۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

انتخابات در کشورهای مختلف به صورت دوره ای برگزار می شود. اگر به عنوان یک نامزد انتخاباتی با هدف به دست آوردن آراء بیشتر وارد این عرصه شده اید، قطعا برای دیده شدن نیاز به تبلیغات گسترده و اصولی دارید. یکی از بهترین روش ها برای این کار، چاپ تصاویر انتخاباتی است. افراد باید به راحتی تصویر و نام شما را مشاهده کنند تا در روز انتخابات به شما، رای دهند. معمولا نامزدها برای رسیدن به هدف خود عکس و پوسترهای مختلف را در سطح شهر چسبانده و از این طریق، تبلیغات را انجام می دهند. امروزه رسانه های مختلفی وجود دارد که در زمان انتخابات نقش بسیار پررنگی ایفا می کنند . بعضی از این رسانه ها عبارتند از:

  •  تلویزیون
  • رادیو
  •  شبکه های اجتماعی بر بستر اینترنت

چاپ تصویر انتخاباتی

اگرچه وجود این رسانه ها باعث کم رنگ شدن تاثیر تبلیغات محیطی شده اند ولی هنوزهم مردم از پوسترها و عکس هایی که در کوچه و خیابان ها نصب می شوند، بسیار تاثیر می گیرند. نصب پوستر، سابقه ای دیرینه دارد. با وجود اینکه سال های زیادی است که از تولد پوسترها گذشته است، اما آنها همچنان توانسته اند خود را با شرایط جدید دنیا تغییر دهند و هنوز هم به عنوان بهترین گزینه برای تبلیغات، انتخاب می شوند.

تنها ایرادی که می توان به این شیوه تبلیغات وارد کرد، ایجاد چهره نامناسب است. به نحوی که در گذشته شاهد بی نظمی هایی در این مورد بوده ایم که موجب نامناسب شدن چهره شهر می شد اما در چند سال اخیر شهرداری ها، برای نظم دادن به پروسه تبلیغات توسط نامزدها، راهکارهای جدیدی را مطرح کرده اند. آنها در سطح شهر مکان های خاصی را تعبیه کردند تا نامزدها همگی در این مکان های خاص، به انجام تبلیغات خیابانی خود با چاپ پوستر و بنر، بپردازند.

یکی از دلایل اینکه چنین مکان هایی از طرف شهرداری آماده شد، این است که مانع از شلوغی، زشتی و آلودگی دیوارهای سایر نقاط شهر شود. همچنین می توان این پوسترها را بعد از انتخابات به راحتی از این مکان های تعیین شده جدا کرده و نسبت به پاکسازی شهر، اقدام کرد.

چاپ تصویر انتخاباتی به چه صورت است؟

همه ما تجربه مشاهده تصاویر انتخاباتی را داشته ایم. اگر در روزهای نزدیک انتخابات از کوچه ها و خیابان های اطراف شهر خود عبور کرده باشید، به طور حتم با پوسترها و عکس های تبلیغاتی بسیاری که شهر را احاطه کرده اند، روبه رو شده اید. استفاده از پوسترهای تبلیغاتی یک راه آسان و در عین حال موثر برای برنده شدن در میدان رقابت است. البته که این روش در مقابل دیگر روش های تبلیغاتی، هزینه پایین تری هم دارد.
مزیت مهمی که تصاویر تبلیغاتی دارند این است که برای همه اقشار جامعه، مناسب هستند. حتی افرادی که بی سواد هستند و یا سن بالایی دارند و قادر نیستند از وسایل پیشرفته تر ارتباط جمعی استفاده کنند؛ با دیدن عکس نامزدها و تحقیق و بررسی روی آنها، انتخاب عاقلانه تر خواهند داشت.

چاپ تصویر انتخاباتی به چه صورت است؟

برای چاپ تصاویر تبلیغاتی چه اقداماتی لازم است؟

در قدم اول برای اینکه تصویر شما حالت تبلیغاتی داشته باشد؛ باید به سراغ یک گرافیست و طراح ماهر بروید. طراحان حرفه ای با قدرت خلاقیتی که دارند، به راحتی می توانند پوسترهایی بسیار تاثیرگذار، طراحی کنند. طراحی و چاپ پوستر و تصاویر کاری بسیار حرفه ای است و نیاز است حتما برای این کار به سراغ طراحان و کارشناسان در این حوزه بروید. جالب است بدانید نشانه ها و نمادهایی که در طراحی هر پوستر استفاده می شود، بسیار دقیق و با جزییات می باشد.

پوسترها و تصاویر تبلیغاتی می توانند تاثیر بسیار زیادی در پذیرفته شدن توسط اقشار مختلف جامعه داشته باشند، البته به شرطی که صحیح و اصولی طراحی شده باشند. حتی می توانند در سطح جهانی با آثار طراحان دیگر کشورها نیز به راحتی رقابت کنند. اما متاسفانه شاهد تغییرات اساسی در ساختار تصاویر تبلیغاتی نیستیم. با وجود اینکه کشور ما دارای طراحان و گرافیست های بسیار حرفه ای هم می باشد.

مطالب مرتبط: تبلیغات محیطی چیست؟ (فرآیند تبلیغات محیطی)

در هر صورت خلا وجود تبلیغات حرفه ای در زمینه انتخابات همیشه احساس شده است. به همین دلیل توصیه می کنیم اگر قصد دارید از این شیوه تبلیغات محیطی برای رسیدن به هدف استفاده کنید؛ حتما به تابلوسازی های معتبر که در این زمینه فعالیت دارند، رجوع کنید. معمولا تابلوسازان حرفه ای در تیم خود طراحان باتجربه ای دارند که می توانند متناسب با نیاز و بودجه شما، بهترین و مناسب ترین تصاویر تبلیغاتی را طراحی کنند.

برای چاپ تصاویر تبلیغاتی چه اقداماتی لازم است؟

آنچه برای یک تصویر تبلیغاتی نیاز دارید

تمام پوسترهای انتخاباتی حاوی شعار تبلیغاتی هم می باشند. در حقیقت خیلی افراد صرف نظر از تصویر و نام نامزد انتخاباتی؛ تنها بر اساس شعار تبلیغاتی آن شخص است که تصمیم می گیرند به نفع او رای بدهند. پس در انتخاب یک شعار تاثیرگذار حتما زمان کافی بگذارید. این شعار معمولا توسط مردم تکرار می شود و باعث می شود در حافظه و یاد مردم باقی مانده و در هنگام رای دادن، نامزد مورد نظر را با آن شعار و تصویر، به یاد آورند.

سفارش طراحی و چاپ تصاویر انتخاباتی

همانطور که گفتیم، برای داشتن یک طرح و شعار تبلیغاتی مناسب حتما باید به کارشناسان مربوطه در این زمینه، مراجعه کنید. معمولا طراحان حرفه ای می توانند در کمترین زمان ممکن برای شما یک تصویر یا پوستر تبلیغاتی منحصر به فرد و خلاقانه، طراحی کنند. پوستر مورد نظر باید بتواند ظرف مدت چند ثانیه شعار تبلیغاتی را به اطلاع افراد برساند. علاوه بر کیفیت تصویر؛ انتخاب سایز و فونت مناسب هم برای نوشتن شعار یا همان جمله تبلیغاتی، اهمیت دارد.

شرکت تابلوسازی نامور با سابقه چندین ساله ای که در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلو، بنر، لایت باکس و… دارد، می تواند به شما در داشتن یک پوستر تبلیغاتی باکیفیت، کمک کند.

سفارش طراحی و چاپ تصاویر انتخاباتی

هرگز تاثیر تبلیغات را در برگزیده شدن در یک انتخابات، دست کم نگیرید. چه بسا خیلی افراد تنها به واسطه یک تبلیغات هدفمند توانسته اند به جایگاهی که در نظر داشته اند، برسند. شما عزیران برای طراحی و چاپ پوستر خود می توانید با شرکت تابلوسازی نامور تماس حاصل فرمایید و از خدمات حرفه ای این شرکت، بهره مند شوید.

مطالب مرتبط: چاپ بنر و فلکسی به چه صورت است؟

تابلوسازی نامور سابقه چندین ساله در این زمینه داشته و به هنگام طراحی و ساخت، تمامی جوانب کار حتی میزان بودجه مشتری را در نظر می گیرد. علاوه بر تصاویر انتخاباتی؛ اگر تمایل دارید از بنر و یا لایت باکس ایستاده هم استفاده کنید؛ این تابلوسازی با افتخار این کار را برای شما مشتریان عزیز، انجام می دهد.

خوشبختانه وجود مشاوران و طراحان باتجربه در این تابلوسازی جای هیچ گونه سوال و ابهام را برای مشتری، باقی نمی گذارد. به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه سفارش تصاویر انتخاباتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: