۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

۵ توصیه مهم در هنگام سفارش تابلو چلنیوم که باید بدانید

متاسفانه برخی از صاحبان مشاغل سنتی از اهمیت بالای تابلوهای تبلیغاتی آگاه نبوده و یا نسبت به استفاده از آن، بی تفاوت هستند. این در حالی است که در عصر کنونی و دنیای امروز، استفاده از تابلوی تبلیغاتی مانند تابلو چلنیوم یکی از مهمترین مراحل شروع یک کسب و کار می باشد.

در واقع برای معرفی هر محصول و خدمات قابل ارائه ای، نیاز به معرفی دارید که این کار به راحتی از طریق تابلوهای تبلیغاتی قابل انجام است. وجود تابلو مخصوصاً اگر یک عبارت زیبا و یا شعار تبلیغاتی مناسب هم داشته باشد، معمولا باعث می شود ذهن ‌مخاطب حداقل چند ثانیه درگیر شود. بسیاری از مخاطبان به واسطه همین تابلوهای تبلیغاتی است که به مشتریان دائمی و وفادار، تبدیل می شوند.

یکی از تابلوهایی که در این زمینه بسیار موفق عمل کرده و جزء تابلوهای محبوب در بین مشتریان شده است، تابلو چلنیوم می باشد. در ادامه قصد داریم ۵ توصیه مهم و کاربردی را به هنگام سفارش این تابلو، ذکر کنیم.

۵ توصیه مهم در هنگام سفارش تابلو چلنیوم که باید بدانید

آشنایی با تابلو چلنیوم

اگر بگوییم تابلو چلنیوم جزء پرفروش ترین و محبوب ترین تابلوهای تبلیغاتی است، اغراق نکرده‌ ایم. در واقع این تابلوها مدرنیته و زیبایی را در کنار همدیگر دارند. نورپردازی جالب ‌توجه تابلو چلنیوم، استقامت بسیار خوبی که در برابر عوامل محیطی متفاوت دارد و قیمت نسبتاً خوب این تابلو، آن را در بین مشتریان بسیار محبوب کرده است.

با وجود مزایای بسیار زیاد تابلو چلنیوم، ممکن است نسبت به استفاده از آن ترغیب شده باشید. اما بهتر است قبل از اینکه برای سفارش تابلو چلنیوم به نزدیکترین تابلوسازی مراجعه کنید، نکات مهمی را در نظر بگیرید. این نکات ممکن است در ابتدا چندان بااهمیت به نظر نرسد، اما بدانید که در نظر گرفتن آن ها قطعا در دراز مدت به سود شما خواهد بود.

آشنایی با تابلو چلنیوم

۵ توصیه مهم در هنگام سفارش تابلو چلنیوم

اگر شما هم به دنبال راه اندازی کسب و کار جدیدی هستید؛ پیشنهاد می‌ کنیم حتماً به فکر داشتن یک تابلوی مناسب و زیبا برای معرفی خدمات خود باشید. وجود تابلو سر درب یک فروشگاه و مغازه به نوعی هویت آن کسب و کار را می رساند. علاوه بر این، اگر چنین تابلویی از نظر طراحی هم زیبا و هنرمندانه باشد، ذوق و سلیقه صاحب مغازه را نشان می دهد. اما بپردازیم به ۵ توصیه مهم که به هنگام سفارش تابلو چلنیوم باید حتماً مد نظر قرار دهید:

۱. به مصرف انرژی فکر کنید

توصیه می‌ کنیم این نکته مهم را حتما در نظر بگیرید تا پس از مدتی مجبور به تعویض تابلو نشوید. اولین و مهمترین چیزی که باید به هنگام سفارش تابلو در نظر بگیرید، مصرف انرژی و یا همان مصرف برق تابلو می باشد.

معمولاً تابلوهای چلنیوم همراه با نورپردازی طراحی و تولید می شوند. بنابراین مصرف برق مسئله بسیار مهمی برای این تابلوهاست. به طور کلی تابلوهای چلنیوم نسبت به دیگر انواع تابلوهای تبلیغاتی مصرف برق پایین تری دارند اما به هر حال برخی از تابلوهای چلنیوم به دلیل داشتن نورپردازی های خاص، نسبت به انواع دیگر پرمصرف تر می باشند.

بر همین اساس بهتر است پیش از اینکه تابلو چلنیوم خود را سفارش دهید، حتماً و حتماً از کم مصرف بودن تابلو اطمینان حاصل کنید. در این صورت پس از نصب تابلو شاهد قبض های برق نجومی، نخواهید بود.

۲. کیفیت متریال را در نظر بگیرید

تابلوهای چلنیوم جزء بادوام ترین تابلوها در صنعت تابلوسازی هستند. یکی از دلایل محبوبیت این تابلوها در واقع متریال به کار رفته در ساخت تابلو چلنیوم می باشد. چلنیوم در واقع ترکیبی از آلومینیوم با آلیاژی دیگر است که مقاومت بسیار زیادی دارد. تا جایی که از این متریال ها در بدنه هواپیما هم استفاده می شود.

اگر تمایلی به دوباره کاری و صرف هزینه مازاد ندارید؛ حتما به مواد اولیه ای که برای تولید تابلو چلنیوم استفاده می شود، توجه داشته باشید. مواد اولیه باکیفیت این تضمین را به شما می‌ دهد که تابلو چلنیوم ساخته شده دوام لازم را در هر شرایطی، داشته باشد.

۵ توصیه مهم در هنگام سفارش تابلو چلنیوم

۳.بهترین و مناسب ترین ابعاد را برای تابلو انتخاب کنید

قطعاً اندازه یک تابلو با هزینه مربوط به ساخت آن، رابطه مستقیم دارد. هر چقدر تابلوی مذکور بزرگ تر باشد، مواد اولیه بیشتری برای ساخت نیاز دارد و به همان میزان قیمت تمام شده برای ساخت آن، افزایش می یابد.

اگر قصد دارید یک تابلوی اقتصادی داشته باشید؛ این موضوع را حتماً قبل از اینکه تابلو به مرحله طراحی و ساخت رود، با مشاوران تابلوساز در میان بگذارید.

البته به جز قیمت، عوامل دیگری هم در اندازه تابلو دخیل هستند. به ‌عنوان ‌مثال اندازه فروشگاه یا مغازه و محل نصب تابلو هم روی تعیین ابعاد تابلو، تاثیرگذار است.

۴. طراحی خلاقانه داشته باشید

اگرچه انتخاب طرح مورد نظر برای تابلو چلنیوم تا حد زیادی سلیقه ای می باشد اما نکاتی در این زمینه وجود دارد که معمولاً طراحان مشغول در شرکت های تابلوسازی به آن ها واقف هستند و می توانند مشتری را به خوبی در این زمینه، راهنمایی کنند.

طرح تابلو باید هم در جذب مشتری موثر بوده و هم به نوعی منحصر به فرد و خلاقانه باشد. واقعیت این است که مخاطبین امروز مخصوصاً جوانان، علاقه خاصی به طرح های تکراری و قدیمی ندارند. جوان امروزی عاشق خلاقیت و نوآوری است و مسلما برای رفع نیازهای خود، به مکان هایی قدم می گذارد که این نوآوری و خلاقیت را به چشم ببیند.

بنابراین اگر بیشترین تمرکز خود را روی طرح تابلو قرار دهید، ضرر نکرده اید‌ و دیر یا زود نتیجه مثبت آن را خواهید دید.

۵. محل نصب تابلو را تعیین کنید

آخرین توصیه برای طراحی و ساخت تابلوهای چلنیوم، مربوط به محل نصب تابلوست. زمانی که تمامی زحمات مربوط به طراحی و ساخت تابلو انجام شد؛ وقت آن رسیده که بتوانید این تابلو را به خوبی در معرض دید حداکثر افراد، قرار دهید. سعی کنید حتما تابلو را در مکانی نصب کنید که از تمامی جهت ها دید داشته باشد. همچنین فونت تابلو باید نسبت به ارتفاعی که از سطح زمین دارد، خوانایی کافی را داشته باشد.

اگر قرار است تابلو روی یک مجتمع تجاری نصب گردد، بهتر است این کار در بلندترین و مرتفع ترین قسمت انجام شود. در این صورت خیالتان از بابت دیده شدن تابلو، راحت است.

البته که بعضی از تابلوهای تبلیغاتی مثل استندها و یا لایت باکس های نورانی تنها در بخش ورودی یک دفتر کار و فروشگاه، قرار می گیرند. مزایای نصب چنین تابلوهایی این است که هر فردی به محض ورود می تواند نوشته های روی تابلو و یا برند تجاری را مشاهده کند.

قطعاً با این کار نام تجاری شما در حافظه کوتاه مدت افراد، باقی می ماند. این تنها یکی از هزاران برنامه تبلیغاتی است که می توان برای ماندگار شدن یک برند یا همان برندسازی، انجام داد.

محل نصب تابلو را تعیین کنید

سفارش تابلوی تبلیغاتی

با رعایت نکاتی که در این مقاله ذکر شد؛ می توانید یک تابلوی چلنیوم باکیفیت و منحصربه‌فرد داشته باشید. تابلوهای چلنیوم از این بابت که می‌ توانند سال ها شما را در امر تبلیغات همراهی کنند، بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می باشند‌. توصیه می ‌کنیم حتما نورپردازی زیبایی هم برای تابلو در نظر بگیرید تا بتوانید در تمامی ساعات شبانه روز، همچنان کار تبلیغات را انجام دهید.

تابلوسازی نامور تمامی نکات و توصیه های لازم برای ساخت تابلو را در نظر گرفته و این اطمینان را به شما مشتریان عزیز می دهد که از بهترین و باکیفیت ترین متریال موجود در بازار برای ساخت تابلو، استفاده کند.

شما می توانید برای دریافت مشاوره و راهنمایی؛ از طریق شماره های درج شده در وب سایت با کارشناسان تابلوساز، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: