۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

پیشرفت فناوری در جوامع صنعتی حرف اول را می زند. به همین دلیل شاهد تغییرات چشمگیری در صنایع مختلف هستیم. صنعت تابلوسازی هم مشابه با دیگر صنایع روز به روز در حال پیشرفت می باشد. به طوری که هر روز شاهد تولد تابلوهای بسیار مدرن و منحصر به فرد می باشیم. تابلوهای تبلیغاتی از جهت معرفی و تبلیغات بسیار کاربردی می باشند اما برای اینکه بتوانید در این زمینه موفق عمل کرده و تاثیر زیادی روی مخاطب داشته باشید، باید به سراغ جدیدترین نوع آن ها بروید. در بین انواع مختلف تابلوهای تبلیغاتی؛ تابلوهای برجسته معمولا محبوب تر هستند.

اما بپردازیم به معرفی جدیدترین تابلوهای برجسته که می تواند برند و نام تجاری شما را به سرعت در بین افراد، معرفی کند.

جدیدترین تابلوهای برجسته

جدیدترین تابلوهای برجسته کدام اند؟

در بحث مربوط به کسب و کار و ساخت تابلو؛ هدف از سفارش تابلوهای فروشگاهی، تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان فعال و همیشگی است. هر چقدر بتوانید یک تابلوی زیباتر، جدیدتر و البته جذاب تر سفارش دهید، می توانید به هدف خود نزدیک‌تر شوید.

البته این موضوع را در نظر بگیرید که در کنار جذابیت و زیبایی بصری یک تابلو؛ باید موارد دیگری مثل جنس تابلو، متریال به کار رفته در ساخت آن، ابعاد تابلو و میزان مقاومت تابلو در شرایط جوی مختلف را هم در نظر بگیرید. با داشتن یک تابلوی مدرن و زیبا می توانید به راحتی نگاه رهگذران را جذب کرده و به نوعی کار تبلیغات را برای کسب و کارتان، انجام دهید.

جدیدترین تابلوهای برجسته کدام اند؟

در بین تنوع زیاد تابلوها، این تابلوهای برجسته هستند که توانسته اند در بین مخاطبان بیشتر از انواع دیگر محبوب شوند. جدیدترین تابلوهای برجسته عبارتند از:

تابلو چلنیوم پانچ

قطعاً در بین تابلوهای تبلیغاتی، تابلوهای چلنیوم با ظاهر بسیار زیبایی که دارند، توانسته اند در بین افراد بسیار پرطرفدار شوند. تابلو چلنیوم خود به انواع مختلفی تقسیم می شود. البته که سفارش یک تابلو چلنیوم ساده نسبت به انواع دیگر آن هزینه کمتری می طلبد اما جذابیتی که تابلوهای چلنیوم پانچ یا ستاره ای دارند، اصلاً با تابلو چلنیوم ساده قابل قیاس نمی باشد. تابلو چلنیوم پانچ که نام دیگر آن تابلو چلنیوم ستاره ای است یکی از مدرن ترین تابلوهای فروشگاهی است. این تابلو به دلیل نورپردازی خاصی که دارد، در زمره جدیدترین تابلوهای برجسته قرار می گیرد.

نحوه طراحی و ساخت تابلو چلنیوم پانچ به این صورت است که ابتدا با ایجاد اشکال ستاره ای، دایره ای و یا سایر اشکال انتخابی دیگر روی حروف، زمینه برای بازتاب نور و شکست آن در فضا ایجاد می‌ شود. همین نورپردازی خاص تابلوهای چلنیوم پانچ یا ستاره ای است که آن ها را خاص و منحصر به فرد جلوه می دهد.

نورپردازی این تابلوها به قدری تماشایی است که هر رهگذری را به دنیای شگفت انگیز نور و درخشش، دعوت می کند.

تابلو لاسوگاسی

یکی از مدرن ترین و جدیدترین تابلوهای برجسته که معمولاً به عنوان تابلوهای فروشگاهی استفاده می شود، تابلو لاسوگاسی است. این تابلو اولین بار در آمریکا و در شهر لاس وگاس تولید شد اما به دلیل اینکه جذابیت زیادی داشت؛ به سایر شهرها و کشورها راه پیدا کرد.

تابلوهای لاسوگاسی جزء تابلوهای پرزرق و برق می باشند. به طوری که رهگذران پر انرژی را به سمت خود جذب می ‌کند. به همین دلیل این تابلوها معمولاً در مکان های شلوغ و مجتمع هایی که اکثر مراجعه کنندگان آن جوانان هستند، نصب می گردد.

تابلو لاسوگاسی را برای تبلیغ رستوران ها، فست فودها، آتلیه های عکاسی، باشگاه های ورزشی، کافه ها، شهر بازی ها، اسباب بازی فروشی ها و هر مکانی که نیاز به ایجاد حس شور و هیجان دارد، سفارش می دهند.

توصیه می کنیم این بار که برای خرید به مراکز تجاری رفتید؛ حتما به شکل های مختلف تابلوها دقت کنید. این موضوع به خصوص برای افرادی که قصد دارند تابلویی مدرن آن هم با حروف برجسته سفارش دهند، تاکید می شود.

برای سفارش تابلو لاسوگاسی دستتان حسابی باز است. چرا که تقریبا هر شکلی که در ذهن داشته باشید، می ‌توانید روی تابلو پیاده کنید. اکثر مشتریان ترجیح می دهند یک تابلو لاسوگاسی ستاره ای، داشته باشد.

تابلوهای برجسته

تابلو پولکی

یک تابلوی جوان پسند و پر هیجان!

اگر به دنبال جذب نگاه جوانان پرانرژی هستید؛ بدون معطلی به سراغ تابلو پولکی بروید. زمینه این تابلو از تایل ها یا همان قطعاتی تشکیل شده است که یک صحنه یکدست، نرم و درخشان را ایجاد می کنند. اما وجه تمایز برجسته این تابلوها با دیگر تابلوهای تبلیغاتی در چیست؟!

همه چیز به رقص پولک ها برمی گردد. این موضوع هم صدای دلنشینی ایجاد کرده و هم یک رقص نور تماشایی در فضای کسب و کارتان، پدید می آورد.

جدای از رقص پولک ها؛ درخشندگی و آیینه وار بودن پولک ها، نمایش خیره کننده و سه بعدی از تابلو فروشگاهی شما برپا می ‌کند که می ‌تواند برای مدت زمان کوتاهی باعث درگیر ذهن مشتری گردد.

خبر خوب دیگر اینکه برای ساخت تابلوهای پولکی نیاز به صرف زمان زیادی نمی باشد. چرا که تایل های پولکی از قبل ساخته شده ‌اند و شما کافی است تنها رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

تابلو استیل

از اینکه تابلوهای استیل را جزء جدیدترین و مدرن ترین تابلوهای تبلیغاتی قرار داده ایم، تعجب نکنید. تابلو استیل در انواع مختلفی تولید می ‌شود. تابلو استیل رینگی، تابلو استیل نور اندریک و تابلو استیل پلاستیک، نمونه ‌هایی از این تابلوی معروف هستند. به عنوان مثال، تابلو استیل نوراندریک یا بک لایت (back light)، نمونه ای از تابلو استیل است که نورپردازی تعبیه شده برای آن، زیبایی تابلو را دو چندان می کند.

برای اعمال نورپردازی در تابلوهای استیل از اس ام دی های بلوکی در پشت حروف برجسته استفاده می کنند. این موضوع باعث می ‌شود که تابش نور را در بخش پشتی حروف استیل، داشته باشید.

تابلوهای استیل آنقدر از نظر ظاهری درخشنده و جذاب هستند که بدون وجود نورپردازی هم کار تبلیغات را به خوبی انجام می دهند اما با وجود نورپردازی می توانید یک تابلوی مدرن، زیبا و فوق العاده جذاب داشته باشید که می تواند به هنگام شب حسابی خودنمایی کند.

سفارش تابلو تبلیغاتی

سفارش تابلو تبلیغاتی

دنیای امروز دیگر مجالی برای تکرار و یکنواختی باقی نگذاشته است. چرا که فناوری هر روز رو به پیشرفت است و معمولاً افراد برای رفع نیازهای ضروری خود به مکان‌ هایی مراجعه می‌ کنند که بتوانند این پیشرفت فناوری را به وضوح، مشاهده کنند.

زمانی که برای سفارش تابلوی تبلیغاتی به تابلوسازان مراجعه می کنید؛ با تنوعی از تابلوهای تبلیغاتی مواجه می شوید. اگر اطلاعات کمی درباره تابلوهای تبلیغاتی داشته باشید، قطعاً انتخاب بهترین و مناسب ترین تابلو برایتان کمی سخت خواهد شد. اینجاست که راهنمایی مشاوران تابلوساز برای شما، کارساز می باشد‌.

تابلوی تبلیغاتی که سفارش می دهید باید علاوه بر داشتن زیبایی، کاملاً مدرن بوده و نورپردازی زیبایی هم داشته باشد. البته که تناسب تابلو با بودجه‌ ای که برای طراحی و ساخت آن در نظر گرفته اید هم موضوع مهمی است که باید توسط تابلوساز در نظر گرفته شود.

تابلوسازی نامور این اطمینان را به شما مشتریان عزیز می دهد که متناسب با نوع فعالیتی که دارید و همچنین جامعه هدف و بودجه تعیین شده برای ساخت تابلو، بهترین پیشنهاد ممکن را به شما بدهد. خوشبختانه تمامی تابلوهای ساخته شده توسط این تابلوسازی، ضمانت نامه معتبر هم دارند. پس اصلا نگران خدمات پس از فروش تابلو نباشید.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می ‌توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: