۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

مزایای تابلو تبلیغاتی

تابلوی تبلیغاتی چطور موجب سرمایه گذاری می شود؟

این موضوع که تبلیغات لازمه موفقیت در یک کسب و کار است، واقعیتی انکارنشدنی است. اگر آماده ارائه برای بهترین محصولات یا خدمات باشید اما کسی شما را نشناسد؛ بازی را باخته اید. معرفی خود به دیگران اولین قدم در جذب مشتری و موفقیت است. خوشبختانه روش های تبلیغاتی، متنوع و زیاد هستند به طوری که هر فردی با هر بودجه ای که باشد، می تواند از مزایای آن، بهره ببرد.

یکی از ارزان ترین روش های تبلیغات استفاده از تابلو تبلیغاتی است. در خیلی از موارد بودجه ای که صرف طراحی و ساخت یک تابلو تبلیغاتی مدرن می کنید؛ هزینه محسوب نشده و نوعی سرمایه گذاری است. سرمایه ای که تا مدت ها می توانید از سودآوری آن، استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم با تابلوی تبلیغاتی و سرمایه گذاری در این زمینه، آشنا شویم.

تابلو تبلیغاتی چطور موجب سرمایه گذاری می شود؟

اگر تصور می کنید با سفارش یک تابلو تبلیغاتی پول خود را دور ریخته اید، سخت در اشتباه هستید. استفاده از تابلو برای معرفی کسب و کار جدیدتان نه تنها هزینه نیست؛ بلکه یک سرمایه گذاری برای اهداف شماست. هر چند در بین تمامی روش های تبلیغاتی، این هزینه اصلا به چشم نمی آید اما بهتر است بدانید حتی با این هزینه اندک می توانید سال ها از جنبه مثبت تابلو برای جذب مشتری، بهره ببرید.

مهمترین مزیتی که تابلوهای تبلیغاتی به دنبال دارند؛ دیده شدن است. به این صورت که شما با یک بار هزینه می توانید دائما تبلیغات خود را در معرض دید عموم مردم، قرار دهید. البته نحوه طراحی و ساخت تابلو هم در میزان جلب توجه افراد، موثر است و باید به گونه ای باشد که حتی با یک بار دیدن در ذهن مشتری، ماندگار شود.

نحوه طراحی و ساخت تابلو

همانطور که گفتیم برای انجام تبلیغات با استفاده از تابلو، شما در ازای هزینه ای که صرف ساخت آن می کنید، هیچ محدودیت زمانی برای استفاده از آن ندارید. در صورتی که اگر بخواهید به طور مثال به رسانه ای مثل تلویزیون سفارش تبلیغ بدهید؛ با محدودیت زمانی روبرو می شوید.

هیچ رسانه ای تبلیغ شما را به طور دائم نمایش نمی دهد؛ مگر اینکه برای هر ثانیه آن، هزینه کنید. البته این تنها مزیت استفاده از تابلو تبلیغاتی نمی باشد. یکی دیگر از امتیازهای مثبتی که دارد این است که به راحتی با صرف هزینه ای ناچیز، امکان تغییر آن ها را خواهید داشت.

تابلوهای تبلیغاتی چه مزایایی دارند؟

اگر با عناوینی همچون تابلو شهری، تابلو نمایشگاهی و تابلو فروشگاهی مواجه شده اید، باید بگوییم طراحی و ساخت تمامی این تابلوها از نظر کلیات، یکسان هستند اما از بعد روانشناسی باید به جنبه طراحی آن ها توجه و هر تابلو را متناسب با مکانی که قرار است در آن جا نصب شود، طراحی و تولید کنیم. حال به تک تک مزایایی که با سفارش یک تابلو تبلیغاتی می توانید داشته باشید می پردازیم:

شناخته شدن از طریق تابلو

اولین و مهمترین مزیتی که عایدتان می شود، شناخته شدن شماست. با این کار به دیگران می گویید که چه کسب و کاری دارید و یا چه خدماتی ارائه می دهید. این کار را می توانید تنها با چند کلمه و حک کردن یک طرح خلاقانه، انجام دهید. البته تابلوهای شهری مثل بیلبوردها می توانند حاوی پیام هایی هم باشند که در نگاه اول، مخاطب از آن، آگاه شود.

زیبایی و دکوراسیون

موضوع مهمی که در صنعت تابلوسازی به آن پرداخته می شود، نحوه نورپردازی در تابلو است. هر چقدر این کار خلاقانه تر و زیباتر انجام شود، مخاطبان بیشتری را جذب می کند. واقعیت این است که امروزه افراد برای خرید مایحتاج خود؛ بیشتر ترجیح می دهند به مکان هایی بروند که مدرن و به روز باشند. وجود یک تابلو تبلیغاتی زیبا و پر زرق و برق ناخودآگاه احساس خوبی را به مخاطب، منتقل می کند.

مقرون به صرفه بودن تابلو

طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی به نسبت سایر روش های تبلیغات هزینه کمتری می طلبد و همین موضوع می تواند دلیل مهمی برای محبوبیت تابلوها باشد.

 نحوه طراحی و ساخت تابلو

دائمی بودن تابلو تبلیغاتی

همانطور که گفتیم از یک تابلوی تبلیغاتی می توان به طور دائم استفاده کرد و یا در صورت نیاز آن را تغییر داد. دائمی بودن یک شیوه تبلیغاتی؛ خود یک ویژگی منحصر به فرد است که نمی توان به سادگی از آن گذشت.

ماندگار شدن از طریق تابلو

این یک واقعیت است که تصاویر می توانند منتقل کننده پیام ها باشند. چه بسا تاثیر یک تصویر برای معرفی بیشتر از یک نوشته باشد. از طرفی تصاویر به نسبت نوشته ها بیشتر در ذهن ماندگار می شوند. بنابراین با داشتن یک تابلوی چشمگیر و جذاب، علاوه بر معرفی کسب و کار احتمال اینکه لوگو یا طرح انتخابی شما در ذهن مخاطب باقی بماند، بیشتر می شود.

لازم به ذکر است که هرچقدر در طراحی و ساخت تابلوی تبلیغاتی خلاقیت به کار برود؛ میزان ماندگاری در ذهن مخاطب، بیشتر می شود. از بین مخاطبان زیادی که جذب کردید، مسلماً درصد زیادی از آن ها به مشتریان دائمی شما، تبدیل می شوند و این یعنی هزینه‌ ای که صرف طراحی و تولید تابلو کرده ‌اید؛ درواقع سرمایه گذاری برای کسب و کارتان بوده است.

کمک به افزایش فروش با تابلو

به طور معمول، شما وقتی قصد خرید کالای گران قیمتی را دارید، به فروشگاه های شناخته شده مراجعه می کنید تا ضمانتی در قبال خرید خود دریافت کنید. همانطور که می دانید مجموعه های معتبر به جهت تبلیغات گسترده و ارائه کالا و خدمات باکیفیت شناخته می شوند.

این مجموعه ها می توانند یکی از روش های بالقوه تبلیغ یعنی استفاده از تابلو تبلیغاتی را به کار ببندند. بسیار مشاهده شده است که کسب و کارهای مختلف به واسطه استفاده از یک تابلو مغازه مناسب توانسته اند مشتریان بیشتری را به مغازه خود جذب کنند.

ایجاد رقابت سالم از طریق تابلو مغازه

امروزه، با توجه به نیاز مردم به کالاهای مختلف بسیاری از مغازه ها به ارائه یک محصول خاص می پردازند. در اینصورت آنها در حوزه فعالیت خود دارای رقیب خواهند بود.

حال این کسب و کارها می توانند با استفاده از تابلو فروشگاهی تغییرات چشمگیری را در مغازه خود ایجاد نمایند و به افزایش فروش برسند. در این صورت آنها می توانند رقابت کاملا سالمی با دیگر کسب و کارها داشته باشند.

تبلیغ ۲۴ ساعته و مداوم با تابلو تبلیغاتی

با قاطعیت می توان گفت که هیچ نوع تبلیغی به جز تابلو مغازه دائمی و در دسترس نیست. برای مثال، تبلیغات رادیو، تلوزیون، روزنامه و… تنها در زمان خاصی انجام می شوند، اما یک تابلو مغازه جذاب قادر است کسب و کار شما را به طور مداوم‌ در معرض دید عموم قرار دهد.

هزینه مقرون به صرفه تابلو در راستای تبلیغ

همانطور که می دانید تبلیغات در رادیو و تلویزیون مشمول هزینه های بسیار بالایی می باشند. ای بسا این تبلیغات نیز دائمی نیستند. با این وجود، تابلوهای تبلیغاتی با یک بار هزینه قادر به تبلیغ چند ساله کسب و کار شما خواهند بود. در واقع می توان به این نتیجه رسید که تابلوسازی روشی مقرون به صرفه و بسیار موثر در تبلیغات است.

جذابیت تابلو فروشگاهی برای مخاطب

امروزه، با روی کار آمدن انواع تابلوهای استیل، کامپوزیت، چلنیوم، نئون و … که رنگ بندی منحصر به فردی هم دارند کار تبلیغ محصولات و جلب توجه مشتری بسیار راحت شده است. بدین ترتیب هدف اصلی تبلیغ که جذب مخاطب و افزایش میزان فروش است به آسانی میسر می شود. مهمتر اینکه قیمت انواع تابلو تبلیغاتی نیز بسیار مقرون به صرفه است.

دسترسی به عموم افراد جامعه

هیچ تبلیغی مثل تابلو مغازه نمی تواند تمامی افراد جامعه را مخاطب خود قرار دهد. برای مثال، تبلیغات اینترنتی تنها مختص افرادی هستند که زمان زیادی در فضای مجازی سپری می کنند. اما به عنوان راه مناسبی برای تبلیغ کسب و کار سایر افراد محسوب نمی شوند. این در حالی است که تابلو مغازه با نصب در مکان مناسب تمامی اقشار جامعه را مخاطب خود قرار می دهد.

انعطاف پذیری تابلو مغازه

استفاده از این تابلوها در هر مکانی میسر است. بنابراین، با قرار دادن آنها در مکان های شلوغ نظیر مراکز خرید و… می توان به شیوه موثری به بازاریابی پرداخت. البته، امروزه با افزایش روزافزون تعداد تابلوهای تبلیغاتی در مکان های شلوغ استفاده از خلاقیت برای طراحی بهتر و منحصر به فرد آنها می تواند در افزایش دید آنها توسط مخاطب بسیار تاثیرگذار باشد.

برای دیدن نمونه کارهای تابلوسازی نامور اینجا کلیک کنید.

انواع تابلو تبلیغاتی

تابلوهای تبلیغاتی بر اساس نوع نورپردازی، برجسته بودن حروف، جنس، رنگ و… به انواع مختلفی تقسیم می شوند. فردی که قصد طراحی تابلو دارد؛ باید تا حدی با روانشناسی رنگ، آشنا باشد و بتواند مطابق با نوع کسب و کار، طراحی را انجام دهد. به عنوان مثال در طراحی تابلو برای مشاغلی مثل اسباب بازی فروشی و یا تبلیغ برای شهربازی باید از تصاویر گرافیکی با رنگ های شاد و مهیج استفاده شود؛ چرا که مخاطب اصلی چنین تبلیغاتی، کودکان هستند.

برای پیروز شدن در عرصه پررقابت امروزی راهی جز رقابت نخواهید داشت. اگر مخاطبان به خوبی شما را بشناسند و با برند شما آشنا باشند؛ مسلما اعتماد بیشتری خواهند داشت و رسیدن به این مهم جز با انجام تبلیغات صحیح و اصولی، امکان پذیر نمی باشد. بنابراین منطقی است که بخشی از درآمد خود را صرف تبلیغات کنید تا بتوانید جایگاه خود را در بین رقبا، حفظ نمائید. استفاده از تابلو لایت باکس در مکان های پررفت و آمد مثل مترو، می تواند پیشنهاد خوبی باشد.

زمانی که شما روی ساخت تابلو سرمایه گذاری کنید، دیر یا زود نتیجه آن را با افزایش تعداد مشتریان و بالا رفتن سود حاصل از فروش محصولاتتان، خواهید دید و برای یک کسب و کار چه چیزی از این بهتر؟!

مزایای استفاده از انواع تابلوهای تبلیغاتی

انواع تابلو تبلیغاتی

امروزه تابلوهای مختلفی با ویژگی های جذاب توسط تابلوسازان ساخته شده اند که استفاده از آنها می تواند در جذب مشتری با تابلو تاثیر بیشتری داشته باشد. برای مثال، دو تابلو چلنیوم و دیجیتالی از جمله تابلوهایی هستند که استفاده از آنها مزایای بسیاری به همراه دارد. در زیر به معرفی این دو تابلو و تاثیر آنها در جذب مشتری خواهیم پرداخت:

تابلو دیجیتال

تابلوهای دیجیتال تطابق زیادی با شرایط محیطی دارند که این مسئله جزو اصلی ترین ویژگی آنهاست. چرا که پیام یا تبلیغ به نمایش درآمده بر روی آنها به راحتی قابل تغییر است. تابلوهای دیجیتالی به واسطه سیستم های نمایشی چند رسانه ای الکترونیک قابل راه اندازی هستند و طراحی آنها به گونه ای انجام می شود که به شبکه و سیستم های مدیریت محتوا اتصال می یابند. مزیت دیگر این تابلوها در این است که از فاصله دور امکان بروزرسانی دارند.

جالب توجه است که تابلوهای دیجیتالی دارای صفحات نمایشی از نوع LCD و پلاسما هستند که می توان از آنها در تبلیغات داخلی نظیر تابلو فروشگاهی استفاده کرد. البته، این تابلوها می توانند با دارا بودن صفحات نمایش LED در تبلیغات خارجی نیز موثر باشند. در زیر به شرح برخی دیگر از مزایای تابلو دیجیتال پرداخته ایم:

این تابلوها دارای تبلیغات منعطف بوده و تغییر تبلیغ مشمول هزینه نیست و برای اینکار کافی است که از برنامه های خاصی برای جایگزینی تبلیغات استفاده کنیم.

متغیر بودن تبلیغ این تابلوها سبب شده است که طیف گسترده ای از مشتریان با سلیقه های متفاوت بتوانند از آنها استفاده کنند. مزیتی که تابلوهای موردنظر دارند در این است که می توان از آنها به عنوان یک ابزار آموزشی در محل کار بهره برد. امروزه، این تابلوها در مکان های مختلفی نظیر فرودگاه ها و ترمینال ها جهت به نمایش گذاشتن زمان حرکت وسایل نقلیه استفاده می شوند. همچنین این تابلوها جهت نمایش منوی غذا نیز در رستوران ها کاربرد دارند.

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم یکی از تابلوهای تبلیغاتی بروزی است که به دلیل ویژگی های متمایز و مقرون به صرفه بودن مورد توجه کسب و کارهای مختلف قرار گرفته است. این تابلو دارای مزایای بسیاری از قبیل مقاومت و استحکام بالا، زیبایی و منحصر به فرد بودن است. باید توجه کنید که مقاومت این تابلوها به دلیل استفاده از ورقه های آلومینیوم در ساختار حروف آنهاست که به این راحتی فرسوده نمی شوند.

معرفی بیلبورد و مزایای استفاده از آن

بیلبوردها انواعی از تابلوهای تبلیغاتی هستند که می توان از آنها برای تبلیغات محیطی استفاده کرد. این تابلوها اغلب در بزرگراه ها نصب می شوند و اگرچه به دلیل گذرا بودن تبلیغ روی آن برای رانندگان قادر به برقراری ارتباط مستقیم با مشتری نیستند، اما می توانند محصولات شما را تا مدت زیادی در ذهن مخاطب ماندگار کنند. در ادامه به تعدادی از مزایایی این تابلو تبلیغاتی پرداخته ایم:

تبلیغ همیشگی محصول به واسطه بیلبورد: با توجه به قرارگیری بیلبوردها به عنوان تابلو تبلیغاتی، در امتداد جاده ها و بزرگراه های شلوغ صفحه نمایش تبلیغ آنها همواره در مقابل دیدگان مخاطبان قرار دارد.

کارکرد بیلبورد به صورت شبانه روزی: این نوع از تابلوهای تبلیغاتی مانند سایر تابلوها در همه روزها و ساعات هفته در حال تبلیغ کالا و خدمات شما هستند. این در حالی است که مخاطبان برای مشاهده یا عدم مشاهده تبلیغات تلوزیونی اختیار کامل دارند.

امکان نصب بیلبورد در مکان های مختلف بنا به سلیقه صاحبان کسب و کار: یکی از فاکتورهای انتخاب تابلو تبلیغاتی بیلبورد به عنوان یک ابزار تبلیغاتی این است که این تابلوها می توانند به واسطه نصب در مجاورت شرکت، تقاطع های شلوغ و مکان های پر رفت و آمد در جذب مشتری بسیار تاثیرگذار باشند. باید توجه داشته باشید که انتخاب مکان مناسب نصب تابلو تبلیغاتی اهمیت زیادی دارد و می تواند در جلب توجه مشتریان بالقوه موثر واقع شود.

آگاهی بخشی به مردم درباره برند یک کسب و کار: در صورتی که شما انتخاب طرح تابلو تبلیغاتی در بیلبورد را به درستی انجام دهید و روش برقراری ارتباط با مشتری برای کسب و کارتان را بلد باشید، تا مدت ها در ذهن مخاطب باقی خواهید ماند. بنابراین، چنانچه مشتری به محصولات و خدمات شما نیاز داشته باشد، با شما تماس خواهد گرفت.

مورد هدف قرار دادن مشتریان و مخاطبان متفاوت: بیلبوردها قادرند با بهره گیری از یک تاکتیک تبلیغاتی، افراد متفاوتی از قشرهای مختلف را به سمت خود جذب کنند. این تاکتیک به جهت عدم صرف زمان اضافی برای شناسایی مخاطبان و صرف هزینه بیشتر در این راستا اهمیت زیادی دارد.

البته یک مزیت استفاده از نابلو تبلیغاتی بیلبورد در این است که مخاطبان با میل خود به برند شما جذب می شوند. بدین ترتیب، کسب و کارهای دارای بیلبورد نیازی به تلاش و صرف زمان زیاد برای دستیابی به مشتریان بالقوه ندارند.

همین حالا ثبت سفارش کنید

اگر به دنبال یکی از به روزترین تابلوسازی ها برای ثبت سفارش می گردید، پیشنهاد ما تابلوسازی نامور می باشد. چرا که سال ها در این زمینه فعالیت داشته و می تواند مطابق با سلیقه و بودجه مشتری، بهترین تابلو تبلیغاتی را طراحی کند.

برای این کار ابتدا باید طرح پیشنهادی خود را به تابلوسازی نامور ارائه دهید. طرح شما به مرحله طراحی رفته و پس از تایید توسط شما، تابلو وارد مرحله پیاده سازی می شود. در این قسمت نیز می ‌توان نورپردازی و ترکیب رنگ تابلو را انتخاب کرد.

تابلوسازی نامور سال ها در زمینه ساخت تابلوهای تبلیغاتی فعالیت داشته و سفارشات را بر اساس سلیقه مشتری ها و همچنین بودجه ‌ای که برای این کار در نظر گرفته ‌اند؛ به بهترین شکل ممکن، طراحی و تولید می کند. به منظور ثبت سفارش خود می توانید با شماره های 02157996 و 02144860911، تماس بگیرید و از راهنمایی ها و مشاوره های آنان، استفاده کنید.

تابلوهای تبلیغاتی چه مزایای دارند؟

نتیجه گیری

امروزه تابلو تبلیغاتی به عنوان یک روش مقرون به صرفه و در عین حال گیرا در تبلیغ کسب و کار شناخته شده است. البته، این نوع تابلو در صورت استفاده از طرح و رنگ زیباست که می تواند در جلب توجه مشتری موثر باشد و رنگ پریدگی تابلو تبلیغاتی چندان مطلوب نیست. بنابراین، پیشنهاد ما این است که کار ساخت تابلو خود را به تابلوسازان حرفه ای و باسابقه نظیر استادکاران مجموعه تابلوسازی نامور به عنوان بورس ساخت تابلو در تهران بسپارید تا در اسرع وقت تابلویی با کیفیت بالا تحویل بگیرید. در این مجموعه انواع تابلو خیابانی، بیلبورد و… قابل سفارش است.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: