گروه تابلو سازی ناموَر

معرفی پرطرفدارترین تابلوهای مغازه

تابلوهایی که بر سر درب مغازه ها نصب می شوند آنقدر اهمیت دارند که برخی از افراد تنها به واسطه همین تابلوهاست که وارد یک مغازه می شوند و یا اینکه بی اعتنا از کنار آن، عبور می ‌کنند. تابلوهای امروزی به دلیل رنگ بندی و نورپردازی ویژه و جالب توجهی که دارند؛ نسبت به گذشته بسیار مدرن تر و شکیل تر شده اند. بنابراین اگر به تازگی کسب و کاری راه اندازی کرده ‌اید؛ بهتر است یک تابلو مغازه باکیفیت و مدرن برای آن، سفارش دهید. زیرا تابلوها جزء اولین چیزهایی هستند که مخاطب، می بیند. در این مقاله قصد داریم به ذکر پرطرفدارترین تابلوهای مغازه، بپردازیم.

معرفی پرطرفدارترین تابلوهای مغازه

امروزه صنعت تابلوسازی پیشرفت زیادی داشته است به گونه‌ ای که می توان هر تابلویی را بر اساس سلیقه مشتری، طراحی و پیاده سازی کرد. الزام خاصی برای استفاده از یک نوع تابلو برای مغازه وجود ندارد و هر فردی می تواند با توجه به بررسی ویژگی های هر کدام از تابلوها، یکی از انواع آن را انتخاب کند.

متریال هایی که برای ساخت تابلو استفاده می ‌شود؛ آنقدر زیاد هستند که ممکن است مشتری در نگاه اول برای انتخاب تابلو دچار سردرگمی شود. متریال هایی که برای این کار استفاده می ‌شود شامل آلومینیوم، چوب ترموود، پلاستیک فشرده کامپوزیت، نئون پلاستیک، استیل، تیتانیوم و… می ‌شود که هر کدام از این مواد از نظر مقاومت با یکدیگر متفاوت هستند و در شرایط جوی متفاوت به گونه یکسان عمل نمی کنند. برخی از آن ها مثل تابلو استیل مقاومت بسیار بالایی دارند و به راحتی خراب نمی شوند.

معمولا انتخاب نوع تابلو به جامعه هدف هم بستگی دارد. به طور مثال نمی توان برای نصب تابلو سر درب کافه ها و رستوران ها از تابلوهای بسیار ساده، استفاده کرد. زیرا افرادی که در این مکان ها تردد می کنند، معمولاً جوان هستند. بنابراین تابلوی این مغازه ها باید تا حد کافی مهیج، زیبا و جوان پسند باشد. به طور کلی آنچه که تا حد زیادی در انتخاب نوع تابلو دخیل است؛ سلیقه، جنس تابلو و بودجه مورد نظر برای طراحی و ساخت آن، می باشد. تابلوهای معرفی شده در ادامه از پرطرفدارترین تابلوهای مغازه ای هستند:

تابلو مغازه چلنیوم

تابلو چلنیوم به دلیل نورپردازی جذابی که دارد؛ بسیار مورد توجه افراد، واقع می شود. معمولاً مشتریانی که به تابلوسازی مراجعه می ‌کنند؛ اگر نمونه ‌ای از تابلوهای چلنیوم را ببینند، ترغیب می ‌شوند آن را برای مغازه خود سفارش دهند. تابلو چلنیوم خود انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

تابلو چلنیوم الماسی
تابلو چلنیوم ساده
تابلو چلنیوم پلکسی دوبل
تابلو چلنیوم لبه پانچ
تابلو چلنیوم فول کالر
و…

در ساخت تابلو چلنیوم که به صورت حروف برجسته ساخته می ‌شود؛ از نوعی آلیاژ که ترکیبی از آلومینیوم و یک فلز دیگر است، استفاده می ‌شود. قابلیت نورپردازی به تابلو از ویژگی‌ های اصلی تابلوی چلنیوم است که تنوع زیادی هم دارد. برای این کار پانچ هایی به شکل دایره و ستاره روی حروف، ایجاد می کنند.

پرطرفدارترین تابلو مغازه

تابلو مغازه لایت باکس

حتماً شما هم نمونه هایی از این نوع تابلو را در اطراف خود، دیده اید. تابلوی لایت باکس، نوعی تابلوی نورانی است که نور تعبیه شده درون آن با استفاده از لامپ های اس ام دی، انجام می گیرد. استفاده از این تابلوها باعث می شود توجه افراد زیادی به مغازه و فروشگاه شما، جذب شود. این نوع تابلوها در تمامی ساعات شبانه روز و مخصوصاً شب هنگام جلوه ویژه‌ ای داشته و به خوبی حرفه و کسب و کار شما را به دیگران، معرفی می کند.

تابلو مغازه ترموود

متریال اصلی این گونه تابلوها همان چوب ترموود می باشد که حروف روی آن، سوار می ‌شود. تابلوهایی که با استفاده از چوب ترموود ساخته می ‌شوند؛ برای دیزاین های داخلی و همچنین مکان هایی مثل کافی شاپ ها و رستوران ها، بسیار مناسب هستند. استفاده از چوب ترموود یک سبک سنتی به محیط می بخشد و برای مغازه هایی مثل عطاری ها و مغازه های فروش محصولات گیاهی، بسیار مناسب است.

تابلو مغازه کامپوزیت

تابلو کامپوزیت از قدیم تا به امروز طرفداران خاص خود را داشته است. یکی از دلایلی که افراد جذب این تابلوها می ‌شوند؛ وزن کم و استحکام زیاد آن‌ها می باشد. طول عمر بالا و قابلیت حمل و نقل آسان تابلوهای کامپوزیت هم از دلایل محبوبیت آن ها می باشد.

تابلوهای کامپوزیت در برابر شرایط جوی مختلف مثل بارش باران و یا حوادثی مثل آتش سوزی، نسبتا مقاوم هستند.

تابلو مغازه حروف برجسته

نیمی از زیبایی تابلو را می توان به حروف برجسته آن، دانست. این حروف را می توان به صورت دقیق و با دستگاه های پیشرفته؛ برش زده و روی پنل اصلی، سوار کرد. تابلوهای حروف برجسته انواع مختلفی مثل تابلو حروف برجسته فلزی، الماسی، پانچ و… دارد. جلوه سه بعدی که این تابلوها دارند؛ باعث جذابیت دوچندان آن ها می شود، به گونه ای که می توان تابلوهای چلنیوم را در زمینه برندسازی و شناساندن نام تجاری به مخاطب، موثر دانست.

تابلو مغازه حروف برجسته

به هنگام سفارش تابلو مغازه به چه مواردی باید توجه کنیم؟

بر همگان واضح و مبرهن است که وجود تابلوهای تبلیغاتی مخصوصاً تابلوهای مغازه‌ ای، برای رونق کسب و کار لازم و ضروری می‌ باشد. هیچ کسب و کاری بدون انجام تبلیغات نمی ‌تواند مسیر موفقیت را طی کند. اما تبلیغات روش‌ های مختلفی دارد و شما برای اینکه بتوانید بازدهی مطلوبی از یک روش تبلیغاتی بگیرید، می ‌بایست آن را به صورت اصولی و صحیح، اجرا کنید.

تبلیغات شامل موارد مختلفی می‌ شود. از تیزرهای تبلیغاتی گرفته تا چاپ بروشور، ارسال پیام ‌های کوتاه و… همگی از روش‌ های مرسوم تبلیغاتی محسوب می‌ شوند. اما در بین تنوع زیادی که در روش انجام تبلیغات وجود دارد؛ استفاده از تابلوهای تبلیغاتی، یک روش مقرون به صرفه و البته موثر شناخته شده است. با داشتن یک تابلوی تبلیغاتی به راحتی می ‌توانید هر خدمات و محصولات قابل ارائه ای که دارید، در معرض دید مخاطبان قرار دهید. استفاده از تابلوهای تبلیغاتی محدود به زمان حال نمی ‌باشد. از گذشته‌ های دور تاکنون این شیوه تبلیغات، بسیار مرسوم بوده است.

زمانی که قصد سفارش تابلوی تبلیغاتی را داشته باشید؛ باید نکاتی را در نظر بگیرید که ممکن است خیلی افراد بدون توجه به آن ها، تنها به سراغ یکی از تابلوسازی ها رفته و تابلوی مورد نظر خود را سفارش دهند. البته که اگر این افراد به یک تابلوسازی معتبر و باتجربه رجوع کرده باشند، هیچ نگرانی وجود ندارد. اما در هر صورت بهتر است که با یک پیش زمینه ذهنی و با اطلاعات نسبتا کافی به تابلوسازی‌ ها، رجوع کنید.

 

مهمترین مواردی که به هنگام سفارش تابلو مغازه باید در نظر بگیرید، شامل موارد زیر می ‌شود:

1. بررسی پیشینه تابلوسازی

این موضوع اهمیت زیادی دارد که تابلوسازی که به آن رجوع می‌ کنید، چه سابقه فعالیتی داشته است. در واقع تاریخچه و پیشینه تابلوسازی می ‌تواند به شما کمک کند که بتوانید در انتخاب تابلوساز، تصمیم درستی بگیرید. به این منظور می‌ توانید پرس و جو کرده و یا از نمونه کارهای ساخته شده توسط تابلوسازی مورد نظرتان، دیدن کنید.

در برخی مواقع افراد برای اینکه اطمینان کافی داشته باشند، به سراغ مشتریان قبلی تابلوسازی می‌ روند و از آن ها در مورد رضایت از خرید، سوال می ‌کنند. این گزینه نیز به نوبه خود می ‌تواند بسیار کاربردی و راهگشا باشد. در هر صورت زمانی که از سابقه فعالیت تابلوساز و کیفیت تابلوهای ساخته شده توسط او اطمینان کافی پیدا کردید، می ‌توانید با خیال راحت کار طراحی و ساخت تابلوی سفارشی خود را به تابلوسازی مذکور، بسپارید.

2. انتخاب مواد اولیه برای ساخت تابلو

هیچ کدام از مشتریان تمایل ندارند پس از دریافت و نصب تابلوی تبلیغاتی، شاهد خرابی آن باشند. به همین دلیل حتماً باید به هنگام سفارش تابلو، کیفیت مواد اولیه را مد نظر قرار دهید. معمولا تابلوسازان به این مورد توجه کافی دارند اما شما نیز به عنوان مشتری باید این موضوع مهم را به تابلوساز، گوشزد کنید.

مواد اولیه ساخت تابلو متنوع می ‌باشد و بنا بر بودجه و همچنین نوع کسب و کار شما، تابلوساز می تواند گزینه ‌های مختلفی را پیشنهاد دهد. از آنجاییکه شما به عنوان مشتری تجربه زیادی در این زمینه ندارید؛ می ‌توانید از راهنمایی مشاوران و کارشناسان تابلوساز، بهره بگیرید.

اگر کیفیت و دوام یک تابلوی تبلیغاتی برایتان از درجه اهمیت بالایی برخوردار است بهتر است به سراغ مواد اولیه بسیار مقاوم مثل استیل چلنیوم و دیگر فلزهای بادوام بروید. البته این متریال‌ها زیبایی و دوام را در کنار یکدیگر دارند بنابراین خیالتان از بابت ظاهر تابلوی تبلیغاتی نیز راحت است.

 

3. مشاوره با کارشناسان

این موضوع که تابلوی سفارشی شما با نوع کسب و کارتان سنخیت داشته باشد، موضوع مهمی است. بنابراین بهتر است در این زمینه سلیقه شخصی را کنار گذاشته و به فکر جذب مخاطب باشید. معمولاً هر کسب و کاری مخاطبان خاص خود را دارد. ممکن است شغل شما به گونه ‌ای باشد که تنها با نسل جوان به عنوان مخاطبین خود، سروکار داشته باشید. تابلویی که قرار است چنین نسلی را جذب کند، باید جذابیت و ویژگی ‌های منحصر به فردی داشته باشد. چرا که جوانان از تکرار گریزانند و معمولاً جذب طراحی‌ ها و تصاویر خلاقانه می ‌شوند.

در مورد کسب و کارهای دیگر نیز به همین منوال است. پس زمانی که با کارشناسان تابلوساز جلسه مشاوره برگزار کردید؛ می ‌توانید به راحتی این موارد را مطرح کرده و از کارشناسان بخواهید شما را در این زمینه، راهنمایی کنند. تابلوسازان معمولاً با توجه به تجربه کاری که دارند، به خوبی می ‌توانند تابلوی مناسب کسب و کار شما را پیشنهاد دهند.

در جلسه ‌ای که بین شما به عنوان مشتری و کارشناسان تابلوساز برگزار می ‌گردد، موضوعات دیگر مثل بودجه شما برای طراحی و ساخت تابلو، اندازه و ابعاد تابلو، موقعیت نصب تابلو، ترکیب رنگ مورد علاقه‌، نورپردازی و یا عدم وجود آن، انتخاب متریال و طراحی تابلو، مطرح می‌ شود. پاسخ تمامی این موارد برای تابلوساز باید کاملاً واضح باشد. تنها در این صورت است که تابلوساز می‌ تواند با یک دید همه جانبه و شفاف، کار طراحی و ساخت تابلوی تبلیغاتی شما را آغاز کند.

4. مشارکت در روند ساخت تابلو

برخی از تابلوسازان این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده ‌اند که به راحتی بتوانند روی روند ساخت تابلو، تسلط و نظارت داشته باشند. در این صورت، در هر کدام از مراحل ساخت تابلو اگر مغایرتی وجود داشته باشد، می توان زودتر و سریع تر آن را برطرف کرد.

بنابراین اگر شما فرصت کافی برای این کار داشته و تمایل دارید روی تمامی مراحل ساخت تابلوی سفارشی خود نظارت داشته باشید؛ حتماً در جلسه مشاوره باید این موضوع را با تابلوساز، مطرح کنید. معمولاً تابلوسازانی که کیفیت را مد نظر قرار داده و از تجهیزات پیشرفته برای ساخت تابلو استفاده می کنند، هیچ ابایی از این موضوع نداشته و با آغوش باز، پذیرای این موضوع هستند.

5. طراحی و ترکیب رنگ تابلو

هر تابلوسازی که انتخاب می ‌کنید، باید گرافیست ‌ها و طراحان ماهری در مجموعه خود، داشته باشند. چرا که قرار است طراحی تابلوی سفارشی شما، به آن ها سپرده شود. بنابراین تا جای ممکن در این مورد تحقیق و بررسی داشته باشید. چرا که طراحی تابلو اولین چیزی است که مخاطب آن را مشاهده می ‌کند.

بنابراین طراحی می‌ تواند رابطه مستقیمی با میزان جذب مخاطب و فروش بالاتر محصولات و خدمات، داشته باشد. قطعاً به دلیل همین موضوع است که شرکت های تبلیغاتی در سال ‌های اخیر برای طراحی‌ های خلاقانه و منحصر به فرد، ارزش زیادی قائل شده اند‌.

6. ضمانت نامه و یا گارانتی

این موضوع که تابلوی ساخته شده شما تضمین شود، اهمیت زیادی دارد. چرا که به محض خرابی هر یک از قطعات به کار رفته در نورپردازی و یا رنگ پریدگی حروف برجسته نصب شده روی تابلو، شما مجبور به صرف هزینه بالا برای تعمیر و یا تعویض تابلو خواهید شد.

قطعاً تابلوسازی ‌هایی که از متریال باکیفیت برای ساخت تابلوها استفاده می کنند و به مهارت و تجربه خود اطمینان کافی دارند، تمامی ساخته‌ های خود را تضمین می کنند. وجود ضمانت نامه می‌ تواند یک اطمینان خاطر به مشتری بدهد. بنابراین منطقی است که تنها به تابلوسازانی رجوع کنید که این خدمات را به مشتریان، ارائه می ‌کنند.

زمانی که تابلوی ساخته شده ضمانت نامه داشته باشد؛ شما با خیال راحت می ‌توانید به محض مشاهده هر گونه آسیب و خرابی در تابلوی مذکور، با تابلوساز تماس گرفته و درخواست رفع خرابی ‌های ایجاد شده را داشته باشید.

البته که بیشترین خرابی ‌های احتمالی مربوط به تجهیزات الکترونیکی به کار رفته در نورپردازی تابلوهای تبلیغاتی است. ممکن است با آسیب دیدن هر کدام از این قطعات، بخشی از روشنایی تابلو از دست برود و یک تابلوی نیمه روشن به هیچ عنوان نمی‌ تواند جاذبه خاصی برای مخاطبان داشته باشد. بنابراین به هنگام سفارش تابلو می بایست به این موضوع دقت کافی داشته باشید.

قیمت تابلو مغازه

قیمت تابلو مغازه چقدر است؟

قیمت تمام شده یک تابلو به عوامل مختلفی، بستگی دارد. متریال استفاده شده، ابعاد تابلو، نورپردازی، حروف برجسته و… همگی در هزینه ساخت یک تابلو، دخیل هستند. اگر قصد ندارید هزینه چندان بالایی برای تهیه تابلو بپردازید و یا قصد دارید مجدداً در آینده تابلوی مغازه یا فروشگاه را تعویض کنید؛ می توانید به سراغ تابلوهای ارزان ‌قیمت، بروید. البته قیمت پایین این تابلوها دلیل بر بی کیفیت بودن آن ها نیست. تابلوهای کامپوزیت، تابلوهای پلاستیک و انواع تابلوهای چلنیوم از جمله تابلوهایی هستند که قیمت متوسط و مقرون به صرفه ای دارند.

تابلوهای ساخته شده با چوب ترموود، تابلو ال ای دی فول کالر، تابلوهای لاس وگاسی، تابلو استیل و تابلو وکیوم از جمله تابلوهای گران قیمت به شمار می‌ روند که البته طراحی و ساخت آن ها زمان بیشتری می ‌برد و از نظر جلوه هم چشمگیرتر هستند.

در صورتی که مغازه ای کاملا معمولی دارید و نمی ‌خواهید برای تابلوی تبلیغاتی هزینه‌ی بالایی بپردازید؛ ما به شما تابلوهایی با قیمت معمول و متوسط مثل تابلو چلنیوم را پیشنهاد می کنیم. نگران زیبایی و جلوه تابلو نباشید. حتی این چنین تابلوها‌ را هم می توان به صورت خلاقانه و زیبا، طراحی کرد.

در این مقاله با انواع تابلوی مغازه، آشنا شدید. نکته ای که وجود دارد این است که اگر برای سفارش تابلو مصمم هستید؛ بهتر است این کار را به افراد حرفه ‌ای و متخصص، بسپارید تا به بهترین شکل و با استفاده از باکیفیت ترین مواد اولیه، تابلوی تبلیغاتی دلخواه شما را بسازند.

شرکت تابلوسازی نامور سال هاست در این زمینه تجربه داشته و تابلوهای تبلیغاتی زیادی را طراحی و پیاده سازی کرده است. این تابلو سازی برای ساخت تابلو از بهترین و باکیفیت ترین متریال موجود در بازار، استفاده می ‌کند. مزیتی که وجود دارد این است که تمامی تابلوهای ساخته شده توسط این تابلوسازی از لحظه نصب تا مدت زمان مشخصی، گارانتی می شوند. به این معنا که در این فاصله زمانی هرگونه آسیب و خرابی وارد شده به تابلو؛ در اسرع وقت توسط کارشناسان، برطرف می گردد.

برای سفارش تابلو مغازه می توانید با کارشناسان مجموعه تابلو سازی نامور مشورت کرده و از راهنمایی های آنان، استفاده کنید. شماره های درج شده در وب سایت راه ارتباطی شما با کارشناسان، می باشد. حتی اگر محدودیت مکانی هم داشته باشید، مشکلی در سفارش تابلو نخواهید داشت. چرا که تابلو نامور به جز تهران در برخی از شهرهای دیگر نمایندگی دارد. حتی در صوت عدم وجود نمایندگی فعال در شهر محل سکونت خود، می توانید به صورت آنلاین و کاملا غیرحضوری، سفارش خود را ثبت کنید.

پیمایش به بالا