۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

چاپ بنر و فلکسی به چه صورت است؟

تبلیغات روش های مختلفی دارد و آنقدر انعطاف پذیر است که با هر بودجه ای می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. البته اگر به دنبال روش های مقرون به صرفه، اقتصادی و موثر هستید، می توانید روی تابلوها و بنرها، حساب کنید. بنر و فلکسی دو ابزار مهم تبلیغاتی هستند که در محیط‌ های داخلی یا بیرونی، از آن ها استفاده می کنند. استفاده از بنر آنقدر متداول شده است که امروزه در همه جا می ‌توان نمونه هایی از آن را مشاهده کرد.

اگر می خواهید با بنر و فلکسی آشنا شده و همچنین تفاوت بین آن ها را بدانید، ادامه این مقاله را دنبال کنید.

چاپ بنر و فلکسی

آشنایی با بنر و فلکسی

بنرها یک نوع ابزار تبلیغاتی هستند که معمولاً از جنس پلاستیک یا pvc می باشند. مهمترین ویژگی بنرها، قابلیت چاپ بر روی آن ‌هاست. در واقع یک بنر می تواند کیفیت چاپ را تا مدت ‌ها، حفظ کند. کیفیت و قیمت یک بنر رابطه مستقیمی با ضخامت آن دارد. به این صورت که هر چقدر ضخامت بیشتری داشته باشد، از کیفیت بهتری برخوردار بوده و به همان نسبت قیمت بالاتری هم خواهد داشت.

از بنرها بیشتر برای انجام تبلیغات و یا اطلاع رسانی استفاده می شود. روی بنرها می توان علاوه بر متن، تصاویر دلخواه را نیز قرار داد.

نوع دیگری از ابزارهای پرکاربرد تبلیغاتی، فلکس یا فلکسی می باشد. از این ابزار به عنوان تابلوهای سر درب مغازه ‌ها و فروشگاه ها، برخی از بیلبوردها و معمولاً برای تابلوهایی که در معرض نور هستند، استفاده می ‌شود.


تفاوت بارز بنر و فلکسی

ویژگی اصلی فلکسی این است که نور را از خود عبور می ‌دهد. امکانی که در بنرها، وجود ندارد. شما می توانید به کمک فلکس تابلوهای پشت نور یا جلو نور را تولید کنید. البته فلکسی ها مزایای دیگری هم دارند. ضخامت بالایی که فلکس ها دارند، آن ها را در مقابل باد، باران، نور خورشید و … مقاوم ساخته است.

چرا بنرها محبوب شده اند؟

هر روش تبلیغاتی ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن را از سایر روش ها، متمایز می سازد. خوشبختانه طراحی و چاپ بنرها هزینه زیادی را در بر ندارد و همین موضوع یک امتیاز مثبت تلقی می شود.

اما نکته مثبت دیگری که در مورد بنرها وجود دارد، سرعت آماده سازی آن هاست. طرح و نوشته دلخواه را می توان به سرعت روی بنرها، چاپ کرد. به همین دلیل است که بنرها در اکثر مراسمات و همایش های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، سیاسی و… دیده می شوند.

و اما مزیت دیگر بنرها، تنوع نسبتا زیادی است که دارند. تقریبا هر طرح و نوشته ای را می توان از طریق بنرها، به معرض نمایش گذاشت.

بنر بهتر است یا فلکس؟

چاپ بنر و فلکسی به چه صورت است؟

بنر و فلکسی از خیلی جهات شبیه به یکدیگر هستند. به طوری که تشخیص آن ها توسط افراد عادی ممکن است کمی سخت باشد. به طور کلی چاپ فلکسی نسبت به بنر کمی تیره تر است. زیرا همانطور که قبلا نیز به آن اشاره شد، نور از آن ها عبور می کند و رنگ های چاپ شده را روشن تر و گاهی بی کیفیت نمایش خواهد داد.

برای چاپ بنر از دستگاه خاصی استفاده می شود که می تواند بنر را حتی در متراژهای بالا نیز، تولید کند. این دستگاه دارای اهرم های هیدرولیکی می باشد و این اهرم ها، بنر را در تمام طول مدت چاپ ثابت و بدون حرکت نگه داشته و بر کیفیت نهایی کار، می افزایند.

قابلیت گرم کن قبل و حین چاپ بنر که این دستگاه دارد، تائیر بسیاری در کیفیت پایانی چاپ خواهد داشت. همچنین خشکن این دستگاه دارای دو حالت است که باعث خشک کردن هر چه سریع تر چاپ می شود.

این دستگاه دارای 8 هد کونیکا در 4 رنگ می باشد که جزء بهترین هِدهای موجود در بازار جهانی به شمار می رود. علاوه بر این، قابلیت چاپ بر روی جنس های مختلف از جمله بنر، فلکس، مش، استیکر و… را نیز دارد.

برای چاپ بنر و فلکس ابتدا طرح مورد نیاز مشتری همراه با نوشته هایی که از قبل فونت و… آن ها مشخص شده است، به تایید مشتری می رسد. در صورت تایید طرح توسط مشتری، کار ساخت بنر و فلکسی به مراحل بعدی می رود. در این مرحله با استفاده از دستگاه های پیشرفته ای که در قسمت قبل درباره ویژگی های آن توضیح داده شد، طرح مذکور روی بنر چاپ می شود. کیفیت چاپ موضوع مهمی است که در نهایت باعث تمایز بنرها از یکدیگر می گردد.

چاپ بنر و فلکسی

چاپ باید به گونه ای باشد که نوشته های روی بنر از فاصله مناسبی، قابل خواندن باشد. همچنین ترکیب رنگ استفاده شده باید با هم همخوانی داشته باشد. تمامی این موارد در کنار هم باعث زیبایی بیشتر یک بنر تبلیغاتی می شود.

چنانچه یک بنر و یا فلکس به خوبی طراحی و چاپ شود، می تواند حتی با تابلوهای تبلیغاتی رقابت کند. بنابراین انتخاب تابلوسازی اصل مهمی در سفارش بنر و فلکس می باشد. این موضوع روی رضایتمندی از نتیجه کار، تاثیرگذار است.


بنر بهتر است یا فلکس؟

برای اینکه به این سوال پاسخ دهید، باید نوع استفاده را مشخص کنید. اگر قصد دارید از این شیوه تبلیغاتی برای مدت زمان کوتاهی استفاده کنید،اولویت استفاده از بنر می باشد. اما اگر محصول شما نیاز به نور از پشت یا جلو دارد، حتماً از فلکس استفاده کنید.

چنانچه قصد دارید از محصول مورد نظر در دراز مدت و در فضای خارجی استفاده کنید؛ استفاده از فلکس، ارجحیت دارد و چنانچه نیاز به محصولی دارید که در دراز مدت در فضای داخلی قرار گیرد، استفاده از یک بنر ضخیم و یا فلکس توصیه می ‌شود.


سفارش چاپ بنر و فلکسی

ما در شرکت تابلو سازی نامور آمادگی آن را داریم که چاپ بنرها و تابلو فلکسی فیس های شما عزیزان را در همه ابعاد و حتی با عرض 5 متر، بر عهده بگیریم. با اعتماد به تابلوسازی نامور دیگر هیچ دغدغه ای بابت کیفیت نخواهید داشت، چرا که تمامی چاپ بنرها و فلکسی های این شرکت دارای ضمانت 2 ساله برای مشتریان، می باشد.

استفاده از دستگاه های جدید با امکانات و تکنولوژی های روز دنیا و همچنین بهره گیری از متخصصین و طراحان باتجربه، از دیگر مزایای ثبت سفارش در تابلوسازی نامور می باشد.

سفارش چاپ بنر و فلکسی

اگر قصد دارید یک بنر و یا فلکس سفارش دهید؛ در وهله اول به یک تابلوسازی معتبر رجوع کنید. امروزه تابلوسازان زیادی مشغول به انجام این کار هستند اما اگر اولویت شما کیفیت و دقت باشد، در انتخاب تابلوساز وسواس بیشتری به خرج می دهید.

تابلوسازی نامور با سابقه چندین ساله در زمینه طراحی و ساخت انواع بنر، فلکس، تابلوی تبلیغاتی و… به خوبی می تواند پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز باشد. وجود طراحان ماهر و باتجربه در این مرکز تابلوسازی و همچنین استفاده از مواد اولیه با کیفیت در ساخت تابلوها، باعث جلب رضایت حداکثری مشتریان شده است.

شما می توانید برای دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی و یا انتخاب بین بنر و فلکس متناسب با نوع کاربری که دارید؛ با مشاوران و کارشناسان تابلوساز، مشورت کنید. شماره های درج شده در وب سایت، راه ارتباطی شما با کارشناسان تابلوساز می باشد.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: