گروه تابلو سازی ناموَر

تابلو های تبلیغاتی اولین راه شناسایی و راهنمایی یک کسب و کار می باشند. صاحبان کسب و کار باید در انتخاب تابلوی تبلیغاتی مورد نظرشان دقت لازم را داشته باشند. یک تابلوی تبلیغاتی اگر به صورت اصولی طراحی شود، به خوبی می تواند مخاطبان و مشتریان زیادی را جذب کند. در بازاریابی شیوه های تبلیغاتی متفاوتی وجود دارد که رفته رفته به تنوع آن ها افزوده می شود. صاحبان کسب و کار نیز سعی دارند با روش های تبلیغاتی متنوع به کسب و کار خود رونق ببخشند. اما برای داشتن یک تابلوی تبلیغاتی باکیفیت و زیبا که بتواند تاثیر خوبی روی جذب مشتری داشته باشد، چه فاکتورهایی را باید در نظر گرفت؟!

چه فاکتورهایی را برای انتخاب تابلو تبلیغاتی در نظر بگیریم؟

چرا برای تبلیغات به تابلوها نیاز داریم؟

یکی از مهمترین شیوه های تبلیغات، استفاده از تابلوست. تابلوهای تبلیغاتی می توانند در مکانی ثابت نصب شوند و از طریق تبلیغات محیطی، مشتری جذب کنند. بنابراین به دلیل اهمیتی که این شیوه تبلیغاتی دارد؛ لازم است در هر کسب و کاری که هستید؛ برای معرفی حداقل یک تابلوی جذاب و مخاطب پسند، داشته باشید. استفاده از تابلو تنها یکی از روش های معرفی است. شما حتی می توانید در جهت تکمیل تبلیغات خود از سایر روش ها مثل پخش تیزر تبلیغاتی در تلویزیون های شهری و یا چاپ بروشورهای تبلیغاتی، استفاده کنید.

در هر صورت طبق تحقیقات انجام شده، تابلوهای تبلیغاتی از گذشته تا به امروز نقش پررنگی در جذب مشتری و شناخته شدن کسب و کارها، داشته اند. مهمترین دلیلی که باعث می شود خیلی از افراد به سراغ سفارش تابلوها بروند، دائمی بودن آن است. به طوری که قرار نیست تنها مدت زمان محدودی از آن، استفاده کنید.

می توانید با صرف هزینه نه چندان بالایی، یک تابلوی جذاب و منحصر به فرد داشته باشید. این ویژگی تابلوها آنقدر وسوسه کننده است که تقریبا تمامی صاحبان کسب و کارها، حداقل یک بار نسبت به سفارش آن ترغیب شده اند و البته نتایج بسیار خوبی هم از آن، دیده اند.


چرا برای تبلیغات به تابلوها نیاز داریم؟

از طرف دیگر، مشتریان قبل از ورود به هر مکانی ابتدا تابلو مغازه یا شرکت و … را می بینند. بدیهی است که وجود یک تابلوی مناسب می تواند در تصمیم گیری آنان، تاثیر مثبتی داشته باشد. تابلوهای گنگ و نامفهوم و قدیمی نمی توانند مشتریان زیادی را جذب کنند. با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی مدرن می توان جلوه ای دیگر به مغازه و کسب و کار داد. تابلوی تبلیغاتی به خوبی می تواند ظاهری جذاب و متفاوت برای مغازه، فروشگاه، دفتر کار، شرکت و … ایجاد نماید.

آشنایی با انواع تابلو تبلیغاتی

این روزها برندهای مختلف و معروف بیشترین بودجه اقتصادی خود را صرف شیوه های مختلف تبلیغاتی می کنند. پس می توان فهمید در عصر جدید مهمترین نکته در موفقیت کسب و کار، تبلیغات موثر است. انواع تابلوهای قابل طراحی در تابلوسازی ها به شرح زیر می باشد:


آشنایی با انواع تابلو تبلیغاتی

اینکه از بین تنوع بی نظیر تابلوها کدامیک انتخاب شود؛ به سلیقه مشتری و راهنمایی کارشناسان تابلوساز، بستگی دارد. تابلوسازان معمولا بر اساس تجربه ای که در طراحی و تولید انواع تابلوها دارند؛ می توانند به مشتری در انتخاب بهترین تابلوی تبلیغاتی، کمک کنند.

فاکتورهای مهم به هنگام انتخاب تابلوی تبلیغاتی

فاکتورهای بسیاری وجود دارند که در زیباسازی تابلوها می توانند موثر باشند. از آنجایی که هر تابلوی نصب شده برای فروشگاه و یا هر مکان دیگر به نوعی نشان دهنده هویت آن فروشگاه و… است؛ بهتر است حتما به هنگام انتخاب، فاکتورهای مهم آن را در نظر گرفت.

بهترین کار برای انتخاب تابلو؛ کمک گرفتن از متخصصین این حرفه است. یک تابلوساز حرفه ای در ابتدا با پرسیدن سوالاتی از نوع کسب و کار، محل فروش، سلیقه مشتری و … یک هدف و چارچوب مشخصی را برای کار خود، در نظر می گیرد.

در زیر به معرفی برخی از فاکتورهای تاثیرگذار در تابلوسازی می پردازیم:

نوشته های مختصر و مفید

در ساخت تابلوی تبلیغاتی باید سعی شود از تعداد کلمات کمتری استفاده گردد. اگر تعداد کلمات درج شده روی زمینه تابلو 6 کلمه و کمتر باشد؛ تابلوی مورد نظر از نظر تاثیرگذاری، بالاتر است. در حقیقت وقتی که افراد در یک مکان یا خیابان از کنار تابلوهای تبلیغاتی عبور می کنند؛ حداکثر زمانی که صرف خواندن نوشته های روی تابلو می کنند،  به طور میانگین کمتر از 6 ثانیه است.

تعداد بیشتر از 6 کلمه، توسط بیننده درک نخواهد شد و از تاثیر و جذابیت کار کم خواهد کرد. پس اگر برند یا نام تجاری شما طولانی باشد، تابلوهای تبلیغاتی نمی توانند برای شما موثر واقع شوند.

طراحی هوشمندانه

طراحی تابلوهای تبلیغاتی باید با تمام دقت و ظرافت توسط طراحان حرفه ای، انجام شود. واقعیت این است که طراحی جزء مهمترین عنصر برای ساخت تابلو می باشد. یک تابلو با طراحی هوشمندانه می تواند مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کند، اما تابلوهای تکراری علاوه بر اینکه هزینه بر هستند؛ هیچ جذابیتی برای مخاطب، نخواهند داشت.

یک ایده خلاقانه برای جذب بیشتر مشتری طراحی تابلو با طرح معماست. البته نکته مهمی که باید در طراحی تابلوهای خود به آن توجه کنید؛ این است که معماهایی که برای معرفی خدمت یا کالای خود انتخاب می کنید، به سادگی برای همه افراد قابل حدس زدن باشند و بیننده را دچار سردرگمی نکند.

ساخت تابلو در ابعاد بالا

اگر مکان مورد نظر برای نصب تابلو فضای کافی داشته باشد، بهتر است به سراغ سفارش تابلوهای بزرگ تر بروید. چرا که تاثیر مثبتی را برای بیننده به دنبال دارد.

به عنوان مثال، بزرگراه ها و بیلبوردهای تبلیغاتی را در نظر بگیرید. هر چه اندازه بیلبوردها بزرگتر و در سایز بالاتر ساخته شده باشند؛ به همان نسبت راننده ای که از کنار آن عبور می کند، فرصت بیشتری برای مشاهده دقیق تابلو از فاصله دورتر دارد. همین موضوع باعث ماندگار شدن طرح یا شعار تبلیغاتی تابلو در ذهن مخاطب می گردد.

استفاده از ترکیب رنگ مناسب

با مشورت کارشناسان تابلوساز می توانید بهترین و مناسب ترین رنگ را متناسب با نوع کسب و کاری که دارید، انتخاب کنید. پس هرگز به هنگام سفارش تابلو، قدرت مشاوره را دست کم نگیرید. می توانید برای اثرگذاری بیشتر؛ طی مشورت با طراح خود، کمی جسورانه تر عمل کنید و از رنگ های متضاد، استفاده کنید.

داشتن نورپردازی زیبا

نورپردازی فاکتور بسیار مهمی برای تابلوها محسوب می شود. بدون وجود نورپردازی، شما قادر نخواهید بود در تاریکی شب، خدمات و کالاهای خود را به فروش برسانید. یک تابلوی سیاه و بدون نورپردازی، حس تعطیل بودن مغازه و فروشگاه را به مخاطب منتقل می کند.

 انجام درست و اصولی نورپردازی یک هنر مهم به شمار می رود. فراموش نکنید که محل دقیق تابیدن نور به تابلو و همچنین شدت نوردهی، می تواند مفاهیم مختلفی را به مخاطب، انتقال دهد.


فاکتورهای مهم به هنگام انتخاب تابلوی تبلیغاتی

سفارش تابلوی تبلیغاتی

شرکت تابلوسازی نامور علاوه بر ساخت تابلو؛ سایر خدمات مثل طراحی و ساخت بنر-فلکس، غرفه آرایی نمایشگاه و برند سازی را نیز، ارائه می دهد. آموزش ساخت تابلو از دیگر خدمات تابلوسازی نامور است. این مرکز تابلوسازی توانسته است طی چند سال گذشته نقش مهمی را در صنعت تابلوسازی، ایفا نماید.

طراحی انواع تابلوهای تبلیغاتی در تابلوسازی نامور، به صورت آخرین شیوه های بازاریابی صورت می گیرد. از آنجایی که هدف نهایی کارفرما از سفارش تابلو جذب بیشتر مشتری است؛ توجه به اصول بازاریابی و تبلیغات در طراحی تابلوها، بسیار مهم می باشد.

تابلوسازی نامور با داشتن طراحان ایده پردازد می تواند در طراحی تابلوها از شعارهای تبلیغاتی مناسب هر کسب و کار به صورت خلاقانه، استفاده نماید. شما می توانید برای دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا