۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

کاربرد لایت باکس در قنادی ها بسیار قابل توجه است. قنادی ها، یکی از صنف هایی هستند که اهمیت لوکس بودن و ظاهر زیبای فروشگاه، علاوه بر کیفیت محصولات متنوعی که ارائه می دهند، بسیار حائز اهمیت است. لوکس بودن فروشگاه قنادی باعث جلب اعتماد مشتری های بیشتری می شود. بنابراین این صنف برای تبلیغات محصولات و دکور فروشگاه خود، به تابلوهای تبلیغاتی احتیاج دارد که جلوه ای با شکوه و زیبا به آن ببخشند. یکی از تابلوهای تبلیغاتی که به صورت ویژه ای از این خصوصیات بهرمند است، انواع تابلو لایت باکس ساخت تابلو سازی های معتبر است. این نوع تابلوی تبلیغاتی با روشن کردن پوستر خود توسط نوری نرم و زیبا، جلوه ای ویژه به پیام تبلیغاتی شما می بخشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی کاربرد لایت باکس در قنادی بپردازیم…

تابلو قنادی و شیرینی فروشی

افزایش جذابیت محصول توسط لایت باکس در قنادی

لایت باکس ها ، عمق رنگ ، بافت ، جزئیات و یا زیبایی محصولاتی که در شیرینی فروشی ها ارائه می شوند را به طور کامل منتقل می کنند، زیرا پوستر تبلیغاتی که دارای نور پس زمینه است، اشباع رنگ ، کنتراست و جزئیات قابل درک را بیشتر نشان می دهد. این موضوع به ویژه در قنادی ها که به نوعی هنر ظریف خود را ارائه می دهند بسیار حائز اهمیت بوده و باعث می شود مشتریان فروشگاه قنادی بیشتر برای خرید محصولات ترغیب شوند. لایت باکس های فریم لس به عنوان یکی از عملی ترین حالت های تبلیغاتی موجود شناخته می شوند زیرا تابلو ها از مخلوط روشنایی و رنگ های جذاب بهرمند می شوند، قابلیت بالاتری برای جذب نگاه مخاطب دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله انواع تابلو تبلیغاتی را مطالعه کنید.

بهبود روشنایی توسط لایت باکس در قنادی

پیدا کردن تعادل مناسب گرافیک با کیفیت بالا و استفاده از نورپردازی فروشگاه ها ، ممکن است گاها مشکل باشد. یکی از مؤثرترین راه حل ها، ادغام مناسب  تابلوهای لایت باکس است. این نوع تابلوهای تبلیغاتی علاوه بر اینکه زیبایی منحصر به فردی به محیط می بخشند می توانند، به روشنایی فضا نیز کمک کرده و خود نورپردازی خاصی به قنادی اضافه کنند.

بسیاری از صاحبان قنادی، به جای نورپردازی محیط از این تابلو ها استفاده می کنند زیرا با این روش با یک تیر، دو نشان را هدف قرار می دهند چرا که علاوه بر زیبایی تابلو ها، از روشنایی مقرون به صرفه ی آن ها نیز بهرمند می شوند. لایت باکس ها در انواع مختلفی ارائه می شوند و می توان از آن ها در قسمت های مختلف فروشگاه قنادی بهره برد.

لایت باکس قنادی

تقویت برانگیختن احساسات توسط لایت باکس

مغازه های شیرینی فروشی محیط هایی هستند که به تحریک احساس گرسنگی مشتریان خود احتیاج دارند. دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که احساس نیاز به خوردن پس از دیدن عکس خوراکی ها به دلیل یادآوری طعم و مزه ی آن در مغز ایجاد می شود. لایت باکس ها با بخشیدن نور به تصاویر محصولات جذاب شما در قنادی، احساس تازگی و خوشمزه بودن آن را تقویت کرده و موجب می شوند افراد زیادی حتی آن هایی که قصد خرید ندارند، به خرید از فروشگاه شما ترغیب شوند.

با استفاده از این نوع تابلوهای تبلیغاتی در محیط داخلی فروشگاه قنادی و یا حتی در تبلیغات خارجی، می توان به خوبی احساسات درونی مخاطبین را تحت تاثیر قرار داد.

انواع لایت باکس

لایت باکس ها انواع مختلفی داشته و بسته به کارایی و محیطی که قصد دارید از آن ها بهرمند شوید هر یک جذابیت های منحصر به فرد خود را دارند.

  1. فریم لس: به تابلو هایی اطلاق می شوند که قاب دور تابلو بسیار باریک بوده و از فضای عمده ی تابلو برای نمایش پوستر استفاده می شود.
  2. آلومینیوم: به لایت باکس هایی گفته می شود که قاب دور تابلو از جنس آلومینیوم باشد. قاب آلومینیومی با توجه به درخشش و زیبایی فلز آن، علاوه بر دوام بالا، زیبایی خاصی به تابلو می بخشد.
  3. ایستاده: به تابلوهایی که بدون نیاز به نصب بر روی دیوار قابلیت ایستادگی بر روی پایه خود را دارند لایت باکس ایستاده گفته می شود .
  4. دو طرفه (پرچمی): تابلوهایی که از دو طرف قابلیت استفاده را دارند. لایت باکس های دو طرفه دید از دو طرف ارائه می دهند.

لایت باکس قنادی

کاربردهای متنوع لایت باکس در قنادی ها

لایت باکس ها تابلوهایی هستند که هم به عنوان تابلوهای داخلی و هم به عنوان تابلو های خارجی می توان از آن ها بهره برد. از این نوع تابلوهای تبلیغاتی می توان در نقاط مختلف فروشگاه قنادی استفاده کرد. از کاربرد های لایت باکس در قنادی می توان به نصب تابلوهای لایت باکس آلومینیوم و یا فریم لس بر روی دیوار های فروشگاه اشاره کرد. همچنین استفاده از لایت باکس های دو طرفه بر روی ویترین فروشگاه نمای ویژه ای به ویترین قنادی خواهد بخشید و باعث ارتقاء جذب هر دو مشتری در داخل و خارج از فروشگاه می‌شود. علاوه بر این در قنادی های بسیار بزرگ می توان از تابلوهای لایت باکس ایستاده، برای جداسازی قسمت های مختلف بهره برد. استفاده از لایت باکس ها به عنوان تابلو مغازه نیز امری حائز اهمیت است.

نتیجه گیری

ممکن است شما تا به حال این نوع از تابلوهای تبلیغاتی بسیار مناسب و کارآمد را خریداری نکرده و از آن ها استفاده نکرده باشید، اما حتماً آن ها را در اطراف شهر و یا فروشگاه های دیگر و یا به عنوان تابلو مغازه مشاهده کرده اید. این تابلو های تبلیغاتی آسان برای خواندن، می توانند پیام های مورد نظر مشتریان را به صورت کامل و با رنگی زیبا و متنوع با قیمتی مقرون به صرفه به نمایش بگذارند.

تابلوهای لایت باکس در قنادی به مراتب توجه مشتریان بیشتری را به نسبت انواع غیر روشن بدست می آورند و به عنوان یک امر مهم در تبلیغات به افزایش چشمگیر فروش منجر می شوند. بنابراین ، این نوع تابلو ها برای هر مشاغلی که به دنبال بالا بردن آگاهی از برند و درآمد فروش خود  باشند ، یک سرمایه گذاری پر بازده خواهد بود.
لایت باکس قنادی

خدمات تابلو سازی نامور

تابلو لایت باکس هایی که به عنوان تابلو مغازه یا تابلو های تبلیغاتی داخلی و بیرونی مورد استفاده قرار می گیرند یک تبلیغات مداوم در تجارت شما هستند، زیرا این کار به صورت 24 ساعته در روز و 365 روز در سال مداوم صورت می گیرد. تیم حرفه ای مجموعه تابلو نامور به شما در ایجاد تابلو تبلیغاتی با کیفیت بالا کمک می کند.

مشاورین ما با تجزیه و تحلیل موقعیت مکانی و  رقبایتان باعث می شوند تا از آن ها متمایز شوید و بهترین برنامه استراتژیک برای ساخت تابلو های لایت باکس تبلیغاتی را از مواد مناسب و با کیفیت بر اساس موقعیت مکانی ، مشتریان و اهداف خود ایجاد کنید. برای اطلاعات بیشتر لطفا از طریق شماره تماس های موجود در سایت اقدام نمایید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: