۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

همانطور که تبلیغات روز به روز متنوع تر شده و توسعه می‌ یابد؛ هم راستا با آن تابلوسازی هم پیشرفت می‌ کند. چرا که تابلو یکی از مهمترین بخش‌ های تبلیغات محسوب می ‌شود و در تمامی کمپین های تبلیغاتی جایگاه ویژه و مهمی دارد. افراد در هر شغل و کسب و کاری که باشند می ‌توانند از تابلوهای تبلیغاتی برای معرفی فعالیت ها و خدمات خود، استفاده کنند. علاوه بر این، وجود تابلوهای تبلیغاتی شهری و همچنین بیلبوردها می ‌تواند برای معرفی برندهای مطرح بسیار موثر باشد. به دلیل تأثیر مثبتی که تابلو در جذب مشتری و فروش بیشتر محصولات و خدمات دارد؛ واضح است که هر روز متریال های باکیفیت و جدیدی وارد این صنعت شده و از ماشین آلات مدرن برای طراحی و ساخت تابلوها، استفاده شود. در ادامه با ما همراه باشید تا روند پیشرفت صنعت تابلو سازی را بررسی کنیم.

پیشرفت صنعت تابلو سازی

روند توسعه و پیشرفته صنعت تابلو سازی

برای اینکه بتوانیم یک تابلو را با کیفیت قابل قبولی از مرحله طراحی به مرحله اجرا برسانیم؛ نیازمند هماهنگی بخش های مختلف هستیم. بنابراین زمانی که از پیشرفت صنعت تابلو سازی صحبت می کنیم؛ منظورمان پیشرفت در تک تک این بخش ها می باشد. اگرچه در کشور ما صنعت تابلوسازی پیشرفت های قابل توجهی داشته است، اما هنوز هم در مقایسه با کشورهای پیشرفته جای توسعه و پیشرفت، دارد. البته این موضوع مستلزم صرف زمان و هزینه می باشد.

به طور کلی پیشرفت های مربوط به صنعت تابلو سازی را می توان به بخش های زیر خلاصه کرد:

پیشرفت در زمینه تولید متریال و مواد اولیه ساخت تابلو

برای اینکه یک تابلو ساخته شود نیاز به زمان و هزینه دارد. بنابراین منطقی است که از متریال باکیفیتی برای تهیه آن ها، استفاده شود. متریال های مربوط به صنعت تابلو سازی روز به روز پیشرفت داشته اند، به طوری که امروزه متریال های جدیدی وارد بازار شده ‌اند که دوام و ماندگاری تابلوها را به طور قابل توجهی، افزایش می دهند. البته به تازگی با هدف ابداع متریال های جدید؛ دست به ترکیب این مواد با یکدیگر زده اند. متریالی با کیفیت است که ویژگی ماندگاری و دوام بالا در شرایط محیطی مختلف را داشته باشد. در این شرایط می ‌توان انتظار طول‌ عمر مناسبی را از یک تابلو، داشت.

روند توسعه و پیشرفته صنعت تابلو سازی

پیشرفت در زمینه سبک تابلو

زمانی که کسب و کاری داشته باشید؛ مشتری هایی با سلایق گوناگون خواهید داشت و اگر بخواهید در عرصه رقابت پیروز میدان باشید، باید بتوانید پاسخگوی نیاز اکثر مشتریان باشید. خوشبختانه صنعت تابلو سازی با ورود سبک های جدید پیشرفت زیادی کرده است. به گونه ‌ای که می تواند تمامی سلایق را پوشش دهد. یکی از جدیدترین سبک های مربوط به تابلوسازی، استفاده از حروف برجسته روی تابلوست. این نوع تابلو از زمانی که ابداع شد؛ به سرعت توانست بین مشتریان محبوب واقع شود. تا جایی که بسیاری از افراد تابلوهای حروف برجسته را به عنوان تابلو مغازه بهترین گزینه ممکن می دانند.

پیشرفت در زمینه ایده برای ساخت تابلو

به جرأت می توان گفت طراحی یک تابلو از هر چیز دیگری مهم تر است. حتی اگر تابلو از مواد اولیه با کیفیتی تهیه شده اما طراحی خلاقانه و زیبایی نداشته باشد؛ نمی ‌تواند آنقدر که انتظار دارید در جذب مخاطب، موفق عمل کند. به همین دلیل است که دانش طراحی و وجود ماشین آلات در صنعت تابلو سازی امکان ایده پردازی های جذاب و منحصر به فرد را فراهم کرده است. خوشبختانه وجود نرم ‌افزارهای دقیق طراحی کار ایده پردازی برای طراحی تابلو ها را آسان تر کرده است. چیزی که در گذشته اصلاً وجود نداشت.

پیشرفت در زمینه ایده برای ساخت تابلو

پیشرفت در زمینه سرعت ساخت تابلو

در گذشته برای طراحی و ساخت یک تابلو زمان زیادی می گذاشتند، اما امروزه به لطف وجود ماشین آلات پیشرفته و همچنین دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز برای تابلو سازی؛ سرعت ساخت تابلو در مقایسه با گذشته افزایش چشمگیری داشته است. وجود این سیستم ها و دستگاه های دقیق علاوه بر اینکه سرعت کار را بالاتر می برد؛ می تواند روی کیفیت نهایی تابلو هم اثرگذار باشد.

به طور مثال در گذشته برای انجام ورق کاری های مورد نیاز برای ساخت تابلو از دستگاه‌ هایی مثل پرس و پانچ، استفاده می ‌شد اما پیشرفت تکنولوژی و ورود ماشین آلات پیشرفته در این صنعت باعث شده است که تمامی این کارها با استفاده از دستگاه ها، انجام شود. هرچقدر کار ساخت تابلو را به دستگاه بسپاریم؛ احتمال بروز خطای انسانی کاهش پیدا می کند.

امروزه برای خم کاری و مخصوصاً برش کاری از دستگاه های لیزری با دقت و سرعت بالا، استفاده می شود. نکته ‌ای که وجود دارد این است که کار با این دستگاه ها آنقدرها سخت نمی باشد و حتی اپراتورهایی که تجربه زیادی در زمینه تابلو سازی ندارند؛ می ‌توانند به آسانی از این ماشین ‌آلات، استفاده کنند.

پیشرفت در جهت کاهش هزینه ها

در صورتی که یک تابلوی تبلیغاتی سفارش دهید؛ حتما انتظار دارید که این تابلو بتواند سال‌ ها کار تبلیغات را برای شما، انجام دهد اما متاسفانه برخی از تابلوسازان از متریال باکیفیتی استفاده نکرده و بنابراین تابلوهای تولیدی توسط آن ها پس از قرار گرفتن در شرایط آب و هوایی متفاوت، دچار آسیب می گردد. به عنوان مثال، اگر از رنگ باکیفیتی برای یک متریال استفاده نشده باشد؛ به کار بردن آن متریال در ساخت تابلو باعث می‌ شود که با قرار گرفتن در معرض نور خورشید؛ تابلو به سرعت دچار رنگ پریدگی گردد. مشکلاتی از این دست افراد را مجبور به تعویض تابلو و یا صرف هزینه دوباره برای طراحی و ساخت تابلو می کند.

بر این اساس منطقی است که از همان ابتدا از متریال ها و مواد اولیه باکیفیت برای ساخت تابلوها، استفاده شود. خوشبختانه تابلو سازی نامور این موضوع را مد نظر قرار داده است و برای ساخت تمامی تابلوها کیفیت را به هیچ عنوان فدای کمیت نمی کند. به همین دلیل تمامی تابلوهای ساخته شده توسط این تابلو سازی در برابر عوامل محیطی استقامت لازم را داشته و دچار آسیب و خرابی، نمی شود. وجود ضمانت نامه و گارانتی معتبر به همراه ارائه تابلو به مشتری، خود گواهی بر این ادعا می باشد.

با این توضیحات درمی یابیم پیشرفت هایی که امروزه در صنعت تابلوسازی صورت گرفته است؛ در نهایت باعث کاهش هزینه‌ ها برای مشتری می گردد. چرا که هزینه های مربوط به نگهداری از تابلو کاهش پیدا کرده و در خیلی از مواقع مشتری نیازی به دوباره کاری و صرف هزینه مازاد برای سرویس تابلو، نخواهد داشت. این موضوع در درازمدت باعث صرفه‌ جویی زیاد برای صاحبان کسب و کارها می شود.

سفارش یک تابلوی تبلیغاتی مدرن و منحصر به فرد

سفارش یک تابلوی تبلیغاتی مدرن و منحصر به فرد

برای اینکه بتوانید از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه موجود در بازار برای ساخت تابلو بهره گیرید؛ بهتر است در مرحله اول به یک تابلو سازی معتبر، مراجعه کنید. تابلو سازی نامور سال‌ هاست کار طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی را انجام داده و خوشبختانه برای این کار از بهترین و بادوام ترین مواد اولیه، استفاده می کند. وجود طراحان باتجربه و ماهر هم خیال مشتری را از بابت وجود یک طراحی خلاقانه و زیبا، راحت کرده است. البته تمامی مراحل طراحی و ساخت تابلو در تابلوسازی نامور کاملا مطابق با نظر و سلیقه مشتری، صورت می گیرد. با این وجود در این مسیر می توانید از راهنمایی کارشناسان تابلوساز در این مجموعه، استفاده کنید.

معمولاً کارشناسان با توجه به بودجه ‌ای که برای این کار در نظر گرفته اید و همچنین نوع کسب و کار شما و جامعه هدفی که قرار است خدمات و محصولات شما به آن ها معرفی شود؛ بهترین و مناسب ترین تابلو تبلیغاتی را به شما، پیشنهاد می دهند.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی می توانید با شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: