۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

طراحی و ساخت یک تابلوی منحصر به فرد؛ می ‌تواند شما را از رقیبانتان، متمایز سازد. این تمایز در نهایت موجب برتری و پیروز شدن شما در میدان رقابت می گردد. هر چقدر بتوانید در صنعت تبلیغات خود را بهتر و بیشتر به مخاطب معرفی کنید؛ فروش بالاتر و حاشیه سود بیشتری خواهید داشت. اما در صنعت تابلوسازی با متریال های متفاوتی روبرو هستیم. زمانی تنها از پارچه و یا فلز برای ساخت تابلو استفاده می شد؛ اما امروزه آنقدر متریال های متنوعی وارد این بازار شده است که انتخاب را برای مشتریان، سخت تر کرده است. یکی از متریال های جدید و البته پرطرفدار، چوب ترمووود است. اما مزایای استفاده از چوب ترموود در ساخت تابلو چیست؟

ساخت تابلو با زمینه چوب

استفاده از زیرساز چوب برای تابلوهای تبلیغاتی مخصوصا آنهایی که از نوع برجسته هستند، باعث می ‌شود جذابیت و زیبایی تابلو چند برابر شود. چوب به نوعی تداعی کننده طبیعت است و طبیعت هم با سرشت آدمی، عجین شده است. بنابراین مشاهده چنین تابلویی برای افراد خوشایند بوده و آن حس اعتماد بین فروشنده و مخاطب، بهتر شکل می گیرد.

ساخت تابلو با زمینه چوب

به طور کلی مزایای استفاده از چوب ترموود در تابلوسازی شامل موارد زیر می شود:

دوام و کیفیت بالا

خوشبختانه چوب ترمووود کیفیت لازم را در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت دارد. به این صورت که به راحتی دچار آسیب نمی گردد. همچنین طول عمر آن بسیار بالا بوده و می تواند در برابر رطوبت مثل برف و باران، مقاومت داشته باشد. البته که استقامت در برابر ضربه احتمالی خارجی هم در این متریال بالاست. بنابراین با خیال راحت می توانید برای مدت های طولانی از چوب ترمووود به عنوان زیرساز تابلو، استفاده کنید.

مناسب برای فضای داخل و خارج

برخی از متریال ها به دلیل داشتن محدودیت ‌هایی، تنها برای مکان های داخلی و سرپوشیده استفاده می شوند اما چوب ترمووود این گونه نیست. در واقع از این متریال هم می ‌توان در فضای داخلی و هم در فضای بیرونی، استفاده کرد. بنابراین برای افرادی که دکوراسیون داخلی و بیرونی فروشگاه، دفتر کار و… برایشان اهمیت دارد؛ استفاده از چوب ترمووود بهترین گزینه است. چرا که هم می ‌توانند از این متریال برای طراحی داخلی خود و هم برای نماسازی بخش بیرونی، استفاده کنند. البته که این هماهنگی در نهایت موجب جذب مشتری برای این افراد خواهد شد.

عایق بودن در برابر حرارت

زمانی که قصد سفارش یک تابلو تبلیغاتی را دارید؛ باید همه جوانب آن را بررسی کنید. آتش سوزی های احتمالی، باد و باران و… مواردی هستند که حتماً باید در نظر گرفته شوند. خوشبختانه تابلوهایی که با استفاده از چوب ترمووود ساخته می شوند؛ در برابر دما عایق بوده و علاوه بر این، می توانند از هدر رفتن انرژی هم جلوگیری کنند.

هماهنگ با محیط زیست

چوب های ترمووود دوست دار محیط زیست هستند و هیچ تاثیر مخربی بر این اکوسیستم، ندارند. در صورتیکه هر فردی در زندگی خود این حجم از توجه را به محیط زیست داشته باشد؛ به هیچ عنوان شاهد نابودی و آسیب به آن، نخواهیم بود. بنابراین در تمامی موارد باید در جهت حفظ محیط زیست، بکوشیم. یکی از مهمترین مزایای استفاده از تابلو ترمووود را می توان همین حفظ محیط زیست دانست.

زیبایی

قطعاً هر فردی با مشاهده جلوه و ظاهر چوب، متوجه زیبایی بی حد آن می ‌شود. به همین دلیل است که چوب ترمووود را می توان جزء متریال های لوکس به حساب آورد. استفاده از چوب ترمووود به عنوان زمینه کار هیچ محدودیتی برای کسب و کارهای مختلف ندارد. به طوری که در هر حیطه کاری که باشید؛ می توانید از این متریال زیبا، استفاده کنید.

مزایای استفاده از چوب ترموود در تابلوسازی

مقاوم در برابر پوسیدگی

یکی از مشکلاتی که پس از نصب تابلو پیش می ‌آید؛ پوسیدگی در برابر رطوبت است. بنابراین توصیه می ‌کنیم حتماً از متریالی استفاده کنید که از این نظر، مقاومت زیادی داشته باشد. مخصوصا اگر قرار است تابلوی شما در محیط باز و در معرض دید مشتری، قرار گیرد. از آنجایی که چوب ترمووود با چوب های معمولی زمین تا آسمان تفاوت داشته و به نوعی یک چوب حرارت دیده است؛ می تواند در برابر مشکلاتی مثل قارچ، پوسیدگی و… مقاومت بسیار خوبی داشته باشد.

چوب ترمووود چگونه تولید می شود؟

در مرحله اول چوب های خام با استفاده از دستگاه های مخصوصی، ترمووود می ‌شوند. معمولاً برای ترمووود کردن چوب از حرارت های بالا؛ تقریباً ۲۲۰ درجه سانتی گراد، استفاده می شود. این حرارت تا جایی افزایش پیدا می کند که چوب به مرحله سوختن نرسد. زمانی که چوب در معرض حرارت بالا قرار می گیرد؛ خواص شیمیایی آن تغییر کرده و تمام عواملی که باعث آسیب و خوردگی در چوب شوند، برطرف می گردد. این عوامل شامل قارچ ها، باکتری ها و رطوبت موجود در چوب است. حرارت دیدن چوب ترمووود رنگ آن را هم تغییر می دهد. به این شکل که هر چقدر زمان بیشتری در دستگاه بماند، پررنگ تر خواهد شد.

چوب ترمووود چگونه تولید می شود؟

معایب چوب ترمووود

در این مطلب تنها به مزایای چوب ترمووود پرداختیم اما بد نیست گریزی هم به معایب آن بزنیم. شاید بتوان مهمترین ایراد چوب های ترمووود را قابل تعمیر نبودن آن ها دانست. به این معنا که اگر بخشی از آن شکسته شود، باید کل آن تعویض گردد. ایراد دیگری که به این متریال وارد است، تنوع ‌رنگ بندی آن است. این چوب تنها در طیف رنگ قهوه ای قرار دارد. در نهایت شما می توانید از ترمووود قهوه ای کمرنگ یا پررنگ، استفاده کنید.

اما به آخرین ایراد این متریال می رسیم و آن هم قیمت بالای آن است. طراحی و ساخت تابلو با استفاده از چوب ترمووود باعث بالا رفتن هزینه ‌های مربوط به ساخت می شود. چوب ترمووود قیمت بالایی داشته و برخی از کارشناسان تابلوسازان آن را یکی از معایب مهم این متریال می دانند.

نقش ترمووود در تابلو سازی

استفاده از چوب ترمووود به عنوان زیرساز تابلوی تبلیغاتی یک حالت کلاسیک و زیبا به آن می بخشد. بنابراین خیلی افراد فارغ از قیمت بالای این متریال، نسبت به سفارش تابلوهای ترمووود، مصمم هستند. از این تابلوها می توانید برای هر فروشگاهی، استفاده کنید. طلافروشی ها و مغازه های لوکس بیشترین تقاضا را برای ساخت تابلوهای ترمووود دارند.

نقش ترمووود در تابلو سازی

سفارش تابلوهای تبلیغاتی

اگر قصد دارید یک تابلوی تبلیغاتی مدرن، زیبا و کلاسیک سفارش دهید؛ ما به شما تابلوهای ساخته شده از چوب ترمووود را پیشنهاد می کنیم. علیرغم قیمت نسبتاً بالای این متریال؛ ظاهر زیبا و شیک این تابلو باعث می شود از رقیبانتان کاملاً متمایز شوید. البته نمونه های دیگری از تابلوهای تبلیغاتی وجود دارند که می ‌توانند در این زمینه به شما، کمک کنند. به عنوان مثال، تابلوهای لاسوگاسی، تابلوهای چلنیوم کریستالی و… انواعی هستند که جزء تابلوهای منحصر به فرد و خاص محسوب می شوند.

اولین قدم برای سفارش تابلوی تبلیغاتی، مراجعه به یک تابلوسازی معتبر است. تابلو سازی نامور با تجربه چندین ساله ای که در این زمینه دارد؛ می تواند متناسب با بودجه و سلیقه شخصی شما، بهترین و مناسب ترین تابلوی تبلیغاتی را پیشنهاد دهد. البته نوع کسب و کار مربوطه هم در انتخاب نوع تابلو، دخیل است.

پیشنهاد می کنیم به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلو تبلیغاتی؛ با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: