساخت لایت باکس ها هم می توان از این متریال، استفاده کرد. نورپردازی لایت باکس های آلومینیومی با استفاده از لامپ های ال ای دی و اس ام دی، تامین می گردد. برای اینکه یک لایت باکس آلومینیومی داشته باشیم؛ باید ابتدا جعبه لایت باکس را با ابعاد مورد نظر ساخته و پس از آن تصویر تبلیغاتی و یا متن مورد نظر را درون این جعبه قرار دهیم. می توان از پشت کار نورپردازی را برای این تابلو، اعمال کرد.

لایت باکس استیل

لایت باکس های استیل به دلیل مقاومت بالایی که دارند، بسیار پرطرفدار و محبوب واقع شده اند. متریال استیل این ویژگی را دارد که در فضای خارج و زیر نور آفتاب جلو‌ه‌ی زیبا و بی نظیری، داشته باشد. لایت باکس استیل را می توان با رنگ های متفاوت مثل طلایی و نقره ‌ای، تولید کرد.

آشنایی با انواع لایت باکس ها

لایت باکس کریستالی

لایت باکس های کریستالی کیفیت بالای چاپ را در کنار ضخامت بسیار کم دارند و از این نظر جزء تابلوهای ظریف و خوش ساخت، محسوب می شوند . در ساخت لایت باکس های کریستالی تصویر چاپ شده بین دو لایه پلکسی، قرار می ‌گیرد. از لایت باکس های کریستالی بیشتر برای نصب در مکان هایی مثل داروخانه ها، شرکت ها، آتلیه ها، رستوران ها و نمایشگاه ها، استفاده می کنند.

لایت باکس اسنپ فریم

لایت باکس های اسنپ فریم شبیه به یک قاب عکس دیوارکوب ساخته می شوند و ضخامت بسیار کمتری هم دارند. ویژگی مهمی که لایت باکس های کریستالی دارند؛ مصرف پایین انرژی است. برای ایجاد نورپردازی این نوع از لایت باکس ها هم همانند نمونه های قبلی از لامپ های ال ای دی و اس ام دی، استفاده می ‌شود. این لامپ ها کم مصرف بوده و درصد خرابی پایینی دارند.

بهترین مرکز ساخت لایت باکس

چنانچه قصد داشتن یک تابلو لایت باکس تبلیغاتی جدید را دارید؛ می توانید به بهترین مرکز ساخت لایت باکس، مراجعه کنید. حتما می پرسید چطور می توانیم بهترین تابلوسازی را برای ساخت لایت باکس پیدا کنیم؟! فاکتورهای مختلفی وجود دارد که می توانید برای پیدا کردن چنین مکانی آن ها را بررسی کنید. اولین و مهمترین فاکتور استفاده از متریال مرغوب و باکیفیت موجود در بازار است. مسلماً برای اینکه یک تابلوی تبلیغاتی بتواند سال ‌ها برای شما بدون هیچ آسیبی کار تبلیغات را انجام دهد؛ می‌ بایست از متریال باکیفیتی تهیه شده باشد. پس در اولین قدم باید از مواد اولیه مرغوب مورد استفاده، اطمینان حاصل کنید.

بهترین مرکز ساخت لایت باکس

مورد دیگری که باید در نظر داشته باشید؛ وجود ضمانت نامه و گارانتی معتبر است. مرکز ساخت لایت باکس یا دیگر تابلوهای تبلیغاتی باید همراه با تابلوی ساخته شده ضمانت نامه معتبر هم به مشتری، ارائه کند. وجود ضمانت نامه خیال مشتری را از بابت کیفیت تابلو، راحت می کند. خوشبختانه تابلوسازی نامور این دو ویژگی یعنی استفاده از متریال باکیفیت و وجود ضمانت نامه معتبر را در کنار هم، دارد. علاوه بر این، تمامی مراحل طراحی و ساخت تابلو اعم از انتخاب متریال، انتخاب طرح، رنگ، فونت، سایز و… با مشورت و نظر مشتری و کاملاً مطابق با سلیقه وی، صورت می گیرد.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی و همچنین ثبت سفارش تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: